Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Romania olimpica la matematica
#73
Posted 17 February 2014 - 22:36
#74
Posted 17 February 2014 - 22:44
#75
Posted 17 February 2014 - 22:52
Mata2, on 17 februarie 2014 - 21:34, said:
Va propun ceva: sa-mi expicati la ce folosecsc cunostintele despre limite. Se aventureaza cineva? Evident ma referam la analiza matematica In nici un fel de creier nu poate intra o informatie inutila ! ma pui la mari cazne, cel putin pe mine care a terminat scoala acu 150 de ani |
#76
Posted 17 February 2014 - 22:52
#77
Posted 17 February 2014 - 23:00
#78
Posted 17 February 2014 - 23:58
Cica matematica e stiinta abstracta...
Vad ca geniile facute gramada in poiana se cam plictisesc. Ah, stai, suntem chiar in poiana... Edited by Friskey, 18 February 2014 - 00:05. |
#79
Posted 18 February 2014 - 02:02
newbie13, on 17 februarie 2014 - 18:37, said:
da, stiam. ce "invata" copiii aia nu are legatura cu matematica. wow, pot sa faca nu stiu ce tampenie de calcul in minte. misto, am si eu o chestie d-asta "revolutionara" pe telefon. ca sa fii olimpic la mate ai nevoie de gandire abstracta, intuitie, logica si "pattern recognition", chestii pe care nu ti le dezvolti facand calcule in cap. http://www.shuzan.jp/english/six/ Mr_Who, on 17 februarie 2014 - 19:35, said:
Am o nelamurire. Abacul e instrumentul ala de calcul. Il foloseam in clasele primare la scoala, pentru a invata operatiile matematice elementare. Zici ca fiica ta e la "abacus". Cum vine asta? E o scoala? Unde-i scoala asta? Fi`mea nu e la scoala abia in aprilie incepe clasa 1.Este activitate extra la centrele de abacus.Profesorilor de matematica de la astfel de centre le trebuie licenta separat pentru asta. Chiar daca ai terminat facultatea de matematica nu poti preda abacus.Nu ai cum. Quote Nu stiu insa cumum poti stabili de la nivel prescolar asa de precis inteligenta unui copil. Am mari dubii De ce insist sa ne raspuda Diana.Impactul modului in care s-a introdus pe forum afost mare. Adica;Are doua facultati/stie multe/a fost olimpica intre olimpici si eu tot sper ca voi invata ceva de la ea/o informatie utila etc. Si-a asumat rasponsabilitatea de a fi moderatoare pe aria copilul pentru ca se pricepe si stie raspunda la orice intrebare.Eu sint un om prost dar si pretentios cu cei care se cred intelgenti. Edited by Ulpiatraiana, 18 February 2014 - 02:24. |
#80
Posted 18 February 2014 - 07:05
JimmyJamal, on 17 februarie 2014 - 15:02, said:
Romania won the first place in Europe at the International Math Olympics this year and 10th among 100 countries in the world. http://www.romania-i...olympiad/60686/ Care este rolul statului in astfel de cazuri, in contextul unui sistem de educatie complet esuat? Statul ii pune taxe si ii ia impozit pe medalia din aur pe care a castigat-o fata. Tre sa plateasca 70% din medalie la ANAF. |
#81
Posted 18 February 2014 - 07:49
Ulpiatraiana, on 18 februarie 2014 - 02:02, said:
Chiar daca ai terminat facultatea de matematica nu poti preda abacus.Nu ai cum. Abacul e o unealta de calcul, folosita de mii de ani, foarte utila, pentru ca-i ajuta pe copii, carora le lipseste capacitatea de abstractizare, sa socoteasca cu numere mari, le ofera un suport vizual, usor de inteles. Si eu il foloseam cand eram copil (acum vreo 30 de ani), atat la gradinita, cat si la scoala. Pe bune, unul licentiat in matematica nu poate folosi cadrul ala cu bilute colorate pentru a-i invata pe copii operatii elementare, adunarea si scaderea? |
#82
Posted 18 February 2014 - 07:49
Romania nu e olimpica la matematica, potoliti-va cu orgasmele astea intelectuale si comunistoide.
Romania e o tara unde majoritatea se lasa indobitociti de sistem, si unde, totusi, cativa (elevi si profesori) reusesc sa construiasca. Romania ar fi fost olimpica daca BAC-ul ar fi duduit de note de 10 si 11 si, in spirit gaussian, cativa s-ar fi ridicat la nota 12. |
|
#83
Posted 18 February 2014 - 07:59
Mata2, on 17 februarie 2014 - 21:34, said:
Va propun ceva: sa-mi expicati la ce folosecsc cunostintele despre limite. Se aventureaza cineva? Evident ma referam la analiza matematica Evident ai simtit nevoia sa spui ca limitele "fac parte" din analiza matematica si nu, de exemplu, din geometrie ori trigonometrie, gandindu-te, probabil, ca toti sunt la fel de nestiutori ca tine. Daca esti curios sa afli unde se foloseste matematica pe paine si te si simti capabil sa asimilezi informatia, incearca sa vezi cu ce se mananca TTI-ul, cursul de Teoria Transmiterii Informatiei din Facultatea de Electronica si Telecomunicatii. Grosso modo vorbind, dupa ce asimilezi informatia din acest curs dar nu numai din el, ar trebui sa stii cate ceva despre cum sa programezi soafte de recunoastere vocala, cititoare de retina, pentru imagini sau alte info preluate/transmise prin satelit ori, de exemplu, roboti auto. Am dat doar cateva exemple practice, dar bineinteles ca nu sunt singurele. Asa ca daca tu esti limitat si nu poti intelege la ce e folosita matematica e ok, esti de inteles. Dar daca tu nu intelegi ceva nu inseamna ca acel ceva nu este folositor pentru oameni. Chiar si pentru tine. Edited by CapitanuPICARD, 18 February 2014 - 08:00. |
#84
Posted 18 February 2014 - 08:02
Mata2, on 17 februarie 2014 - 21:34, said:
Va propun ceva: sa-mi expicati la ce folosecsc cunostintele despre limite. Se aventureaza cineva? Evident ma referam la analiza matematica In nici un fel de creier nu poate intra o informatie inutila ! Uita-te in jurul tau, si daca vezi cladiri care-ti cad in cap, sa-mi spui la ce nu sunt utile limitele! |
#85
Posted 18 February 2014 - 08:46
Mr_Who, on 18 februarie 2014 - 07:49, said:
Abacul e o unealta de calcul, folosita de mii de ani, foarte utila, pentru ca-i ajuta pe copii, carora le lipseste capacitatea de abstractizare, sa socoteasca cu numere mari, le ofera un suport vizual, usor de inteles. Si eu il foloseam cand eram copil (acum vreo 30 de ani), atat la gradinita, cat si la scoala. Pe bune, unul licentiat in matematica nu poate folosi cadrul ala cu bilute colorate pentru a-i invata pe copii operatii elementare, adunarea si scaderea? Noi avem numaratoare simpla si mica pentru calcul usor. Cea mai simpla si usoara metoda de operare.abacusul nu se termina aici pentru ca e pe nivele.Ai facut tu asa ceva in romania? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nldWkfwLQbQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Inca un argument.Stimulezi si lucrezi cu ambele emisfere.In sororban trebuie sa gindesti/memorizezi si calcul vine abia la sfarsit.Mr.Who!Am facut noi asta in romania? Abacusul se incepe de la 3 ani pentru stimularea abilitatilor si matematica care se preda in scoli devine simpla/usoara si rapida. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wjxZb_fJLJ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Ulpiatraiana, 18 February 2014 - 08:47. |
#86
Posted 18 February 2014 - 09:16
Mata2, on 17 februarie 2014 - 21:34, said:
Va propun ceva: sa-mi expicati la ce folosecsc cunostintele despre limite. Se aventureaza cineva? Evident ma referam la analiza matematica Bine măcar că atunci când te uiți în oglindă te recunoști.Că și aceasta e o limită.E drept, limita de jos.Face diferența uriașă între om sau animal. |
#87
Posted 18 February 2014 - 10:26
MrReason, on 17 februarie 2014 - 17:12, said:
Uite, sa zicem ca primesti o problema de genul: exista doua coridoare de latime a si b cm, care se intersecteaza intr-un unghi de 90 de grade. care este lungimea maxima a unei tevi cu diametrul de x cm care sa poate fi transportata pe orizontala, dintr-un coridor in altul? Eh, la o chestie de asta nu trebuie sa te balbai prea mult... cam asta ar fi un exemplu de matematica aplicata... ) Problema asta am gasit-o in doua manuale de matematica de clasa a-11-a, la probleme de extrem, intr-o alta formulare, dar perfect echivalenta(e vorba de un vapor care intra de pe un canal pe un rau). Deci este problema "de clasa", nu cine stie ce matematica aplicata. Cred ca ai putea sa mai incerci cu exemple de probleme de mate aplicata care pun in dificultate pe cei cu doctorat, ca problema de mai sus e cam triviala... Edited by anto84, 18 February 2014 - 10:50. |
|
#88
Posted 18 February 2014 - 10:37
#89
Posted 18 February 2014 - 11:07
Mata2, on 17 februarie 2014 - 22:14, said:
Daca imi permite-ti , eu o sa va tac pe toti . La ce buna matematica daca nu se stie desprea ea (ca stiinta) ? Matematica, din alte surse am aflat ca a demonstrat ce sexista Dumnezeu . Matematica , e o stiinta a cifrelor carora le place se joace. Cand ele se vor intalni cu Fizica.... Stiinta evolueaza . Sfat prietenesc: pune mana pe un manual de gramatica. Toti gresim, dar tu intreci orice masura. Pun pariu ca esti super ok la Counter Strike si alte asemenea minunatii. Din nefericire pentru tine, aici e un forum public, trebuie sa stii a scrie cat de cat corect pentru a fi luat in seama. Edited by un_el, 18 February 2014 - 11:29. |
#90
Posted 18 February 2014 - 11:31
@Ulpiatraiana
Nu mai confunda "a sti matematica" cu "a sti sa calculezi"! Edited by catalina1, 18 February 2014 - 11:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users