Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dimensionare țevi incalzire

Cum va merge sistemul dupa upgrad...

Cuvantul "ciunet"

Alternativa la Oppo Find X5 in ac...
 Perioada de proba fara contract

Idee articol stiintific Cisco/ret...

Setare/reglare AC pentru confort ...

Este teapa All inclusiv? Turcia, ...
 Adio Doi Cocosi

Touchpad nefunctional Acer Aspire...

Homemade Fly Trap - Capcana pentr...

Balcon inchis cu sticla pe cornie...
 Cumparare ATV second Hand

Au inebunit cu pretul la cirese&#...

[CUM] Gaurire borcan sticla

Semnal tot mai slab / reziliere
 

Prima masina pana in 10.000 lei .

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
44 răspunsuri în acest subiect

#19
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 23.709
  • Înscris: 01.01.2008
Si cat il costa inmatricularea+alea alea?

#20
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.136
  • Înscris: 04.09.2013
daca ne luam dupa ce scrie pe autovit, in jur de 400 de euro, bani la care adaugam si pretul masinii de 1300eur, ajungem la un total de 1700 de euro, el avand un buget total de aproximativ 2300eur.

#21
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.098
  • Înscris: 12.01.2011
A zis sa consume putin si voi ii recomandati Laguna. Pe la 2500 ar trebui sa rezolvi treaba elegant cu un Astra G, Golf 4 sau Focus 1.

#22
sneferu33

sneferu33

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 259
  • Înscris: 13.12.2013
Astra G iti recomand si eu (ca e break sau Hatchback e chestie de gust si nevoie) masini foarte bune.
Eu am pe benzina +GPL si n-am ce sa ma plang .

#23
The Kid

The Kid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.229
  • Înscris: 13.07.2007
Nu iti recomand Symbol, mai bine iei Solenza, decat sa iei Symbol. (o sa iei un Symbol obosit, in care bagi bani in draci). Motorul e acelasi cu cel de pe Solenza, la benzina, dar masina (Symbol) e mult mai instabila fata de Solenza, fuge spatele urat, e o masina usoara pe spate.
Soleza pe GPL, sigur gasesti un atinuta in garaj. Atentie la oale spate, si la tablaraia din compartimentul motor, acolo se vede cum a fost intretinuta. In Megane si in Laguna (in banii aia) o sa investesti mult ca sa le scoti la lumina, si nu merita.

#24
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.051
  • Înscris: 04.07.2009
Astra G

Peste Logan la ... toate, are cam aceleasi costuri de intretinere, piese ieftine, sunt mii si mii pe strazi asa ca orice mecanic le cunoaste, etc.


Sau un Ford focus prima generatie dar ca sa gasesti unul bun in bugetul tau trebuie sa ai si putin noroc. Daca nu gasesti unul ai putea sa te uiti si la un Ford Fiesta.




Sfatul meu ar fi sa intri pe autovit si efectiv sa te uiti la ce masini se incadreaza in bugetul tau ca sa-ti dai seama ce-ai putea sa-ti iei si ce-ai vrea.

#25
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.543
  • Înscris: 24.05.2005
Opel Astra cu 3 sau 5 usi.

#26
Batranelul

Batranelul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.967
  • Înscris: 25.04.2007
Oricum ar fi treaba, trebuie sa ai in vedere (si sa iti programezi banii):
- inscriere - fara taxa de prima inmatriculare: aprox 100 euro (daca nu esti prea tanar - daca ai sub 30-35 ani, o sa ai un rca de vreo 200-300 euro)
- schimb ulei si filtre - macar 50 euro
- daca cumperi masina in perioada asta, fii sigur ca masina are caucicucuri bune de iarna - altfel trebuie sa mai bagi vreo 150-200 euro in cauciucuri noi de iarna
- inca vreo 100 euro pentru neprevazute

scazi sumele de mai sus si vezi cat iti ramane disponibil pentru achizitie; daca nu e inmatriculata in tara, tre' sa ai in vedere si 300-500 euro timbrul de mediu

#27
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.098
  • Înscris: 12.01.2011

Vizualizare mesajThe Kid, pe 28 noiembrie 2014 - 03:42, a scris:

Nu iti recomand Symbol, mai bine iei Solenza, decat sa iei Symbol. (o sa iei un Symbol obosit, in care bagi bani in draci). Motorul e acelasi cu cel de pe Solenza, la benzina, dar masina (Symbol) e mult mai instabila fata de Solenza, fuge spatele urat, e o masina usoara pe spate.
Soleza pe GPL, sigur gasesti un atinuta in garaj. Atentie la oale spate, si la tablaraia din compartimentul motor, acolo se vede cum a fost intretinuta. In Megane si in Laguna (in banii aia) o sa investesti mult ca sa le scoti la lumina, si nu merita.

Aberezi cu gratie.

#28
---robocop

---robocop

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 698
  • Înscris: 02.09.2014
Pobeda !?

#29
The Kid

The Kid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.229
  • Înscris: 13.07.2007

Citat

Aberezi cu gratie.
Le-am detinut pe ambele, stiu ce vorbesc. Ca si concluzie, Solenza a fost data mai departe, Symbolul a ajuns intr-o rapa, dupa un derapaj care sunt sigur sa nu ar fi aparut cu Solenza.

3405_528686550535771_20402643_n.jpg

Editat de The Kid, 28 noiembrie 2014 - 17:27.


#30
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 73.042
  • Înscris: 15.06.2007

Vizualizare mesajThe Kid, pe 28 noiembrie 2014 - 17:24, a scris:

Le-am detinut pe ambele, stiu ce vorbesc. Ca si concluzie, Solenza a fost data mai departe, Symbolul a ajuns intr-o rapa, dupa un derapaj care sunt sigur sa nu ar fi aparut cu Solenza.
Merita testat!
Adica o solenza si un symbol circuland cu aceeasi viteza in aceesi curba, pana cand una dintre ele se da in groapa. Dar conteaza si gumele.

#31
The Kid

The Kid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.229
  • Înscris: 13.07.2007
Continentaluri foarte bune pe Symbol, Dunlop SP obosite pe Solenza.
Solenza are o inaltime mai redusa, de altfel, am simtit clar diferenta de stabilitate cand am facut schimbarea.

#32
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.098
  • Înscris: 12.01.2011
Eu m-am varsat in sant cu anvelope din top 3 la vremea aia, Fulda Kristall Montero 3. La maxim 60 km/h, curba care alte dati o luam cu 90 lejer. Cate unii rad cand le spun ca am facut accident pentru ca mergeam prea relaxat - ianuarie, dupa bobteaza, trei dimineata, drum uscat, atat de relaxat mergeam incat nu mi-am dat seama ca intru intr-o zona cu copaci deasupra soselei unde in lipsa sarii si a nisipului era o sticla napraznica si dupa vreo trei incercari esuate de a redresa m-am implantat in sant.

Clio e o masina care sta prost pe sosea. Renault a facut in general face masini care stau prost pe sosea, sunt orientate spre "confort". Vroiam sa-mi iau Laguna 2, am decis sa trec peste sfaturile fostilor proprietari ce ma implorau sa nu-mi iau Laguna mai ales cu motor turbo si am testat vreo trei. Barci ordinare, Passat B5.5 cu suspensia sport de fabrica - aia cu nush' ce buline - e la ani lumina in fata, de unde si pretul dublu.

Am mers cu Solenza. Centrul de greutate jos si directia iti dau o senzatie - zic eu inselatoare - ca masina sta bine pe sosea. Sunt unul dintre aia care dupa ce au condus Solenza prima data si-a dat doua palme pentru toate lucrurile rele care le-a crezut de masina asta. Dar tot nu cred ca sta pe sosea mai bine decat Symbol. Si daca ar sta, mai raman in balanta siguranta si dotarile, unde Solenza suge masiv. Daca te varsai in sant cu Solenza poate azi nu ne mai scriai pe forum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Legat de Megane 1 si Laguna 1 ... daca cineva nu-i capabil sa cumpere un Reno facut intre anii 98-02 in stare buna la maxim 1500 de euro sa se lase de cumparat masini. Ala a fost dupa mine apogeul Renault, avand la activ doua Megane-uri unul din 96 si altul din 99 iti pot spune ca Renault a inceput taierea costurilor de productie inca din 99, Megane cel vechi e mult mai bine facut, se simte in materiale un 10% mai bine. Legat la ochi daca pipai sau ciocan usor intr-o plansa de bord ori o fata de usa iti spun imediat daca e sau nu de la facelift.

DARRRR ... Euro 3 - taxa mare, scaune de rahat, tinuta de drum de rahat, insonorizare de rahat ... daca Astra G e o masina mai slaba zic eu dar mai fiabila, Golf 4 sau Focus 1 sunt deja la ani lumina in fata. Posesor de Reno, n-as lua Reno la 10.000 lei.

Editat de BV87FFF, 28 noiembrie 2014 - 18:39.


#33
z_e_n_i_t_h

z_e_n_i_t_h

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 419
  • Înscris: 24.10.2011
votez si eu Astra G.
dar sa ai in vedere ca un rulaj de 10.000 km pe an presupune un cost lunar de cel putin 600 lei. (combustibil, revizie, piese de schimb, anvelope, RCA, impozit, taxe de drum, amenzi, etc)

#34
Vladutz22

Vladutz22

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 671
  • Înscris: 14.02.2010
Vad ca multe pareri se suprapun pe Astra G . Referinte vad ca are , nu am o problema cu aspectul , masina arata bine insa sa vad daca o sa ma incadrez in buget .

Vizualizare mesajz_e_n_i_t_h, pe 28 noiembrie 2014 - 18:41, a scris:

votez si eu Astra G.
dar sa ai in vedere ca un rulaj de 10.000 km pe an presupune un cost lunar de cel putin 600 lei. (combustibil, revizie, piese de schimb, anvelope, RCA, impozit, taxe de drum, amenzi, etc)

Pff... 600 de lei e cam mult . Asteptarile mele erau undeva la un 200-300 de lei...

#35
The Kid

The Kid

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.229
  • Înscris: 13.07.2007
Pentru amenzi, un detector Beltronics, sau Escort, si o statie radio, (se gasesc ieftin Bytrex M4, cu tot cu antena de 1.6).
Am o combinatie de genul, si e aproape imbatabila. Problema apare la ilegalitati comise in oras, unde dai nas in nas cu politia.

Editat de The Kid, 28 noiembrie 2014 - 19:56.


#36
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.098
  • Înscris: 12.01.2011
Numai combustibilul e 4000-4500 de lei. Daca esti baiat cuminte cu restul taraboiului ajungi la un 5500-6000 de lei pe an, as zice eu intre 450 si 500 de lei pe luna.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate