Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc

- - - - -
  • Please log in to reply
168 replies to this topic

#19
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003

View Postcloschkutza, on 17 decembrie 2014 - 16:49, said:

1.8 aspirat, se duce spre 10l/100km iarna. In restul anului 8.5 - > 9.3l/100km.

Asta nu inseamna, desigur, ca nu l-as putea face sa consume si 15, daca ma "stradui" putin.

Felicitarile mele.
Eu cam atata consum cu Superb-ul prin Bistrita.

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postconnectorxp, on 18 decembrie 2014 - 01:31, said:

Daca pastreaza "haul" din interior, constructia decenta si designul modern al Octaviei atunci au un best seller, nu ca nu ar fi fost si actualul Superb, dar anumite grupuri de consumatori strambau din nas la el, fiind socotit prea casic sau batranesc.

Deci ramane sa vedem daca primim multa masina la bani putini sau ne luam gandul si mergem la coreeni?
Prima generatie de superb era efectiv o copie imbunatatita de Passat, adica mai spatios, mai comfortabil.
A doua nu mi-a placut ca design exterior, dar spatiul imens m-a dat pe spate.
Este cea mai spatioasa masina din clasa ei. In fond asta vrei de la o masina, sa calatoresti in ea comfortabil, inclusiv pe bancheta.
In show room am dat scaunul de la volan inapoi la maximum, si apoi m-am suit in spate pe bancheta, si genunchii nu ajungeau la spatarul scaunului din fata.
Motorizarile nu ma impresioneaza, fiind din grupul VW.. Daca avea motoare imprumutate de la BMW sau GM, era perfecta.

Edited by tfmercedez, 18 December 2014 - 09:50.


#21
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Desenul din primul post nu-i deloc urat, dacă mașina va arata la fel și în realitate va fi ok !
Din unghiul asta spatele îmi da impresia de Passat cc !

La actualul superb îmi place mai mult breakul, sedanul mi se pare un pic disproporționat, are un look de limuzina americana, cu habitaclul prea lung !

#22
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postoaspetele, on 18 decembrie 2014 - 06:22, said:

Felicitarile mele.
Eu cam atata consum cu Superb-ul prin Bistrita.

Estre discutabila treaba cu consumul,conteaza cand, pe unde, cum si cat mergi.

Din acest motiv unii scot consum de 10% cu motoare de 1,2 pe masini din clasa mica iar altii cu motoare de 1,8-2,0 scot 8%

#23
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
asta cu 8% din 2.0 sa i-o spui lu...Mutu.
:)

#24
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
pt mers in bucuresti o fiesta e foarte ok. plus nu ai nevoie de proiectoare, geamuri electrice pe spate, incalzire in scaune, jante de 17+

#25
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Eu cred ca arata f. bine, sa vedem relitatea finala. Modelele anterioare mi s-au parut prea cuminti, fara personalitate, lucru des intalnit si la modelele VW. Dar asta arata bine in schite. Si modelul actual de Octavia este un real progres fata de versiunile vechi.
Ce nu inteleg eu insa este politica VAG, Skoda vs VW. Skoda a plecat acum 25 de ani de jos si a fost continuu impinsa in sus pana a ajuns la calitatea VW. Deja intre Jetta si Octavia sau intre Passat si asa cum arata noua Superb, nu prea mai sunt diferente calitative a interiorului, de estetica a exteriorului, a fiabilitatii in general, motoarele sunt aceleasi, costurile sunt tot pe acolo. Ramane doar sigla si aici VWul castiga. Dar dupa parerea mea VAGul face aici o greseala canibalizand VWul cu Skoda pe de o parte si in acelasi timp ucand Skoda in segmentul medium pierde contactul cu segmentul low (coreene, frantuzesti, etc.).

#26
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postoaspetele, on 20 decembrie 2014 - 05:38, said:

asta cu 8% din 2.0 sa i-o spui lu...Mutu.
:)
Pe extraurban e plauzibil. Daca e si euro 6, -piece of cake.

#27
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007


View Postfredy2007, on 16 decembrie 2014 - 20:15, said:

,,
Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc

Skoda: mașina e mai spațioasă la interior, mai confortabilă, are sisteme de infotainment și conectivitate de ultimă generație, s-a acordat o atenție foarte mare siguranței, consumului și performanțelor, dar și unor detalii secundare însă importante, cum ar fi sustenabilitatea, prin materialele și procedeele tehnologice folosite.


Prezentarea la Salonul Auto de la Geneva va urma la scurt timp, în martie. Lansarea pe piață este planificată pentru mijlocul anului 2015. Skoda Superb reprezintă vârful gamei de modele Skoda, încă din anul 2001. În prezent, marca a livrat la clienții din întreaga lume [color=#0494E1 !important]peste[/color] 700.000 de exemplare din prima și a doua generație a modelului Skoda


Eu nu inteleg ce vrea sa zica cu sustenabilitatea??  Se agata pe perete sau cum?
Aia cu schimbul de piese uzate cu altele noi se cheama intretinere.

SPATIOASA?! Pai cand zici skoda superb zici canapea pe roti. Inoti in ea. Si e chiar mai mare decat precedenta! Foarte bine.
La porcbagaj, parca hamsteru' de la top gear zicea ca doar E-class  il depaseste. In rest e cea mai mare masina din clasa ei. Astept cu nerabdare sa vad skoda superb combi, cu "power plant" de 1,2 biturbo fsi de 99CP, 4x4 si DSG.


#28
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Superb Combi cu pachet outdoor, 4x4, DSG si 2.0 TFSI este sfanta, consumul e ceva "neglijabil" la modul ca te imprietenesti cu benzarii. La 2.0 TDI automat sub 9% nu vad in Bucuresti, la drum lung e alta proveste, unde motorul lucreaza mult mai eficient.
Poate le vine mintea la cap si scot o versiune hibrid cu motorul 1.4 TFSI si ceva electric pe la +200CP si DSG7. Nu am mers cu Superb 1.4, dar Insignia 1.4 care e mai grea se simte decent cu acel motor, mai ales in oras.

Edited by connectorxp, 09 February 2015 - 01:30.


#29
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postmufasa, on 06 februarie 2015 - 23:14, said:

Deja intre Jetta si Octavia sau intre Passat si asa cum arata noua Superb, nu prea mai sunt diferente calitative a interiorului, de estetica a exteriorului, a fiabilitatii in general, motoarele sunt aceleasi, costurile sunt tot pe acolo. Ramane doar sigla si aici VWul castiga. Dar dupa parerea mea VAGul face aici o greseala canibalizand VWul cu Skoda pe de o parte si in acelasi timp ucand Skoda in segmentul medium pierde contactul cu segmentul low (coreene, frantuzesti, etc.).
Unii oameni care au folosit atat Skoda Superb cat si VW Passat au afirmat ca din toate punctele de vedere Passatul este peste Skoda.
Din ce percep eu, cei de la VAG imping Audi spre marcile de lux, VW spre marcile premium iar Skoda si Seatul spre pozitia ocupata de VW care de regula este mult mai bine echipat  si este construit cu materiale mai bune fata de produsele auto  subsidiare Seat si Skoda.Ce este a regelui este pus deoparte.

#30
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postfredy2007, on 09 februarie 2015 - 15:03, said:

Unii oameni care au folosit atat Skoda Superb cat si VW Passat au afirmat ca din toate punctele de vedere Passatul este peste Skoda.
Din ce percep eu, cei de la VAG imping Audi spre marcile de lux, VW spre marcile premium iar Skoda si Seatul spre pozitia ocupata de VW care de regula este mult mai bine echipat  si este construit cu materiale mai bune fata de produsele auto  subsidiare Seat si Skoda.Ce este a regelui este pus deoparte.

Da, asa este VWul a fost si este peste Skoda, dar vad ca Skoda continua sa fie impinsa in sus. In plus au avantajul spatiului. Si Octavia si Superbul sunt cele mai mari in clasele lor. Si cine vrea o limuzina cu adevarat mare la un pret bun isi va lua Superb (mai ales daca va arata ca in schite) in defavoarea unui Passat.
Si Leonul s-a apropiat de Golf. Interiorul la modelul actual este cu totul altceva fata de generatiile precedente.
Audi concureaza cu brio in segmentul premium alaturi de Mert si BMW (chiar daca fanii acestora doua nu vor sa recunoasca). Nu stiu la ce te referi cu segmentul de lux.
Intr-adevar VW are 2 tentative spre segmentul premium: Phaeton, gherla totala si Touareg, succes deplin. Vom vedea daca vor urma si alte modele.
Asa este cand ai multe branduri in portofoliu, vrand nevrand apare canibalizarea unor modele.

#31
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003

View Postfredy2007, on 09 februarie 2015 - 15:03, said:

Unii oameni care au folosit atat Skoda Superb cat si VW Passat au afirmat ca din toate punctele de vedere Passatul este peste Skoda.

Din toate punctele de vedere?
Sa nu exageram.
In ceea ce priveste spatiul, mai greu. Si in ceea ce priveste cat primesti pentru banii dati.
Nu contest ca ar putea exista un mic plus de rafinament si executie.
In rest, multe piese sunt identice. Motoarele identice.

#32
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmufasa, on 09 februarie 2015 - 22:22, said:


Da, asa este VWul a fost si este peste Skoda, dar vad ca Skoda continua sa fie impinsa in sus. In plus au avantajul spatiului. Si Octavia si Superbul sunt cele mai mari in clasele lor. Si cine vrea o limuzina cu adevarat mare la un pret bun isi va lua Superb (mai ales daca va arata ca in schite) in defavoarea unui Passat.
Si Leonul s-a apropiat de Golf. Interiorul la modelul actual este cu totul altceva fata de generatiile precedente.
Audi concureaza cu brio in segmentul premium alaturi de Mert si BMW (chiar daca fanii acestora doua nu vor sa recunoasca). Nu stiu la ce te referi cu segmentul de lux.
Intr-adevar VW are 2 tentative spre segmentul premium: Phaeton, gherla totala si Touareg, succes deplin. Vom vedea daca vor urma si alte modele.
Asa este cand ai multe branduri in portofoliu, vrand nevrand apare canibalizarea unor modele.
Nu stiu la ce s-a mai agitat vag cu phaetonul din moment ce oricum aveau A8 deja scos pe piata.

#33
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Posttfmercedez, on 10 februarie 2015 - 14:09, said:

Nu stiu la ce s-a mai agitat vag cu phaetonul din moment ce oricum aveau A8 deja scos pe piata.
Nu asta conteaza deoarece marcile sunt tratate independent.
Eu o consider mai degraba o greseala de strategie si la cati bani cheltuiesc pe studii e chiar jenant. Masina era la lansare comparabila cu A8, S class si serie 7, dar era limpede ca utilizatorii limuzinelor de calibrul asta nu vor numai lux ci si brandname. Deh, daca te intinzi mai mult decat ti-e plapuma....

#34
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmufasa, on 10 februarie 2015 - 14:49, said:

Nu asta conteaza deoarece marcile sunt tratate independent.
Eu o consider mai degraba o greseala de strategie si la cati bani cheltuiesc pe studii e chiar jenant. Masina era la lansare comparabila cu A8, S class si serie 7, dar era limpede ca utilizatorii limuzinelor de calibrul asta nu vor numai lux ci si brandname. Deh, daca te intinzi mai mult decat ti-e plapuma....
Ei , se compara cu A8, dar nu cu S si cu Bentley.

#35
Kortana

Kortana

    POWERED BY MICROSOFT !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,221
  • Înscris: 24.11.2010
Am gasit un site in limba engleza care arata poze noi:
http://www.autoexpre...pics-pictures#0
Pa primle doua poze arata in realitate.
Dupa parerea mea, arata foarte bine in afara.
Cred ca Skoda Superb 2015 o sa fie la clasa premium.

#36
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Posttfmercedez, on 11 februarie 2015 - 13:57, said:

Ei , se compara cu A8, dar nu cu S si cu Bentley.
N-am inteles ce cauta Bentleyul in discutie.
Clasa premium de care vorbeam este formata din Audi A8, Mercedes S class si BMW serie 7.
VW a facut 2 masini premium Phaeton si Touareg. Cu prima a dat chix (am explicat ipoteza mea) cu a doua a avut si are mare succes.

View PostKortana, on 11 februarie 2015 - 18:28, said:

Am gasit un site in limba engleza care arata poze noi:
http://www.autoexpre...pics-pictures#0
Pa primle doua poze arata in realitate.
Dupa parerea mea, arata foarte bine in afara.
Cred ca Skoda Superb 2015 o sa fie la clasa premium.
Da, supertare.
Sunt curios daca ii va creste si pretul fata de modelul vechi.
Oricum foarte ciudat sa ridice asa sus stacheta cu un model de Skoda. Mai ales ca Passatul va fi concurentul direct.

Edited by mufasa, 11 February 2015 - 20:04.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate