Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Automobil foarte eficient
Last Updated: May 13 2014 14:19, Started by
gandrei3
, Apr 20 2014 02:32
·
0
#20
Posted 20 April 2014 - 19:35
Repet, sunt subiectiv lafel ca majoritatea celor care recomanda anumite modele cam pe orinde pe forum. Tot asa cum am cunostinte care-si cumpara numai Ford sau altii care-si iau numa' VW sau BMW. Si pe astia daca incerci sa-i convingi sa-si ia alta masina ii ca si cum ai purta o discutie despre fotbal sau religie.
Edit: la partea de compatibilitate zicea unu' ca Lada Niva bate tot, merge orice pe ea. Edited by edy_wheazel, 20 April 2014 - 19:36. |
#21
Posted 20 April 2014 - 20:31
gandrei3, on 20 aprilie 2014 - 18:32, said:
Initial, mă gândeam la un Logan, doar ca pentru mine nu costa 6800€, ci aproape 14000€(varianta maxima, are defapt minimul de dotari pentru mine) Edited by utopium, 20 April 2014 - 20:33. |
#22
Posted 20 April 2014 - 21:12
Pejo 2008 e f eficienta pt o masina cat de cat, fiind f usoara pt gabaritul ei dar nu pe reteta lui Pejo 301 sau Logan ci pe cea a lui 208 adicã redusa greutatea cu capul nu cu flexul.
Un hdi 90 e perfect. HDIurile noi in 8 supape chiar sunt fiabile. Cactusul e fratele geaman al lui 2008 dar am impresia ca e mai scump iar intretinerea e cam cu 10-20% mai scumpa la rep Cit decat la Pejo. Legat de costuri, daca imi intretin C4 din 2008 la rep, nu sunt cine stie ce scoruri (distributie originala 1.6 benzina 500 lei la rep Pejo). La un mom dat ma duceam la independenti dar dif era prea mica la pret. Altii cu alte marci nu stiu cum sa fuga de rep ca-i usuca. Daca nu te intereseaza dinamica ar merge si un 1.4hdi. Parintii mei au o Astra H benzina din 2006 de noua. Mai durabila, da, este. Mai fiabila, nu. Si nici mai ieftin de intretinut. Legat de 1.4hdi, am scos frecvent consumuri sub 4 pe un C3 (cam aceeasi greutate cu 2008) dar e mai slab ca dinamica decat un dci de aceeasi putere de ex. In concluzie as lua din nou masina PSA dar nu chiar orice. Edited by undercoverbrother, 20 April 2014 - 21:10. |
#23
Posted 20 April 2014 - 22:22
Din curiozitate, ce reprezentanta Peugeot ti-a cerut 500 de lei pe un chit de distributie?
In ianuarie am schimbat distributia la "broscoi" (1,4 aspirat 75 CP) si PBN mi-a cerut doar pe chit (fara pompa de apa) 900 de lei. Cu pompa de apa, 1200 de lei. Chit schimbat cu tot cu manopera: 1700 de lei. Multumesc, nu mai vreau sa aud de ei in viata mea. Uite un exemplu de ineficienta dpmdv. ) Edited by LauCalin, 20 April 2014 - 22:23. |
#24
Posted 20 April 2014 - 22:44
gandrei3, on 20 aprilie 2014 - 02:32, said:
Caut o masina pana in 20.000€ foarte eficienta, momentan am găsit un Citroen C4 Cactus. Stie cineva o masina mai eficienta decât citroenul gasit de mine, dar care sa se incadreze si in bugetul de 20.000? Asta înseamnă un pret de pornire afisat pe site de max 15.000€. Multumesc! Eu zic după părerea mea că dacă mai cauți cu răbdare și studiezi hibridele poți găsi un Opel Ampera și indiferent de unde-l cumperi din Europa nu vei plăti taxe de înscriere în România,pentru că este o mașină cu care poți parcurge doar în modalitate electrică vreo 70 Km cu încărcare pe timpul nopții în garaj,apoi ai la dispoziție posibilitatea hibridă,deci una peste alta este o mașină modernă care urmează trendul actual de „hibridizare” al automobilelor pentru a beneficia de o economie a consumului de carburant,care deja la pompă a ajuns la niște prețuri destul de nesimțite pentru nivelul de trai și salariile din România.Practic dacă aș avea banii tăi prima opțiune ar fi Opel Ampera apoi Toyota Prius 3,mai ales că sunt automobile care într-un regim de circulație într-un oraș precum în capitală,sufocat de circulație bară la bară se comportă foarte eficient și economic.Dacă ai posibilitatea să mai pui ceva :http://www.mobile.de.../193092429.html |
#25
Posted 20 April 2014 - 23:02
Viorelsolar, on 20 aprilie 2014 - 22:44, said:
Eu zic după părerea mea că dacă mai cauți cu răbdare și studiezi hibridele poți găsi un Opel Ampera și indiferent de unde-l cumperi din Europa nu vei plăti taxe de înscriere în România,pentru că este o mașină cu care poți parcurge doar în modalitate electrică vreo 70 Km cu încărcare pe timpul nopții în garaj,apoi ai la dispoziție posibilitatea hibridă,deci una peste alta este o mașină modernă care urmează trendul actual de „hibridizare” al automobilelor pentru a beneficia de o economie a consumului de carburant,care deja la pompă a ajuns la niște prețuri destul de nesimțite pentru nivelul de trai și salariile din România.Practic dacă aș avea banii tăi prima opțiune ar fi Opel Ampera apoi Toyota Prius 3,mai ales că sunt automobile care într-un regim de circulație într-un oraș precum în capitală,sufocat de circulație bară la bară se comportă foarte eficient și economic.Dacă ai posibilitatea să mai pui ceva :http://www.mobile.de.../193092429.html treaba este ca dupa 3 ani vechime si aproape 60.000 km parcursi orice model de automobil electric va necesita cat de curand inlocuirea acumulatorilor Li-Polymer pentru care costul va reprezenta o adevarata avere !!! - cunoscatorii stiu...a se observa pentru exemplificare (pt ca este identic, doar la o scara mult mai mica) acumulatorul oricarui tip de laptop dupa 2-3 ani de utilizare frecventa- Edited by baghera2, 20 April 2014 - 23:04. |
#26
Posted 20 April 2014 - 23:33
Multumesc pentru răspunsuri! Intr-adevăr specificatiile masinilor sugerate sunt relevante astfel încât sa mă pună pe gânduri in ceea ce priveste achizitia unei masini, momentan, din punct de vedere al designului as alege Citroen c4 cactus aventure, dar stiu ca asta nu e un motiv relevant pentru a alege o masina. Noul Clio pare rentabil, iar Peugeot 308 seamănă foarte mult cu un Mercedes, doar ca nu prea sunt fanul acestei mărci.
Cand vine vorba de acumulatori, chiar e o problema, cei auto sunt chiar foarte scumpi, iar problema(laptopurilor) este ca dupa 2-3 ani nu se mai găsesc acumulatori, sau se găsesc, dar foarte greu si nu sunt originali. |
#27
Posted 20 April 2014 - 23:59
Opel ofera garanție de 8 ani sau 160.000 km pentru baterie si sistemul electric de propulsie la Opel Ampera.O durata liniștitoare, in condițiile in care foarte mulți se intreabă cât de bine rezistă bateriile unei mașini electrice la utilizarea cotidiană.V-aș ruga să nu mai fiți ca babele alea cârcotașe și să studiați bine viitorul apropiat al dezvoltării automobilului,care negreșit va fi al hibridelor spre trecerea încet dar sigur la automobilul full electric,odată cu dezvoltarea noilor tehnologii de acumulatori cu mii de cicluri de încărcare-descărcare.Nu cred că peste vreo 10-15 ani veți mai vedea pe șosele atât de multe automobile doar cu motorizare mecanică,timpul ne va demonstra tuturor că ceea ce afirm acum va fi o certitudine.
Edited by Viorelsolar, 21 April 2014 - 00:01. |
#28
Posted 21 April 2014 - 09:10
@baghera da- ne si noua sursa informatiei tale. Ce zici tu cred ca e valabil la bateriile 777 de la alimentara
|
|
#29
Posted 05 May 2014 - 09:33
mmcornel, on 21 aprilie 2014 - 09:10, said:
@baghera da- ne si noua sursa informatiei tale. Ce zici tu cred ca e valabil la bateriile 777 de la alimentara @nepoate...traim intr-o era a consumului si globalizarii...daca tu iti inchipui ca acumulatorii sunt facuti sa te tina o viata, viseaza in continuare mult si bine. Orice baterie/acumulator de mobil/laptop/masina/aparat foto...etc...duracell ce vrei tu are un numar de cicluri incarcare-descarcare (mai simplu spus o durata de viata) care variaza in functie de calitate si marca. Insa, niciuna nu dureaza vesnic !!! (vezi ex la laptopuri ...dupa 2-3 ani nu mai tin nici la jumatate...la fel si la tel mobile..smatphone-uri...ce vrei tu) ! Edited by baghera2, 05 May 2014 - 09:35. |
#30
Posted 05 May 2014 - 09:36
#31
Posted 05 May 2014 - 10:14
Viorelsolar, on 20 aprilie 2014 - 23:59, said:
Opel ofera garanție de 8 ani sau 160.000 km pentru baterie si sistemul electric de propulsie la Opel Ampera.O durata liniștitoare, in condițiile in care foarte mulți se intreabă cât de bine rezistă bateriile unei mașini electrice la utilizarea cotidiană.V-aș ruga să nu mai fiți ca babele alea cârcotașe și să studiați bine viitorul apropiat al dezvoltării automobilului,care negreșit va fi al hibridelor spre trecerea încet dar sigur la automobilul full electric,odată cu dezvoltarea noilor tehnologii de acumulatori cu mii de cicluri de încărcare-descărcare.Nu cred că peste vreo 10-15 ani veți mai vedea pe șosele atât de multe automobile doar cu motorizare mecanică,timpul ne va demonstra tuturor că ceea ce afirm acum va fi o certitudine. putin probabil sa se intample asta in curand in primul rand infrastructura electrica trebuie dezvoltata enorm cine, pe ce bani? cand la noi pica curentul vara ca pornesc prea multi aerul conditionat si "nu suporta reteaua asa incarcare"... |
#32
Posted 13 May 2014 - 14:19
apropo de garantiile oferite: cred ca nimeni nu s-a lovit de solicitarea unei inlocuiri in garantie; sa vedeti cate justificari se dau/cer, ca nu ati folosit-o conform specificatiilor, etc.
Din punctul meu de vedere, e mai bine sa nu va bazati prea mult pe garantie iar daca e vorba de inlocuirea unor piese scumpe, in 99% din cazuri puteti zice pas de acum |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users