Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masini cu KM dati inapoi
Last Updated: Jan 12 2023 20:04, Started by
andreiber
, Mar 04 2014 15:06
·
0
#433
Posted 13 January 2016 - 01:05
inca un samsar imputit. numele nu si-l da in anunt pentru este fricos, este si prost pentru ca insista ca sunt km reali.
Braila, 0745026640 de evitat pejo cu vin VF38E9HR8BL084130. A luat-o cu motor defect si 190000 km, o vinde ca fata mare perfecta la 130000 km. http://autovit.ro/an...html#66bc821d62 dovada in screenshoturi, sau daca aveti cont eurolot http://eurolotauto.c...t/?car=FIX15869 [ http://s27.postimg.org/b29e3cier/Screenshot_320.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] photo hosting [ http://s21.postimg.org/awz74rvyf/Screenshot_321.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] free image host Edited by aandrei_24, 13 January 2016 - 01:07. |
#434
Posted 13 January 2016 - 06:25
poate a reparat-o si in timp ce o repara se regenerau si km
oricum intre 190 mii si 130 mii nu e diferenta asa mare, e un caz de dat km inapoi cu "bun simt" daca se poate spune asa si pe mine nu m-ar deranja era nasol daca masina avea 300 mii km Edited by Kroghy, 13 January 2016 - 06:25. |
#435
Posted 13 January 2016 - 08:02
Cum plm poți spune ca 60000 furați nu sun multi??? Oricum contează nu atat km cat furtul si vrajeala pe fata. Adică a luat-o la licitație cu vreo 5000 (tva nu îl mai pun) cu motor mici, a șters erorile și a pus cine știe ulei de vrea 10000?
|
#436
Posted 14 January 2016 - 23:05
Citesc topicul asta, si ma ingrozesc. Animalele astea au acaparat piata complet. Nu poti cumpara o masina de la un proprietar.
|
#437
Posted 14 January 2016 - 23:23
Osiris, poti cumpara, dar trebuie sa cauti. Ideea asta si este, sa indexam niste nume, locatii si nr de telefon, si sa cascam bine ochii.
Eu doream sa imi vand una din masini (Mondeo) pentru a lua ceva cu garda mai mare intrucat m-am mutat la casa si ultimii 100 m nu intra in vizorul primariei in vederea asfaltarii ci doar a impozitului majorat de zona A. Am renuntat sa mai vand din doua motive: -unu, nu am fost dispus sa masluiesc rulajul masinii (care sare un pic de 300000 de km). Multi au sunat, cativa au fost sa si vada si au ramas uimiti cum merge, dar nu se incumeta nimeni. Prefera sa ia una cu 190000, "reali' . Evident ca am fost sunat de toti samsarii care imi ofereau sume jenante, urmand ca dupa un polish si vreo 100-150 de mii mai putin cineva sa cumpere masina mea de la ei. - doi, si daca o dau, nu stiu ce iau. Asta am luat-o din Germania, dar nu am nici timpul, nici cheful si nici siguranta ca si acolo nu s-a extins aceasta meteahna in anii scursi de cand am fost prima oara. In concluzie ii dau lui tata Mondeo si iau inapoi C-maxul, e putin mai inalta ca si garda de sol, si are scut metalic pus de mine acum 3 ani. Daca voi gasi cumparator la pretul cerut de mine, atunci dau si Mondeo si vad eu... |
#438
Posted 15 January 2016 - 08:15
#439
Posted 15 January 2016 - 08:18
Cum adică, după ce că are kilometri mai mulți, trebuie să dau și bani in plus?
|
#440
Posted 15 January 2016 - 10:05
ca sa iei masina de la proprietar, cu km reali trebuie sa dai 1-2 mii euro in plus si de obicei pe exterior are urme de zgarieturi din parcare si pe interior e uzada de copii, etc
eu prefer una cu km dati inapoi care arata ca noua si interior si exterior si e mai ieftina decat una supraevaluata de proprietar Edited by Kroghy, 15 January 2016 - 10:06. |
#441
Posted 15 January 2016 - 12:31
Poti gasi si de la unii care nu au copii.
Are km multi, carte service, masina corecta. Are km putini, polish, luceste ca noua peste tot, uzura dubla (cind ti-o da da de la 4-500mii la 180mii) , piese pe duca, keine carte service => scoti bani pentru ulei, filtre motor si cutie, distributie, ceva placute si discuri, niste anvelope, o reparatie mica la directie daca ai "noroc"... Sint la a doua masina la care nu mi-a Passat de exterior. PS: mai era pe net anuntul cu passatul ala dat indarat de la nu stiu cite sute de mii la ceva infim... Si dupa aia miorlaim pe forumuri ca ni s-a stricat masina noastra cea tinara Edited by Evergreen, 15 January 2016 - 12:33. |
#442
Posted 15 January 2016 - 12:41
Evergreen, on 15 ianuarie 2016 - 12:31, said:
Sint la a doua masina la care nu mi-a Passat de exterior. unul din cele mai importante motivele pt. care am vandut masina anterioara a fost ca aveam diverse zgarieturi pe exterior capatate prin parcarile de la supermarket, se matuise vopseaua si interioul era uzat de copiii vorbesc de masina cumparata de mine de noua, condusa numai de mine, 125 mii km, fara nici un accident exteriorul e foarte important pt. mine, am calculat cat ma costa o revopsire si am ales sa o vand si sa iau una adusa din Germania cu km mai multi dar care este mai noua si este impecabila atat exterior cat si interior pana la urma e bine ca fiecare din noi este diferit si avem cerinte diferite, uneori chiar diametral opuse ca in cazul de fata Edited by Kroghy, 15 January 2016 - 12:43. |
|
#443
Posted 15 January 2016 - 15:49
In functie de marca cautata, este mai usor sau mai greu sa gasesti o masina luata si rulata in romania.
De vreo 2 saptamani sunt in cautare de a doua masina, pentru sotie. Pe marcile vizate de mine (Ford, Toyota, Peugeot - ca ultima varianta) se gasesc destul de multe optiuni locale. Problemele par a fi legate mai mult de: 1. gasit o masina in stare buna (fara zgarieturi de la un cap la altul, interioare omorate, etc). 2. comunicarea cu persoanele care le vand. In 2 saptamani am gasit 2 masini care sa merite atentia (dpdv al rulajului, dotarilor, stare generala dupa cum se vedea in poze): un Ford fiesta si un yaris. Ambele vandute de reprezentante. Yaris-ul a fost primul, discutia s-a stins de la sine cumva dupa ce interlocutorul meu a vazut ca insist sa-mi trimita poze mai adecvate cu masina (asta ca sa nu merg pana la constanta degeaba). In ultima convorbire s-a si scapat cum ca masina este zgariata de cheie pe laterale. A zis ca-mi trimite poze si n-a mai revenit. Cu cei care vand Fiesta sunt inca in discutii insa tot am impresia ca eu trag de ei (in loc sa fie invers) si ca evita cat de mult pot sa discute in scris. |
#444
Posted 15 January 2016 - 16:00
La o vopsitorie mai spălată e 300 lei elementul de vopsit. O mașină are în jur de 12 elemenți și o faci boboc cu sub 1.000€. La fel și interiorul. N tre să o iei de la samsari.
|
#445
Posted 15 January 2016 - 16:27
Hai ca o capota / o bara mai merge dar la 6-7.000 euro nu iau o masina sa o repar/vopsesc eu acasa. Asta merge cand iei un ciur de masina de 1000 euro.
Sa nu mai zic ca vopseaua aplicata prin service-uri este inferioara celei din fabrica. Iar la interior este mai mare problema, ca trebuie sa stai sa alergi plastice / elemente de tapiserie ca sa o faci sa arate uman, chestie pe care nu mi-o propun. Edited by closchkutza, 15 January 2016 - 16:30. |
#446
Posted 15 January 2016 - 16:29
Uneori la masina de 1000 euro vopseaua e binevenita ca o mai incheaga...
|
#447
Posted 15 January 2016 - 16:30
a vopsit sora mea masina, complet, a costa 9000 ron adica 2000 euro, asta numai vopsitul
eu nu cred ca merita 2000 euro bagati intr-o masina de 6000, am preferat sa o vand si sa mai pun ceva ca sa iau una mai noua, mai bine echipata si care sa arate impecabil, nu m-a interesat nr. de km Edited by Kroghy, 15 January 2016 - 16:32. |
|
#448
Posted 15 January 2016 - 16:33
Prefer sa iau masina cu mici julituri, atinsa si sa fie dpdv mecanic impecabila.
Asa relaxat am fost cind m-a atins unul in bara spate, mai ales cind am vazut ca la mine nu s-a intimplat nimic iar la el dauna maricica... iti iei masina impecabila la vopsea si la prima parcare aglomerata te trezesti linga unul care i se rupe de masina lui si de a ta si mai rau... |
#449
Posted 15 January 2016 - 16:34
Si tot nu iese ca din fabrica (acoperire ne-uniforma, praf & scame in lac, locuri unde s-a scurs s-au s-a facut broboane (pe la muchii in general), etc), ba chiar daca ai noroc iese decent, iar daca nu, dezastru.
Bre`, nu e vb de impecabila la vopsea, insa tu ai lua o masina care are toate elementele de pe ambele laterale (usi, aripi) cu dungi de cheie? Sau alta, nu avea absolut nici un element pe masina care sa nu aibe cel putin o zgarietura de 5-15 cm. Si astea vazute in poze, la fata locului cine stie ce gaseam. Si avensis-ul, cand l-am luat avea cate o mica julitura pe 3 dintre cele 4 bandouri de pe colturile barilor, o ciupitura mica pe plafon, cateva ciupituri de pietre pe bara fata. Astea-s normale, nu ma sperie asa ceva. Dar sa nu ai tu panou nezgariat pe masina? WTF? Apropo de parcari: intotdeauna parchez in cele mai indepartate colturi. De cand am avensis-ul nu am avut vreo intamplare de genul Edited by closchkutza, 15 January 2016 - 16:42. |
#450
Posted 15 January 2016 - 16:42
closchkutza, on 15 ianuarie 2016 - 16:34, said:
Si avensis-ul, cand l-am luat avea cate o mica julitura pe 3 din cele 4 colturi ale barilor, o ciupitura pe plafon, cateva ciupituri de pietre pe bara fata. Edited by Kroghy, 15 January 2016 - 16:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users