Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14844 replies to this topic

#6373
eugen90

eugen90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.12.2013
salut   pe 27.09.2016   am facut un abonament si am luat si un telefon  si un urma cu 3 zile mia aparut o dunga roz pe ecran fara sal scap sau sa altceva sa ii fac ...mam gandit sanu aiba un contact bun la pini de la display. telefonu se schimba sau ce pot face ...tind sa mentionez telefon este un  samsung S7 edge

#6374
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Posteugen90, on 28 decembrie 2016 - 18:40, said:

salut   pe 27.09.2016   am facut un abonament si am luat si un telefon  si un urma cu 3 zile mia aparut o dunga roz pe ecran fara sal scap sau sa altceva sa ii fac ...mam gandit sanu aiba un contact bun la pini de la display. telefonu se schimba sau ce pot face ...tind sa mentionez telefon este un  samsung S7 edge

Salut,
Ne pare rau pentru problemele tehnice pe care la ai cu telefonul tau. In aceasta situatie, te asteptam in orice magazin Orange cu telefonul si documentele de achizitie, pentru a fi trimis in service, pentru verificari si eventuale reparatii.
O seara buna,
Orange helper

#6375
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Orange_helper, se modifica TVA?


In urma modificarii valorii TVA, reincarcarea online cu cardul va fi limitata in data de 31 decembrie 2016 dupa ora 18:00. Poti face in continuare reincarcare cu plata la factura. Iti multumim pentru intelegere.

#6376
cstef30

cstef30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 22.04.2007
Mai nou, cei de la retentire te indeamna sa portezi, iti dau si detalii despre cum si unde sa faci cererea de portatre. Nu or fi luat salariile luna asta ? Oricum, atitudinea e jalnica, azi am vorbit ( dupa ce doua zile d-soara Alina a sunat la modul doua apeluri si - inchis telefonul )la retentii si am solicitat modificarea unui ab Orange. Foarte grabita si deranjata, respectiva mai ca nu mi-a zis ce prost sunt pentru ca vreau sa modific abonamentul, si mi-a indicat Vodafone pentru portare. A, si portare la ei din alta retea, numai in magazine se face.Au target la alungat clienti ?

#6377
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Pe bune? :lol: Mi se pare foarte aiurea sa ajungi sa zici asa ceva clientilor.

#6378
cstef30

cstef30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 22.04.2007

View PostMembruAnonim, on 30 decembrie 2016 - 10:05, said:

Pe bune? Posted Image Mi se pare foarte aiurea sa ajungi sa zici asa ceva clientilor.
Parol, totul pe fondul unei conversatii calme si politicoase, doar i-am zis ca vodaf ofera 6Gb la 7.74 si mi-a zis ca nu exista asa ceva.

#6379
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostMembruAnonim, on 29 decembrie 2016 - 23:48, said:

Orange_helper, se modifica TVA?


In urma modificarii valorii TVA, reincarcarea online cu cardul va fi limitata in data de 31 decembrie 2016 dupa ora 18:00. Poti face in continuare reincarcare cu plata la factura. Iti multumim pentru intelegere.
Salut,
Da, incepand din 1 ianuarie 2017, in conformitate cu prevederile legislative, Orange Romania va modifica TVA-ul de la 20% la 19% pentru produsele si serviciile oferite.
O zi buna,
Orange helper

#6380
kienny2003

kienny2003

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,054
  • Înscris: 03.04.2007
Salut

Nu merge situl Orange de ceva vreme

#6381
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postcstef30, on 30 decembrie 2016 - 09:42, said:

Mai nou, cei de la retentire te indeamna sa portezi, iti dau si detalii despre cum si unde sa faci cererea de portatre. Nu or fi luat salariile luna asta ? Oricum, atitudinea e jalnica, azi am vorbit ( dupa ce doua zile d-soara Alina a sunat la modul doua apeluri si - inchis telefonul )la retentii si am solicitat modificarea unui ab Orange. Foarte grabita si deranjata, respectiva mai ca nu mi-a zis ce prost sunt pentru ca vreau sa modific abonamentul, si mi-a indicat Vodafone pentru portare. A, si portare la ei din alta retea, numai in magazine se face.Au target la alungat clienti ?

Salut,

Ne pare rau pentru neplacerile create de aceasta situatie. Te asiguram ca vrem sa verificam si noi ce s-a intamplat pentru o eventuala reofertare. Ne poti spune, te rugam, numarul tau de telefon intr-un mesaj privat?

O zi buna,
Orange helper

#6382
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 14.08.2006
Numerele au fost trecute pe prepay, nu înainte că Orange sa mai activeze în mod abuziv câte o extraoptiune de 5 euro/număr pe care le-o băgat pe ultima factura. Nu au anunțat nicăieri că asta-i procedura de furt legal. Astăzi am găsit întâmplător postarea unui preot..Am pus un printscreen, Orange pierde cota de piață datorită abuzurilor, oamenii vorbesc tot mai mult de aceste abuzuri.

Attached Files



#6383
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009
Nu e extraopțiune, e procedura standard de încărcare a creditului la trecerea unui abonament pe prepay. Dacă nu ar fi făcut asta, nu ai fi putut folosi numărul din lipsă de credit. Ei nu știu că tu vrei portare...

#6384
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 14.08.2006
Cum sa nu știe, doar m-au întrebat când am făcut cererea iar în Decembrie au refuzat vreo 3 încercări de portare ptr. numerele respective..

#6385
georgeee96

georgeee96

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 26.01.2010
@meanman exact cum spunea si colegul de mai sus asta este procedura standard de trecere la prepay. Sunt sigur ca ai fost informat despre aceste costuri, dar pare-mi-se mie oferi informatii incomplete ( eronate) doar pentru a discredita ORO, desi cu totii le cunoastem.

Este irelevant ca tu ai facut 3 cereri de portare. Asta este procedura de trecere la prepay. Indiferent ca te portezi sau nu. Crezi ca tu ai pe cineva special acolo care sta sa urmareasca ce cereri de portare ai facut tu? Neah, procedura standard spune ca la trecerea pe ppy se activeaza automat o optiune de 5 euro + TVA. Faptul ca tu ii folosesti sau nu tie de tine.

Dupa cum ti s-a mai zis, dar se pare ca nu prea poti intelege, nu a refuzat nimeni cererea de portare, ci sistemul ANCOM care nu permite portarea pe entitati diferite.

O sa fie funny la GIGI, macar acolo nu poti bate la cap saracii operatori cu astfel de "probleme existentiale", deoarece la 4 euro de unde atat custumer experience.

Edited by georgeee96, 02 January 2017 - 17:24.


#6386
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 14.08.2006
Procedura standard=jecmaneala la maxim

Tocmai că n-am fost informat! Nu vreau să discrediteze pe nimeni, vreau sa afle lumea cum se procedează în aceste situații..Daca era transparenta cu siguranță nu mai postam pe aici!

#6387
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009

View Postmeanman, on 02 ianuarie 2017 - 17:19, said:

Cum sa nu știe, doar m-au întrebat când am făcut cererea (...)
Da, dar dacă tu ai fi amînat cu o zi portarea (lucru pe care ei nu l-ar fi știut), iar chiar în acea zi ai fi avut o situație excepțională în care ar fi trebuit să folosești telefonul? Nu te-ai fi șucărit c-ai fost trecut pe prepay „în curulețu' gol”...?

#6388
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,463
  • Înscris: 01.12.2001
La reincarcarea unui nr prepay, perioada de gratie porneste din momentul reincarcarii sau dupa perioada "activa"?
Exista vreo optiune mai ieftina de 7 euro sa pot avea o perioada de gratie cat mai mare? (240 zile in acest caz).
Doresc pt o persoana in varsa sa aiba SIM-ul activ doar (sa primeasca apeluri). Ea nu apeleaza deloc.
Attached File  orange.png   57.99K   44 downloads
Sa fie un an activa cartela. (la un pret cat mai scazut).

#6389
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 14.08.2006
Lasă așa, ne-am ars, plătim și ne învățăm minte. Văd că pe aici trebuie să zici că Orange îs cei mai tari, altfel s-ar toți atotștiutorii pe tine..Așa că zic și eu: Orange e cea mai tare companie dintre toți golanii de top.

#6390
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
Lasa ca si eu am pierdut 14000MB acum la revelion.Nu am putut sa-mi folosesc traficul ramas din 10x internet la tara , aveam semnal 3G , 4G , se conecta la 3G / 4G dar nu se incarca nici o pagina.Am optiunea Internet Prepay 5 pana pe 12 ianuarie.Ar trebui sa fie functional internetul daca se conecteaza la internet. Valoarea internetului pierdut este cam 8 euro si ceva.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate