Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la un proiect in Python la un ...

Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 

Reziliere Digi mobil

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
614 replies to this topic

#37
Logatu

Logatu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,688
  • Înscris: 08.04.2011
Ce se intampla cu un numar portat si inchis ulterior prin reziliere? Revine dupa un anumit timp (60 zile) la dispozitia operatorului initial?

#38
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 26.03.2006
Nu știu dacă exact ăsta e timpul, dar se întoarce la operatorul de baștină.

#39
kNp

kNp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 01.09.2006
O sa reziliez si eu doua abonamente la Digi. Sunt multumit de serviciile lor dar din pacate faptul ca imi trimit zi de zi mesaj ca imi vor inchide sim-ul daca nu il folosesc intr-un telefon compatibil 3G ma face sa inchei colaborarea cu ei. Nu ar fi totusi asta o mare problema, pot cumpara doua telefoane 3g dar nu am chef sa cumpar acum telefoanele si din octombrie sa le vina vreo idee stralucita sa limiteze minutele in rn.
Cred ca cea mai buna metoda e asta cu portarea numarului intr-o alta retea, ramai cu un numar de digi aici si pe urma reziliezi imediat.

#40
alecsandrius

alecsandrius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 26.04.2006
Se poate ? Ai demarat procedura ? Si eu vreau sa reziliez cu un numar principal fara sa l pierd...

#41
kNp

kNp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 01.09.2006
Sambata merg ca nu am timp in cursul saptamanii (sunt cozi mari in pop-uri).

#42
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
am primit raspunsul de la ANCOM:

Către
    Domnul .............................
  E-mail: ................................

Subiect: răspuns solicitare nr.SC-15637/18.07.2014

Stimate domn,

Ca urmare a adresei Dvs., transmisă Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii şi înregistrată la ANCOM cu numărul de mai sus, vă aducem la cunoştinţă că cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie de către furnizorul donor prin intermediul numărului pentru care se solicită portarea. Astfel, se poate considera că cererea de portare înlocuiește și cererea de denunțare pe care trebuie să o transmiteți furnizorului în cazul în care nu sunteți de acord cu modificările propuse prin notificare.
Cu toate acestea, pentru evitarea oricăror neînțelegeri, în situația descrisă de Dvs. puteți să depuneți o cerere de portare la furnizorul în rețeaua căruia doriți să portați numărul și, concomitent, puteți să transmiteți RCS&RDS S.A. o cerere de denunțare unilaterală a contractului în cuprinsul căreia să menţionaţi că doriţi şi portarea numărului de telefon.

  Cu stimă,

Preşedinte,
Marius Cătălin MARINESCU

#43
alecsandrius

alecsandrius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,607
  • Înscris: 26.04.2006
Bun, daca face cineva asa rog sa ne tina la curent.

View Postgabriel_gavrila, on 23 iulie 2014 - 17:05, said:

am primit raspunsul de la ANCOM:

Către
            Domnul .............................
          E-mail: ................................

Subiect: răspuns solicitare nr.SC-15637/18.07.2014

Stimate domn,

Ca urmare a adresei Dvs., transmisă Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații și înregistrată la ANCOM cu numărul de mai sus, vă aducem la cunoștință că cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie de către furnizorul donor prin intermediul numărului pentru care se solicită portarea. Astfel, se poate considera că cererea de portare înlocuiește și cererea de denunțare pe care trebuie să o transmiteți furnizorului în cazul în care nu sunteți de acord cu modificările propuse prin notificare.
Cu toate acestea, pentru evitarea oricăror neînțelegeri, în situația descrisă de Dvs. puteți să depuneți o cerere de portare la furnizorul în rețeaua căruia doriți să portați numărul și, concomitent, puteți să transmiteți RCS&RDS S.A. o cerere de denunțare unilaterală a contractului în cuprinsul căreia să menționați că doriți și portarea numărului de telefon.

          Cu stimă,

Președinte,
Marius Cătălin MARINESCU
Ai trimis pe mail la ancom ? Ai si un raspuns scris si semnat ?

#44
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View Postalecsandrius, on 23 iulie 2014 - 18:04, said:


Ai trimis pe mail la ancom ? Ai si un raspuns scris si semnat ?
dar ce are?
raspunsul l-am primit pe email. aceasta cale de comunicare am ales-o in momentul depunerii sesizarii

Edited by gabriel_gavrila, 23 July 2014 - 18:10.


#45
glider

glider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 10.07.2014
Deci se poate rezilia un numar sub perioada contractuala  prin cerere portare la alt operator pe motiv de schimbate tarife Turcia si fara taxa de reziliere da sau nu ?

#46
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
Mda, raspunsul nu e clar (pentru mine si glider cel putin)

#47
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Postgabriel_gavrila, on 23 iulie 2014 - 17:05, said:

puteți să depuneți o cerere de portare la furnizorul în rețeaua căruia doriți să portați numărul și, concomitent, puteți să transmiteți RCS&RDS S.A. o cerere [notificare prin care aduci la cunoştinţă dorinţa] de denunțare unilaterală a contractului
Păi nu zisăi şi eu asta?
Doar că ANCOM, aşa cum am mai specificat în trecut, deşi bine intenţionat confundă câteva noţiuni juridice: dorinţa de denunţare a unui contract nu se cere ci se aduce la cunoştinţă.

#48
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View Postlmk, on 23 iulie 2014 - 20:10, said:

Păi nu zisăi şi eu asta?
Doar că ANCOM, aşa cum am mai specificat în trecut, deşi bine intenţionat confundă câteva noţiuni juridice: dorinţa de denunţare a unui contract nu se cere ci se aduce la cunoştinţă.
CORECT.

#49
Corupt

Corupt

    Parazit nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,312
  • Înscris: 03.02.2010
Da, poti sa reziliezi daca e vorba doar de abonament. Faci cererea de portare la noul operator si (citez) transmiteți RCS&RDS S.A. o cerere de denunțare unilaterală a contractului în cuprinsul căreia să menţionaţi că doriţi şi portarea numărului de telefon.

Nu stiu daca se aplica asta in cazul in care aveti telefoane cumparate.

#50
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View PostCorupt, on 23 iulie 2014 - 20:17, said:

Da, poti sa reziliezi daca e vorba doar de abonament. Faci cererea de portare la noul operator si (citez) transmiteți RCS&RDS S.A. o cerere de denunțare unilaterală a contractului în cuprinsul căreia să menţionaţi că doriţi şi portarea numărului de telefon.

Nu stiu daca se aplica asta in cazul in care aveti telefoane cumparate.
se aplica foarte bine. daca ai telefon cumparat inseamna ca trebuie sa accepti mariri de tarife si sa fii consumator captiv??? NU!
o sa ti se emita factura cu ratele ramase (daca e luat in rate) + discountul oferit la cumparare.
in contractul primit odata cu achizitia telefonului apare:
- pret lista
- discount
- avans
- valoare rata lunara

Edited by gabriel_gavrila, 23 July 2014 - 20:30.


#51
fantastykmen

fantastykmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 23.10.2007

View Postgabriel_gavrila, on 23 iulie 2014 - 20:29, said:


se aplica foarte bine. daca ai telefon cumparat inseamna ca trebuie sa accepti mariri de tarife si sa fii consumator captiv??? NU!
o sa ti se emita factura cu ratele ramase (daca e luat in rate) + discountul oferit la cumparare.
in contractul primit odata cu achizitia telefonului apare:
- pret lista
- discount
- avans
- valoare rata lunara
Asta in contractele facute dupa ce s-a schimbat lista de preturi mai exact pe 12 iunie. Pana in 12 iunie nu apare nici un discount in contractul telefonului :P

#52
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View Postfantastykmen, on 23 iulie 2014 - 23:03, said:

Asta in contractele facute dupa ce s-a schimbat lista de preturi mai exact pe 12 iunie. Pana in 12 iunie nu apare nici un discount in contractul telefonului Posted Image
Se poate sa nu fi facut discount. depinde de la telefon la telefon. dar ratele banuiesc ca le ai in contract.

#53
fantastykmen

fantastykmen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 23.10.2007

View Postgabriel_gavrila, on 24 iulie 2014 - 00:42, said:


Se poate sa nu fi facut discount. depinde de la telefon la telefon. dar ratele banuiesc ca le ai in contract.
Exact.Dupa data de 12 iunie cand s-au marit preturile au introdus discount in contract. Pana atunci nici un tel nu avea discount.

Edited by fantastykmen, 24 July 2014 - 02:41.


#54
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
Aceasi situatie ca mai sus aproximativ (marire tarif -> poartare+renuntare contract) la romtelecom. Facturat ~1100 lei (abonament + despagubiri). Sa vedem ce zic ANCOM si ANPC.

Edited by hepea, 25 July 2014 - 12:58.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate