Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina noua
Last Updated: Aug 29 2014 19:15, Started by
bbchip44
, Aug 28 2014 16:15
·
0
#19
Posted 28 August 2014 - 19:56
#20
Posted 28 August 2014 - 20:54
Ce-i drept, a facut o mare greseala, a pus pretul mai mic, cind de fapt cotetul e 9200euro nu 8100.
Dupa ce ai platit avansul, rata curata fara dobinzi si casco e undeva la 120-130euro/luna. Cu dobinzi si casco ajunge pe la 170. Hai sa spunem ca dobinzi si casco inseamna 45euro/luna. Pe 60 de luni inseamna 2700euro in plus la valoarea masinii, deci aproape 30%, nu 50 cum spunea colegul. Pe linga asta mai pune faptul ca ai pierdut 20% din pret imediat ce ai iesit cu ea din showroom (valabil la toate masinile noi). Mie unul nu-mi pare rezonabil, tinind cont ca la sfirsitul leasing-ului masina aia nu va mai valora aproape nimic, va fi o buda pe roti. |
#21
Posted 28 August 2014 - 21:53
Rata+devalorizarea+un plin = minim 350e/luna,la care se mai adauga si alte cheltuieli; te alegi cu o masina lesinata,cheala,cu plastice si un nivel de confort sub Golf IV,masina de 1500e.
Edited by ionutMembruAnonimut, 28 August 2014 - 21:54. |
#23
Posted 28 August 2014 - 22:21
Personal nu cred ca se merita sa faci credit pe 5 ani pentru un Logan, adica pentru o masina low cost. Asta este o super afacere pentru un neamt sau un englez al carui pret pentru un Sandero inseamna 5-6 salarii medii, nu cel putin 20 ca in cazul unui roman. Ca sa fie si la noi cam echivalenta treaba ar inseamna sa fie un Logan 0.9 TCe Laureate vreo 4500 de euro si in cazul asta chiar nu ar avea rost sa te uiti la un sh. Dar cum Romania nu e Germania sau Anglia...
Eu daca as fi in locul initiatorului poate ca as cauta o Kia Ceed de vreo 2-3 ani pe care o gasesti pana in 8500-9000 de euro (adica aprox. cat ar da el pe un Sandero) care este mai dotat, mai confortabil, mai sigur... mai bun si care are 50-60000 de km si care mai are garantie cativa ani buni. Si vorbim de masini cumparate de noi din Ro cu trecut verificabil, carte service... tot tacamul. Si mai e o chestie. Acum aprox o jumatate de an m-a rugat o prietena sa o ajut cu alegerea unei masini de clasa mica, noi si care sa fie dotata cat mai bine, motor cat mai bun, garantie cat mai buna si cea mai buna alegere s-a dovedit a fi la Hyundai. Nu a vrut Hyundai din considerente personale (ca o paranteza a ajuns la Clio, desi nu era nici cel mai puternic sau mai dotat dar i-a placut f mult si il aveau si pe stoc), chiar daca ne-au propus ceva f interesant: ca poate lua un i20 prin programul Rabla, in conditiile in care ei se vor ocupa de tot... adica inclusiv de gasirea unei rable. Nu stiu concret care era sistemul pentru ca domn'soara a spus "pas" celor de la Hyundai, dar recomand sa ia legatura si cu cei de la Hyundai sa vada despre ce e vorba mai in detaliu. Nu are nimic de pierdut daca se intereseaza. |
#24
Posted 28 August 2014 - 22:32
Si Skoda are acum o oferta asemanatoarea, iti dau o masina la pret de remat si se ocupa si de gasirea unui voucher pentru a inlesni procedura.
Pe de alta parte, n-am bani sa iau masina cu cash la 8-9mii. D-aia optez pt leasing. Daca cumpar SH o sa fie maxim 3000 dar parca imi e sila sa stau sa caut 10 ani, apoi sa mai si bag bani in ea. O masina care mi-a placut pana acum e Skoda Rapid care costa 11k. PS. Costul asigurarilor, RCA-Casco, este inclus in rata, |
#25
Posted 28 August 2014 - 22:53
Skoda Rapid nu e o masina rea cu conditia sa nu dai pe ea mai mult de 12000-12500 de euro... hai 13000. Ca altfel intri pe terenul" lui Kia Ceed si atunci Rapid este clar o masina mai slaba. Insa nu o recomand cu motorul de 1.2 75 CP. De cand a aparut, adica de acum mai bine de 10 ani, acest motor a fost unul buclucas.
Edited by LauCalin, 28 August 2014 - 22:55. |
#26
Posted 28 August 2014 - 22:57
Treaba e cam asa: banii sint ai tai, la fel si decizia. Noi doar iti explicam de ce nu merita in principiu sa te bagi la rate pe cinci ani pentru o masina din gama asta de pret.
Dar daca alta optiune nu este, nu ai ce face, si la 3000 masina buna nu gasesti, e preferabil loganul ala in leasing. |
#28
Posted 28 August 2014 - 23:16
O sa-mi programez un test drive cu noul Logan sa vedem ce zice. Aud numai de rau de el dar sincer, la pretul ala nu prea ai ce comenta pt o masina noua cu 4ani garantie. N-am condus Logan, singura experienta cu el a fost in taxi, dar imi mentin mintea deschisa si raman realist. Precizez ca fac aprox 20k km pe an.
|
|
#29
Posted 29 August 2014 - 06:20
bbchip44, on 28 august 2014 - 18:28, said: Nu sunt prea stralucite nici astea dar sunt mult peste Dacia si daca te-ar costa la leasing 40 de euro in plus pe luna atunci aia merita din plin mai ales la Fabia. Asta teoretic.Practic leasingul merita numai pentru firme care isi cumpara multe masini o data si nu le convine sa dea o caruta de bani dintr-un foc. Daca esti strans la punga mai bine ramai la masina actuala, daca nu ai sau nu se mai poate cu ea sau ia-ti un SH. Daca cateva zeci de euro in plus pe luna sunt o problema atunci ce te faci cand vei vedea cat te vor costa asigurarile, cauciucuri de iarna, reviziile, etc.? Pe la 3-4.000 gasesti o gramada de masini cu maxim 70.000km si nu mai vechi de 2008, chiar si Dacia daca te mananca. Unic proprietar, toate reviziile facute la reprezentanta, etc. Ce naiba sa se strice la astea? Avantajul la SH e ca nu esti obligat sa platesti CASCO. |
#30
Posted 29 August 2014 - 08:46
andreea_27, on 28 august 2014 - 17:20, said:
ok mersi. Dar daca mi-as face PFA din acela cu norma, as putea ca a 2a zi sa obtin creditul? La salariat trebuie sa ai minim 3 luni la actualul loc de munca (la unele banci 6) ca sa se uite la tine. La PFA, un an. Chiar daca e leasing, tot un fel de credit este. Banca sau societatea de leasing este interesata ca tu sa iti platesti ratele si ei sa faca profit din asta, nu sa caute cumparator pentru masinile recuperate pe motiv de neplata rate - ca acolo profitul lor e mai mic si mai nesigur. dan78rom, on 28 august 2014 - 20:54, said:
Hai sa spunem ca dobinzi si casco inseamna 45euro/luna. Pe 60 de luni inseamna 2700euro in plus la valoarea masinii, deci aproape 30%, nu 50 cum spunea colegul. dan78rom, on 28 august 2014 - 20:54, said:
Pe linga asta mai pune faptul ca ai pierdut 20% din pret imediat ce ai iesit cu ea din showroom (valabil la toate masinile noi). Mie unul nu-mi pare rezonabil, tinind cont ca la sfirsitul leasing-ului masina aia nu va mai valora aproape nimic, va fi o buda pe roti. |
#31
Posted 29 August 2014 - 09:33
Eu as vota Logan pentru ca:
- de noua, la asa dimeniuni, e singura sub 10K E care are AC din standard. Skoda Rapid aia de 11200 E nu are AC nici macar optional. Trebuie sa treci la cea de 12.200 ca sa ai AC manual. La restul nu stiu, ca nu am avut nervi sa ma uit. Cei care recomanda Kia SH de 2 ani, cat cred ca o sa coste la SH masina aia peste 5 ani, adica la o vechime de 7 ani? 1500-2000 E? Mai ieftin ca Loganul, asta sigur, mai ales daca vrea sa o si vanda. Cine zice de 3-4000 E, sa nu uite ca exista Golf/Astra la banii astia de 7 ani... Nu comentez in ce stare si dotari, dar ele exista si vor fi repere de fixare a pretului. - sunt asiguratori care au preturi preferentiale (mai mici) la gama Dacia. Vezi Groupama. - revanzarea va fi usoara la Logan. Valoarea absoluta in bani pierduta dupa 5 ani (asta daca o vinzi) e cea mai mica. Diferenta de bani la SH intre Logan si restul similare e de 1000-15000 E, maxim, asta daca cea straina e dotata bine. Nu va fi cazul aici. - reparatul la "colt de bloc" e mai ieftin la Logan, verificat personal. O revizie poate ajunge la pretul unui plin de benzina, si asta cu piese bune. - masina comuna, motoare verificate (vezi 1.2 16v, poate chiar cu GPL daca face multi km), deci probleme potentiale mici, atat in garantie cat si dupa. Masina asta a supravietuit ca taxi la drumurile romanesti. Omul vrea masina cu care sa umble, nu sa se laude, si care sa nu ii faca probleme. Daca se poate sa nu fie "apetisanta" pentru idioti (hoti, vandali) e si mai bine. Logan-ul nu e. Edited by radu_vasile59, 29 August 2014 - 09:36. |
#32
Posted 29 August 2014 - 09:38
poti cauta masini de maxim 2 ani vechime de la dealer, au preturi bune si asigura finantare. in afara de Logan, symbol si ce s-a mai zis pe aici sunt cam putine alternative
http://www.autovit.r...-C33265608.html http://www.autovit.r...-C32314750.html cruise control, navigatie Edited by mmcornel, 29 August 2014 - 09:47. |
#33
Posted 29 August 2014 - 10:16
Ca idee de model:
Untitled.png 71.5K 34 downloads Are AC, inchidere centralizata, geamuri electrice fata + spate ( cu actionare de pe portiera), navigatie, 4 airbag, abs, esp. |
|
#34
Posted 29 August 2014 - 10:23
#35
Posted 29 August 2014 - 10:56
radu_vasile59, on 29 august 2014 - 10:16, said:
Ca idee de model: |
#36
Posted 29 August 2014 - 11:00
aflorin27, on 29 august 2014 - 08:46, said: Masina nu e o investitie, deci asta cu am pierdut nu stiu cat din pret e folclor. Nu iau masina noua pe credit ca sa o vand peste 3 luni si sa vreau sa scot profit, o iau pentru a-mi creste confortul personal pe urmatorii 3-5-10 ani si platesc pentru asta. In plus, o masina bine intretinuta, condusa cu oarece atentie si cu 100.000 km (20k x 5 ani) inca este o masina decenta - chiar si Logan sau Sandero. Poate doar sa te dai jos dintr-un golf 3,astra F sau alta minune de genul incat sa poti spune ca ai investit in confort cumparand un Logan nou. BV87FFF, on 28 august 2014 - 21:58, said:
Hai sa nu fim rautaciosi, o masina de 5 ani intretinuta nu-i chiar o buda pe roti, fie ea si Logan. Doar ca sunt atat de multi bani pierduti incat nu merita lipsa de confort oferit de masinile noi ce intra in bugetul asta. Cu siguranta nu va fi buda pe roti din punct de vedere tehnic peste 4-5ani, ,insa un Logan nou nu iti ofera absolut nimic.Plasticlee,confortul,tinuta de drum, motorizarea inca nu se ridica la nivelul unui Golf IV,care este un r***t de masina in zilele noastre. Nu stiu, ma gandesc cum ar fi sa ai o rata de 750-800ron+150-180ron casco+o devalorizare de 400ron/luna,sa faci 3 plinuri pe luna (cazul initiatorului) si sa suporti costurile de intretinere la pret de reprezentanta (revizii,distributie,placute) etc iar masina sa nu iti ofere nimic,nici macar sa poti face o depasire sau o pozitie in scaun cat de cat comoda, nu mai bine cumperi o masina noua mai scumpa sau un sh ? Edited by ionutMembruAnonimut, 29 August 2014 - 11:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users