Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc
Last Updated: Jul 26 2015 19:41, Started by
fredy2007
, Dec 16 2014 20:15
·
0
#73
Posted 11 March 2015 - 22:06
#74
Posted 12 March 2015 - 23:38
Am luato de la reprezentat Coca Cola in Stutgart, era masina de serviciu al unui angajat - domiciliu / serviciu !!! In legatura cu optimizarea cadrelor au decis sa vinda si masinile care erau in plus !!! de aici si norocul meu
|
#75
Posted 22 March 2015 - 19:50
Masina asta va rupe la vanzari
http://www.skoda-aut...leModuleWebPart Incercati un rosso-brunelo, un quarz gray sau un magnetic brown cu jenti Phoenix Anthracite SUP_LI_EXT_DAY_X7X7_SHANGHAIANT_0017.jpg 165.28K 116 downloads SUP_LI_EXT_DAY_0J0J_SHANGHAIANT_0032.jpg 168.95K 115 downloads SUP_LI_EXT_DAY_F6F6_SHANGHAIANT_0051.jpg 114.51K 106 downloads Edited by SIR, 22 March 2015 - 19:55. |
#76
Posted 23 March 2015 - 01:18
fata e urata(din cauza de grila mare, faruri alungite, proiectoare prea mari, capota naspa inaltata), "taietura" in jurul rotilor ca la jucarii, stopuri stoarse, jante plictisite.
Edited by 41ex, 23 March 2015 - 01:19. |
#78
Posted 23 March 2015 - 07:04
Spatele parca totusi nu l-au reusit nici de data asta.
CU certitudine Combi va fi mai fain. |
#79
Posted 23 March 2015 - 18:00
Acu văd, încă un pic și tentativa aia de Hofmeister kink îl transforma într-un BMW oficial la exterior.
|
#80
Posted 24 March 2015 - 13:46
SIR, on 22 martie 2015 - 19:50, said: Masina asta va rupe la vanzari http://www.skoda-aut...leModuleWebPart Incercati un rosso-brunelo, un quarz gray sau un magnetic brown cu jenti Phoenix Anthracite SUP_LI_EXT_DAY_X7X7_SHANGHAIANT_0017.jpg SUP_LI_EXT_DAY_0J0J_SHANGHAIANT_0032.jpg SUP_LI_EXT_DAY_F6F6_SHANGHAIANT_0051.jpg Recent am vazut si faceliftul din 2013 pe strada, si arata decent frumos. Mainaratos decat la inceput. Oricum scorurile sunt piperate pt un buget de romania... Mi-ar placea unul 1,6 diesel, cu motoarele alea noi de 130-140cp. 41ex, on 23 martie 2015 - 01:18, said: fata e urata(din cauza de grila mare, faruri alungite, proiectoare prea mari, capota naspa inaltata), "taietura" in jurul rotilor ca la jucarii, stopuri stoarse, jante plictisite. |
#81
Posted 25 March 2015 - 12:13
#82
Posted 27 March 2015 - 20:16
[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/27/sup-qatfx.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/20/sup-dfghx.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/19/sup-cvbsx.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/21/sup-fgtdx.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/24/sup-jjhdx.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/28/sup-sdfcx.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/4/skoda-superb-update-foto-1.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/10/skoda-superb-update-foto-detalii-4.jpg?width=867&height=550 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ,,Ce aduce nou generaţia a treia de Skoda Superb Noua Škoda Superb are un ampatament cu 80 de milimetri mai lung, ceea ce înseamnă că spaţiul imens pe care îl oferea generaţia anterioară tocmai a devenit mai mare. În ciuda proporţiilor compacte (date de consolele faţă şi spate cu 61 de milimetri mai scurte), volumul de găzduire al pasagerilor şi al bagajelor a cresut îndestulător de mult încât Škoda să poată spune că nu are un rival real la capitolul acesta. De exemplu, volumul portbagajului a crescut şi el cu 30 de litri, ajungând la 625. Suficient? Suficient. Şi nu este vorba doar de cât spaţiu dispune, ci şi cum anume este ornat. Noua Škoda Superb vine cu sistem de aer condiţionat pe trei zone, cu plafon panoramic acţionat electric, cu încălzire auxiliară, cu parbriz încălzit wireless, cu ştergătoare de parbriz încălzite, cu câte o umbrelă în fiecare dintre uşile din faţă (Rolls-Royce, aloo?) şi portbagaj cu capotă acţionată electric. Totodată, noua Škoda Superb se laudă şi cu Dynamic Chassis Control (DCC), care aduce totodată mai multe moduri de comportament ale angrenajelor de pe şasiu, selectabile prin intermediul selectorului Driving Mode. Tot la capitolul interior merită menţionat şi sistemul de infotainment disponibil în patru versiuni. Cea de top poate dispune şi de conexiune la Internet. Cuvântul-cheie? Business. Noua Skoda Superb. Motorizări Sub capotă, noul vârf de gamă cehesc promite, prin prisma noilor motoare, consum şi emisii cu până la 30 la sută mai scăzute. Škoda Superb 1.6 GreenLine consumă doar 3,7 l/100 km şi emite 95 g/km CO2, după declaraţiile producătorului. Evident, dacă reduci consumul fără să creşti puterea, poţi să spui că n-ai făcut nimic în ziua de azi, aşa că vorbim şi de o creştere a puterii în cazul unor motorizări. Gama de motorizări pe benzină oferă între 125 CP şi 280 CP, în timp ce motoarele diesel livrează între 120 şi 190 de cai-putere. În afară de motorizarea entry-level pe benzină, oricare dintre motoare poate fi cuplat unei cutii automate cu dublu ambreiaj. Iar patru dintre motoare se pot ajuta de un sistem de tracţiune integrală Haldex V. Dintre benzinare, amintim motorul de 1.4 litri 150 CP, dar şi vârful de gamă 2.0 litri 280 CP, care va veni cuplat cu tracţiune integrală şi o transmisie DSG cu dublu ambreiaj. Dintre motoarele pe motorină, amintim propulsoarele de 2.0 litri TDI de 150 şi 190 CP, care vor fi cuplate cu transmisii manuale în 6 trepte sau transmisii DSG. Oficialii Skoda n-au dezminţit nici zvonurile unei versiuni plug-in hibrid, dar rămâne de văzut. Skoda Superb: sisteme de siguranţă Pe partea de siguranţă, lista este la fel de impresionantă: ESC şi Multi-Collision Brake Assist vin standard, alături de sistemul Front Assist with Emergency Brake, de un monitor de măsurare a presiunii din pneuri şi de şapte airbaguri. Opţional, noua Škoda Superb poate fi echipată cu Adaptive Cruise Control, Crew Protect Assist, Lane Assist, Traffic Jam Assist, Emergency Assist, Blind Spot Detect, Rear Traffic Alert, Driver Alert, Travel Assist cu Traffic Sign Recognition. Şi Smart Light Assist. "Noua Skoda Superb este cea mai bună Skoda din toate timpurile. Această a treia generaţie a navei noastre amiral va trezi interesul unor noi grupuri de clienţi individuali şi companii. Calităţile modelului Superb accentuează valorile mărcii şi indică viitorul mărci Skoda," a declarat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, preşedintele Consiliului de Administraţie Skoda. Noul Superb va avea premiera mondială la mijlocul lunii februarie 2015, în Praga. Prezentarea la Salonul Auto de la Geneva 2015 va urma la scurt timp, în martie. Lansarea pe piaţă este planificată pentru mijlocul anului 2015. '' Sursa: http://www.promotor....cehesc-13723978 |
|
#83
Posted 26 May 2015 - 12:10
Place...
http://0-100.hotnews...aj-de-660-litri [ http://0-100.hotnews.ro/home/wp-content/uploads/2015/05/Skoda-Superb-Combi-sursa-Skoda-01-655x491.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masina vine cu motorizari turbo diesel si turbo pe benzina cu puteri cuprinse intre 88 kW/120 CP si 206 kW/280 CP – toate avand in echiparea standard sistem start/stop si functie de recuperare a energiei la franare. |
#84
Posted 28 May 2015 - 00:38
Arata a masina, aia veche semana mai mult cu lada de la capul patului de la bunica decat a masina, dar acum au si ei un combi frumos care poate da coate lui Mazda6 cand vine vorba de aspect.
Edited by connectorxp, 28 May 2015 - 00:38. |
#85
Posted 28 May 2015 - 03:29
Eu unul nu vad o diferenta foarte mare intre fostul combi si actualul.
|
#88
Posted 12 June 2015 - 23:47
#89
Posted 19 June 2015 - 11:00
tfmercedez, on 23 februarie 2015 - 18:41, said:
Passat sa concureze cu BMW si Mercedes? Pai dimensional e mai mare decat sera 3 si clasa C. Deci cu cine sa concureze ? Cu seria 5 si clasa E? Nu prea este, iar intre Passat si seria5/E-Class nu prea exista legatura ca si clasa de marime (clasificarea facandu-se dupa ampatament). De exemplu Passat 2,79, BMW seria 3, 2,81m, C-Class 2,76, BMW seria 5 2,97m , E-Class 2,84 Mai vazusem altundeva, facea cineva confuzia cum ca Skoda Superb ar fi in clasa de marime cu A6 sau Seria 5, iar Octavia in clasa de marime cu Mondeo, Insignia, Laguna, C5 (asta se pare pentru ca a comparat sedanul de la Superb cu hatch-ul de la Mondeo si a vazut niste cm in plus la lungime...desi un numar de cm in minus la latime). Dar aceeasi chestie, Superbul comparata cu celelalte sin clasa medie ca ampatament e acolo si (mult) departe fata de seria5/ A6 Edited by SorinGT, 19 June 2015 - 11:13. |
#90
Posted 19 June 2015 - 11:44
La un show tv ziceau ca doar e class touring are portbagajul mai mare decat superbul.
Pentru mine conteaza spatiul pentu genunchi pe bancheta din spate in conditiile in care la volan se afla cineva de 1,85 sau mai mult. Degeaba incap 4 persoane, daca la drum lung , calatoria devine un calvar. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users