Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Peugeot 508 1.6 e-HDI SW
Last Updated: Apr 30 2024 08:21, Started by
HEX2FUN
, Aug 14 2014 07:13
·
3
#1
Posted 14 August 2014 - 07:13
In ultimul timp eram in cautarea unui inlocuitor pentru Peugeot-ul meu 107, deoarece o sa ma mult la 35km de birou si o sa am nevoie de o masina mai confortabila si mai sigura.
Pe lista "scurta" au fost multe masini, de la Golf, Focus, Octavia, pana la Duster, Captur si Juke. Am cochetat si cu ideea de a cumpara un Superb, Passat sau Audi A4, ba chiar si un Subaru Impreza, insa intamplarea face sa raman fidel firmei Peugeot. Printre multele de raspunsuri primite pe email de a vedea si testa masinile anteriare, am primit si unul de la Peugeot, ca ar avea un 508 aproape nou si ca accepta trade-in cu 107-le meu.Ca o mica paranteza, Peugeot-ul meu 107 a mai avut 3 proprietari si este din 2008. L-am cumparat cu 3800 eur. Pe scurt, am fost la dealer cu sotia (o sa o conduca mai mult decat mine) si test drive-ul a fost ok, s-a artat foarte incantata de masina. Surpriza a venit cand am aflat la cat au evaluat cei de la Peugeot masina si anume 3600 eur. Normal, fara ezitare am facut schimbul Asadar, am schimbat Peugeot-ul 107 cu un Peugeot 508 1.6 e-HDI automat cu extra optiune tapiterie de piele si scaune reglabile si incalizte electic. Masina este din 2012, are 35000km si am primit la pachet o revizie gratuita si o pereche de cauciucuri de iarna cu jante de aliaj. Pretul final a fost de 14000 eur. Masina este foarte comoda, consumul este undeva la 5% pe autostrada (120 - 130 km/h) si 3.8% pe drum comunal (80Km/h), materialele sunt de foarte buna calitate si daca nu ii ceri un comportament sportiv, cutia MCP se descurca onorabil. Ramane de vazut cum se comporta in continuare, astept oferta de CASCO de la Peugeot, daca nu am o oferta de asiguratorul meu traditional cu 500 eur pe an, ceea ce mi se pare excelent. Attached Files |
#2
Posted 14 August 2014 - 08:30
Mai multe poze cu exteriorul masinii, eventual si cu capota ridicata ca sa vedem si noi "bestia" de 1.6 .
EDIT: Cati cai si ce cuplu are? Edited by Vortexx, 14 August 2014 - 08:30. |
#3
Posted 14 August 2014 - 08:34
HEX2FUN, on 14 august 2014 - 07:13, said:
Surpriza a venit cand am aflat la cat au evaluat cei de la Peugeot masina si anume 3600 eur. Normal, fara ezitare am facut schimbul Asadar, am schimbat Peugeot-ul 107 cu un Peugeot 508 1.6 e-HDI automat cu extra optiune tapiterie de piele si scaune reglabile si incalizte electic. Masina este din 2012, are 35000km si am primit la pachet o revizie gratuita si o pereche de cauciucuri de iarna cu jante de aliaj. Pretul final a fost de 14000 eur. Felicitari pentru achizitie! Vreau si eu poze cu exterior. Insa aici cred ca te-au manipulat un pic. Ei sigur aveau o marja cat puteau sa lase din pret si au zis ca decat sa spuna ca lasa din pretul masinii "noi", mai bine il mentin ridicat si iti ofera pret bun pentru a ta. De curiozitate, ai verificat la dealer-ul respectiv la ce pret ti-a scos masinuta la vanzare? |
#4
Posted 14 August 2014 - 09:23
@Vortex
Bestia de 1.6 are 112CP si 270Nm cuplu si este un sistem micro-hybrid (cand o sa ii fac poze cu capota deschisa, in partea dreapta se vede starterul supra dimenstionat). Se misca decent pentru o masina de familie/naveta @sandel_u Peugeot-ul avea un pret de 17400 eur daca doream sa il cumpar fara buy-back. Practic am platit 17600 eur, cu 200 eur mai mult decat daca o cumparam direct, dar am primit cauciucuri de iarna cu tinte si jante de aluminiu de iarna (care costau undeva pe la 1500 eur) si o revizie gratuita (care costa si ea 300 eur). Problema principala cu Peugeot-ul meu 107 era ca este importata, lucru care ii scade valoare si nici nu sunt prea multi dealeri ca sa o accepte. Inca nu a aparut pe site-ul lor, o sa ma uit de curiozitate sa vad. "Oferta" de la VAG era de 1000 eur pe Peugeotul meu si 15000 eur pe o Skoda Superb 1.8 TSI sedan din 2009 cu 65000km in echipare medie. Si inca ceva, Peugeotul 508 mai are 2 ani de garantie si inca 2 ani in care sunt scutit de taxa Edited by HEX2FUN, 14 August 2014 - 09:28. |
#5
Posted 14 August 2014 - 09:25
@sandel_u actiunea se petrece intr-o tara cu apa calda permanenta. e posibil ca acolo sa fie masinile mai scumpe. o masina competenta. pacat ca e frantuzeasca
|
#7
Posted 14 August 2014 - 10:19
#8
Posted 14 August 2014 - 10:26
mmcornel, on 14 august 2014 - 09:25, said:
pacat ca e frantuzeasca Daca e competenta de ce e pacat ca e frantuzeasca? Sau esti pe principiul ca nemteasca e baza? A fost odata. Acum nu se mai merita sa iti iei nemteasca decat din gama premium. Nu conteaza din ce tara provine atata timp cat e fiabila si te multumeste. Conteaza daca scrie BMW pe capota si bagi o caruta de bani in masina cand iti pica niste nimicuri? |
#9
Posted 14 August 2014 - 15:19
nu mai poate omu' sa glumeasca. prea va luati in serios fratilor. eu sunt pe principiul ca orice masina e buna, daca se-nvarte roata. nu am vrut sa fac flame pe aci sau alte prostii.
@hex "micro hybrid"? asta n-am mai vazut. are start/stop? am prins si eu un 508 hdi prin parcare. din interior e silentioasa masina, dar din afara motorul mi se parea cam zgomotos. Edited by mmcornel, 14 August 2014 - 15:20. |
#10
Posted 14 August 2014 - 17:15
Peugeot e-HDI film de prezentare:[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E2g1iQHzC4g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Da, are Start&Stop - destul de incomod la manevre de parcare in spatii mici, are tendinta sa opreasca motorul intre manevrele D - R Edited by HEX2FUN, 14 August 2014 - 17:16. |
|
#11
Posted 14 August 2014 - 17:20
#12
Posted 14 August 2014 - 18:15
Ba da, poate fi oprit, insa la urmatoarea repornire este din nou activ. Nu m-am uitat cu atentie in toate meniurile - are un configurator pe computerul de bord in care pot sa selectez foarte multe detalii (ce lumini se se aprinda cand o deschid, ce usi sa se deschida, lumini dimanice pentru curbe, lumini de prezenta sub oglinzi, etc) - poate exista posibilitatea sa il dezactivez la manevre de parcare.
|
#13
Posted 14 August 2014 - 18:49
Am mai pus fugitiv niste poze cu masina. Probabil ca in WE o sa am mai mult timp sa ii fac poze.
Acoperisul panoramic este foarte tare, da o alta senzatie de spatialitate in masina. Imi place foarte mult, dar sunt curios cum o sa treaca peste iarna. Attached FilesEdited by HEX2FUN, 14 August 2014 - 18:53. |
#14
Posted 14 August 2014 - 21:51
Felicitari pentru achizitie! O masina corecta si cu un consum decent (daca nu o fortezi pentru ca este submotorizata). O singura remarca: nu se apropie macar de calitatea materialelor si a finisarilor dintr-un Passat, ca sa nu mai vorbesc de Audi. Peugeot a fost si pe lista mea anul trecut si a fost printre primele respinse desi avea un pret bun datorita punctelor slabe numeroase.
|
#15
Posted 14 August 2014 - 22:15
Am condus ca masina de serviciu Passat 2.0 TDI Alltrack, inclusiv cu trapa si nu avea calitatea materialelor din 508. Motorizarea si cutia nu se compara ca era un 2.0 tdi de 170 cp si DSG. Am mai condus Audi A6 modelul nou (fara piele si cu display-ul grafic inferior) si Golf 7 in echipare Masters. Peugeot 508 are finisarile mai bune ca Passat si apropiate de Audi.
Masina este pentru naveta, nu a fost cumparata in scopuri razboinice Mai un SUV care doar taxe si asigurari ma costa pe an mai mult decat consuma Peugeotul. Pe langa faptul ca ea consuma putin, pentru ca este Eco primesc si rambursare de combustibil la sfarsitul anului ca reducere din impozitul pe venit. Asta inseamana undeva pe la 2000-3000 eur anual. |
|
#16
Posted 14 August 2014 - 22:16
Si eu conduc destul de des Passat-ul B7 al prietenei mele si nu ma impresioneaza cu nimic interiorul. Cred ca am sa-i fac un jurnal de bord sa vada lumea ca nu are de ce sa-l considere un etalon.
LE: al nevesti-mii* Edited by paul_kelso, 14 August 2014 - 22:20. |
#17
Posted 14 August 2014 - 23:17
cum ai putut face asa greseala? daca vede sotia..la usa cu mancare rece vreo 2 zile ))
|
#18
Posted 15 August 2014 - 12:51
Ti-am spus, iti respect opinia de posesor, dar asta nu inseamna ca nu avem fiecare o parere proprie despre masinile conduse (nu sunt fan al vre-unei marci auto in mod special).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users