Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
MMORPG`s mediocre pvp system
Last Updated: Jan 03 2015 19:43, Started by
noname01
, Apr 14 2014 13:29
·
0
#1
Posted 14 April 2014 - 13:29
Cei care ati jucati mmorpguri precum jade dynasty, perfect world, world of warcraft, aion etc imi puteti spune si mie ce vedeti atat de interesant la sistemul asta de pvp gen: stai in fata oponentului si spamezi skilele si care apasa mai repede castiga si eventual topai ca sa castigi distanta sa nu intri in raza lui de spamat skile si sa reintri din nou sa il infrunti cu spam de skile? Va rog sa imi spuneti, poate pierd ceva.
|
#2
Posted 14 April 2014 - 13:40
Ce anume nu intelegi?
Eu am jucat Lineage2, WOW... Este vorba de stilul tau de joc, de caracter, de gear-ul pe care il folosesti, cum folosesti skill-urile. Pvp este o optiune, poti juca si PVE. Tu ce cauti mai exact? |
#3
Posted 14 April 2014 - 13:46
Stiu ca depinde de gear, de character dar despre ce stiluri de joc vorbim daca pvpul e asa cum am zis? Unde e distractia cand te bati cu un oponent intr-un mmorpg care foloseste acest sistem de pvp ?
|
#4
Posted 14 April 2014 - 13:47
Este ca la counter strike, te bucuri de kill. Sa inteleg, tu nu vezi o satisfactie strict la PVP ?!
|
#5
Posted 14 April 2014 - 13:56
niposs, on 14 aprilie 2014 - 13:47, said:
Este ca la counter strike, te bucuri de kill. Sa inteleg, tu nu vezi o satisfactie strict la PVP ?! Desigur ca gasesc o satisfactie, dar intrebarea mea este, unde este distractia intr-un joc care foloseste sistemul asta mediocru de pvp. De exemplu la CS, daca tot ai adus vorba, se bazeaza pe priceperea ta de a tinti, de a te feri, de a te pozitiona. Dar unde se gaseste priceperea in apasarea unor butoane cand stai in fata inamicului, asta e pvp? De exemplu Tera are un sistem de pvp cu skill shot, dodge si skiluri aoe, il gasesc mult mai interesant decat pvpul mediocru de care tot vorbesc. |
#6
Posted 14 April 2014 - 14:06
Jocul trebuie facut pentru a putea juca si jucatorii mediocri pentru ca altfel s-ar frustra si ar pleca. Ce nu e clar?
|
#7
Posted 14 April 2014 - 14:07
Degeaba spamezi "skillele" alea ca prostu daca nu stii sa le spamezi cu cap . Deci in cazul tau bag de seama ca nu stii sa le folosesti .
|
#8
Posted 14 April 2014 - 14:07
Pentru jocuri ca WoW, profitul e numarul unu si modelul asta functioneaza semn ca a fost copiat de majoritatea jocurilor aparute dupa WoW.
|
#9
Posted 14 April 2014 - 14:08
La Cabal online e ceva mai complex. In afara de pvp koreean (ceva gen cum ai zis mai sus) mai e pvp sa zicem "european".
Jmecheria consta ca atunci cand incepe pvp se casteaza combo, care este ceva gen o bara de progres, si tu trebuie sa castezi skilurile intr-o anumita zona pe bara aia de progres care se misca destul de repede iar zona in care poti casta skillurile se micsoreaza undeva dupa 11 skiluri. Asta odata. A doua chestie este ca trebuie sa iti gasesti o anumita secventa de skilluri, sa calculezi timp de cast si timp de cooldown pentru a obtine cat mai mult dps. Poti muta skilurile intre ele pentru pvp cu fiecare clasa. Youtube it ... poate prinzi drag de jocul asta masochistic. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p8Aa-9P5Tik?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In asta vezi mai usor treaba cu cooldown, acolo jos pe bara de skilluri vezi cand se casteaza si cat le ia cooldown. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QX6Y7IQsgyY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si pvp [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NU3wObc5jXw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Alucard, 14 April 2014 - 14:12. |
#10
Posted 14 April 2014 - 14:11
Alt pasionat de CS care nu poate concepe un joc mai complex. In Lineage ai aprox 10 butoane pe care trebuie sa le apesi intr-un pvp. Conteaza cum, cand si rapiditatea cu care faci combinatii. Conteaza sa fii aproape sau departat de inamic. Conteaza sa fii in spatele lui, sau amplasat in spatele unor obstacole cand el loveste.
Si mai presus de tot este un MMORPG. Se joaca in echipa in principal. Sunt char-uri de suport care nu pot da dmg dar cu care ajuti coechipierii. |
|
#11
Posted 14 April 2014 - 14:11
Nu trebuie sa stai doar in fata lui si sa tastezi skille, poti iesi din raza lui, sa-l incetinesti, sa-l blochezi etc. De exemplu arcasul are range mai mare decat un mag, nu se joaca chiar fata in fata. Cat despre satisfactie, cred ca este echivalenta CS-ului.
|
#12
Posted 14 April 2014 - 14:21
emyboy, on 14 aprilie 2014 - 14:07, said:
Degeaba spamezi "skillele" alea ca prostu daca nu stii sa le spamezi cu cap . Deci in cazul tau bag de seama ca nu stii sa le folosesti . Si daca as fi maestru in a spama skillele atunci cand ar trebui, tot nu vad unde este distractia. ioppo, on 14 aprilie 2014 - 14:11, said:
Alt pasionat de CS care nu poate concepe un joc mai complex. In Lineage ai aprox 10 butoane pe care trebuie sa le apesi intr-un pvp. Conteaza cum, cand si rapiditatea cu care faci combinatii. Conteaza sa fii aproape sau departat de inamic. Conteaza sa fii in spatele lui, sau amplasat in spatele unor obstacole cand el loveste. Si mai presus de tot este un MMORPG. Se joaca in echipa in principal. Sunt char-uri de suport care nu pot da dmg dar cu care ajuti coechipierii. Nu sunt cu CS-ul . Sunt cu jocurile RPG, RTS. Imi place si MMORPG, dar un joc sau 2 mi-au tras atentia, restul urmeaza acelasi sistem mediocru de pvp. ioppo, on 14 aprilie 2014 - 14:11, said:
Alt pasionat de CS care nu poate concepe un joc mai complex. In Lineage ai aprox 10 butoane pe care trebuie sa le apesi intr-un pvp. Conteaza cum, cand si rapiditatea cu care faci combinatii. Conteaza sa fii aproape sau departat de inamic. Conteaza sa fii in spatele lui, sau amplasat in spatele unor obstacole cand el loveste. Si mai presus de tot este un MMORPG. Se joaca in echipa in principal. Sunt char-uri de suport care nu pot da dmg dar cu care ajuti coechipierii. De ce conteaza sa fii in spatele sau in fata oponentului daca skilele pe care le dai pe el sunt lock target? Ai selectat oponentu si incepi sa spamezi skilele, asta-i pvp-ul "suprem". Daca erau skile skill shot intr-adevar, conteaza unde stai si cat de bine te feresti de skilele lui. Alucard, on 14 aprilie 2014 - 14:08, said:
La Cabal online e ceva mai complex. In afara de pvp koreean (ceva gen cum ai zis mai sus) mai e pvp sa zicem "european". Jmecheria consta ca atunci cand incepe pvp se casteaza combo, care este ceva gen o bara de progres, si tu trebuie sa castezi skilurile intr-o anumita zona pe bara aia de progres care se misca destul de repede iar zona in care poti casta skillurile se micsoreaza undeva dupa 11 skiluri. Asta odata. A doua chestie este ca trebuie sa iti gasesti o anumita secventa de skilluri, sa calculezi timp de cast si timp de cooldown pentru a obtine cat mai mult dps. Poti muta skilurile intre ele pentru pvp cu fiecare clasa. Youtube it ... poate prinzi drag de jocul asta masochistic. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p8Aa-9P5Tik?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In asta vezi mai usor treaba cu cooldown, acolo jos pe bara de skilluri vezi cand se casteaza si cat le ia cooldown. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QX6Y7IQsgyY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si pvp [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NU3wObc5jXw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Interesanta faza cu combinatia de skille, dar din acele videouri vad exact ce am spus mai devreme. Doi playeri fata in fata spamand skille. Cel putin din primul videoclip asa reiese. Edited by noname01, 14 April 2014 - 14:25. |
#13
Posted 14 April 2014 - 14:38
Training ...
In pvp nu cred ca ajungi la 7-8 skilluri. Poate sa dai intr-un Force Shielder cu aod (atunci e ceva gen invulnerabil dar nu e etic sa faci asa ceva intr-un combo... esti considerat noob, si oricum in aod nu te mai poti misca). Tu ce conceptie ai despre pvp? Cum sa te bati daca nu spamezi/castezi skilluri? Vrei sa dai un skill si sa moara oponentul? Poti sa faci si asa daca diferenta de lvl intre voi e mare ... |
#14
Posted 14 April 2014 - 14:42
Tu pleci de la presupunerea gresita ca in mmorpg-uri se "spameaza". Niciodata un jucator bun nu va spama pur si simplu o combinatie de butoane, mai ales in pvp. Folosesti abilitatile in functie de adversar si de abilitatile pe care le foloseste acel adversar. Un jucator care cauta pe net o combinatie si o spameaza incontinuu nu va trece niciodata de stadiul de "noob". Iar in jocuri precum wow sau swtor conteaza foarte mult si mobilitatea.
|
#15
Posted 14 April 2014 - 14:47
Are dreptate colegu. Poate iti da adversarul din prima un skill cu knock-down, si pana te ridici tu mai incasezi vreo 2-3. In cabal unele efecte secundare, adica ce e in afara de partea de dmg, se anuleaza doar daca ai castat combo in pvp. Chestii gen knock-down sau mana freeze. Altele nu. Alta chestie care tine de etica, nu iti debuffezi adversarul in pvp. Iar e chestie de noob.
Faci pvp si folosesti doar buffurile tale, fara aure, battle mode sau alte chestii care iti ofera un avantaj temporar. Toate chestiile astea se folosesc in dungeon sau nation/guild war. Edited by Alucard, 14 April 2014 - 14:48. |
|
#16
Posted 14 April 2014 - 18:52
noname01, on 14 aprilie 2014 - 14:21, said:
Si daca as fi maestru in a spama skillele atunci cand ar trebui, tot nu vad unde este distractia. Nu sunt cu CS-ul . Sunt cu jocurile RPG, RTS. Imi place si MMORPG, dar un joc sau 2 mi-au tras atentia, restul urmeaza acelasi sistem mediocru de pvp. De ce conteaza sa fii in spatele sau in fata oponentului daca skilele pe care le dai pe el sunt lock target? Ai selectat oponentu si incepi sa spamezi skilele, asta-i pvp-ul "suprem". Daca erau skile skill shot intr-adevar, conteaza unde stai si cat de bine te feresti de skilele lui. Distractia vine din surprinderea adversarului, infrangerea lui (de multe ori putand sa ai gear mai slab sau lvl mai mic), sa gandesti mai bine decat el situatia. Conteaza sa fii in spatele lui daca ai un char care e specializat pe surpriza si are skiluri care dau dmg enorm doar astfel. Conteaza sa il derutezi cu anumite skilluri astfel incat te pierde din target. Deci nu e "target lock". Il poti incetini, face sa sangereze (piarda hp progresiv) etc. Am intelesm, tie iti place sa te bati cu boti, in jocuri pe care in final o sa le termini fara sa ramai cu nimic. Aici macar interactionezi cu alti playeri si pe langa socializare macar inveti sa iti injuri adversarul corect in engleza (dupa ce te-a batut eventual) |
#17
Posted 14 April 2014 - 21:39
ioppo, on 14 aprilie 2014 - 18:52, said:
Am intelesm, tie iti place sa te bati cu boti, in jocuri pe care in final o sa le termini fara sa ramai cu nimic. Cand joci un RPG nu ramai cu nimic, ramai cu o poveste frumoasa in minte. ioppo, on 14 aprilie 2014 - 18:52, said:
Distractia vine din surprinderea adversarului, infrangerea lui (de multe ori putand sa ai gear mai slab sau lvl mai mic), sa gandesti mai bine decat el situatia. Conteaza sa fii in spatele lui daca ai un char care e specializat pe surpriza si are skiluri care dau dmg enorm doar astfel. Conteaza sa il derutezi cu anumite skilluri astfel incat te pierde din target. Deci nu e "target lock". Il poti incetini, face sa sangereze (piarda hp progresiv) etc. Chiar mi-ar place un MMORPG ca asta cum l-ai descris tu. Dar in urma cautarilor mele, in afara de Tera Rising, Neverwinter, nu am vazut alte mmorpguri care sa adopte ce ai spus tu. Recomanda-mi unul te rog. Edited by noname01, 14 April 2014 - 21:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users