Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Vreau să cumpăr bicicletă electrică IEFTINĂ

- - - - -
  • Please log in to reply
336 replies to this topic

#289
asiirinkas

asiirinkas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.05.2014
am cautat ceva pareri biciclete electrice
cum eu stau la tara, vreau sa ii cumpar mamei o bicicleta electrica
am vazut ca cea de la first bike nu se comporta bine pe drum neasfaltat
pana acum mama avea o bicicleta romaneasca dunarea deci fara suspensii fata sau spate doar la sa arcuri nu cre ca e mare diferenta intre dunarea si cea de la first bike

intrebari: cea de la first bike merge si fara sa dai la pedale?
poti sa mergi pe viscol/ploi?
sfaturi

am gasit un site de biciclete electrice
http://www.bimax.ro/...price&order=ASC
http://www.bimax.ro/...price&order=ASC

mama apreciaza frana pe tambur spre deosebire first bike are  doar frana tip v( fata /spate)
un kit m-am interesat costa intre 1100-1400 ron fara acumulator

pe care mi-o recomandati?


va multumesc!

Edited by asiirinkas, 07 May 2014 - 16:41.


#290
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

asiirinkas, on 07 mai 2014 - 16:22, said:

as dori sa te intreb pe tine despre bicicleta de la first bike
eu cum locuiesc la tara vreau sa o cumpar pt o presoana de 50 ani
chiar asa de rau se comporta pe drum de piatra?
stii cumva
Tip motorizare
optiuni:
1: Atat asistata electric cat si independenta
2:doar asistat electric
am vorbit cu unii si multi au biciclete doar asistat electric( din ce am inteles eu ,motorul actioneaza doar sa te ajute pe tine la pedalat) si nu merge fara sa dai din pedale
exemplu
http://www.bimax.ro/...-electrica-zt32
Da, se comportă foarte rău pe drum de piatră, după cum vezi și în clipul pus de mine aici, pe Softpedia. Este doar pentru asfalt și nu îi plac nici chiar acolo denivelările. Din cauză greutății foarte mari, nu numai că zguduie ca naiba dar se și descentrează roata din spate. Eu deja am dus-o la centrat o dată și am făcut numai vreo cinci sute de kilometri cu ea (în cam trei săptămâni). Să dai în gropi e inevitabil într-un oraș precum Bucureștiul, când mergi cu 25-30 km/h.
-----
Merge în ambele feluri.
- Asistată electric, bicicleta asta vrea neapărat să urce imediat la 22-25 km/h, ceea ce uneori e deranjant. E prea mult.
- Din accelerația de la mâna dreaptă, pe ghidon (care e EXACT ca la motocicletă), ai ceva mai mult control, poți varia viteza cam între 10 și 25 km/h. Dar variatorul nu e chiar grozav, în sensul că nu e chiar comod să menții o viteză redusă, tot la 20-25 km/h vrea să se ducă.
-----
Observație: cu aceeași bicicletă, poți merge pe la 15 km/h și pe drum cu piatră sau ceva denivelări. Dar cum treci de 15 km/h, deja suferă MULT din cauza gropilor. E vorba mai mult de viteză decât de bicicletă.

View Postasiirinkas, on 07 mai 2014 - 16:41, said:

pana acum mama avea o bicicleta romaneasca dunarea deci fara suspensii fata sau spate doar la sa arcuri nu cre ca e mare diferenta intre dunarea si cea de la first bike
Este o MARE diferență din două puncte de vedere: primul ar fi viteza iar al doilea greutatea. Dacă aș scoate acumulatorul de 15 kg de pe First Bike Electra și aș merge cu maxim 15 km/h, bicicleta s-ar comporta bine. Problema este că devine FOARTE grea cu acel acumulator și asta, combinat cu VITEZA MARE pe drum accidentat, îți supune roata din spate la presiuni enorme. Este o MAAAARE diferență între 10-15 km/h (viteză medie bicicletă normală) și 22-28 km/h (viteză medie bicicletă electrică).

View Postasiirinkas, on 07 mai 2014 - 16:41, said:

am gasit un site de biciclete electrice
http://www.bimax.ro/...price&order=ASC
http://www.bimax.ro/...price&order=ASC
pe care mi-o recomandati?
Ambele sunt la fel de grele ca cea de la First Bike și niciuna nu are amortizor spate, ceea ce înseamnă că vor fi INUTILIZABILE la țară, pe drumuri neasfaltate.
Prima nu are nici măcar amortizor față.
NU cumpăra vreuna de aici, vei regreta amarnic!
-----
Sfatul meu: cumpără o bicicletă cu amortizoare și pe față și pe spate și montează un kit pe ea. Preferabil ca bateria să NU fie cu plumb, sunt unele kituri cu baterie mai ușoară.
Uite, sapă aici:

http://www.e-bikekit.ro/

Edited by Spring76, 07 May 2014 - 21:27.


#291
djfllo

djfllo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 19.04.2010

View Postasiirinkas, on 07 mai 2014 - 16:41, said:

am cautat ceva pareri biciclete electrice
cum eu stau la tara, vreau sa ii cumpar mamei o bicicleta electrica
am vazut ca cea de la first bike nu se comporta bine pe drum neasfaltat
pana acum mama avea o bicicleta romaneasca dunarea deci fara suspensii fata sau spate doar la sa arcuri nu cre ca e mare diferenta intre dunarea si cea de la first bike

intrebari: cea de la first bike merge si fara sa dai la pedale?
poti sa mergi pe viscol/ploi?
sfaturi

am gasit un site de biciclete electrice
http://www.bimax.ro/...price&order=ASC
http://www.bimax.ro/...price&order=ASC

mama apreciaza frana pe tambur spre deosebire first bike are  doar frana tip v( fata /spate)
un kit m-am interesat costa intre 1100-1400 ron fara acumulator

pe care mi-o recomandati?


va multumesc!

Tata foloseste o bicicleta identica cu cea din al doilea link cam 14 km/zi facand naveta la servici. Are saua din spate arcuri cat si suportul un telescop.
El o foloseste pe la 15 km/h si e foarte multumit de ea.

Inainte a avut o bicicleta electrica Elegance (nu stiu altceva despre firma), doar atat scria pe ea, dar avea acumulatori doar de 7 amperi. L-au tinut 6 ani. A ales o bicicleta ca si asta despre care iti spun pentru ca avea acumulatori de la aceiasi firma, doar ca de 12Amperi.

De incarcat o incarca la servici, deci face 7 km la intoarcere si 7 spre servici si o lasa la incarcat cam 2-3 ore. Asa i s-a spus sa o incarce pentru a nu pierde garantia acumulatorilor. O are din iulie, anul trecut si a iesit din garantie acumulatorul dar merge bine.

#292
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

View Postdjfllo, on 07 mai 2014 - 22:12, said:

De incarcat o incarca la servici, deci face 7 km la intoarcere si 7 spre servici si o lasa la incarcat cam 2-3 ore. Asa i s-a spus sa o incarce pentru a nu pierde garantia acumulatorilor. O are din iulie, anul trecut si a iesit din garantie acumulatorul dar merge bine.
Da, așa se recomandă, să nu-l descarci de tot în mod regulat. Deși poți să mergi din când în când până moare de tot, poți prelungi spectaculos durata de viața a unui acumulator „deep cycle” cu plumb dacă îl descarci numai pe jumătate și pe urmă îl pui din nou să se încarce complet.

#293
thepimp32

thepimp32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 19.05.2007
Am un coleg de munca care are de la bimax bicicleta asta: http://www.bimax.ro/...electrica-zt-07 de aproximativ 2 luni care o foloseste prin Cluj. Ca si modificari i-a dat jos cosul din fata si suportul ala pentru picioare ca nu ii placeau in rest e super multumit de ea si in fiecare zi imi spune cat se plimba, dat fiind faptul ca strazile prin manastur nu-s chiar ok si au ceva denivelari.

Eu am dat de topicul asta cautand informatii despre o bicicleta cu asistare la pedalare, gen http://www.bimax.ro/.../bibicleta-zt38 pentru ca imi plac astea mai sportive insa nu as da atatia bani pe un acumulator litiu ion. Prefer tot cu acid mai ales ca la asistare pedalez eu tot timpul si chiar imi face placere.

#294
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

View Postthepimp32, on 08 mai 2014 - 12:38, said:

in rest e super multumit de ea si in fiecare zi imi spune cat se plimba, dat fiind faptul ca strazile prin manastur nu-s chiar ok si au ceva denivelari.
Dar sunt asfaltate, bre! Pe asfalt mergi ok cu ea, da. Noi vorbeam de drumuri sătești, neasfaltate, pe care dacă mergi cu ORICE bicicletă cu 25 km/h îți sare șurubu'. :) Cu 12-15 km/h poți merge, cu 25 e altă gâscă-n altă traistă, exact așa cum una e să mergi cu un automobil cu 50 km/h și cu totul altceva cu 100 km/h.

#295
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Alti "profesionisti" astia de la Bimax, precum si aia care i-au spus colegului Spring76 ca a lui e cu LiIon. Cica "Consum in mers: 2-3 kw/h". WTF is that?! Lasind la o parte ca nimic din ce ar putea sa intereseze pe vreun consumator nu se masoara in kW/h chiar daca zici ca e vorba de kWh (greseala cea mai comuna) tot nu are nici o noima. La fel daca e vorba de kW.

#296
thepimp32

thepimp32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 19.05.2007
Pai nu zice nimeni sa mergi cu 25km/h prin pietris. Mi se pare mult si pentru un mtb ca nu sti in ce moment se intorc pietrele sub roata si daca nu esti atent esti jos..

#297
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

View Postthepimp32, on 08 mai 2014 - 12:47, said:

Pai nu zice nimeni sa mergi cu 25km/h prin pietris. Mi se pare mult si pentru un mtb ca nu sti in ce moment se intorc pietrele sub roata si daca nu esti atent esti jos..
Da, dar la First Bike Electra nu ai încotro, dacă pedalezi bicicleta se duce DIRECT la 25 km/h, nu poți merge mai încet nici dacă vrei. Numai cu variatorul de mână poți merge mai încet. Nu știu cum e la Bimax, probabil au mai multe setări și trepte, habar n-am.
edit:
Am văzut pe YouTube că există biciclete cu mai multe setări, adică poți regla în câteva trepte cât de mult să te ajute motorul electric. First Bike Electra NU are așa ceva, există numai pornit și oprit (adică on/off din cheia de contact). Dacă pedalezi, motorul se duce automat la viteza maximă admisă. Ceea ce este stupid, desigur. E foarte bine dacă ești în oraș pe drum asfaltat, e catastrofal dacă ești pe drum de țară. Dacă vrei să mergi mai încet cu FBE, trebuie să NU pedalezi DELOC și să folosești variatorul (adică accelerația aia ca la motocicletă), cum ziceam. Dar variatorul nu e comod, e cam greu să-l ții aproape nemișcat într-o poziție intermediară.

Edited by Spring76, 08 May 2014 - 13:02.


#298
thepimp32

thepimp32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 19.05.2007

View Postf300, on 08 mai 2014 - 12:46, said:

"Consum in mers: 2-3 kw/h". WTF is that?!

Face referire la consumul in kw/h pentru 100 km de mers.. Asa se calculeaza si la masini si la motoare si in industrie unde se fac audituri energetice. Sunt oameni care stiu si oameni care nu stiu.

#299
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

View Postthepimp32, on 08 mai 2014 - 12:59, said:

Face referire la consumul in kw/h pentru 100 km de mers.. Asa se calculeaza si la masini si la motoare si in industrie unde se fac audituri energetice. Sunt oameni care stiu si oameni care nu stiu.
Eu n-am auzit în viața mea de kw/h. Are dreptate f300, e vorba de kWh http://en.wikipedia....i/Kilowatt_hour

Quote

The kilowatt hour, or kilowatt-hour, (symbol kW·h, kW h or kWh) is a unit of energy equal to 1,000 watt-hours, or 3.6 megajoules.[1][2] If the energy is being transmitted or used at a constant rate (power) over a period of time, the total energy in kilowatt-hours is the product of the power in kilowatts and the time in hours. The kilowatt-hour is commonly used as a billing unit for energy delivered to consumers by electric utilities.

Quote

A heater rated at 1000 watts (1 kilowatt), operating for one hour uses one kilowatt-hour (equivalent to 3.6 megajoules) of energy. A 60-watt light bulb operating for 100 hours uses 6 kilowatt-hours. Electrical energy is sold in kilowatt-hours; cost of running equipment is the product of power in kilowatts multiplied by running time in hours and price per kilowatt-hour. The unit price of electricity may depend upon the rate of consumption and the time of day. Industrial users may also have extra charges according to their peak usage and the power factor.

Edited by Spring76, 08 May 2014 - 13:06.


#300
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,048
  • Înscris: 06.09.2008
electricele astea sunt foarte foarte grele.
Am vrut sa o ridic pe cea din selgros de 30kg...Posted Image
Cand injumatatesc greutatea mai vedem Posted Image

Edited by sirgoofy, 08 May 2014 - 13:11.


#301
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

View Postsirgoofy, on 08 mai 2014 - 13:07, said:

electricele astea sunt foarte foarte grele.
Am vrut sa ridic una de 30kg...Posted Image
Attachment electd.jpg
Partea bună la faptul că sunt grele este că, pe un drum de calitate bună, îți oferă o frumoasă senzație de stabilitate extremă. First Bike Electra, care e și foarte lungă (doi metri și câțiva milimetri), te face să te simți ca pe un Harley Davidson al bicicletelor. :)

#302
thepimp32

thepimp32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 19.05.2007
Spring76 eu nu am luat in calcul un caracter, am vrut sa explic ce inseamna defapt acle consum. ca unii il noteaza kwh ca altii kw.h, altii nu stiu cum nu ma intereseaza, nu vad asta o problema in ceea ce caut eu.

Referitor de problema ta in timpul pedalarii, am sa-l intreb pe colegul meu daca a lui e la fel.

Edited by thepimp32, 08 May 2014 - 13:13.


#303
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

View Postthepimp32, on 08 mai 2014 - 13:12, said:

Spring76 eu nu am luat in calcul un caracter, am vrut sa explic ce inseamna defapt acle consum. ca unii il noteaza kwh ca altii kw.h, altii nu stiu cum nu ma intereseaza, nu vad asta o problema in ceea ce caut eu.

Referitor de problema ta in timpul pedalarii, am sa-l intreb pe colegul meu daca a lui e la fel.
Caracterul ăla e foarte important. Punctul e foarte diferit de slash, punctul . înseamnă înmulțit, slash / înseamnă împărțit.
Întreabă-l, și eu sunt FOARTE curios dacă are trepte!

Edited by Spring76, 08 May 2014 - 13:15.


#304
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postthepimp32, on 08 mai 2014 - 12:59, said:

Face referire la consumul in kw/h pentru 100 km de mers.. Asa se calculeaza si la masini si la motoare si in industrie unde se fac audituri energetice. Sunt oameni care stiu si oameni care nu stiu.

Nu exista "consumul in kw/h". Da, din pacate sint prea multi care nu stiu dar scriu.
Vag inteleg, desi pare totusi cam mult. Vroiau sa scrie kWh/km (de fapt kWh/100 km ca sa faca unitatea de masura mai mica sa iasa valoarea mai mare) si le-a iesit kw/h. Bravos natiune.

View Postsirgoofy, on 08 mai 2014 - 13:07, said:

Am vrut sa o ridic pe cea din selgros de 30kg...Posted Image

Stai sa le vezi pe alea de 50kg de care se vorbeste pe aci...

#305
Spring76

Spring76

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 418
  • Înscris: 13.03.2014

View Postf300, on 08 mai 2014 - 13:14, said:

Stai sa le vezi pe alea de 50kg de care se vorbeste pe aci...
Un detaliu minor dacă
1) stai la curte,
2) drumurile sunt asfaltate și fără gropi,
3) și te duci undeva unde nu trebuie să urci cu un lift mic.
:D

#306
thepimp32

thepimp32

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 19.05.2007
Spring76, l-am intrebat si zice ca el daca pedaleaza cu 10km/h bicicleta tinde spre 12-13km/h, daca pedaleaza cu 17 km/h motorul tinde spre 19-20 km/h.

Posibil ca tu sa ai o problema tehnica.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate