Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi achizitie Audi A6 3.0 TDI Quattro
Last Updated: Jan 30 2014 13:33, Started by
razvan1912
, Jan 30 2014 12:52
·
0
#1
Posted 30 January 2014 - 12:52
Va salut,
Momentan am un Audi A4 B5 1.8T Quattro din 2000 care si-a facut foarte bine treaba, pe care insa o sa il vand. Asadar, in urmatoarea luna-maxim doua am decis sa imi achizitionez o alta masina. Dupa lungi ganduri, discutii, forumuri, sfaturi, instinct m-am oprit 90% asupra modelului de Audi A6 3.0 TDI Quattro dupa 2009 ( modelul C6 cu facelift). Si neaparat in varianta de caroserie limuzina. Ce ma deranjeaza pe mine este impozitul cam mare dar motorul 2.0 TDI este prea mic, apoi 2.7 TDI are impozit aproape la fel, deci de ce sa nu alegem 3.0TDI pentru inca 50 cai suplimentari . Ar mai fi varianta de 3.0 TFSI, de 290 cai insa nu prea ma incadrez in buget, pentru o varianta cat de cat dotata. Ah, am uitat sa precizez bugetul. Acesta ar fi, tras de par si de banca si de carduri, cam 15.000 euro, poate 15.500. Ce nu stiu eu inca si rog sa ma ajutati : 1) Achizitie de unde ? - In Romania, autovit-ul este plin de oferte care sa se incadreze in bugetul meu, insa 90 % sunt aduse si sunt sigur ca km sunt dati inapoi. Adica cum pot fi mai ieftine ca in Germania ( de unde sunt aduse ) decat daca au km dati foarte mult inapoi. Plus ca in preturile afisate isi pun si "negustorii" profit asa ca ma gandesc ca ar trebui evitate. Poate doar sa gasesc una in Romania care sa fie luata de la noi si sa nu avut mai multi proprietari. Poate doar asa km sunt reali. - varianta Germania - autohausuri renumite ( Bockel/Bremen etc). Ma gandesc serios din mai multe motive. As putea sa o achizionez pe firma, deci nu as mai plati acum TVA-ul, as putea sa o iau la pretul NET. Insa, la 15.000 euro net masinile au 150k - 180k km, insa am gasit cu fabricatie recenta gen 2010. Ce parere aveti ? Cat de multi sunt acesti km pentru asa un tip de masina ? Estetic, ele arata impecabil, fara nicio urma de uzura. Mentionez ca masina vreau sa o tin cam 2 ani, timp in care probabil o sa fac 70-80k km. Nu vreau sa schimb altceva in afara de consumabile. Sunt fiabile acest tip de masini/motoare ? 2) As vrea daca se poate o parere a cuiva care acest tip de masina/motor si care are la bord macar 170.000 km, sa ne spuna ce probleme mai mari a avut, cum este intretinerea si consumul. Va multumesc mult si promit sa va tin la curent cu evolutiile, costurile si deznodamantul acestei viitoare achizitii.. |
#2
Posted 30 January 2014 - 13:33
mie bugetul ala mi se pare mult mai potrivit pentru un a4. in aceleasi conditii, evident - se gaseste 3.0 quattro bine dotat.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users