DIGI_Helper
Last Updated: Apr 30 2024 18:51, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
82
#9019
Posted 18 July 2018 - 06:17
valy2vv, on 17 iulie 2018 - 22:25, said:
1.digi helper, de ce mi-ați restricționat accesul la serviciul de internet fix? nu am nicio restanta la plata serviciilor contractate cu voi. Probabil pentru ca n-ai platit factura pe luna asta, cu toate ca sus-numita factura o s-o gasesti in cutia postala in 31 ale lunii sau in august. |
#9020
Posted 18 July 2018 - 10:28
Salutare!
-koss-, on 17 iulie 2018 - 10:57, said:
@DigiHelper ce se intampla la depasirea limitei de date in roaming? Se trimite doar sms la depasire sau se inchid datele automat la depasirea limitei de date in roaming? Vei fi anuntat prin SMS cand ajungi la 80% din aceasta valoarea si primesti inca un SMS cand ai atins limita maxima. In acest moment , accesul tau la internet va fi blocat, insa ai posibilitatea sa reactivezi serviciul. Reactivarea se face conform regulilor transmise de SMS-ul care te avertizeaza ca ai atins cota maxima. *daca iti maresti limita din cont, nu vei mai primi mesajul pentru suplimentare si prin urmare reactivare a serviciului. Ghiordi, on 17 iulie 2018 - 15:31, said:
Digi helper este o problema la afisarea costului suplimentar. Azi la ora 11 am platit biletul pe transportul in comun (valoare 30 centi) si acum cand am dat la costul suplimentar si in aplicatie si prin sms la 700 nu imi apar acei 30 centi platiti ... NFS01, on 17 iulie 2018 - 16:02, said: Salutare,se poate schimba adresa de email fara confirmare? marianculturistul, on 17 iulie 2018 - 18:18, said:
Bună ziua, am un abonament la digi mobil de 2 euro/ lună . Am contract până în noiembrie si doresc să reziliez. Plătesc penalizări? Da, in cazul unei rezilieri inainte de expirarea perioadei contractuale se achita beneficiile ce au fost acordate in conformitate cu clauzele contractuale. Ai taxele operationale si pot exista si alte promotii sau discount-uri (daca ai avut). valy2vv, on 17 iulie 2018 - 22:25, said:
1.digi helper, de ce mi-ați restricționat accesul la serviciul de internet fix? nu am nicio restanta la plata serviciilor contractate cu voi. aștept răspuns exclusiv in scris, nu vreau să port discuții inutile prin telefon. 2. de ce nu se pot face sesizări FĂRĂ A SE OFERI NR. DE TELEFON ? 3. dacă fac o sesizare din CONTUL MEU, unde se găsesc toate datele de contact incluzand și nume, prenume, codul de abonat și nr. de contract, de ce se mai solicita completarea numelui, prenumelui, cod abonat, nr. contract la completarea sesizării ? 4. de ce nu funcționează corespunzător codul chapta prin aplicația de pe mobil utilizând datele mobile din alta rețea ? Ti-am raspuns mesajului privat iar in legatura cu codul chapta, astept mai multe detalii privind situatia pe care o reclami. |
#9021
Posted 18 July 2018 - 10:51
DIGI_Helper, on 18 iulie 2018 - 10:28, said:
Salutare! Daca nu iti maresti limita din contul Digi Romania (cum am explicat eu mai sus), poti utiliza serviciul de date in roaming in limita a 50 euro (fara TVA). Vei fi anuntat prin SMS cand ajungi la 80% din aceasta valoarea si primesti inca un SMS cand ai atins limita maxima. In acest moment , accesul tau la internet va fi blocat, insa ai posibilitatea sa reactivezi serviciul. Reactivarea se face conform regulilor transmise de SMS-ul care te avertizeaza ca ai atins cota maxima. *daca iti maresti limita din cont, nu vei mai primi mesajul pentru suplimentare si prin urmare reactivare a serviciului. Ai verificat si in contul Digi Romania? In continuare prezinta intarzieri in actualizare? Imi pare rau dar nu imi este foarte clara solicitarea ta. Te referi la adresa de e-mail de contact? Da, in cazul unei rezilieri inainte de expirarea perioadei contractuale se achita beneficiile ce au fost acordate in conformitate cu clauzele contractuale. Ai taxele operationale si pot exista si alte promotii sau discount-uri (daca ai avut). Ti-am raspuns mesajului privat iar in legatura cu codul chapta, astept mai multe detalii privind situatia pe care o reclami. |
#9022
Posted 18 July 2018 - 12:31
O sa apara. La digi e cu slow motion la orice. Mie imi vin mereu 2 facturi electronice in loc de una, cu diferenta de 3-4 bani. Da nu-i problema. M-am invatat cu ei. Am vreo 4 nelimitate in familie, pe al meu nu prea il folosesc. Imi vin doar mesajele de la banca. in rest folosesc retelele cat de cat serioase, care stiu ce fac.
|
#9023
Posted 18 July 2018 - 13:03
DIGI_Helper, on 18 iulie 2018 - 10:28, said: Da, in cazul unei rezilieri inainte de expirarea perioadei contractuale se achita beneficiile ce au fost acordate in conformitate cu clauzele contractuale. Ai taxele operationale si pot exista si alte promotii sau discount-uri (daca ai avut). Acum intreb....platesti reducerea doar pentru perioada ramasa sau pe toata durata contractuala. Edited by mariusr1976, 18 July 2018 - 13:27. |
#9024
Posted 18 July 2018 - 13:29
Eu am abonament pana pe 5 septembrie si daca portez pe 5 platesc ceva?
|
#9025
Posted 18 July 2018 - 16:33
100_BonuS_UE, on 18 iulie 2018 - 12:31, said:
...La digi e cu slow motion la orice. ... Am vreo 4 nelimitate in familie, ... in rest folosesc retelele cat de cat serioase, care stiu ce fac. #ipocrit #lasojoscamacane @ Digi_helper, am inteles ca sunt discutii/teste pentru Apple carrier certification? Cineva care este apple service partner a afirmat... nu stiu cat de corecta este informatia... |
#9026
Posted 18 July 2018 - 17:06
DIGI_Helper, on 18 iulie 2018 - 10:28, said:
Salutare! Ti-am raspuns mesajului privat iar in legatura cu codul chapta, astept mai multe detalii privind situatia pe care o reclami. sa inteleg ca esti apreciat pentru ca te-ai straduit sa-mi raspunzi in privat? cit despre situatia cu codul chapta, puteti incerca si singuri sa vedeti ce placut e sa tot bifezi masini si autobuze si ce-o mai apare pe-acolo, cateva minute la rand. |
#9027
Posted 18 July 2018 - 17:20
MELODY, on 18 iulie 2018 - 16:33, said: Ce om serios foloseste retele serioase, iar restul membrilor familiei stau pe retelele neserioase? Asa ceva... #ipocrit #lasojoscamacane @ Digi_helper, am inteles ca sunt discutii/teste pentru Apple carrier certification? Cineva care este apple service partner a afirmat... nu stiu cat de corecta este informatia... Edited by 100_BonuS_UE, 18 July 2018 - 17:20. |
#9028
Posted 18 July 2018 - 19:02
Mda,am primit confirmare astazi de la ei. Pe 6 septembrie pot porta, deci totusi anul la Digi tot 12 luni are.
|
|
#9029
Posted 19 July 2018 - 01:33
#9030
Posted 19 July 2018 - 07:34
#9031
Posted 19 July 2018 - 13:23
Ghiordi, on 18 iulie 2018 - 10:51, said:
Digi nici acum in aplicatia Digi Romania nu apare acel cost in plus cu 30 centi. nici in mesaj la 700 nici la *111# la cost suplimentar nu apare Salut, Informatiile de la Cost Control au caracter informativ, iti recomand sa astepti emiterea facturii impreuna cu desfasuratorul si poti verifica. MELODY, on 18 iulie 2018 - 16:33, said:
@ Digi_helper, am inteles ca sunt discutii/teste pentru Apple carrier certification? Cineva care este apple service partner a afirmat... nu stiu cat de corecta este informatia... Salut, Momentan imi sunt indisponibile aceste informatii. |
#9032
Posted 19 July 2018 - 17:46
Îmi poate cineva spune dacă se poate și cum se poate să cumpăr din Google play aplicații , pe care sa le plătesc prin factura de Digi mobil ?
|
#9033
Posted 19 July 2018 - 17:47
|
#9034
Posted 19 July 2018 - 18:20
În general nu se poate, sau Digi mobil nu are opțiunea asta?
|
#9035
Posted 19 July 2018 - 18:24
Digi nu are aceasta opțiune,doar la Orange găsești aceasta opțiune.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users