SIM-ul defect.
Last Updated: Jan 23 2006 23:03, Started by
dyo
, Dec 31 2005 20:12
·
0
#1
Posted 31 December 2005 - 20:12
Ca sa vezi.Cum ar veni,azi am vorbit la telefon,bine merci si a doua zi nu am mai putut ! Si nu facusem nimic,pur si simplu.Am sunat de pe alt numar la *222 si am primit tot felul de indrumari si coduri...si nimic.
Este defect SIM-ul imi zice,trebuie schimbat.Cum nu avea un an abonamentul,am schimbat sim-ul la reprezentanta cu 10$;taxa a venit pe prima factura.Si uite asa,am ramas cu un gust amar.A mai patit asa careva? |
#2
Posted 31 December 2005 - 20:45
N-am patit,dar mi se pare aiurea sa-ti ceara bani,in fond nu pierdusei simul, ci simul primit de la ei cu mai putin de 1 an in urma nu mai functiona.Mi se pare normal sa ti-l schimbe gratis (eventual dupa ce-l duci la ei si se conving ca e un sim defect si ca nu l-ai indoit,zgariat tu).
Asta este! LA MULTI ANI! |
#3
Posted 03 January 2006 - 08:12
Da, am patit. Abonament nou, sim nou -> a doua zi mi-a dat telefonul "SIM Error" si cam atat a fost cu el. Am discutat, mult spus "amabil", vreo 15 minute cu una bucata operatoare si am obtinut o schimbare gratuita la dealerul unde facusem abonamentul. Mi-a cazut destul de nasol conversatia, a tot sugerat ca defectul nu este neaparat unul vizibil (nu existau zgarieturi, etc). "Vicii ascunse" asadar? De unde sa stiu eu ca nu mi-au dat un sim defect? Nasol moment oricum.
|
#4
Posted 03 January 2006 - 09:03
Si eu am patit asta acum 1 an si ceva , cand mi-am facut un al 2 -lea abonament, pe aceeasi persoana. Dupa 1 zi de folosinta , mi-a aparut sim error si am sunat , m-a certat, etc. L-am schimbat , am platit 10 $, ba chiar in plus mi s-au bagat si conversatii de 3 $, atunci cand Sim-ul nu functiona; .Asta e viata, olatesti fara sa cracnesti si mergi mai departe.
|
#5
Posted 03 January 2006 - 09:38
Quote am platit 10 $ stai asa... cum adica sa le platesti 10$ ca nu este vina ta ca s-a defectat si din cate stiu eu daca ai peste 1 an vechime in retea tre' sa iti schimbe gratis SIM-ul ! |
#6
Posted 03 January 2006 - 10:29
LR, on Jan 3 2006, 09:38, said: stai asa... cum adica sa le platesti 10$ ca nu este vina ta ca s-a defectat si din cate stiu eu daca ai peste 1 an vechime in retea tre' sa iti schimbe gratis SIM-ul ! Nu e vina lor ca ca iti cer, e vina ta ca dai. Pentru operatorul care iti raspunde, nu e relevant ca s-a intamplat a doua zi dupa ce ai primit simul, el are o lista de bla-bla-uri pe care ti le insira indiferent de vechime, numar de abonamente si culoarea parului tau. Pe de alta parte, LR, nu vechimea ta ca si client este luata in considerare, ci vechimea abonamentului. Repet, nu e vina operatorului ca iti cere 10$, asa e regulamentul. Tu trebuie sa demonstrezi ca la tine nu se aplica, atata tot. |
#7
Posted 03 January 2006 - 11:07
Sa vedeti ce se intampla cu cartela (preplatita). Toti r...tii care se dau dealeri iti spun ca n-au sim de schimb care sa aiba primele 5 (parca) cifre din nr. tau de tel. Culmea ca la mag. din Unirea mi-a zis un pushtiulica imbracat in verde ca pe preplatita nu-mi schimba simu' pt ca "Raiffeisen Bank nu mai ofera serviciul sning pt. prepay."....Cool, nu ?
|
#8
Posted 03 January 2006 - 11:24
willy, on Jan 3 2006, 11:07, said: Sa vedeti ce se intampla cu cartela (preplatita). Toti r...tii care se dau dealeri iti spun ca n-au sim de schimb care sa aiba primele 5 (parca) cifre din nr. tau de tel. Culmea ca la mag. din Unirea mi-a zis un pushtiulica imbracat in verde ca pe preplatita nu-mi schimba simu' pt ca "Raiffeisen Bank nu mai ofera serviciul sning pt. prepay."....Cool, nu ? Dar tu ai vrut sa iti schimbi sim-ul pentru ca...? Personal nu ma afecteaza faptul ca Raiffeisen nu mai ofera sning pt cartele... |
#9
Posted 03 January 2006 - 11:31
#10
Posted 03 January 2006 - 11:36
Daca se defecteaza sim-ul si nu vrei sa-l schimbi,abonamentul se duce inainte ,intri la nerespectarea abonamentului si daca vrei sa mai faci un abonament apari cu probleme la ei.Tot ei cad in picioare.Eu le-am spus ca nu am nici o vina ca sim-ul sa stricat si mi-au dat trimitere la contract.Le-am spus ca exista un paragraf unde se spune ca orice problema care apare si nu se stipuleaza in contract se rezolva pe cale amiabila.Ei mi-au raspuns ca sim-ul se schimba gratis dupa un an de abonament.Si cu asta basta.
|
|
#11
Posted 03 January 2006 - 11:58
Cosconor, on Jan 3 2006, 11:31, said: O fi adevarat ? Sa nu mai exista sning la Cartela Connex ? Ba exista....da' nu stiu "dealerii". Oricum, nu asta era motivul pt. care vroiam inlocuirea, dar tinarul juncan de la Unirea asa a dedus. Dupa ce am apelat la *222 si le-am spus faza mi-a spus respectivul ca nu crede ca s-a intamplat asa ceva...trebuia sa mi-o inlocuiasca pe loc. Oricum, prefer sa nu ma cert cu ei.....n-am cu cine. Stiti cum se spune: Nu te pune cu prostii, ca te confunda lumea cu ei. |
#12
Posted 03 January 2006 - 12:40
dyo, on Jan 3 2006, 11:36, said: Si cu asta basta. Nu e chiar asa, decat daca alegi calea mai simpla, cea de a da inchide ochii si a plati. La mine s-a rezolvat gratuit, pentru ca nu mi s-a parut normal sa platesc 10$ pentru simplul fapt ca ei imi ofera un produs de calitate proasta. Mi se pare mie sau sim-ul ala NU e un consumabil? Asadar, nefiind consumabil, trebuie sa beneficieze de o garantie, intr-adevar, neacordata in scris, dar care intra dupa parerea mea in acea categorie de porcarii rezolvabile "amiabil". |
#13
Posted 04 January 2006 - 13:09
Am platit acei 10 $, pentru ca era un nou abonament, iar SIM-ul se defectase la noul abonament. Am zis ca renunt la unul din sim-urile la care aveam dreptul pe an gratuit, insa mi-au spus ca nu se poate, este alt abonament, alt numar si deci sa platesc . Am platit , a trecut de atunci 8 luni si am si uitat ca am pierdut 10$+TVA.M-am enervat atunci putin , dar la ce mi-a folosit...
|
#14
Posted 04 January 2006 - 13:27
Eu am patit acum 3 ani parca o chestie tare... se intampla pe 30 decembrie.
Aveam cartela la connex si imi fac abonament din cartela. Dau sim-ul vechi...imi da simul nou....plec acasa pentru ca atunci se activa in 2-4 ore. Imi vine mesaj ca s-a activat abonamentul....dau sa sun ... ioc. Nu mergea de nici o culoare....eroare retea, eroare de nu's care. De primit puteam primi. Buuunnn. Sun de pe alta cartela la relatii cu clientii si dai la povestiri cu ei. Dupa vreo 3 telefoane imi spune ca se va schimba simul gratis sa ma duc la dealerul de unde am luat sim-ul. Ma duc la ala, imi ia sim-ul, il baga in alte telefoane (lucrul asta l-am incercat si eu si aceleasi erori) sa se convinga ca nu e din cauza telefonului...si imi da un sim nou.... Asta era pe la ora 17. Imi spune ca se va activa simul nou in cateva ore si la revedere. Bucuros ca am scapat, plec acasa si astept. Astept, astept....trece noaptea si nimic. Dimineata pe la 10 mesaj...s-a activat simul nou. Eu repede sa sun, vad ca merge bucurie mareeeeeeee..... Numai ca bucuria nu a tinut decat 30 minute....ca au inceput telefoanele pe fix ca de ce nu raspund la mobil??? Eu...ce sunteit nebuni ca nu a sunat.... Surpriza. Puteam suna dar nu puteam fi sunat!!! Si in ziua de 31 iar scandal cu relatii cu clientii....pina la urma imi spun ca se va schimba iar sim-ul...caut de nebun pe la ora 13 prin oras dealeri care sa-mi schimbe sim- ul ca unii nu aveau, alti nu vroiau, altii erau cu magazinele inchise. Eu plecam la rev peste 2 ore si .... alearga frate. Pina la urma victorieeeeeeee. Dar ce i-am mai injurat pe aia~!!!! |
#15
Posted 04 January 2006 - 13:50
petman, on Jan 4 2006, 13:27, said: Eu am patit acum 3 ani parca o chestie tare... se intampla pe 30 decembrie. Aveam cartela la connex si imi fac abonament din cartela. Dau sim-ul vechi...imi da simul nou....plec acasa pentru ca atunci se activa in 2-4 ore. Imi vine mesaj ca s-a activat abonamentul....dau sa sun ... ioc. Nu mergea de nici o culoare....eroare retea, eroare de nu's care. De primit puteam primi. Buuunnn. Sun de pe alta cartela la relatii cu clientii si dai la povestiri cu ei. Dupa vreo 3 telefoane imi spune ca se va schimba simul gratis sa ma duc la dealerul de unde am luat sim-ul. Ma duc la ala, imi ia sim-ul, il baga in alte telefoane (lucrul asta l-am incercat si eu si aceleasi erori) sa se convinga ca nu e din cauza telefonului...si imi da un sim nou.... Asta era pe la ora 17. Imi spune ca se va activa simul nou in cateva ore si la revedere. Bucuros ca am scapat, plec acasa si astept. Astept, astept....trece noaptea si nimic. Dimineata pe la 10 mesaj...s-a activat simul nou. Eu repede sa sun, vad ca merge bucurie mareeeeeeee..... Numai ca bucuria nu a tinut decat 30 minute....ca au inceput telefoanele pe fix ca de ce nu raspund la mobil??? Eu...ce sunteit nebuni ca nu a sunat.... Surpriza. Puteam suna dar nu puteam fi sunat!!! Si in ziua de 31 iar scandal cu relatii cu clientii....pina la urma imi spun ca se va schimba iar sim-ul...caut de nebun pe la ora 13 prin oras dealeri care sa-mi schimbe sim- ul ca unii nu aveau, alti nu vroiau, altii erau cu magazinele inchise. Eu plecam la rev peste 2 ore si .... alearga frate. Pina la urma victorieeeeeeee. Dar ce i-am mai injurat pe aia~!!!! Ma bucur k nu am trecut si eu prin asa ceva! Offtopic: Mai demult, cand mi-au furat telefonul "meseriasii" din tramvai, am sunat la Connex sa-mi blocheze contul (eram pe abonament), si pentru a-mi inlocui cartela sim, a trebuit sa colind ceva pana sa gasesc o cartela cu 072, pentru k altfel nu s-ar fi putut vezi Doamne realoca numarul. Asta ciudat... Norocul meu k am gasit un dealer de prin Carrefour Colentina care mai avea o ultima cartela cu 072. |
|
#16
Posted 04 January 2006 - 16:19
@offtopic . .zilele astea m-am dus si eu la Orange Shop si mi-am schimbat SIM-ul vechi cu unul nou Smart ....
|
#17
Posted 04 January 2006 - 16:25
La Orange nu se cheama Smart...
BTW, când a fost fabricat ? Stii asta prin primele 3 (sau 4) cifre din serie. Edited by Cosconor, 04 January 2006 - 16:26. |
#18
Posted 04 January 2006 - 16:31
0506
oricum i-am zis tipei ca vreau sa schimb simul cu ultimul model care are ultimile optiuni scoase de orange .... tin sa zic ca vechiul sim nu avea nimic ... era intact ca nu prea fac schimburi de sim din telefon in telefon. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users