Kit HHO
Last Updated: Jun 13 2014 20:16, Started by
khristian78
, May 25 2014 01:03
·
0
#19
Posted 25 May 2014 - 15:54
#20
Posted 25 May 2014 - 16:56
Nu e nici o... cacarie comerciala. E cit se poate de adevarat.
Hidrogenul are cifra octanica mult mai mare de cat benzina, GPL, motorina si cherosenul. Ca sunt persoane care nu sunt de accord, e altceva . |
#21
Posted 25 May 2014 - 17:53
Kortana, on 25 mai 2014 - 16:56, said:
Hidrogenul are cifra octanica mult mai mare de cat benzina, GPL, motorina si cherosenul. Ca sunt persoane care nu sunt de accord, e altceva . Dezacordul relevant nu cred ca este in ceea ce priveste proprietatile fizice ale unor substante/elemente extrem de comune ci in ceea ce priveste costurile/practicalitatea obtinerii/distributiei/stocarii/folosirea respectivelor substante. |
#22
Posted 25 May 2014 - 18:26
#25
Posted 25 May 2014 - 20:40
#26
Posted 25 May 2014 - 21:55
khristian78, on 25 mai 2014 - 20:40, said:
Deci, ai instalatie HHO sau nu? De ce nu se face in serie ? Pentru ca se opun firmele petroliere si autoritatile. Din nefericire nu am, dar m-am documentat ca sa pot raspunde aici. Altfel, nu scriam degeaba. Edited by Kortana, 25 May 2014 - 21:57. |
#27
Posted 25 May 2014 - 22:30
Deci... Esti si tu in categiria cu... "Multi citesc..."...
E cineva care are sau a folosit o asemenea instalatie? ofi_tm, on 25 mai 2014 - 11:20, said: Nu intotdeauna faptul ca nu e pus industrisal se datoreaza virgulei ci poate pretului. Daca n-are sarcina, da, dar daca are sarcina (becuri, muzica, etc.) evident consuma mai mult lucru mecanic. |
#28
Posted 26 May 2014 - 01:26
salutare
in Europa exista un proiect denumit "CHIC" -Clean Hydrogen In European Cities Project care prevede introducerea de mijloace de transport in comun care functioneaza pe Hidrogen. hidrogenul este produs prin electroliza in statii speciale si vine stocat iar mai apoi livrat in rezervoarele autobuzelor. autobuzele au celule de producere a energiei electrice prin combinarea hidrogenului cu oxigenul din aer. energia electrica actioneaza un motor electric care asigura propulsia autobuzului. mai multe detalii gasiti in limba engleza cateva spicuiri din site: - pretul pt 1 kg de H2 va fi mai mic de 10euro/kg fara taxe si tb sa tinteasca spre 5euro/kg - consumul autobuzelor va fi mai mic de 13kg de H2 la 100km am mers si merg(in oras) in mod regulat cu autobuze de acest tip de cateva luni si va pot spune ca sunt un pic mai silentioase, sunt la fel de spatioase ca un bus normal, sunt un pic mai inalte si mai caraghioase dpdv estetic dar in urma lor nu se respira gaze de esapament si nu umplu strazile de fum. se pare ca acest proiect a demarat in 2006 si da, la nivel industrial, este mult mai rentabil de produs masini alimentate pe H2, in special de transport in comun decat sa produci individual H2 pe care sa-l arzi in motor in loc de benzina. toate bune |
|
#29
Posted 26 May 2014 - 08:06
Wow... Pai ce cost are h2 mai bine te lasi pagubas... :-)
|
#30
Posted 26 May 2014 - 09:18
#31
Posted 26 May 2014 - 11:19
khristian78, on 25 mai 2014 - 22:30, said:
Eu nu cred ca-ti vine energia la becuri, muzica direct din alternator... Ci din baterie care este incarcata constant de catre alternator... deci cred ca, consumul suplinentar de energie electrica nu se resimte in consumul de lucru mecanic al aternatorului... Pare o variabila constanta... Alio, la telefon clubul picatilor la bac care vor sa revolutioneze industria auto! Cum crezi ca-ti vine exact energia, trece cumva prin baterie si se face mai multa (fata de aia care iti vine din alternator)? Fara ca bateria sa se descarce? Sau iti maninca ceva mai multa energie din alternator dar cumva nu se reflecta in consumul motorului pentru ca trece cumva energia intii prin baterie? |
#32
Posted 26 May 2014 - 12:45
Habar n-am... Explica-mi tu cum sta treaba cu alternatorul si consumul suimentar de energie pe instalatia electrica a masinii... Sa presipunem ca toti consumatorii de currnt ekectrici ai masinii sunt porniti si mai ai in plus un tub de bass si un tv conectat la bricheta masinii cu invortor... Sigurantele nu se ard...
Asa, acum explica-mi exact de face alternatorul asta... Sa inteleg si eu, ca sa suplimenteze consumul suplimentar de energie? Ms Ps. Cand am dat eu bacul nu se putea pica... :-) |
#33
Posted 26 May 2014 - 12:59
Hai hai, usurel, usurel, ajungem la momentul in care punem un motor electric sa antreneze alternatorul ala prin bateria minune care alimenteaza totul, un pic de curent furat din alternator, un pic din baterie, gata masina care n-are nevoie de nici un fel de energie!
|
|
#35
Posted 27 May 2014 - 19:00
Cand ai vreo 14V la alternator crezi ca becul ala e prost sa se multumeasca cu 12V. Daca nu crezi masoara tensiunea pe bec cu motorul oprit si dupa aia cu el pornit.
In rest, discutia se duce grav in directia aia cu piatra pe care se chinuie sa o scoata nu stiu cine din apa. |
#36
Posted 27 May 2014 - 19:08
undercoverbrother, on 27 mai 2014 - 19:00, said:
Cand ai vreo 14V la alternator crezi ca becul ala e prost sa se multumeasca cu 12V. Daca nu crezi masoara tensiunea pe bec cu motorul oprit si dupa aia cu el pornit. In rest, discutia se duce grav in directia aia cu piatra pe care se chinuie sa o scoata nu stiu cine din apa. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users