CSAT si furnizorii de telefonie mobila
#19
Posted 23 November 2014 - 12:24
andreic, on 23 noiembrie 2014 - 11:14, said:
Care cotizatii ? S-au eliminat. Haha, s-a eliminat in Romania o taxa platita ministerului (sau cui naiba se platea). URA! Desi stiu pe destui carora li s-a anulat licenta din cauza ca n-au platit... sabazios, on 23 noiembrie 2014 - 11:20, said:
sa zicem ca apelul la 112 e prioritizat, desi nu vad cum; daca celula ere toate liniile ocupate ce face? intrerupe un apel in curs si permite apelul 112? Evident. Exista si parametrii de calitate care monitorizeaza exact asta. Cit de bine merge in practica ... sa speram ca nu trebuie sa aflam dar sint convins totusi ca cineva sa ocupa de asta. Topcat7, on 23 noiembrie 2014 - 11:38, said:
Nu, nu ar trebui. Ia-ti mobil care se conecteaza la satelit pentru astfel de situatii. |
#20
Posted 23 November 2014 - 12:37
sabazios, on 23 noiembrie 2014 - 10:59, said:
daca la un cutremur prapadit, fara victime, fara pagube materiale ... pica retelele de telefonie ce se intampla in caz de dezastru natural, razboi, situatie de urgenta? Probleme apar la ambele "capete" ale problemei: 1. cei care au nevoie de ajutor nu mai pot contacta 112 2. multi din cei implicati in serviciile de salvare sunt anuntati telefonic de necesitatea interventiei degeaba se baga o caruta de bani in ISU, sistemul 112, echipamente, masini de interventie ... etc. daca nu poti da un telefon sa anunti o urgenta ... sau nu poti chema medicii de acasa pentru a asigura asistenta medicala la dezastre ... ne-am intors in Evul Mediu nu ar fi atributia CSAT sa impuna operatorilor realizarea unor retele functionale ... CSAT e o aberatie comunista,inutila.... O retea mobila o sa cada prima in cazul unor dezastre. Daca vrei comunicatii profesionale investesti.Nu e cazul Romaniei,care nu e capabila sa dezvolte sistemul de televiziune digitala terestra,cum orice tara din UE are. |
#21
Posted 23 November 2014 - 12:38
sabazios, on 23 noiembrie 2014 - 10:59, said:
daca la un cutremur prapadit, fara victime, fara pagube materiale ... pica retelele de telefonie ce se intampla in caz de dezastru natural, razboi, situatie de urgenta? Probleme apar la ambele "capete" ale problemei: 1. cei care au nevoie de ajutor nu mai pot contacta 112 2. multi din cei implicati in serviciile de salvare sunt anuntati telefonic de necesitatea interventiei degeaba se baga o caruta de bani in ISU, sistemul 112, echipamente, masini de interventie ... etc. daca nu poti da un telefon sa anunti o urgenta ... sau nu poti chema medicii de acasa pentru a asigura asistenta medicala la dezastre ... ne-am intors in Evul Mediu nu ar fi atributia CSAT sa impuna operatorilor realizarea unor retele functionale ... cred ca problema se rezolva simplu. furnizorii de telefonie sa fie obligati sa blocheze toate numerele din retea si sa ramana disponibil numai apelul la 112. s-a petrecut dezastrul, ISU/Ministerul/CSAT emite decret, companiile de telefonie reactioneaza in maxim 15-30 de minute dupa dezastru. tehnic este posibil. cred ca toata lumea a observat ca daca deschizi un telefon fara cartela in el iti apare mesajul "numai apeluri de urgenta". deci din punct de vedere al retelei asta ar insemna dezactivarea din server a tuturor numerelor. si gata balciul... dar trebuie data lege pentru asta. |
#22
Posted 23 November 2014 - 12:39
Idiotenie mai mare nici c-am auzit. Atunci o sa sune toata lumea la 112 - de unde faci rost de atita personal sa preia apelurile?
In care timp 99.99% din retea sta fara sa faca nimic... |
#23
Posted 23 November 2014 - 12:40
Pollux, on 23 noiembrie 2014 - 12:38, said: cred ca problema se rezolva simplu. furnizorii de telefonie sa fie obligati sa blocheze toate numerele din retea si sa ramana disponibil numai apelul la 112. s-a petrecut dezastrul, ISU/Ministerul/CSAT emite decret, companiile de telefonie reactioneaza in maxim 15-30 de minute dupa dezastru. tehnic este posibil. cred ca toata lumea a observat ca daca deschizi un telefon fara cartela in el iti apare mesajul "numai apeluri de urgenta". deci din punct de vedere al retelei asta ar insemna dezactivarea din server a tuturor numerelor. si gata balciul... dar trebuie data lege pentru asta. Aceasta lege trebuie urgent data de CSAT, daca ii mai pasa de romani! |
#24
Posted 23 November 2014 - 12:40
puteti sa aveti voi si satelit, in caz de calamitate naturala generalizata degeaba suni la 112.
Edited by takillya, 23 November 2014 - 12:41. |
#25
Posted 23 November 2014 - 12:41
f300, on 23 noiembrie 2014 - 12:39, said:
Idiotenie mai mare nici c-am auzit. Atunci o sa sune toata lumea la 112 - de unde faci rost de atita personal sa preia apelurile? In care timp 99.99% din retea sta fara sa faca nimic... pai asta este problema serviciului de telecomunicatii speciale. si daca este disponibil 99.99% din retea tot nu ajuta cu nimic ca se blocheaza oricum. asa cum s-a intamplat aseara cu orangeul sau in alte ocazii cu toate retelele.. |
#26
Posted 23 November 2014 - 12:42
#27
Posted 23 November 2014 - 12:45
Pollux, on 23 noiembrie 2014 - 12:41, said: pai asta este problema serviciului de telecomunicatii speciale. si daca este disponibil 99.99% din retea tot nu ajuta cu nimic ca se blocheaza oricum. asa cum s-a intamplat aseara cu orangeul sau in alte ocazii cu toate retelele.. Înțelege că pe Orange a căzut doar 2G-ul care oricum se închide în câțiva ani. |
#28
Posted 23 November 2014 - 12:48
|
#29
Posted 23 November 2014 - 13:01
Ca o paranteza daca chiar vor sa faca ceva sa faca un "registru al telefoanelor importante" care sa fie publicat undeva si sa-ti poti face o copie pe hirtie (sau salva un fisier in telefon) si sa suni la ala daca nu au capacitate la 112 (si eventual numerele alea sa aibe o prioritate undeva intre 112 si telefoanele "cu bunica").
DA, e mult mai probabil sa nu aibe capacitate la 112 - e vorba totusi de un anume numar de operatori umani - decit sa nu ai linii, sint posibile milioane de convorbiri simultan si in mod sigur nu avem nici macar citeva mii de operatori la 112. Da, e un pas inapoi fata de "suni la 112 pentru orice urgenta" dar e bine sa ai totusi un plan de rezerva. |
#30
Posted 23 November 2014 - 13:10
#31
Posted 23 November 2014 - 13:38
Intre noi fie vorba, orice tentativa de a bloca convorbirile private ar fi al dreaq de prost privita. Adica omu' e dispus sa inteleaga faptu' ca reteaua a decedat. Injura, da' intelege. Da' daca-i zici ca reteaua va functiona doar pentru situatii de urgenta, s-ar putea sa iasa revolutie. "Ce situatii de urgenta, bah, ca 'a mai mare urgenta pe lumea asta e sa vorbesc io cu pretenu' Fane"
Edited by Val888, 23 November 2014 - 13:39. |
#32
Posted 23 November 2014 - 13:45
Mai ales ca la un moment dat urgenta era ca au venit "golanii" in piata universitatii.
|
#33
Posted 23 November 2014 - 13:52
Aia e partea a doua. Deocamdata posibilitatea suspendarii comunicatiilor pentru cetatean e limitata. Nu zic c-ar fi imposibil pe sestache, da' legal n-ar fi tocmai usor de pus in practica. Nu cred ca cineva isi doreste in mod serios o suprareglementare in domeniu.
Dupa parerea mea as zice ca tre' sa existe cat mai multe cai de comunicatie paralele. Indiferent de care. Telefonie mobila, fixa, internet, etc. Cade un segment ? Functioneaza alelalte. Grav ar fi sa nu functioneze nimic. Edited by Val888, 23 November 2014 - 13:56. |
|
#34
Posted 23 November 2014 - 14:18
neagu_laurentiu, on 23 noiembrie 2014 - 11:21, said:
.... Exista si retea proprie a serviciilor speciale. spitalele fac parte din serviciile speciale? cum cheama personalul de acasa daca e nevoie de ei? nu sunt specialist ... dar: exista acelasi raport intre numarul de abonati si numarul de canale ... 1. in Romania 2. in Europa occidentala? adica asa se intampla si in Germania? cade reteaua cand se vorbeste mai mult? |
#35
Posted 23 November 2014 - 16:37
sabazios, on 23 noiembrie 2014 - 14:18, said:
spitalele fac parte din serviciile speciale? sabazios, on 23 noiembrie 2014 - 14:18, said:
cum cheama personalul de acasa daca e nevoie de ei? Ce nu inteleg eu in democratie: care-i treaba CSAT-ului cu un sistem privat ? Statul si-a facut propriul sistem de comunicatii pentru armata, politie, pompieri, ambulanta, ISU etc. Iar intre tine si furnizor exista un contract, acolo spune in ce conditii iti furnizeaza serviciile, cat pot fi picate etc. Cu furnizorul poate ai ceva sa-i reprosezi iar daca nu te multumeste atunci nu-i mai plati abonamentul iar daca vor face asta suficient de multi poate si furnizorul va fi mai sensibil cu ai sai clienti. Edited by neagu_laurentiu, 23 November 2014 - 16:40. |
#36
Posted 23 November 2014 - 17:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users