Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Prima masina pana in 10.000 lei .

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
44 răspunsuri în acest subiect

#37
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007

Vizualizare mesajVladutz22, pe 28 noiembrie 2014 - 19:51, a scris:



Pff... 600 de lei e cam mult . Asteptarile mele erau undeva la un 200-300 de lei...

Fara suparae,pt a merge 1000km luna in regim ex. urban doar benzina te costa minim 350ron,in regim urban minim 600ron,repet doar benzina,asta la preturile de azi,la anul s-ar putea sa te coste si mai mult.

Vei avea si alte cheltuieli, rca,revzii,anvelope,eventuale defectiuni.....pana si spalatul sau un banal echilibrat al rotilor costa. Multi au impresia ca o masina inseamna doar pretul de achizitie,o masina este usor de cumparat si greu de intretinut.

Editat de ionutMembruAnonimut, 28 noiembrie 2014 - 20:30.


#38
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.198
  • Înscris: 28.06.2005

Vizualizare mesajz_e_n_i_t_h, pe 28 noiembrie 2014 - 18:41, a scris:

votez si eu Astra G.
dar sa ai in vedere ca un rulaj de 10.000 km pe an presupune un cost lunar de cel putin 600 lei. (combustibil, revizie, piese de schimb, anvelope, RCA, impozit, taxe de drum, amenzi, etc)

Vizualizare mesajVladutz22, pe 28 noiembrie 2014 - 19:51, a scris:

Pff... 600 de lei e cam mult . Asteptarile mele erau undeva la un 200-300 de lei...
10000/12=833km/lună
Cam 250 un plin lunar. Dacă-i motorină, e de-ajuns pentru toţi cei 833km, altfel îţi trebuie 2 plinuri (500 lei).
120lei/an rovigneta = 12lei/lună.
800lei 4 anvelope, utilizate 6 ani - 11,11lei/lună (dacă sunt allseason, altfel dublează suma)
Să zicem un 60lei/lună cel mai ieftin RCA (ca o medie a valorilor RCA).
Revizia cam 400 lei an =  33,33/lună
Neprevăzut... 50lei/lună.

Total minim:
250+12+11,11+60+33,33+50=416,44.

Dacă mai sunt costuri pe care le-am uitat le vor completa ceilalţi colegi.
Bineînţeles, cheltuielile cu combustibilul sunt cele mai dese, celelalte fiind mai rare spre foarte rare.

#39
Vladutz22

Vladutz22

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 671
  • Înscris: 14.02.2010
Ideea e ca eu nici nu ma gandesc la ilegalitati Posted image) Astea nici nu vreau sa intre in buget...

Acum sa vad daca gasesc Astra G in 2300 euro cu tot . Stie cineva caree taxa de mediu in cazul in care e inmatriculata inainte de 2007?

UP: Mersi mult pentru lamuriri . Am mai citit undeva ca o sa ma arda astia cu asigurarea pentru ca sunt proaspat sofer si sunt sub 20 de ani ... sunt mai scumpe pachetele pentru cei tineri ?

Editat de Vladutz22, 28 noiembrie 2014 - 20:38.


#40
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.198
  • Înscris: 28.06.2005

Vizualizare mesajVladutz22, pe 28 noiembrie 2014 - 20:35, a scris:

sunt proaspat sofer si sunt sub 20 de ani ... sunt mai scumpe pachetele pentru cei tineri ?
În cazul ăsta pregăteşte-te să cam dublezi valoarea RCA-ului.

#41
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.098
  • Înscris: 12.01.2011
Exagerat de scumpe. Si nu ar fi asta problema cea mai mare ci ca desi daca esti baiat bun de-a lungul anilor te vor arde in continuare - am inceput de la 250 de lei / ani prin 2008 si in 2014 as fi avut vreo 1400 de lei asigurarea desi am zero daune si a fost o vreme cand aveam si cate doua masini asigurate. As fi dat 6-700 de lei pe asigurare RCA care m-ar fi scutit de mers la 27 de ani cu taticul de manuta pentru dosar dauna dar diferenta de la 1400 la 220 e ... phai.

Cumperi masina pe numele parintilor - ai fi tentat sa treci la bunici dar iti aduc la cunostinta ca orice incident apare, proprietarul e obligat sa dea cu subsemnatul.
Taxa e in jurul a 200 de euro pentru masinile euro4 2001-2003 la care te incadrezi.

Iti recomand masina proaspat adusa, aka masina la care neamtul a facut upgrade in defavoarea uneia de care romanul cu buzunarul subtire doreste sa scape.

Editat de BV87FFF, 28 noiembrie 2014 - 20:58.


#42
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.041
  • Înscris: 29.06.2011
Greseala ta si a multora este ca te axezi pe un anumit model simpatizat de anumite persoane si astfel poti rata o masina in stare tehnica buna findca nu te uiti la ea ca nu este modelul simpatizat. Masina este doar un fier la care conteaza starea tehnica si nu emblama de pe capota caci toate masinile au anumite "bube".

#43
z_e_n_i_t_h

z_e_n_i_t_h

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 419
  • Înscris: 24.10.2011

Vizualizare mesajsfantu.dracu, pe 28 noiembrie 2014 - 20:29, a scris:

10000/12=833km/lună
Cam 250 un plin lunar. Dacă-i motorină, e de-ajuns pentru toţi cei 833km, altfel îţi trebuie 2 plinuri (500 lei).
120lei/an rovigneta = 12lei/lună.
800lei 4 anvelope, utilizate 6 ani - 11,11lei/lună (dacă sunt allseason, altfel dublează suma)
Să zicem un 60lei/lună cel mai ieftin RCA (ca o medie a valorilor RCA).
Revizia cam 400 lei an =  33,33/lună
Neprevăzut... 50lei/lună.

Total minim:
250+12+11,11+60+33,33+50=416,44.

Dacă mai sunt costuri pe care le-am uitat le vor completa ceilalţi colegi.
Bineînţeles, cheltuielile cu combustibilul sunt cele mai dese, celelalte fiind mai rare spre foarte rare.

as mai adauga reparatiile care sunt inevitabile in 2-3 ani de utilizare: bujii, discuri, placute, bucse, bielete, amortizoare, distributie, baterie, poate un parbriz...

#44
Bondan91

Bondan91

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 575
  • Înscris: 07.05.2009
Hei ! Eu in luna februarie anul acesta mi-am cumparat prima mea masina. Un Ford Fiesta din 2002 cu motor 1.4 benzina, 80 CP cu 1750 Euro, adusa din Germania. Mi-am facut revizia a lui service specializat unde am zis sa schimbe tot ce trebuie, fapt ce m-a costat 1400 Ron. Taxa de mediu m-a costat 150 Euro dar cu celelalte taxe ajungi la un 200-220 Euro. In legatura cu asigurarea, avand in vedere ca am sub 25 de ani cea mai ieftina era de 1400 Ron pe an iar cea mai scumpa 2800 Ron, deci foarte mult, de aceea masina este inscrisa pe mama mea.

Am vrut doar sa iti impartasesc experienta mea, poate te ajuta cu ceva.

Modele care mai intrau in pretul asta sau pana cam in 2000 de Euro erau: Skoda Fabia. VW Polo, Seat Ibiza, Seat Cordoba, Opel Corsa, Opel Vectra B, Opel Astra, modele din anii 2001-2002.

#45
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.098
  • Înscris: 12.01.2011
@CGDBZ: Ok, pai sa-i spun atunci sa aleaga VW / Opel pentru ca fiind sofer incepator poate o mai implanta in cate ceva, iar o bara fata de VW / Opel aftermarket noua cu strat primar dat pe ea costa vreo 200 de lei iar pentru Reno costa 1200 de lei noua si vreo 600 de lei in dezmembrari ca aftermarket e interzis. Ca dupa doua tamponari stiu ca noua vine la comanda si ca in dezmembrari nu gasesti iarna neam.

Gata, acum stim cum stam cu siglele, sa mergem mai departe, motorizarea: 1.4 - 1.6 benzina.

EDIT: Prin VW ma refer la grupul VAG, VW, Skoda, Seat.

Editat de BV87FFF, 28 noiembrie 2014 - 22:28.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate