Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15806 replies to this topic

#9019
dalu364

dalu364

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,297
  • Înscris: 21.02.2006

View Postvaly2vv, on 17 iulie 2018 - 22:25, said:

1.digi helper, de ce mi-ați restricționat accesul la serviciul de internet fix? nu am nicio restanta la plata serviciilor contractate cu voi.

Probabil pentru ca n-ai platit factura pe luna asta, cu toate ca sus-numita factura o s-o gasesti in cutia postala in 31 ale lunii sau in august.

#9020
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
Salutare!

View Post-koss-, on 17 iulie 2018 - 10:57, said:

@DigiHelper ce se intampla la depasirea limitei de date in roaming? Se trimite doar sms la depasire sau se inchid datele automat la depasirea limitei de date in roaming?
Daca nu iti maresti limita din contul Digi Romania (cum am explicat eu mai sus), poti utiliza serviciul de date in roaming in limita a 50 euro (fara TVA).
Vei fi anuntat prin SMS cand ajungi la 80% din aceasta valoarea si primesti inca un SMS cand ai atins limita maxima.
In acest moment , accesul tau la internet va fi blocat, insa ai posibilitatea sa reactivezi serviciul. Reactivarea se face conform regulilor transmise de SMS-ul care te avertizeaza ca ai atins cota maxima.

*daca iti maresti limita din cont, nu vei mai primi mesajul pentru suplimentare si prin urmare reactivare a serviciului.

View PostGhiordi, on 17 iulie 2018 - 15:31, said:

Digi helper este o problema la afisarea costului suplimentar.
Azi la ora 11 am platit biletul pe transportul in comun (valoare 30 centi) si acum cand am dat la costul suplimentar si in aplicatie si prin sms la 700 nu imi apar acei 30 centi platiti ...
Ai verificat si in contul Digi Romania? In continuare prezinta intarzieri in actualizare?

View PostNFS01, on 17 iulie 2018 - 16:02, said:


Salutare,se poate schimba adresa de email fara confirmare?
Imi pare rau dar nu imi este foarte clara solicitarea ta. Te referi la adresa de e-mail de contact?

View Postmarianculturistul, on 17 iulie 2018 - 18:18, said:

Bună ziua, am un abonament la digi mobil de 2 euro/ lună . Am contract până în noiembrie si doresc să reziliez.  Plătesc penalizări?

Da, in cazul unei rezilieri inainte de expirarea perioadei contractuale se achita beneficiile ce au fost acordate in conformitate cu clauzele contractuale.
Ai taxele operationale si pot exista si alte promotii sau discount-uri (daca ai avut).

View Postvaly2vv, on 17 iulie 2018 - 22:25, said:

1.digi helper, de ce mi-ați restricționat accesul la serviciul de internet fix? nu am nicio restanta la plata serviciilor contractate cu voi. aștept răspuns exclusiv in scris, nu vreau să port discuții inutile prin telefon.
2. de ce nu se pot face sesizări FĂRĂ A SE OFERI NR. DE TELEFON ?
3. dacă fac o sesizare din CONTUL MEU, unde se găsesc toate datele de contact incluzand și nume, prenume, codul de abonat și nr. de contract, de ce se mai solicita completarea numelui, prenumelui, cod abonat, nr. contract la completarea sesizării ?
4. de ce nu funcționează corespunzător codul chapta prin aplicația de pe mobil utilizând datele mobile din alta rețea ?

Ti-am raspuns mesajului privat iar in legatura cu codul chapta, astept mai multe detalii privind situatia pe care o reclami.

#9021
Ghiordi

Ghiordi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,897
  • Înscris: 04.03.2016

View PostDIGI_Helper, on 18 iulie 2018 - 10:28, said:

Salutare!


Daca nu iti maresti limita din contul Digi Romania (cum am explicat eu mai sus), poti utiliza serviciul de date in roaming in limita a 50 euro (fara TVA).
Vei fi anuntat prin SMS cand ajungi la 80% din aceasta valoarea si primesti inca un SMS cand ai atins limita maxima.
In acest moment , accesul tau la internet va fi blocat, insa ai posibilitatea sa reactivezi serviciul. Reactivarea se face conform regulilor transmise de SMS-ul care te avertizeaza ca ai atins cota maxima.

*daca iti maresti limita din cont, nu vei mai primi mesajul pentru suplimentare si prin urmare reactivare a serviciului.


Ai verificat si in contul Digi Romania? In continuare prezinta intarzieri in actualizare?

Imi pare rau dar nu imi este foarte clara solicitarea ta. Te referi la adresa de e-mail de contact?



Da, in cazul unei rezilieri inainte de expirarea perioadei contractuale se achita beneficiile ce au fost acordate in conformitate cu clauzele contractuale.
Ai taxele operationale si pot exista si alte promotii sau discount-uri (daca ai avut).



Ti-am raspuns mesajului privat iar in legatura cu codul chapta, astept mai multe detalii privind situatia pe care o reclami.
Digi nici acum in aplicatia Digi Romania nu apare acel cost in plus cu 30 centi. nici in mesaj la 700 nici la *111# la cost suplimentar nu apare :)

#9022
100_BonuS_UE

100_BonuS_UE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 28.05.2018
O sa apara. La digi e cu slow motion la orice. Mie imi vin mereu 2 facturi electronice in loc de una, cu diferenta de 3-4 bani. Da nu-i problema. M-am invatat cu ei. Am vreo 4 nelimitate in familie, pe al meu nu prea il folosesc. Imi vin doar mesajele de la banca. :) in rest folosesc retelele cat de cat serioase, care stiu ce fac.

#9023
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016

View PostDIGI_Helper, on 18 iulie 2018 - 10:28, said:







Da, in cazul unei rezilieri inainte de expirarea perioadei contractuale se achita beneficiile ce au fost acordate in conformitate cu clauzele contractuale.
Ai taxele operationale si pot exista si alte promotii sau discount-uri (daca ai avut).

Exact cum am spus. La abonamentul Digi platesti fara sa primesti nimic minutele si netul sunt beneficii cu reducere.
Acum intreb....platesti reducerea doar pentru perioada ramasa sau pe toata durata contractuala.

Edited by mariusr1976, 18 July 2018 - 13:27.


#9024
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
Eu am abonament pana pe 5 septembrie si daca portez pe 5 platesc ceva?

#9025
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,689
  • Înscris: 21.03.2005

View Post100_BonuS_UE, on 18 iulie 2018 - 12:31, said:

...La digi e cu slow motion la orice.
... Am vreo 4 nelimitate in familie,
... in rest folosesc retelele cat de cat serioase, care stiu ce fac.
Ce om serios foloseste retele serioase, iar restul membrilor familiei stau pe retelele neserioase? Asa ceva...
#ipocrit
#lasojoscamacane

@ Digi_helper, am inteles ca sunt discutii/teste pentru Apple carrier certification?
Cineva care este apple service partner a afirmat... nu stiu cat de corecta este informatia...

#9026
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006

View PostDIGI_Helper, on 18 iulie 2018 - 10:28, said:

Salutare!


Ti-am raspuns mesajului privat iar in legatura cu codul chapta, astept mai multe detalii privind situatia pe care o reclami.

sa inteleg ca esti apreciat pentru ca te-ai straduit sa-mi raspunzi in privat? cit despre situatia cu codul chapta, puteti incerca si singuri sa vedeti ce placut e sa tot bifezi masini si autobuze si ce-o mai apare pe-acolo, cateva minute la rand.

#9027
100_BonuS_UE

100_BonuS_UE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 28.05.2018

View PostMELODY, on 18 iulie 2018 - 16:33, said:


Ce om serios foloseste retele serioase, iar restul membrilor familiei stau pe retelele neserioase? Asa ceva...
#ipocrit
#lasojoscamacane

@ Digi_helper, am inteles ca sunt discutii/teste pentru Apple carrier certification?
Cineva care este apple service partner a afirmat... nu stiu cat de corecta este informatia...
eu mi-am spus punctul de vedere din perspectiva mea. Eu folosesc intens telefonul, stiu despre ce vb. Restul familiei nu e asa interesata de aspectul asta, ii intereseaza sa fie ieftin. Eu am nr. principal portat la ei, dar nu prea il mai folosesc decat sa primesc mesaje de la banca. In rest sunt lamurit, m-au umplut de profesionalism.

Edited by 100_BonuS_UE, 18 July 2018 - 17:20.


#9028
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,429
  • Înscris: 26.04.2016
Mda,am primit confirmare astazi de la ei. Pe 6 septembrie pot porta, deci totusi anul la Digi tot 12 luni are.

#9029
danutz21

danutz21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 18.07.2018

View Post100_BonuS_UE, on 18 iulie 2018 - 17:20, said:

Eu am nr. principal portat la ei, dar nu prea il mai folosesc
Cum ai numar principal dar nu prea il folosesti?
E cam secundar din cate vad...

Edited by danutz21, 19 July 2018 - 01:33.


#9030
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postvaly2vv, on 18 iulie 2018 - 17:06, said:

situatia cu codul chapta
Captcha.

#9031
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014

View PostGhiordi, on 18 iulie 2018 - 10:51, said:

Digi nici acum in aplicatia Digi Romania nu apare acel cost in plus cu 30 centi. nici in mesaj la 700 nici la *111# la cost suplimentar nu apare :)

Salut,
Informatiile de la Cost Control au caracter informativ, iti recomand sa astepti emiterea facturii impreuna cu desfasuratorul si poti verifica.

View PostMELODY, on 18 iulie 2018 - 16:33, said:

@ Digi_helper, am inteles ca sunt discutii/teste pentru Apple carrier certification?
Cineva care este apple service partner a afirmat... nu stiu cat de corecta este informatia...

Salut,
Momentan imi sunt indisponibile aceste informatii.

#9032
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,954
  • Înscris: 12.07.2008
Îmi poate cineva spune dacă se poate și cum se poate să cumpăr din Google play aplicații , pe care sa le plătesc prin factura de Digi mobil ?

#9033
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postramurel, on 19 iulie 2018 - 17:46, said:

Îmi poate cineva spune dacă se poate și cum se poate să cumpăr din Google play aplicații , pe care sa le plătesc prin factura de Digi mobil ?
Nu se poate.

#9034
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,954
  • Înscris: 12.07.2008
În general nu se poate, sau Digi mobil nu are opțiunea asta?

#9035
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Digi nu are aceasta opțiune,doar la Orange găsești aceasta opțiune.

#9036
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,954
  • Înscris: 12.07.2008
Ok, mulțumesc!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate