Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: May 12 2024 18:16, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
333
#6373
Posted 28 December 2016 - 18:40
salut pe 27.09.2016 am facut un abonament si am luat si un telefon si un urma cu 3 zile mia aparut o dunga roz pe ecran fara sal scap sau sa altceva sa ii fac ...mam gandit sanu aiba un contact bun la pini de la display. telefonu se schimba sau ce pot face ...tind sa mentionez telefon este un samsung S7 edge
|
#6374
Posted 28 December 2016 - 18:57
eugen90, on 28 decembrie 2016 - 18:40, said:
salut pe 27.09.2016 am facut un abonament si am luat si un telefon si un urma cu 3 zile mia aparut o dunga roz pe ecran fara sal scap sau sa altceva sa ii fac ...mam gandit sanu aiba un contact bun la pini de la display. telefonu se schimba sau ce pot face ...tind sa mentionez telefon este un samsung S7 edge Salut, Ne pare rau pentru problemele tehnice pe care la ai cu telefonul tau. In aceasta situatie, te asteptam in orice magazin Orange cu telefonul si documentele de achizitie, pentru a fi trimis in service, pentru verificari si eventuale reparatii. O seara buna, Orange helper |
#6375
Posted 29 December 2016 - 23:48
Orange_helper, se modifica TVA?
In urma modificarii valorii TVA, reincarcarea online cu cardul va fi limitata in data de 31 decembrie 2016 dupa ora 18:00. Poti face in continuare reincarcare cu plata la factura. Iti multumim pentru intelegere. |
#6376
Posted 30 December 2016 - 09:42
Mai nou, cei de la retentire te indeamna sa portezi, iti dau si detalii despre cum si unde sa faci cererea de portatre. Nu or fi luat salariile luna asta ? Oricum, atitudinea e jalnica, azi am vorbit ( dupa ce doua zile d-soara Alina a sunat la modul doua apeluri si - inchis telefonul )la retentii si am solicitat modificarea unui ab Orange. Foarte grabita si deranjata, respectiva mai ca nu mi-a zis ce prost sunt pentru ca vreau sa modific abonamentul, si mi-a indicat Vodafone pentru portare. A, si portare la ei din alta retea, numai in magazine se face.Au target la alungat clienti ?
|
#6377
Posted 30 December 2016 - 10:05
Pe bune? Mi se pare foarte aiurea sa ajungi sa zici asa ceva clientilor.
|
#6378
Posted 30 December 2016 - 10:29
#6379
Posted 30 December 2016 - 10:39
MembruAnonim, on 29 decembrie 2016 - 23:48, said:
Orange_helper, se modifica TVA? In urma modificarii valorii TVA, reincarcarea online cu cardul va fi limitata in data de 31 decembrie 2016 dupa ora 18:00. Poti face in continuare reincarcare cu plata la factura. Iti multumim pentru intelegere. Da, incepand din 1 ianuarie 2017, in conformitate cu prevederile legislative, Orange Romania va modifica TVA-ul de la 20% la 19% pentru produsele si serviciile oferite. O zi buna, Orange helper |
#6381
Posted 30 December 2016 - 10:47
cstef30, on 30 decembrie 2016 - 09:42, said:
Mai nou, cei de la retentire te indeamna sa portezi, iti dau si detalii despre cum si unde sa faci cererea de portatre. Nu or fi luat salariile luna asta ? Oricum, atitudinea e jalnica, azi am vorbit ( dupa ce doua zile d-soara Alina a sunat la modul doua apeluri si - inchis telefonul )la retentii si am solicitat modificarea unui ab Orange. Foarte grabita si deranjata, respectiva mai ca nu mi-a zis ce prost sunt pentru ca vreau sa modific abonamentul, si mi-a indicat Vodafone pentru portare. A, si portare la ei din alta retea, numai in magazine se face.Au target la alungat clienti ? Salut, Ne pare rau pentru neplacerile create de aceasta situatie. Te asiguram ca vrem sa verificam si noi ce s-a intamplat pentru o eventuala reofertare. Ne poti spune, te rugam, numarul tau de telefon intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange helper |
#6382
Posted 02 January 2017 - 16:46
Numerele au fost trecute pe prepay, nu înainte că Orange sa mai activeze în mod abuziv câte o extraoptiune de 5 euro/număr pe care le-o băgat pe ultima factura. Nu au anunțat nicăieri că asta-i procedura de furt legal. Astăzi am găsit întâmplător postarea unui preot..Am pus un printscreen, Orange pierde cota de piață datorită abuzurilor, oamenii vorbesc tot mai mult de aceste abuzuri.
Attached Files |
|
#6383
Posted 02 January 2017 - 17:07
Nu e extraopțiune, e procedura standard de încărcare a creditului la trecerea unui abonament pe prepay. Dacă nu ar fi făcut asta, nu ai fi putut folosi numărul din lipsă de credit. Ei nu știu că tu vrei portare...
|
#6384
Posted 02 January 2017 - 17:19
Cum sa nu știe, doar m-au întrebat când am făcut cererea iar în Decembrie au refuzat vreo 3 încercări de portare ptr. numerele respective..
|
#6385
Posted 02 January 2017 - 17:20
@meanman exact cum spunea si colegul de mai sus asta este procedura standard de trecere la prepay. Sunt sigur ca ai fost informat despre aceste costuri, dar pare-mi-se mie oferi informatii incomplete ( eronate) doar pentru a discredita ORO, desi cu totii le cunoastem.
Este irelevant ca tu ai facut 3 cereri de portare. Asta este procedura de trecere la prepay. Indiferent ca te portezi sau nu. Crezi ca tu ai pe cineva special acolo care sta sa urmareasca ce cereri de portare ai facut tu? Neah, procedura standard spune ca la trecerea pe ppy se activeaza automat o optiune de 5 euro + TVA. Faptul ca tu ii folosesti sau nu tie de tine. Dupa cum ti s-a mai zis, dar se pare ca nu prea poti intelege, nu a refuzat nimeni cererea de portare, ci sistemul ANCOM care nu permite portarea pe entitati diferite. O sa fie funny la GIGI, macar acolo nu poti bate la cap saracii operatori cu astfel de "probleme existentiale", deoarece la 4 euro de unde atat custumer experience. Edited by georgeee96, 02 January 2017 - 17:24. |
#6386
Posted 02 January 2017 - 17:22
Procedura standard=jecmaneala la maxim
Tocmai că n-am fost informat! Nu vreau să discrediteze pe nimeni, vreau sa afle lumea cum se procedează în aceste situații..Daca era transparenta cu siguranță nu mai postam pe aici! |
#6387
Posted 02 January 2017 - 17:25
meanman, on 02 ianuarie 2017 - 17:19, said:
Cum sa nu știe, doar m-au întrebat când am făcut cererea (...) |
|
#6388
Posted 02 January 2017 - 17:39
La reincarcarea unui nr prepay, perioada de gratie porneste din momentul reincarcarii sau dupa perioada "activa"?
Exista vreo optiune mai ieftina de 7 euro sa pot avea o perioada de gratie cat mai mare? (240 zile in acest caz). Doresc pt o persoana in varsa sa aiba SIM-ul activ doar (sa primeasca apeluri). Ea nu apeleaza deloc. orange.png 57.99K 44 downloads Sa fie un an activa cartela. (la un pret cat mai scazut). |
#6389
Posted 02 January 2017 - 17:42
Lasă așa, ne-am ars, plătim și ne învățăm minte. Văd că pe aici trebuie să zici că Orange îs cei mai tari, altfel s-ar toți atotștiutorii pe tine..Așa că zic și eu: Orange e cea mai tare companie dintre toți golanii de top.
|
#6390
Posted 02 January 2017 - 18:37
Lasa ca si eu am pierdut 14000MB acum la revelion.Nu am putut sa-mi folosesc traficul ramas din 10x internet la tara , aveam semnal 3G , 4G , se conecta la 3G / 4G dar nu se incarca nici o pagina.Am optiunea Internet Prepay 5 pana pe 12 ianuarie.Ar trebui sa fie functional internetul daca se conecteaza la internet. Valoarea internetului pierdut este cam 8 euro si ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users