Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc
Last Updated: Jul 26 2015 19:41, Started by
fredy2007
, Dec 16 2014 20:15
·
0
#55
Posted 23 February 2015 - 23:14
Honda nu va mai aduce Accord in Europa. Nivelul de vanzari este prea redus si nu renteaza.
|
#56
Posted 24 February 2015 - 12:50
Pai si cu seat cum ramane? Daca skoda era low costul , atunci Seat ce era?
|
#57
Posted 24 February 2015 - 13:01
tfmercedez, on 24 februarie 2015 - 12:50, said:
Pai si cu seat cum ramane? Daca skoda era low costul , atunci Seat ce era? Astazi a cam devenit low costul grupului intradevar. Leonul ce mai incearca sa tina imaginea din trecut. |
#58
Posted 24 February 2015 - 16:21
Primul Superb care imi place fata - spate. Il astept la SH in Ger peste 2 ani ca sa schimb CC-ul ca deja cu un copil mic parca ma mut cand plec in vacanta.
Edited by filipxxx, 24 February 2015 - 16:35. |
#59
Posted 24 February 2015 - 19:50
daca e mai frumoasa ca fostul model asta nu inseamna ca e chiar atragatoare.
|
#60
Posted 25 February 2015 - 15:07
Si mie imi place, insa la banii care ii cer aia pe ea nu e chiar oferta
|
#61
Posted 25 February 2015 - 20:02
Sunt posesor de Skoda Superb Combi 2010 si vreau sa va spun ca este cea mai buna din toate pe care le-am avut anterior.
La cu arata noul Superb !!!! Declar solemn ca voi achizitiona una doar sa apara in varianta combi |
#62
Posted 25 February 2015 - 23:15
edi10000, on 23 februarie 2015 - 23:14, said:
Honda nu va mai aduce Accord in Europa. Nivelul de vanzari este prea redus si nu renteaza. Trista stire, asta nu face decat sa dea apa la moara nemtilor de la VAG, Opel si asiaticilor de la Toyota sa ne serveasca ce vor, cum vor. @Toliks86: va aparea combi, dar ca si in cazul generatiei anterioare, va exista un decalaj usor, probabil sa nu macelareasca Passat-ul sau ceva similar. |
#63
Posted 26 February 2015 - 07:02
connectorxp, on 25 februarie 2015 - 23:15, said:
Crezi ca pana acum Accord a reprezentat vreo amenintare pentru Insignia sau Passat a.i. Opel sau VW sa fie obligati intr-un anume fel de el? Cu sau fara Accord piata europeana va ramane la fel, nu cred ca a influentat-o intr-un fel sau altul... cel putin asta e parerea mea. 2. Eu nu inteleg "groaza" asta discutata mai inainte, cu canibalizarea Passat-ului de catre Superb. Nu inteleg care este problema celor de la VW... Banii platiti de clienti pe un eventual Superb, nu ajung tot in buzunarul VW? Unde este pierderea lor daca fac doua masini pozitionate aproximativ la fel, la un pret apropiat? Mie mi se pare logic ca un potential client care dispune de banii si asteptarile unei masini din categoria Passat-ului sa fie mai usor de convins sa ia ori Passat, ori Superb, decat daca ar exista o unica oferta prin Passat. Astfel, sunt mai mari sansele ca banii sa ramana la VW si sa nu plece in buzunarul altui constructor. Da, este posibil sa piarda in statisticile de vanzari bazate pe modele, dar alea adunate aduc mai multi bani in buzunarul VW. Edited by valitudor, 26 February 2015 - 07:03. |
#64
Posted 26 February 2015 - 09:31
E o aberatie ca 2 masini la fel, care sa se concureze una pe alta, sa fie facute de acelasi producator (buzunar).
Asta se traduce in 2 echipe de designeri (desi asemanatoare, fiecare au designul ei), 2 management-uri, 2 linii de asamblare, etc etc. Ceea ce se traduce prin costuri mai ridicate per total al produsului final. valitudor, on 26 februarie 2015 - 07:02, said:
Mie mi se pare logic ca un potential client care dispune de banii si asteptarile unei masini din categoria Passat-ului sa fie mai usor de convins sa ia ori Passat, ori Superb, decat daca ar exista o unica oferta prin Passat. Astfel, sunt mai mari sansele ca banii sa ramana la VW si sa nu plece in buzunarul altui constructor. Da, este posibil sa piarda in statisticile de vanzari bazate pe modele, dar alea adunate aduc mai multi bani in buzunarul VW. Practic intra aceiasi bani in buzunarul VW, dar cu de 2 ori mai multe cheltuiele (sau aproape de 2 ori mai multe cheltuieli, ca mai sunt si chestii comune). Which is bad business, dupa parerea mea. Quote Sunt posesor de Skoda Superb Combi 2010 si vreau sa va spun ca este cea mai buna din toate pe care le-am avut anterior. La cu arata noul Superb !!!! Declar solemn ca voi achizitiona una doar sa apara in varianta combi Dar zi-ne si ce ai avut anterior (marca, an, Noua/SH, nr ani utilizare)? Altfel afirmatia ta are valoare = zero. |
|
#65
Posted 26 February 2015 - 21:10
#66
Posted 27 February 2015 - 07:05
Eu am un Superb Combi 2010, 2.0tdi 170cp.
Am mai avut o pleiada de Golfuri (1,2,3,4,6-asta mai exista), Ford S Max si Mazda 6 MPS(o semidezamagire). E o masina onesta, corecta, care ofera mult pentru banii dati. Pretul este sub Passat, dupa cum si anumite chestii ce tin poate de rafinament sau amanunt sunt sub Passat. Deci putem vorbi de 2 zone de pret, Passat-ul care de multe ori este peste o limita psihologica - vorbim de o masina noua. SI Superb-ul care se incadreaza in mult mai multe 'buzunare'. |
#67
Posted 28 February 2015 - 10:27
arathemis, on 26 februarie 2015 - 09:31, said:
E o aberatie ca 2 masini la fel, care sa se concureze una pe alta, sa fie facute de acelasi producator (buzunar). Asta se traduce in 2 echipe de designeri (desi asemanatoare, fiecare au designul ei), 2 management-uri, 2 linii de asamblare, etc etc. Ceea ce se traduce prin costuri mai ridicate per total al produsului final. Daca ar fi precum spui, de ce atat VW cat si Skoda au avut in 2014 cel mai bun an din istorie dpdv al vanzarilo? Oare cine ar avea dreptate, tu sau ei? |
#68
Posted 28 February 2015 - 18:58
Atata timp cat skoda si VW au contabilitati diferite si masinile se fac in fabrici diferite treaba e clara. Daca skoda dadea gherla, se inchidea demult. VW a cumparat brandul skoda cum a facut si cu bugati.
Cat despre "canibalizare", parerea mea este ca nici nu se pune problema. Poate ca prima versiune de superb a semanat mai tare cu passatul. Dar superbul a fost mereu mai mare la spatiul interior decat passatul. Superbul este o limuzina entry intro categorie neocupata de Opel Ford Renault Peugeot Fiat etc. Passatul are concurentii sai traditionali pe Insignia si Mondeo. Doar partea tehnica vine de la VW. Si VW a continuat vechiul A4 transformandul in Seat Exeo. |
#69
Posted 02 March 2015 - 15:25
Anterior am avut Opel Corsa 1.2 a.p. 1995 - pe cind eram student, dupa am avut un Mercedes E 300 benzina (caroserie 124) a.p 1993, apoi Audi A4 avant 1.8T a.p. 1998, apoi VW Jeta variant 2.0 benzina a.p 2004, VW Passat variant 2.0 benzina a.p 2006! Astfel am cu ce compara.
Skoda Superb Combi 1.4 TSI 125 cp, Ambition a.p 2011 Am achizitionato in iunie 2013 cu 42000 km parcursi iar acum am la bord 85000, in afara de ulei si filtre nu am schimbat nimic. Daca cineva are intrebari voi raspunde cu placere |
|
#70
Posted 02 March 2015 - 20:04
#71
Posted 05 March 2015 - 20:55
toliks86, on 02 martie 2015 - 15:25, said:
Skoda Superb Combi 1.4 TSI 125 cp, Ambition a.p 2011 Am achizitionato in iunie 2013 cu 42000 km parcursi iar acum am la bord 85000, in afara de ulei si filtre nu am schimbat nimic. Daca cineva are intrebari voi raspunde cu placere Cum se comporta masina cu motorasul de 124cp-1.4? Cat consuma oras/exterior? |
#72
Posted 10 March 2015 - 22:37
A fost achizitionat cu 12000 euro din Germania (Stutgart) in 2013!!!
De motorasul de 1.4 tsi 125 cp si 200 nm la 1500 - 4000 rpm sunt foarte multumit !!! Inainte de a achizitiona am mers la centru autorizat sa fac un test drive doar ca nu aveau varianta combi cu asa motorizare si am folosit un Hach - sedan ... Am ramas foarte surprins de ce poate face motorul acesta, si fara sa mai stau pe ginduri am mers dupa ea!!! Nu mia parut rau nici o zi dupa aceia, sunt foarte foarte multumit Ca consum pot sa spun ca am 6.5 - 7 l/100 traseu viteza 110 - 140 iar prin oras maxim 10% |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users