Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#3529
Posted 11 November 2015 - 14:04
Coldone, on 11 noiembrie 2015 - 12:45, said:
Decodarea unui telefon se poate face și în centrele Orange Care sau doar în service ul de pe str Biharia ? Salut, Poti decoda telefonul tau in Care Center. Decodarea se poate face pe loc sau in 24h, in functie de modelul de telefon si de codurile de deblocare pe care le avem sau nu de la producator. O zi buna, Orange Helper |
#3530
Posted 11 November 2015 - 14:10
KapitaK, on 10 noiembrie 2015 - 16:30, said:
Salutare, am postat in alta parte solicitarea asta, imi cer scuze ca ma repet dar poate vede aici mesajul Orange_helper de luna trecuta am prelungit abonamentul vechi cu internet inclus insa doar 3G schimbandu-l cu unul tot cu internet dar 4G. Exceptand unele zone slab acoperite viteza la internet este excelenta insa am o alta problema: NU MAI POT DESCARCA APLICATIILE DIN GOOGLE PLAY , totul merge perfect numai ca nu descarca... inainte aveam acelasi telefon, aceasi aplicatie google play in telefon, aceasi cartela sim cu aceleasi setari si mergea perfect, puteam descarca aplicatiile din google play doar ca evident viteza internetului era mai mica... Am reclamat la google care si mi-a raspuns a doua zi ca este problema la furnizorul de internet (orange) probabil o restrictie de port etc Am pus in acelasi telefon un sim vodafone cu internet 4G si cu setarile corespunzatoare si functioneaza descarcarea din google play... Multumesc! Am primit raspuns de la orange, fara sa citeasca detaliile problemei cica sa imi fac cont pentru a utiliza google play... total neprofesionisti si cu lipsa maxima de respect fata de clienti! |
#3531
Posted 11 November 2015 - 22:26
@Orange_helper, două rugăminți la domniile voastre...
- în primul rînd, v-aș ruga să transmiteți din partea mea scuze colegului vostru Andrei Constantin, cu care am avut astăzi o discuție pe chat și pe care l-am lăsat la un moment dat „în aer”, eu fiind puțin nervos (din alte cauze) și pe care am uitat să-l mai contactez. Mulțumesc anticipat! - în al doilea rînd, o sugestie: am cumpărat astăzi, online, un telefon din magazinul Orange. După problemele inițiale avute cu plata online (neimputabile Orange, de data asta), am reușit pînă la urmă să o duc la bun sfîrșit, dar... după ce toți pașii plății au fost efectuați, nu am găsit nici o cale de a reveni în contul meu Orange. Vorbiți cu colegii ce se ocupă de soft, eventual și cu cei de la PayU (care procesează plățile în numele Orange) și puneți un buton de revenire în cont, pentru a putea apoi face log out-ul. Așa, am fost nevoit să reintru pe pagina Orange și după aceea să fac deconectarea... știu, nu e un capăt de țară, dar, dacă putem respecta un pic logica lucrurilor, poate ar fi ceva mai bine, nu...? Edited by crislacor, 11 November 2015 - 22:27. |
#3532
Posted 11 November 2015 - 23:06
Crislacoare, zi-ne repede, ce ți-ai luat, la ce preț, dac-ai căzut la pace cu cei de la retenție...
|
#3533
Posted 12 November 2015 - 07:30
KapitaK, on 11 noiembrie 2015 - 14:10, said: Am primit raspuns de la orange, fara sa citeasca detaliile problemei cica sa imi fac cont pentru a utiliza google play... total neprofesionisti si cu lipsa maxima de respect fata de clienti! Am fost sunat aseara de doi baieti foarte amabili carora le-am povestit problema, am verificat setari si altele impreuna dar nimic... se presupune ca problema ar fi generata de cartele SIM, azi ma duc sa o schimb.... Mai are careva problema mea? Adica internetul functioneaza la perfectie, in orice conditii cu orice aplicatie doar ca nu poate descarca aplicatii din google play? ...pana luna trecuta puteam descarca singura diferenta e ca am schimbat abonamentul... si poate s-a defectat sim cum spune orange |
#3535
Posted 12 November 2015 - 08:10
#3536
Posted 12 November 2015 - 09:14
bethlen, on 10 noiembrie 2015 - 16:40, said:
Pe wifi cu cartela de Orange merge? Eu nu am auzit de asa ceva. pe absolut orice wifi merge descarcarea din google play, la fel daca pun orice alta cartela sim (vodafone, digi) merge... aseara am pus cartela sim orange in alt telefon si nici in ala nu merge cu toate ca ala merge cu sim vodafone, digi sau cu wifi deci singurul lucru in comun la problema este sim-ul orange (asa spune orange) sau era posibil o restrictie in netul orange pe contul meu (cica nu e) mentionez ca in rest, internetul orange functioneaza impecabil, cu orice aplicatie numai pe google play nu mai vrea de o luna sa descarce aplicatile, ma lasa doar sa rasfoiesc prin ele |
#3537
Posted 12 November 2015 - 09:28
#3538
Posted 12 November 2015 - 11:11
crislacor, on 11 noiembrie 2015 - 22:26, said:
@Orange_helper, două rugăminți la domniile voastre... - în primul rînd, v-aș ruga să transmiteți din partea mea scuze colegului vostru Andrei Constantin, cu care am avut astăzi o discuție pe chat și pe care l-am lăsat la un moment dat „în aer”, eu fiind puțin nervos (din alte cauze) și pe care am uitat să-l mai contactez. Mulțumesc anticipat! - în al doilea rînd, o sugestie: am cumpărat astăzi, online, un telefon din magazinul Orange. După problemele inițiale avute cu plata online (neimputabile Orange, de data asta), am reușit pînă la urmă să o duc la bun sfîrșit, dar... după ce toți pașii plății au fost efectuați, nu am găsit nici o cale de a reveni în contul meu Orange. Vorbiți cu colegii ce se ocupă de soft, eventual și cu cei de la PayU (care procesează plățile în numele Orange) și puneți un buton de revenire în cont, pentru a putea apoi face log out-ul. Așa, am fost nevoit să reintru pe pagina Orange și după aceea să fac deconectarea... știu, nu e un capăt de țară, dar, dacă putem respecta un pic logica lucrurilor, poate ar fi ceva mai bine, nu...? Salut, It multumim pentru mesaj, l-am transmis colegului nostru. De asemenea, iti multumim pentru sugestii, te asigur ca lau fost trimise catre colegii nostri care se ocupa de imbunatatirea aplicatiei Contul meu. O zi buna, Orange helper |
|
#3540
Posted 15 November 2015 - 08:55
Nu știu dacă tine de resortul dvs. chestiunea următoare: mă intereseaza daca are de gând Orange sa conteste decizia ANCOM de a nu deschide retelele fixe de internet si telefonie (ale Telekom, RCDS etc) către ceilalți operatori (Orange, Vodafone) pentru a intra in competiție?
|
#3541
Posted 15 November 2015 - 11:27
bethlen, on 14 noiembrie 2015 - 23:41, said:
Se poate lua iphone 6s în 12 rate? Salut, Poti achizitiona cu plata in rate orice produs din portofoliul Orange, in functie de stocurile disponibile. Mai multe detalii gasesti aici https://www.orange.r.../plata-in-rate/ O zi buna, Orange Helper |
#3542
Posted 15 November 2015 - 11:35
Adică cu plata pe factura, asta mă interesa..
Edited by bethlen, 15 November 2015 - 11:35. |
#3543
Posted 15 November 2015 - 13:05
bethlen, on 15 noiembrie 2015 - 11:35, said:
Adică cu plata pe factura, asta mă interesa.. Salut, Da, este posibil, insa trebuie sa te asiguri ca indeplinesti conditiile mentionate aici https://www.orange.r...te-pe-factura/. O zi buna, Orange helper |
|
#3544
Posted 15 November 2015 - 19:39
@Orange, help!
Pe site dar si in google play nu gasesc aplicatiile proprietare Orange. Mai exact contul meu orange si orange cloud. Nu reusesc sa inteleg fenomenul |
#3545
Posted 15 November 2015 - 20:06
silver_eye, on 15 noiembrie 2015 - 19:39, said:
@Orange, help! Pe site dar si in google play nu gasesc aplicatiile proprietare Orange. Mai exact contul meu orange si orange cloud. Nu reusesc sa inteleg fenomenul Salut, Te rugam sa ne trimiti mai multe informatii in privat privind modelul telefonului, versiunea de Android si daca ai setata o modalitate de plata dintr-o tara straina (ex: card bancar ). Cu prietenie, Orange Helper. |
#3546
Posted 15 November 2015 - 20:18
@Orange_helper, de ceva timp aveți probleme cu angajații care lucrează la departamentul „retenție”. Discuți ceva cu ei și, aproape imediat (chestie de minute), uită ce promit. „Uitarea” intră în fișa postului, au probleme din cauza oboselii sau pur și simplu sunt indiferenți?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users