Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#8641
Posted 22 January 2018 - 20:40
Aveți idee în cât timp intra banii în cont la plata factur prin aparate un-doi?. Am primit sms de confirmare a plății pe loc, Dar în contul meu apare ca neachitat
|
#8642
Posted 22 January 2018 - 22:20
'madalinmdl1' Uneori e posibil să treacă chiar si până la 96 de ore = 4 zile întregi, până o să îți apară efectuarea plâții și sold 0,00 la facturi de achitat!
|
#8643
Posted 23 January 2018 - 06:46
#8644
Posted 23 January 2018 - 09:38
in10se_l1fe, on 19 ianuarie 2018 - 19:29, said: @Orange_helper Se preconizeaza, pe viitor, dezvoltarea infrastructurii pentru acoperirea la metrou si pentru anumite zone din Bucuresti? De exemplu: Militari, Aleea Cetatuia - am un prieten care sta acolo si ma mai duc pe la el, ai semnal acolo maxim o linie, trebuie folosit Apel Wi-Fi ca sa poti face un apel decent; Pantelimon, Str. Aurului - aici fluctueaza. Semnalul e intre una si doua linii, poti vorbi la telefon, dar se intrerupe apelul frecvent. La metrou, zona Unirii e groaznica... cum ai ajuns la Unirii se intrerupe apelul in 99% din cazuri. Intre Piata Muncii si Piata Iancului - tot la metrou - semnal foarte prost, cel putin pentru internet. Ruta de metrou 1 Decembrie 1918 - Nicolae Grigorescu: jumate de statie ai semnal 0 absolut... Chestie patita pe mai multe telefoane, e vorba de acoperirea retelei, nu de probleme cu telefonul. Totusi, Orange se lauda cu cea mai buna acoperire din Romania, si nu vorbim de munte, tara, camp, ci de zone din Bucuresti unde abia poti purta o conversatie la telefon... Deci, pentru Bucuresti exista planuri de dezvoltare a infrastructurii? |
#8645
Posted 23 January 2018 - 09:41
#8646
Posted 23 January 2018 - 11:47
Se poate sau nu adauga un numar prepay in Family?
oo6.png 67.43K 40 downloads PS de pe site orange https://www.orange.r...nge-family-1928 Insa in raspunsul primit azi de la Orange imi scrie asa (Raspuns Orange referinta 67854501) Quote Din pacate, numerele Prepay nu se pot include in Family, acesta fiind un beneficiu strict pentru abonamente. Chiar am primit un SMS pe un singur nr prepay ca a fost introdus in Family. Insa pe al doilea numar nu il pot introduce. |
#8648
Posted 24 January 2018 - 12:21
Are cineva idee daca Orange Shop are program normal astazi? N-as vrea sa ma duc degeaba.
|
#8649
Posted 24 January 2018 - 12:47
E deschis la Shop astăzi. Cel puțin în Sighet, deci mă gândesc că sunt deschise peste tot.
|
#8650
Posted 24 January 2018 - 17:40
Orange_helper, on 24 decembrie 2017 - 14:46, said:
Salut, Am trimis o sesizare colegilor nostri de la departamentul Reclamatii. Multumesc pentru preluarea si solutionarea sesizarii. A fost stornata suma aferenta despagubirilor in termenul asumat. Ok, pana aici. Untitled.png 3.49MB 69 downloads Insa nu am primit diferenta de 1,65 lei in contul mentionat anterior. Nu va asteptati sa renunt la aceasta suma, indiferent cat de mica este. Cum va spuneam si mai inainte [edit]. Asa ca astept sa-mi returnati urgent cei 1,65 lei. Carcotasii sunt rugati sa-si tina comentariile pentru ei. Nimic nu ma va face sa renunt sa merg mai departe. Asa ca nu va obositi sa raspundeti, eventual activati direct debit ca sa le platiti cat mai comod .
Edited by RealThing, 25 January 2018 - 11:17.
|
|
#8652
Posted 25 January 2018 - 11:03
#8653
Posted 25 January 2018 - 11:36
danutz1, on 24 ianuarie 2018 - 17:40, said:
Orange_helper, Multumesc pentru preluarea si solutionarea sesizarii. A fost stornata suma aferenta despagubirilor in termenul asumat. Ok, pana aici. Untitled.png Insa nu am primit diferenta de 1,65 lei in contul mentionat anterior. Nu va asteptati sa renunt la aceasta suma, indiferent cat de mica este. Cum va spuneam si mai inainte [edit]. Asa ca astept sa-mi returnati urgent cei 1,65 lei. Carcotasii sunt rugati sa-si tina comentariile pentru ei. Nimic nu ma va face sa renunt sa merg mai departe. Asa ca nu va obositi sa raspundeti, eventual activati direct debit ca sa le platiti cat mai comod . Salut, Am trimis completarea ta colegilor nostri. Te rugam sa astepti raspunsul lor in termen de 3 zile. O zi buna, Orange Helper |
#8654
Posted 25 January 2018 - 13:19
Orange_Helper,
Multumesc pentru implicarea in solutionarea sesizarii. Totusi, compania pe care o reprezinti merita atentia autoritatilor. Asa ca am inregistrat la ANPC o reclamatie. Trebuie sa se termine o data cu hotia asta. Untitled.png 26.59K 51 downloads danutz1, on 24 decembrie 2017 - 14:52, said:
Pacat de oamenii simpli si neinformati care va cad in plasa. Dar nu voi lasa lucrurile asa... crislacor, on 24 decembrie 2017 - 15:46, said:
... zise Danutz The Avenger Fiti siguri ca nu ma voi opri aici. Ia uitati aici furt legalizat: TCG 1.17. Denuntarea unilaterala a Contractului (1) Contractul poate înceta prin denuntare unilaterala, fara interventia instantei de judecata si fara alte formalitati decât cele prevazute mai jos, dupa cum urmeaza: a) la initiativa Clientului, în urmatoarele situatii: (ii) în cursul Perioadei minime contractuale, printr-o notificare scrisa trimisa catre Orange România cu cel putin 30 zile calendaristice înainte de data la care se doreste ca denuntarea sa devina efectiva si cu plata unei sume reprezentând Valoarea Abonamentului înmultit cu numarul de luni ramase pâna la expirarea Perioadei minime contractuale; https://www.orange.r...-abonamente.pdf Contract Clauze contractuale de baza Va multumim ca ati ales serviciile Orange România. In completarea celor de mai jos, in prezentul contract (“Contractul”) au fost stabilite termenii si conditiile contractuale aplicabile furnizarii serviciilor, in cadrul Sectiunii ”Termeni si Conditii Generale” (“TCG”) care face parte integranta din Contract. https://www.orange.r...oce-date-tv.pdf Sa nu va obositi sa scoateti documentele de pe site sau sa le modificati pentru ca le-am atasat la reclamatie. Pacat ca doar cu Orange am avut de a face si nu imi pica in mana vreo factura cu despagubiri de la Vodafone sau Telekom. Hotia asta e generalizata la toti operatorii, nu doar la Orange. Edited by danutz1, 25 January 2018 - 13:34. |
#8655
Posted 25 January 2018 - 19:28
@Orange_Helper,te rog sa imi spui, in mod clar, in cazul in care portez inainte de termen, daunele-interese se calculeaza de la data cand se introduce cererea de portare sau de la data cand se face efectiv portarea?
|
|
#8656
Posted 25 January 2018 - 19:32
Dar e vorba de 1 maxim 2 zile. De ce ar conta asta?
E logic sa se calculeze de cand se face portarea pentru ca pana atunci numarul inca e in reteaua lor si tu ai acces la toate serviciile. |
#8657
Posted 25 January 2018 - 19:38
parintily, on 25 ianuarie 2018 - 19:28, said:
@Orange_Helper,te rog sa imi spui, in mod clar, in cazul in care portez inainte de termen, daunele-interese se calculeaza de la data cand se introduce cererea de portare sau de la data cand se face efectiv portarea? Pentru rezilierea sau portarea inainte de termen, taxa se calculeaza din momentul in care a fost procesata solicitarea, nu de la data in care a fost inregistrata. O seara buna, Orange Helper |
#8658
Posted 25 January 2018 - 19:46
danutz1, on 25 ianuarie 2018 - 13:19, said:
Pacat ca doar cu Orange am avut de a face si nu imi pica in mana vreo factura cu despagubiri de la Vodafone... Stai linistit...cu Vodafone am eu treaba...tocmai am trimis acum cateva zile la ANPC o sesizare privind rezilierea a trei abonamente de voce in care mi se solicita din partea Vodafone taxa de "justa despagubire". |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users