Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere Digi mobil
Last Updated: Nov 08 2018 15:27, Started by
alecsandrius
, Jul 19 2014 10:52
·
0
#20
Posted 21 July 2014 - 12:54
Am discutat in PM subiectul din acest thread.
Daca mai sunt situatii particular, va rog sa imi dati PM. Multumesc |
#21
Posted 21 July 2014 - 14:25
numarsimplu, on 19 iulie 2014 - 20:26, said: Si pe mine ma intereseaza cum trebuie sa procedam pentru a nu pierde numarul la rezilire. Atenþie, soluþia de mai sus nu ia în calcul alte obligaþii pe care utilizatorul sau RCS le-ar putea avea deci trebuie adaptatã de la caz la caz. Succes! |
#22
Posted 21 July 2014 - 14:29
@lmk
in cazul dat de tine se vor percepe despagubiri pt incetarea prematura a contractului. la fel am patit cu portarea de la RTC la Digi. |
#23
Posted 21 July 2014 - 14:50
Dacă în contractul utilizatorului este specificat că operatorul datorează despăgubiri pentru rezilierea contractului din culpa RCS, utilizatorul va percepe despăgubiri.
Altfel, nu ştiu la ce despăgubiri te referi. |
#24
Posted 21 July 2014 - 15:16
lmk, on 21 iulie 2014 - 14:50, said:
Dacă în contractul utilizatorului este specificat că operatorul datorează despăgubiri pentru rezilierea contractului din culpa RCS, utilizatorul va percepe despăgubiri. Altfel, nu ştiu la ce despăgubiri te referi. nu se va tine cont de faptul ca ai denuntat anterior contractul pe motiv de modificare a acestuia de catre furnizor. |
#25
Posted 21 July 2014 - 16:21
Obtii o derogare de la rds, in sensul ca obtii eliminarea perioadei minime contractuale.
|
#26
Posted 21 July 2014 - 16:39
gabriel_gavrila, on 21 iulie 2014 - 15:16, said:
pai daca faci portare atunci vei plati despagubiri. cererea de portare implica rezilierea imediata, fara preaviz a contractului - este cerere de reziliere nu se va tine cont de faptul ca ai denuntat anterior contractul pe motiv de modificare a acestuia de catre furnizor. Edited by lmk, 21 July 2014 - 16:40. |
#27
Posted 21 July 2014 - 16:48
Din ce stiu eu ca m-am interesat la un moment dat sa stiu cum stau avand 3 nr portate in digi. Poti cere portare catre un prepay de la verzi de exemplu urmand ca sa primesti in locul lui un nr digi. Dupa ce ai portat nr se face reziliere sa ce-o mai trebui acolo dar pana la reziliere exista aceasta posibilitate de a-ti salva nr.
ps. Cred ca m-am bagat aiurea in alta discutie dar oricum e bine de stiut ce am scris mai sus. Edited by fantastykmen, 21 July 2014 - 16:49. |
#28
Posted 21 July 2014 - 18:16
Unde ai intrebat in pop sau la *777?informtia e de un real ajutor.
|
|
#29
Posted 21 July 2014 - 18:38
Aseara am reziliat fara probleme in POP Auchan Titan un Digi Mobil in Familie cu perioada contractuala pana in noiembrie 2014.
Tipa primise deja informarea legata de reziliere fara taxe pe motiv de schimbare tarife apeluri internationale in Turcia, i-am predat SIM-ul si totul a decurs fara probleme. Abonamentul se va inchide incepand cu data de 1 august. Edited by macsfx, 21 July 2014 - 18:38. |
#30
Posted 21 July 2014 - 19:12
macsfx, on 21 iulie 2014 - 18:38, said:
Aseara am reziliat fara probleme in POP Auchan Titan un Digi Mobil in Familie cu perioada contractuala pana in noiembrie 2014. Tipa primise deja informarea legata de reziliere fara taxe pe motiv de schimbare tarife apeluri internationale in Turcia, i-am predat SIM-ul si totul a decurs fara probleme. Abonamentul se va inchide incepand cu data de 1 august. |
#31
Posted 21 July 2014 - 19:25
gabriel_gavrila: din moment ce pe factura, la Relatii Clienti si in POP s-a spus foarte clar ca se poate rezilia fara despagubiri in termen de 30 de zile, care ar fi problema? Portarea e tot reziliere, cu mutarea numarului la alt furnizor.
Mai dificil ar fi daca ati achizitionat terminale in rate de la ei, situatie in care procedura lor interna ar putea impune niste taxe suplimentare. |
#32
Posted 21 July 2014 - 20:28
Iti poti porta nr fara sa reziliezi sau sa platesti ceva rds-ului atata timp cat continui sa ai acel abonament. Iti duci nr la alt operator si primesti un nr specific digi in continuare
|
#34
Posted 21 July 2014 - 20:57
#36
Posted 21 July 2014 - 21:24
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users