Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Numai aici despre ciclism.
Last Updated: May 14 2024 14:59, Started by
fansat
, Aug 22 2014 12:20
·
31
#3493
Posted 31 October 2017 - 17:47
Povestea participarii la Berlin, spusa de unul dintre autorii ''marsavei fapte'', Alex Ciocan, pe blogul propriu:
''Sa incepem cu inceputul. Campionatele nationale de ciclism au fost anulate pe motiv ca………fara un motiv bine precizat. Federatia nu a primit acordul proprietarilor sa desfasoare aceasta competitie in prima saptamana a lunii octombrie. Poate ca nu ne-a pasat, poate ca nu ne-a interesat sau poate Ulterior s-a aflat ca Velodromul Dinamo va fi daramat. Asa cum era el, rupt si de mii de ori peticit, reprezenta un monument al ciclismului, un loc in care se retraiau clipe de istorie, se initiau copii, se bucurau oameni. Nu va mai fi. Pe locul lui se va construi UN ALT stadion. De ce nu se poate realiza si un velodrom printre atatea alte proiecte mari, de ce nu se tine cont ca bicicleta este un trend care nu va mai fi un trend, ci un stil de viata continuu si ca un velodrom micut, acoperit si multifunctional isi va scoate banii in primii ani plus ca, cel care va realiza acest lucru, “va fi ACELA care a facut posibila regenerarea si resuscitarea unui sport”. Ar putea exista si o justificare foarte importanta pentru toate forurile de sport de la noi din tara. La Jocurile Olimpice exista 10-11 probe in ciclism (10 pentru fete, 11 pentru baieti) asta ar insemna aproximativ 60 de medalii disponibile. Deci?????? Suna apetisant, nu? Acum sa trecem peste prefata si sa atacam povestea Berlin 2017 Cu doua saptamani inainte am aflat ca Romania va participa la Europene. A doua zi am fost intrebat daca vreau sa merg si eu. Ratiunea imi spunea sa stau dracului linistit in banca mea. Nebunia imi spunea sa zic “da, merg”. Pe bune, cine are nevoie de ratiune in zilele noastre ) Am fost intrebat ce m-a facut sa revin la o competitie de profesionisti. Am revenit atunci cand mi s-a propus si mai ales atunci cand am simtit ca pot ajuta echipa cu mai mult decat a da repede din picioare. Colectivul merita absolut toata stima, toti cei prezenti efectiv luptandu-se cu sistemul in ultimii ani. Iorgos nu stie ce e aia odihna desi ceea ce face el nu se remunereaza. Nascut in Germania, crescut in Grecia, mutat in Romania. Ce-l mana sa munceasca atat, doar el stie . Crista este cel mai serios ciclist de sosea pe care-l cunosc. Aduna 25000 km pe an, cei mai multi facandu-i singur. Petrache este un talent imens care-i face pe toti participantii de la Red Hook Criterium sa-si descopere respectuos capul. Plesea, ciclistul care performeaza oriunde il pui. Norbert, un colos cu suflet de copil, dar un copil ce rupe bicicleta sub el. Lars, un neamt cu cetatenie romana, cel care se zbate pentru echipa nationala mai mult decat un roman get-beget. Eu, un triatlonist…..fost ciclist . Nu voi sta sa va zic in ce conditii s-a facut deplasarea, bune sau rele, daca le-a lipsiti baietilor ceva sau nu, nu scriu aici pentru a arunca cu noroi in cineva sau pentru a maguli pe altcineva, ci pentru a atinge un alt obiectiv, un obiectiv pe care vi-l voi dezvalui pana la sfarsit. Noi la Berlin am fost doar niste sportivi care incearca sa dea tot ce au ei mai bun intr-o competitie pentru care NU au fost pregatiti. De ce ma bucur ca echipa nationala a ajuns aici? Pentru ca poate se sparge gheata. Pentru ca este o isterie generala provocata de participarea noastra si poate ca se vor schimba unele lucruri. Sau poate ca nu. Dar doar dand din gura, criticand sau laudand, nu se realizeaza absolut nimic. Doar incercand si demonstrand tuturor ca nu te-ai dus sa-ti bati joc nici de munca ta si nici de banii celor care te-au trimis. Unii vor spune ca ne-am batut joc de bani, altii vor zice ca n-au prea fost bani. Multi, foarte multi sunt alaturi de noi. Vreau sa le multumesc desi stiu ca multumirile mele nu reprezinta nimic. Ar trebui sa le multumim prin rezultate. Acest lucru este aproape imposibil sau foarte greu de realizat in conjuctura actuala. Nemtii merg pe biciclete FES. http://www.cyclingwe...fes-bike-158484 Acestea nu se comercializeaza, ci sunt construite exclusiv pentru echipa olimpica a Germaniei. Rusii au o baza de selectie incredibil de mare, iar metoda ruseasca este bine cunoscuta “mergi sau crapa”. Noi? Valentin Plesea a participat in proba de scratch. Intr-o seara cauta pe internet sa vada cum arata aceasta cursa sa stie si el la ce sa se astepte. Radem sau plangem? Pe Dinamo cel mai mare raport folosit vreodata a fost 52/15. Aici Petrache a folosit 53/13 la echipa. Multora n-o sa vi se para mare scofala insa cei care cunosc “pasurile” si rapoartele isi vor da seama ce diferenta imensa exista. In doua saptamani pe Dinamo abia am avut timp sa ne strangem materialele de velodrom. Pune foaia, scoate pinionul, aoleu s-a spart un baieu, de unde luam altul, ghidolina asta e rupta, am eu un prieten care ne mai poate da o roata. Cam astea erau discutiile si problemele. Baietii au mers cu masina la Berlin. Ce ziceti de asta? Nu am mai avut loc decat de 2 biciclete de sosea. Asta inseamna ioc incalzire, ioc revenire. Incercam sa rezolvam aceasta treaba pe bicicletele de velodrom, pe trainere date de cei de aici, dar nici asta nu-i usor. Cazare…..nu stam la hotel, e mai bine sa nu dam detalii. Masa: cand ne gatim noi, cand iesim in oras la mici carciumi pentru a manca si altceva decat paste si sandwich-uri. Baietii isi platesc singuri masa. Nu este condamnabil. Se stiau aceste conditii inainte de plecarea din tara. Toti le-au acceptat. Nu sunt niste conditii care sa permita performante, dar astea sunt si repet: stiam de ele. Nu injuram pe nimeni, nu comentam, nu vrem sa facem pe ai dracului. Doar explic ceea ce acesti baieti au acceptat si accepta pentru a se lua de gat cu cei mai buni din Europa si din lume. Si pentru a pierde, dar cu fruntea sus. Mai pe romaneste: am acceptat sa ne facem de ras pentru a avea o sansa sa ne auda cineva si ca sa: nu se mai darame velodromul, sau sa se construiasca altul, sau sa se investeasca in ciclism vazand cat de multe ore exista la TV. Daca pui in balanta 4h si aparitia pe tricourile unei echipe nationale vs. 30 secunde la o reclama TV, vei vedea ca in prima faza iesi si mai ieftin, si mai bine. Gheata s-a mai spart odata, inca odata, poate pentru a suta oara si exista premisele formarii unei echipe frumoase (fara mine) dar sper din tot sufletul sa nu uitam asta pana la urmatoarele europene. Ar fi pacat de munca si de ceea ce indura toti cei amintiti mai sus. De la chin la batjocura unora dintre noi. Sa dobori un record datat inca din timpul Rascoalei de la Bobalna nu inseamna mare lucru, dar este totusi ceva. Este un pas enorm intr-un sport care a fost lasat deoparte la noi, desi este un sport extrem de spectaculos, frumos si mai ales educativ pentru noile generatii de copii. STIM ca vechile recorduri au fost facute de ciclisti adevarati, oameni care mancau pe paine acest sport. Intr-un fel ne pare rau ca timpul lor nu mai este primul pe lista, dar POATE ca ceea ce facem noi aici va reprezenta un imbold pentru cei tineri si mai ales (acum sunt nebun de legat) pentru cei ce au in mana puterea de a construi un VELODROM nou. Recordurile vechi au fost poate un “trigger” pentru a da drumul discutiilor. Am vazut discutii amicale, laudative si rautacioase. Avem nevoie de laude, dar nu ne este frica nici de rautati. Multi nu cunoasteti adevarata comunitate din ciclism. Cei care inca de cand eram eu junior au de a face cu acest sport si pastreaza legatura cu el mai mult sau mai putin. Suntem o lume mica si rea. Invidia este prima noastra calitate. Zicala “sa moara capra vecinului” ne conduce viata. Acest canal de comunicare numit Facebook are o parte buna, ca lumea poate afla de tine. Dar are si o parte rea: ca oricine poate arunca cu noroi fara ca tu sa-l poti opri. TOTI avem de invatat: - noi, sportivii, ca suntem departe atat ca mentalitate, cat si ca metodica, nu doar ca echipare - federatia, ca aceste actiuni sunt binevenite, dar ar fi si mai bine sa fie facute cu cap - iubitorii de ciclism, ca avem nevoie de ei si le multumim pentru absolut tot. Ei sunt cei care au tinut acest sport in viata in ultimii ani si pe noi la #uectrackchampionship - haterii, ca orice critica este constructiva atata timp cat o faci coerent, avizat, in limita bunului simt si nu din rautate. La dat din gura toti suntem buni, la dat pedale sau construit ceva, avem probleme mari. Dar cand nici nu dai pedale, nici nu construiesti, dar te bagi in seama, atunci ……SA FII TU SANATOS PS: multumesc #Isostar. Nu era treaba lor, dar am avut la noi o punga cu de toate. PS: am asteptat intentionat sa treaca o saptamana. Stiti si voi cum se spune, mai bine astepti sa te linistesti si pe urma deschizi gura. Daca ti-a placut, da mai departe.'' |
#3494
Posted 31 October 2017 - 22:54
Excelenta postare din partea unui om pe care il apreciez 100%. Poate aude si madam Firea si, in loc sa dea milioane de euro la biserici si statui, poate reuseste sa puna banii aia in folosul ciclismului. Sau poate aude Boc de la Cluj, care a investit in cea mai moderna infrastructura sportiva din tara...
|
#3495
Posted 01 November 2017 - 07:57
Jacub Mareczko - inca o etapa castigata in Turul Hainan. A patra etapa castigata in aceasta editie !
|
#3496
Posted 01 November 2017 - 08:16
jozefin, on 31 octombrie 2017 - 17:47, said:
Povestea participarii la Berlin, spusa de unul dintre autorii ''marsavei fapte'', Alex Ciocan, pe blogul propriu: Foarte bine spusa aia cu "marsava fapta", cu ghilimelele de rigoare. Excelenta postarea lui Alex Ciocan, si ceea ce a scris el poate constitui un manifest al ciclismului romanesc, un "citeste si da mai departe" care ar trebui sa ajunga si pe birourile grofilor care conduc Romania. Dar sigur, nu-mi fac nicio iluzie ca dezvoltarea ciclismului va fi prea curand pe agenda de lucru a celor care trebuie sa ia decizii in acest sens. Inca o data, felicitari baietilor care au reprezentat echipa nationala acolo, fiindca tinand cont de conditiile umilitoare in care s-au pregatit (desi acest "pregatit" e destul de pretentios spus), au facut sa apara pe ecranele televizoarelor numele Romaniei. Suntem Jamaica ciclismului, dar sunt bune niste semnale de alarma trase din cand in cand de oameni de exceptie ca Alex Ciocan. |
#3497
Posted 01 November 2017 - 21:44
Mai spunea Ciocan ceva mai demult in comentariile sale: legea sponsorizarii e facuta prost si nu incurajeaza firmele sa dea bani pentru sport. Asa se face ca majoritatea sponsorilor la competitiile sportive sunt firmele de pariuri (care oricum castiga cacalau de pe urma credulitatii oamenilor). Mie mi-ar placea ca, de exemplu, eMAG, o firma care plateste ore intregi de reclame la TV, sa dea o parte din banii aia pentru a sponsoriza un sport sau o echipa. (E doar un exemplu, nu vreau sa fac reclama sau altceva). Dar se pare ca legea nu le da facilitati formelor care sponsorizeaza echipe sau competitii sportive.
|
#3498
Posted 02 November 2017 - 07:16
Va dati seama ca daca singurul velodrom, si ala in aer liber, din tara va fi demolat, cam cat interes exista pentru acest sport din partea autoritatilor romane. Asa ca sa nu ne miram ca nu-i avem la ora actuala decat pe Eduard Grosu si Serghei Tvetcov (acesta naturalizat roman) care din cand in cand apar pe ecranele tv in diverse curse. E numai meritul celor doi ca fac fata in curse cu ciclisti de top din pluton. Statul roman nu are nicio contributie la acest fapt. Nu cred ca va exista un interes prea mare din partea sponsorilor la noi, tinand cont ca din ciclism nu ies prea multi bani. Totusi, ma mir ca firme precum "Carrefour" sau "Lidl" al caror nume apar pe tricourile ciclistilor in marile curse din Europa, nu se implica si in Romania in acest sport.
|
#3499
Posted 02 November 2017 - 19:01
fansat, on 02 noiembrie 2017 - 07:16, said:
Va dati seama ca daca singurul velodrom, si ala in aer liber, din tara va fi demolat, cam cat interes exista pentru acest sport din partea autoritatilor romane. Asa ca sa nu ne miram ca nu-i avem la ora actuala decat pe Eduard Grosu si Serghei Tvetcov (acesta naturalizat roman) care din cand in cand apar pe ecranele tv in diverse curse. E numai meritul celor doi ca fac fata in curse cu ciclisti de top din pluton. Statul roman nu are nicio contributie la acest fapt. Nu cred ca va exista un interes prea mare din partea sponsorilor la noi, tinand cont ca din ciclism nu ies prea multi bani. Totusi, ma mir ca firme precum "Carrefour" sau "Lidl" al caror nume apar pe tricourile ciclistilor in marile curse din Europa, nu se implica si in Romania in acest sport. Se implica acolo pentru ca acolo exista interes larg pentru ciclism. Din pacate, la noi, berea la pet in fata televizorului bate tot. |
#3500
Posted 02 November 2017 - 19:30
pufonel, on 01 noiembrie 2017 - 21:44, said:
Mai spunea Ciocan ceva mai demult in comentariile sale: legea sponsorizarii e facuta prost si nu incurajeaza firmele sa dea bani pentru sport. Asa se face ca majoritatea sponsorilor la competitiile sportive sunt firmele de pariuri (care oricum castiga cacalau de pe urma credulitatii oamenilor). Mie mi-ar placea ca, de exemplu, eMAG, o firma care plateste ore intregi de reclame la TV, sa dea o parte din banii aia pentru a sponsoriza un sport sau o echipa. (E doar un exemplu, nu vreau sa fac reclama sau altceva). Dar se pare ca legea nu le da facilitati formelor care sponsorizeaza echipe sau competitii sportive. Nu e vorba doar de facilitati pentru cei care sponsorizeaza ci de expunere mediatica. Gandestete ca daca s-ar transmite in direct o competitie s-ar inghesui firmele sa plateasca pentru expunere. Problema in ciclism este ca sponsorii investesc acolo unde au interese comerciale asta pentru ca acest sport are particularitatile lui. De asta nu vedem Sky in competitii din USA sau echipe din USA venind in competitii din EU. Presupunand ca cineva ar face o echipa romaneasca de ciclism si ar dori sa participe in competitii din Italia, Franta, Spania, Belgia nici o firma romaneasca nu s-ar baga pentru ca nu ar avea nimic de castigat. Trist este cand vezi o corporatie care opereaza si in Romania, sponsor in Giro dar in Romania nu sponsorizeaza mai nimic legat de sport desi are resurse imense, e doar un exemplu. Edited by danielavram, 02 November 2017 - 19:31. |
#3501
Posted 04 November 2017 - 05:03
In fapt Turul HAINAN este transmis de Televiziunea de Stat Centrala Chineza,
Canalele de Sporturi C.C. TV 5 si C.C. TV 5+, posibil inca Unul in Anumite Etape sau pe OnLine, dar mai ales de primul.. http://tv.cctv.com/cctv5/ + http://tv.cctv.com/cctv5plus/ Din pacate, EURO.SPORT (2) il difuzeaza cam Neserios in Unele Etape, de exemplu.. -LU., a 3-a, abia de la 07:02, in loc de 06:30; -MI., a 5-a, abia de la 07:15, in loc de 07:00 (este drept ca GHEORGHITA evident Nu s-a prins ca Etapa incepuse cu Jumatate de H mai devreme -decat 04:50 RO., desi avea H pe Ecran, raportat la Site-ul Competitiei..) .. In fine. Atentie, Etapa de Azi, SA., a fost Devansata.. intre ~06:30-08:00. In acest Context, Criteriumul SAITAMA din JAPONIA.. http://www.saitamacr...17/us/race.html , -va fi aproape in Intregime.. Live, tot pe E.S. 2, intre ~08:00-10:00; ..sau pe La Chaine L'EQUIPE, intre ~07:50-09:55 RO., si Reluata intre cica ~17:45-19:50 RO. .. https://www.lequipe....elequipe/grille Inregistrarile acestor Live-uri de pe E.S. 2 le gasiti aici.. https://m.youtube.co...MTsuTi3253FY-JQ Iar GHEORGHITA a sugerat, parca in Etapa a 3-a, ca in 2018 va fi transmis si Turul GUANGXI, care a fost doar -se pare- sub forma de Rezumate de ~50 de Min., numai pe STARS Sports 1 si 2 CHINA. Edited by Lopatar, 04 November 2017 - 05:23. |
#3502
Posted 04 November 2017 - 07:18
Lopatar, on 04 noiembrie 2017 - 05:03, said:
In acest Context, Criteriumul SAITAMA din JAPONIA.. Credeam ca l-am ratat anul asta pe Froomica sa-l vad in Saitama. Serghei Tvetcov e acum in evadare impreuna cu inca cinci ciclisti. Pare cam abatut Serghei. Nu-mi dau seama de ce s-o fi dus in evadare, dar macar e o buna ocazie sa-l mai vedem si noi la fata . Edited by fansat, 04 November 2017 - 07:18. |
|
#3503
Posted 06 November 2017 - 10:23
fansat, on 02 noiembrie 2017 - 07:16, said:
Va dati seama ca daca singurul velodrom, si ala in aer liber, din tara va fi demolat, cam cat interes exista pentru acest sport din partea autoritatilor romane. Asa ca sa nu ne miram ca nu-i avem la ora actuala decat pe Eduard Grosu si Serghei Tvetcov (acesta naturalizat roman) care din cand in cand apar pe ecranele tv in diverse curse. E numai meritul celor doi ca fac fata in curse cu ciclisti de top din pluton. Statul roman nu are nicio contributie la acest fapt. Nu cred ca va exista un interes prea mare din partea sponsorilor la noi, tinand cont ca din ciclism nu ies prea multi bani. Totusi, ma mir ca firme precum "Carrefour" sau "Lidl" al caror nume apar pe tricourile ciclistilor in marile curse din Europa, nu se implica si in Romania in acest sport. https://www.google.d...QvvfUdeBe2gwQM: Edited by d-ardeleanu, 06 November 2017 - 10:24. |
#3504
Posted 06 November 2017 - 21:52
d-ardeleanu, on 06 noiembrie 2017 - 10:23, said:
Mai exista velodrom si in Craiova, in parcul Nicolae Romanescu, are chiar si tribune si este folosit de amatorii de senzatii tari...din pacate, a inceput sa crape si ar trebui renovat! E in regula. Eu am reluat ce a spus Ciocan. El spunea ca cel de la Dinamo ar fi singurul. Daca mai e unul, cu atat mai bine. Poate il va reface Olguta. Glumesc, desigur. |
#3505
Posted 06 November 2017 - 21:56
In fotbal se pot spala usor bani, in ciclism e mai greu...
|
#3506
Posted 07 November 2017 - 08:46
#3507
Posted 15 November 2017 - 21:22
|
#3508
Posted 15 November 2017 - 21:36
Din cate atiu UCI are un program de gasire a tinerelor talente din Africa. Asa au aparut alde Teklehaimenot si Tsagbu Grmay (habar n-am daca i-am scris corect ) in ciclismul profesionist. In plus competitii gen Tour du Bourkina Fasso sunt deja traditionale. Ceea ce le lipseste africanilor e infrastructura: drumuri si conditii de cazare decente.
|
#3509
Posted 16 November 2017 - 22:17
Incep sa se contureze si listele de start pentru cele mai importante curse de inceput de sezon 2018, respectiv Turul Down Under (Australia) si Turul San Juan (Argentina), ambele curse disputandu-se in luna ianuarie. Deja sunt cateva nume mari care apar pe listele de start din cele doua curse. In Down Under vom avea ca de obicei in etapa-regina (a 5-a), celebra catarare de categoria I de la Willunga Hill (1,3 km cu panta de 7,5%).
"Micul print" Damiano Cunego (Nippo-Vini Fantini), si-a anuntat retragerea dupa Giro 2018. Italianul spera ca echipa lui va obtine o invitatie pentru Turul Italiei 2018. |
#3510
Posted 30 November 2017 - 16:54
Odata cu venirea iernii s-a cam pus prafu pe acest topic dar ciclismu nu sta in loc. Sper ca ati auzit ce nebunie vrea sa faca Froome in 2018. Adica omu e nebun de legat, vrea sa mearga in Giro si nu oricum ci sa il si castige dar asta nu ar fi nimic daca nu merge pe urma si in TDF, ati ghicit tot ca sa il castige.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users