Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Reziliere Digi mobil

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
614 replies to this topic

#19
alecsandrius

alecsandrius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 26.04.2006
Buna dimineata digi helper ne dai un raspuns ?

#20
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
Am discutat in PM subiectul din acest thread.
Daca mai sunt situatii particular, va rog sa imi dati PM.

Multumesc

#21
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postnumarsimplu, on 19 iulie 2014 - 20:26, said:

Si pe mine ma intereseaza cum trebuie sa procedam pentru a nu pierde numarul la rezilire.
Notifici operatorul cu privire la dorinþa de a rezilia contractul de prestãri servicii din cauzã cã RCS nu-ºi poate respecta, din motive culpabile, prevederile contractuale; dupã ce faci aceastã notificare, faci - în aceeaºi zi, dacã asta vrei - cererea de portare în ce altã reþea doreºte inimioara ta (numãrul îþi aparþine iar contractul cu RCS se poate derula ºi prin intermediul altui numãr, dacã e cazul); dupã trecerea termenului specificat, contractul cu Digi se va considera închis, tu vei avea deja numerele în altã reþea ºi le vei putea folosi conform condiþiilor contractuale agreate cu noul operator.
Atenþie, soluþia de mai sus nu ia în calcul alte obligaþii pe care utilizatorul sau RCS le-ar putea avea deci trebuie adaptatã de la caz la caz.

Succes!

#22
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
@lmk
in cazul dat de tine se vor percepe despagubiri pt incetarea prematura a contractului.
la fel am patit cu portarea de la RTC la Digi.

#23
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010
Dacă în contractul utilizatorului este specificat că operatorul datorează despăgubiri pentru rezilierea contractului din culpa RCS, utilizatorul va percepe despăgubiri.
Altfel, nu ştiu la ce despăgubiri te referi.

#24
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View Postlmk, on 21 iulie 2014 - 14:50, said:

Dacă în contractul utilizatorului este specificat că operatorul datorează despăgubiri pentru rezilierea contractului din culpa RCS, utilizatorul va percepe despăgubiri.
Altfel, nu ştiu la ce despăgubiri te referi.
pai daca faci portare atunci vei plati despagubiri. cererea de portare implica rezilierea imediata, fara preaviz a contractului - este cerere de reziliere
nu se va tine cont de faptul ca ai denuntat anterior contractul pe motiv de modificare a acestuia de catre furnizor.

#25
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,859
  • Înscris: 26.02.2010
Obtii o derogare de la rds, in sensul ca obtii eliminarea perioadei minime contractuale.

#26
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postgabriel_gavrila, on 21 iulie 2014 - 15:16, said:

pai daca faci portare atunci vei plati despagubiri. cererea de portare implica rezilierea imediata, fara preaviz a contractului - este cerere de reziliere
nu se va tine cont de faptul ca ai denuntat anterior contractul pe motiv de modificare a acestuia de catre furnizor.
Pe cerere poţi specifica faptul că doreşti ca portarea să se facă începând cu data de..., dată pe care o alegi la un moement convenabil astfel încât să nu suprapui termenul rezultat din notificarea de reziliere cu termenul reultat din denunţarea (sau rezilierea, după caz) care operează în cazul portării.

Edited by lmk, 21 July 2014 - 16:40.


#27
fantastykmen

fantastykmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 23.10.2007
Din ce stiu eu ca m-am interesat la un moment dat sa stiu cum stau avand 3 nr portate in digi. Poti cere portare catre un prepay de la verzi de exemplu urmand ca sa primesti in locul lui un nr digi. Dupa ce ai portat nr se face reziliere sa ce-o mai trebui acolo dar pana la reziliere exista aceasta posibilitate de a-ti salva nr.

ps. Cred ca m-am bagat aiurea in alta discutie dar oricum e bine de stiut ce am scris mai sus.

Edited by fantastykmen, 21 July 2014 - 16:49.


#28
alecsandrius

alecsandrius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 26.04.2006
Unde ai intrebat in pop sau la *777?informtia e de un real ajutor.

#29
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
Aseara am reziliat fara probleme in POP Auchan Titan un Digi Mobil in Familie cu perioada contractuala pana in noiembrie 2014.

Tipa primise deja informarea legata de reziliere fara taxe pe motiv de schimbare tarife apeluri internationale in Turcia, i-am predat SIM-ul si totul a decurs fara probleme. Abonamentul se va inchide incepand cu data de 1 august.

Edited by macsfx, 21 July 2014 - 18:38.


#30
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View Postmacsfx, on 21 iulie 2014 - 18:38, said:

Aseara am reziliat fara probleme in POP Auchan Titan un Digi Mobil in Familie cu perioada contractuala pana in noiembrie 2014.

Tipa primise deja informarea legata de reziliere fara taxe pe motiv de schimbare tarife apeluri internationale in Turcia, i-am predat SIM-ul si totul a decurs fara probleme. Abonamentul se va inchide incepand cu data de 1 august.
aici e vorba despre cei care si-au portat numarul la digimobil si acum vor sa rezilieze fara asi pierde numarul de telefon.

#31
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
gabriel_gavrila: din moment ce pe factura, la Relatii Clienti si in POP s-a spus foarte clar ca se poate rezilia fara despagubiri in termen de 30 de zile, care ar fi problema? Portarea e tot reziliere, cu mutarea numarului la alt furnizor.

Mai dificil ar fi daca ati achizitionat terminale in rate de la ei, situatie in care procedura lor interna ar putea impune niste taxe suplimentare.

#32
fantastykmen

fantastykmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 23.10.2007
Iti poti porta nr fara sa reziliezi sau sa platesti ceva rds-ului atata timp cat continui sa ai acel abonament. Iti duci nr la alt operator si primesti un nr specific digi in continuare

#33
Dorje

Dorje

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 03.08.2006
si unde gasesc aceasta informatie?

#34
numarsimplu

numarsimplu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 05.01.2013

View Postfantastykmen, on 21 iulie 2014 - 20:28, said:

Iti poti porta nr fara sa reziliezi sau sa platesti ceva rds-ului atata timp cat continui sa ai acel abonament. Iti duci nr la alt operator si primesti un nr specific digi in continuare

Care sunt Pașii pentru a face mutarea asta?

#35
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012
Probleme >??Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

#36
Dorje

Dorje

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 03.08.2006

View Postsasekay, on 21 iulie 2014 - 21:15, said:

Probleme >??Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
nop, doar ca este bine de stiut aceasta informatie.
L.E.
niciun reprezentant DIGI nu se ofera sa ne informeze in aceasta privinta?

Edited by Dorje, 21 July 2014 - 21:28.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate