Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

SIM-ul defect.

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1
dyo

dyo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.12.2004
Ca sa vezi.Cum ar veni,azi am vorbit la telefon,bine merci si a doua zi nu am mai putut ! Si nu facusem nimic,pur si simplu.Am sunat de pe alt numar la *222 si am primit tot felul de indrumari si coduri...si nimic.
Este defect SIM-ul imi zice,trebuie schimbat.Cum nu avea un an abonamentul,am schimbat sim-ul la reprezentanta cu 10$;taxa a venit pe prima factura.Si uite asa,am ramas cu un gust amar.A mai patit asa careva?   :cursing:

#2
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,131
  • Înscris: 15.03.2005
N-am patit,dar mi se pare aiurea sa-ti ceara bani,in fond nu pierdusei simul, ci simul primit de la ei cu mai putin de 1 an in urma nu mai functiona.Mi se pare normal sa ti-l schimbe  gratis (eventual dupa ce-l duci la ei si se conving ca e  un sim defect si ca nu l-ai indoit,zgariat tu).
Asta este!

LA MULTI ANI!

#3
T-MoBiLeR

T-MoBiLeR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 20.12.2005
Da, am patit. Abonament nou, sim nou -> a doua zi mi-a dat telefonul "SIM Error" si cam atat a fost cu el. Am discutat, mult spus "amabil", vreo 15 minute cu una bucata operatoare si am obtinut o schimbare gratuita la dealerul unde facusem abonamentul. Mi-a cazut destul de nasol conversatia, a tot sugerat ca defectul nu este neaparat unul vizibil (nu existau zgarieturi, etc). "Vicii ascunse" asadar? De unde sa stiu eu ca nu mi-au dat un sim defect? :huh:  Nasol moment oricum.

#4
marrio

marrio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 29.12.2003
Si eu am patit asta acum 1 an si ceva , cand mi-am facut un al 2 -lea abonament, pe aceeasi persoana. Dupa 1 zi de folosinta , mi-a aparut sim error si am sunat , m-a certat, etc. L-am schimbat , am platit 10 $, ba chiar in plus mi s-au bagat si conversatii de 3 $, atunci cand Sim-ul nu functiona; <_< .Asta e viata, olatesti fara sa cracnesti si mergi mai departe.

#5
LR

LR

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,706
  • Înscris: 27.02.2002

Quote

am platit 10 $

stai asa... cum adica sa le platesti 10$ ca nu este vina ta ca s-a defectat si din cate stiu eu daca ai peste 1 an vechime in retea tre' sa iti schimbe gratis SIM-ul !

#6
T-MoBiLeR

T-MoBiLeR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 20.12.2005

View PostLR, on Jan 3 2006, 09:38, said:

stai asa... cum adica sa le platesti 10$ ca nu este vina ta ca s-a defectat si din cate stiu eu daca ai peste 1 an vechime in retea tre' sa iti schimbe gratis SIM-ul !

Nu e vina lor ca ca iti cer, e vina ta ca dai. Pentru operatorul care iti raspunde, nu e relevant ca s-a intamplat a doua zi dupa ce ai primit simul, el are o lista de bla-bla-uri pe care ti le insira indiferent de vechime, numar de abonamente si culoarea parului tau. Pe de alta parte, LR, nu vechimea ta ca si client este luata in considerare, ci vechimea abonamentului.
Repet, nu e vina operatorului ca iti cere 10$, asa e regulamentul. Tu trebuie sa demonstrezi ca la tine nu se aplica, atata tot. ^_^

#7
willy

willy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 01.06.2004
Sa vedeti ce se intampla cu cartela (preplatita). Toti r...tii care se dau dealeri iti spun ca n-au sim de schimb care sa aiba primele 5 (parca) cifre din nr. tau de tel. Culmea ca la mag. din Unirea mi-a zis un pushtiulica imbracat in verde ca pe preplatita nu-mi schimba simu' pt ca "Raiffeisen Bank nu mai ofera serviciul sning pt. prepay."....Cool, nu ?

#8
T-MoBiLeR

T-MoBiLeR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 20.12.2005

View Postwilly, on Jan 3 2006, 11:07, said:

Sa vedeti ce se intampla cu cartela (preplatita). Toti r...tii care se dau dealeri iti spun ca n-au sim de schimb care sa aiba primele 5 (parca) cifre din nr. tau de tel. Culmea ca la mag. din Unirea mi-a zis un pushtiulica imbracat in verde ca pe preplatita nu-mi schimba simu' pt ca "Raiffeisen Bank nu mai ofera serviciul sning pt. prepay."....Cool, nu ?

Dar tu ai vrut sa iti schimbi sim-ul pentru ca...? Personal nu ma afecteaza faptul ca Raiffeisen nu mai ofera sning pt cartele... :mellow:

#9
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003

View PostT-MoBiLeR, on Jan 3 2006, 10:24, said:

Personal nu ma afecteaza faptul ca Raiffeisen nu mai ofera sning pt cartele... :mellow:
O fi adevarat ? Sa nu mai exista sning la Cartela Connex ? :huh:

#10
dyo

dyo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.12.2004
Daca se defecteaza sim-ul si nu vrei sa-l schimbi,abonamentul se duce inainte ,intri la nerespectarea abonamentului si daca vrei sa mai faci un abonament apari cu probleme la ei.Tot ei cad in picioare.Eu le-am spus ca nu am nici o vina ca sim-ul sa stricat si mi-au dat trimitere la contract.Le-am spus ca exista un paragraf unde se spune ca orice problema care apare si nu se stipuleaza in contract se rezolva pe cale amiabila.Ei mi-au raspuns ca sim-ul se schimba gratis dupa un an de abonament.Si cu asta basta.

#11
willy

willy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 01.06.2004

View PostCosconor, on Jan 3 2006, 11:31, said:

O fi adevarat ? Sa nu mai exista sning la Cartela Connex ? :huh:

Ba exista....da' nu stiu "dealerii".

Oricum, nu asta era motivul pt. care vroiam inlocuirea, dar tinarul juncan de la Unirea asa a dedus.
Dupa ce am apelat la *222 si le-am spus faza mi-a spus respectivul ca nu crede ca s-a intamplat asa ceva...trebuia sa mi-o inlocuiasca pe loc.

Oricum, prefer sa nu ma cert cu ei.....n-am cu cine.

Stiti cum se spune: Nu te pune cu prostii, ca te confunda lumea cu ei.

#12
T-MoBiLeR

T-MoBiLeR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 20.12.2005

View Postdyo, on Jan 3 2006, 11:36, said:

Si cu asta basta.

Nu e chiar asa, decat daca alegi calea mai simpla, cea de a da inchide ochii si a plati. La mine s-a rezolvat gratuit, pentru ca nu mi s-a parut normal sa platesc 10$ pentru simplul fapt ca ei imi ofera un produs de calitate proasta. Mi se pare mie sau sim-ul ala NU e un consumabil? Asadar, nefiind consumabil, trebuie sa beneficieze de o garantie, intr-adevar, neacordata in scris, dar care intra dupa parerea mea in acea categorie de porcarii rezolvabile "amiabil".

#13
marrio

marrio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 29.12.2003
Am platit acei 10 $, pentru ca era un nou abonament, iar SIM-ul se defectase la noul abonament. Am zis ca renunt la unul din sim-urile la care aveam dreptul pe an gratuit, insa mi-au spus ca nu se poate, este alt abonament, alt numar si deci sa platesc . Am platit , a trecut de atunci 8 luni si am si uitat ca am pierdut 10$+TVA.M-am enervat atunci putin , dar la ce mi-a folosit...

#14
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Eu am patit acum 3 ani parca o chestie tare... se intampla pe 30 decembrie.
Aveam cartela la connex si imi fac abonament din cartela. Dau sim-ul vechi...imi da simul nou....plec acasa pentru ca atunci se activa in 2-4 ore. Imi vine mesaj ca s-a activat abonamentul....dau sa sun ... ioc. Nu mergea de nici o culoare....eroare retea, eroare de nu's care. De primit puteam primi. Buuunnn. Sun de pe alta cartela la relatii cu clientii si dai la povestiri cu ei. Dupa vreo 3 telefoane imi spune ca se va schimba simul gratis sa ma duc la dealerul de unde am luat sim-ul. Ma duc la ala, imi ia sim-ul, il baga in alte telefoane (lucrul asta l-am incercat si eu si aceleasi erori) sa se convinga ca nu e din cauza telefonului...si imi da un sim nou.... Asta era pe la ora 17. Imi spune ca se va activa simul nou in cateva ore si la revedere.
Bucuros ca am scapat, plec acasa si astept. Astept, astept....trece noaptea si nimic.
Dimineata pe la 10 mesaj...s-a activat simul nou. Eu repede sa sun, vad ca merge bucurie mareeeeeeee..... Numai ca bucuria nu a tinut decat 30 minute....ca au inceput telefoanele pe fix ca de ce nu raspund la mobil??? Eu...ce sunteit nebuni ca nu a sunat....
Surpriza. Puteam suna dar nu puteam fi sunat!!! Si in ziua de 31 iar scandal cu relatii cu clientii....pina la urma imi spun ca se va schimba iar sim-ul...caut de nebun pe la ora 13 prin oras dealeri care sa-mi schimbe sim- ul ca unii nu aveau, alti nu vroiau, altii erau cu magazinele inchise. Eu plecam la rev peste 2 ore si .... alearga frate.
Pina la urma victorieeeeeeee.
Dar ce i-am mai injurat pe aia~!!!!

#15
razvano2002

razvano2002

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 27.12.2005

View Postpetman, on Jan 4 2006, 13:27, said:

Eu am patit acum 3 ani parca o chestie tare... se intampla pe 30 decembrie.
Aveam cartela la connex si imi fac abonament din cartela. Dau sim-ul vechi...imi da simul nou....plec acasa pentru ca atunci se activa in 2-4 ore. Imi vine mesaj ca s-a activat abonamentul....dau sa sun ... ioc. Nu mergea de nici o culoare....eroare retea, eroare de nu's care. De primit puteam primi. Buuunnn. Sun de pe alta cartela la relatii cu clientii si dai la povestiri cu ei. Dupa vreo 3 telefoane imi spune ca se va schimba simul gratis sa ma duc la dealerul de unde am luat sim-ul. Ma duc la ala, imi ia sim-ul, il baga in alte telefoane (lucrul asta l-am incercat si eu si aceleasi erori) sa se convinga ca nu e din cauza telefonului...si imi da un sim nou.... Asta era pe la ora 17. Imi spune ca se va activa simul nou in cateva ore si la revedere.
Bucuros ca am scapat, plec acasa si astept. Astept, astept....trece noaptea si nimic.
Dimineata pe la 10 mesaj...s-a activat simul nou. Eu repede sa sun, vad ca merge bucurie mareeeeeeee..... Numai ca bucuria nu a tinut decat 30 minute....ca au inceput telefoanele pe fix ca de ce nu raspund la mobil??? Eu...ce sunteit nebuni ca nu a sunat....
Surpriza. Puteam suna dar nu puteam fi sunat!!! Si in ziua de 31 iar scandal cu relatii cu clientii....pina la urma imi spun ca se va schimba iar sim-ul...caut de nebun pe la ora 13 prin oras dealeri care sa-mi schimbe sim- ul ca unii nu aveau, alti nu vroiau, altii erau cu magazinele inchise. Eu plecam la rev peste 2 ore si .... alearga frate.
Pina la urma victorieeeeeeee.
Dar ce i-am mai injurat pe aia~!!!!
Frate, e ceva chiar ciudat. Adica sa te confruncti cu asemenea probleme. Dooh... Cum zicea si cineva inaintea mea, atat timp cat nu merge sim-ul, vina nu imi apartine mie. Schimbarea trebuie sa fie gratuita! Nu e vina lor k cer, ci a noastra k dam. Eu as fi facut taraboi mare si nu m-as fi dus la dealeri, ci direct la reprezentanta.
Ma bucur k nu am trecut si eu prin asa ceva!

Offtopic: Mai demult, cand mi-au furat telefonul "meseriasii" din tramvai, am sunat la Connex sa-mi blocheze contul (eram pe abonament), si pentru a-mi inlocui cartela sim, a trebuit sa colind ceva pana sa gasesc o cartela cu 072, pentru k altfel nu s-ar fi putut vezi Doamne realoca numarul. Asta ciudat... Norocul meu k am gasit un dealer de prin Carrefour Colentina care mai avea o ultima cartela cu 072.  :worthy:

#16
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
@offtopic . .zilele astea m-am dus si eu la Orange Shop si mi-am schimbat SIM-ul vechi cu unul nou Smart ....

#17
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003
La Orange nu se cheama Smart...

BTW, când a fost fabricat ? Stii asta prin primele 3 (sau 4) cifre din serie.

Edited by Cosconor, 04 January 2006 - 16:26.


#18
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
0506

oricum i-am zis tipei ca vreau sa schimb simul cu ultimul model care are ultimile optiuni scoase de orange ....

tin sa zic ca vechiul sim nu avea nimic ... era intact ca nu prea fac schimburi de sim din telefon in telefon.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate