Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Mar 25 2024 14:16, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
330
#8623
Posted 16 January 2018 - 22:09
Eu am pățit de două ori treaba asta, la două receptoare. Am sunat la 300, le-am spus că e defect și au venit și mi le-au schimbat cu unele micuțe, finuțe și care nu se blochează.
|
#8624
Posted 17 January 2018 - 10:38
Marywsctin, on 16 ianuarie 2018 - 21:17, said:
Salut! Pentru orange_helper: Daca am probleme cu receiverul orange ce pot face? Eu il conectez la tv prin cablu hdmi si de multe ori nu mai transmite semnal video catre tv, imi apare pe tv: lipsa semnal video. Acum vad ca se intrerupe si semnalul de la satelit, trebuie sa misc putin de el sa isi revina. Receiverul este dintr-acela alb si mare. Salut, Te asteptam cu apel la Serviciul Clienti la numarul 300, pentru a verifica configurarea decodorului sau pentru trimiterea unei echipe tehnice in vederea remedierii situatiei. O zi buna, Orange Helper |
#8625
Posted 17 January 2018 - 15:19
Orange_helper : pe cand vedem si noi in portofoliul de telefoane Orange,BlackBerry Motion?
|
#8626
Posted 18 January 2018 - 12:45
mariusnorbert, on 12 ianuarie 2018 - 22:58, said:
Helpers, în Sighetu Marmației cam pe când preconizati un CA (4G+) și pe care dintre saituri? Mulțumesc. Colegii nostri de la departamentul Tehnic ne-au comunicat faptul ca, in zona exista lucrari pe site-ul CL0200, insa momentan nu avem un termen de finalizare. O zi buna, Orange Helper |
#8628
Posted 18 January 2018 - 13:32
anarchy78_ro, on 17 ianuarie 2018 - 15:19, said:
Orange_helper : pe cand vedem si noi in portofoliul de telefoane Orange,BlackBerry Motion? Colegii nostri de la departamentul Marketing ne-au transmis faptul ca, momentan nu vom avea telefoanele in stoc. Daca doresti, ne poti oferi prin mesaj privat, o adresa de email de contact pe care o vom trimite colegilor pentru a te notifica, daca vor fi disponibile. O zi buna, Orange Helper |
#8629
Posted 18 January 2018 - 14:21
Ceva vesti de Apple watch gps+LTE in portofoliul Orange Romania?
|
#8630
Posted 18 January 2018 - 18:32
#8631
Posted 18 January 2018 - 20:10
Pe bune asta e oferta?
https://www.orange.r...ablu/index.html 100 de minute in retea? Sa fie macar 500 in retea daca nu mai multa, in reteaua mobila, la cat e de jalnica nu face nici 10 centi. |
#8632
Posted 19 January 2018 - 12:13
Orange_helper, on 18 ianuarie 2018 - 18:32, said: Salut, . Buna, Orange Helper https://www.orange.r...ablu/index.html |
|
#8633
Posted 19 January 2018 - 13:37
TheStarkestTruthMatters, on 19 ianuarie 2018 - 12:13, said:
Cele 100 de minute naționale sunt utilizabile doar pentru apeluri către anumite rețele fixe sau și pentru apeluri către rețele mobile? https://www.orange.r...ablu/index.html Salut, Cele 100 minute nationale incluse in abonament pot fi folosite doar catre retele fixe nationale. Serviciul Home Fix poate fi achizitionat doar daca ai deja un abonament Orange Home Net sau activezi unul. O zi buna, Orange Helper |
#8634
Posted 19 January 2018 - 19:29
@Orange_helper Se preconizeaza, pe viitor, dezvoltarea infrastructurii pentru acoperirea la metrou si pentru anumite zone din Bucuresti?
De exemplu: Militari, Aleea Cetatuia - am un prieten care sta acolo si ma mai duc pe la el, ai semnal acolo maxim o linie, trebuie folosit Apel Wi-Fi ca sa poti face un apel decent; Pantelimon, Str. Aurului - aici fluctueaza. Semnalul e intre una si doua linii, poti vorbi la telefon, dar se intrerupe apelul frecvent. La metrou, zona Unirii e groaznica... cum ai ajuns la Unirii se intrerupe apelul in 99% din cazuri. Intre Piata Muncii si Piata Iancului - tot la metrou - semnal foarte prost, cel putin pentru internet. Ruta de metrou 1 Decembrie 1918 - Nicolae Grigorescu: jumate de statie ai semnal 0 absolut... Chestie patita pe mai multe telefoane, e vorba de acoperirea retelei, nu de probleme cu telefonul. Totusi, Orange se lauda cu cea mai buna acoperire din Romania, si nu vorbim de munte, tara, camp, ci de zone din Bucuresti unde abia poti purta o conversatie la telefon... Deci, pentru Bucuresti exista planuri de dezvoltare a infrastructurii? |
#8635
Posted 21 January 2018 - 16:46
Orange_helper : v-ati schimbat politica de schimbare a abonamentelor in timpul perioadei contractuale? Mai exact,pot trece de la un abonament superior la unul inferior? Nu de alta dar eu am un Me 43 si vad ca mi-a aparut in "contul meu"->"optiuni si abonamente",abonamente inferioare gen Me 31,Me 26,Me 18.
|
#8636
Posted 21 January 2018 - 17:38
Orange_helper, on 19 ianuarie 2018 - 13:37, said: Salut, Cele 100 minute nationale incluse in abonament pot fi folosite doar catre retele fixe nationale. Serviciul Home Fix poate fi achizitionat doar daca ai deja un abonament Orange Home Net sau activezi unul. O zi buna, Orange Helper Ala e abonament ca sa ai un telefon fix in casa pe post de bibelou, dupa ce o sa modificati mizeria aia de oferta poate o sa va dea cineva 1 euro pe ea. oferta de tot rasul ! |
#8637
Posted 22 January 2018 - 12:23
anarchy78_ro, on 21 ianuarie 2018 - 16:46, said:
Orange_helper : v-ati schimbat politica de schimbare a abonamentelor in timpul perioadei contractuale? Mai exact,pot trece de la un abonament superior la unul inferior? Nu de alta dar eu am un Me 43 si vad ca mi-a aparut in "contul meu"->"optiuni si abonamente",abonamente inferioare gen Me 31,Me 26,Me 18. Salut, Te rugam sa ne oferi numarul de telefon pentru a verifica despre ce este vorba. O zi buna, Orange Helper |
|
#8638
Posted 22 January 2018 - 12:55
Am trimis PM-uri...in primul am gresit o cifra a numarului de telefon...am facut rectificare in al doilea mesaj privat.
|
#8639
Posted 22 January 2018 - 17:27
Orange_helper, on 22 ianuarie 2018 - 12:23, said:
Salut, Te rugam sa ne oferi numarul de telefon pentru a verifica despre ce este vorba. O zi buna, Orange Helper De ce nu aveti bunul simt ca atunci cand un abonat suna la 300 si apelul pica sa resunati clientul? E pt a nu stiu cata oara cand trebuie sa sun din nou si sa ma repet ca un papagal, pt ca voi nu aveti bunul simt sa resunati clientii, de bine de rau Vodafone isi suna prostii inapoi cand pica apelul, sa va fie rusine ! |
#8640
Posted 22 January 2018 - 17:52
xperia_ray, on 22 ianuarie 2018 - 17:27, said: De ce nu aveti bunul simt ca atunci cand un abonat suna la 300 si apelul pica sa resunati clientul? E pt a nu stiu cata oara cand trebuie sa sun din nou si sa ma repet ca un papagal, pt ca voi nu aveti bunul simt sa resunati clientii, de bine de rau Vodafone isi suna prostii inapoi cand pica apelul, sa va fie rusine ! Salut, Ne pare rau pentru neplacerile create de situatia descrisa. Parerea ta ne este de mare ajutor in efortul pe care il depunem pentru a ne optimiza serviciile. De aceea, te asiguram ca am trimis mesajul tau colegilor, pentru analiza. De asemenea, suntem aici, daca ai nevoie de ajutorul nostru. O zi buna, Orange Helper |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users