Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
R.C.S. - Digi: C.A.M. C.I.+
Ultima postare: nov 29 2023 07:47, Inițiat de
bogdanbuza
, mar 23 2012 22:56
·
21
#5550
Publicat: 28 decembrie 2017 - 20:20
Dupa o lunga asteptare am primit si eu cam-ul dar din pacate sunt ceva probleme. Cu cam-ul instalat calitatea imaginei este mai slaba iar la posturile HD din cand in cand imaginea are de suferit.
Televizorul este un LG 43LH5100 . Sunt ceva setari de facut sau care ar fi problema ? |
#5552
Publicat: 28 decembrie 2017 - 20:46
Buna seara!
Astept de circa 70 de zile sa-mi trimita C.A.M. C.I. + pentru un contract nou. Chestia este ca ma taxeaza ca si cum as beneficia deja de CAM, pentru canalele codate, desi asta nu se intampla. Am doua intrebari pentru un angajat DIGI si care poate sa imi raspunda: 1. Cine imi deconteaza facturile? si 2. Cand imi ajunge CAM-ul? |
#5553
Publicat: 28 decembrie 2017 - 20:56
Vecinul nostru CGDBZ spune că l-a primit. Poate ne vine și nouă rândul în curând dacă a sosit vaporul.
Steaua2006: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GYlnEYJVozA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de zradu, 28 decembrie 2017 - 21:09. |
#5554
Publicat: 28 decembrie 2017 - 22:31
Eu am comandat cam-ul online pe 2 Noiembrie si a venit pe 12 Decembrie.
Da, daca scot cam-ul nu mai apar acele "blurari" ale imaginii. Pe ProTV HD am vazut sa apara cel mai des(aici m-am uitat mai mult la un film) si pe DigiFilm. Cand incep sa apara acele "blurari" parca nici imaginea nu mai este asa de buna , pare sa nu se mai vada HD. Daca scot cam-ul se vede bine , cu exceptia posturilor codate care este normal ca nu se mai vada deloc. Am scos cam-ul si este caldut. Sper sa nu fie necesar sa-l trimit inapoi si sa astept iar. |
|
#5558
Publicat: 29 decembrie 2017 - 01:33
CAM-ul și electronica din TV care devine activă la introducerea CAM-ului în TV, generează suficiente interferențe pentru a afecta recepția. Semnalul TV este la limita funcționalității sau banana/mufa TV este montată prost pe cablu.
Editat de mhanor, 29 decembrie 2017 - 01:35. |
#5559
Publicat: 31 decembrie 2017 - 13:07
mhanor, on 29 decembrie 2017 - 00:05, said:
Steaua2006 - RCS nu te facturează pentru echipamente sau servicii de care nu beneficiezi. CGDBZ - semnalul TV este slab, dacă se „sparge”/se rupe imaginea (macroblocuri). Vorbim de FiberLink 300 + CabluTV Digital, fara DigiFilm, HBO Pack, Cinema Pack, Adult. Am optat pentru HBO Pack + DigiFilm, care oricum era inlcus in optiune, nu in pret. Insa, repet, ei ma taxeaza pentru servicii de care nu beneficiez, pentru ca Smart CAM-ul nu a venit. Dupa cum se vede in print-ul de mai sus. Incepe sa-mi para rau ca am optat pt tv Digital, cand puteam ramane pe analogic cu aceleasi servicii si mai bune ca pret. Editat de MembruAnonim, 31 decembrie 2017 - 13:07. |
|
#5560
Publicat: 31 decembrie 2017 - 13:13
@Steaua2006: Parca tin minte ca problema ta era ca nu ai primit [inca] decodor/CAM. Pai vad exact ca nu factureaza ce nu ai. Scrie clar ‘Abonament analogic’, ca nu ai echipamentul. E mai mult de 24 de lei ca e pe mai mult de o luna, probabil ti-a instalat cablul (pe care il poti folosi pe analogic) prin noiembrie si ai de plata fractie de noiembrie plus decembrie; de altfel in factura scrie clar ‘Servicii audiovizual CATV - Noi.2017 - Dec.2017’. HBO nu poti receptiona si nu ti l-au facturat, nici DigiFilm nu ti-au facturat (si nici nu o sa il factureze ca e inclus in banii de pachet digital). ‘Materiale’ nu are treaba cu CAM-ul, pentru acela apare explicit chirie cand e cazul, ci se refera la cabluri si mufe folosite la instalare.
Editat de sags, 31 decembrie 2017 - 13:18. |
#5561
Publicat: 31 decembrie 2017 - 13:19
In mod normal asa ar trebui sa fie, cum zici tu. SI bine ar fi sa fie asa. Insa contractul a fost facut in 19 octombrie. Instalarea s-a facut in 17 noiembrie, iar factura a venit prin 20 decembrie, emisa in 6 decembrie.
Am vazut si cat eram pe analogic si in alta locatie ca RDS are obiceiul sa treaca doua luni pe factura, dar taxeaza pe una, insa tot timpul lunile vor fi consecutive. Daca asta a fost pe noiembrie-decembrie, urmatoarea o sa fie pe decembrie-ianuarie samd. Editat de MembruAnonim, 31 decembrie 2017 - 13:29. |
#5562
Publicat: 31 decembrie 2017 - 13:56
@Steaua2006: Nu, o sa iti vina lunar nu la doua luni. Chestia a ca abonamentul pe noiembrie ar fi trebuit cuprins in factura emisa pe 6 noiembrie si scadenta pe 31 noiembrie. Cum nu aveai serviciul instalat, nu ti-a facturat deloc. Acum pe 6 decembrie a facturat abonamentul de decembrie plus fractiunea de noiembrie nefacturata. Ai avut serviciul activ pe 17…30 noi = 14 zile, deci 23,99LEI (analogic) × 14 zile active / 30 zile cat sunt in luna = 11,195LEI, adaugi 23,99LEI analogic pentru decembrie si iese exact cat e in factura. In continuare iti va factura 23,99LEI lunar pana cand iti vine echipamentul. Atunci o sa treaca la pretul de abonament digital, in prima factura tot asa proportional cu fractia din luna cat ai avut de fiecare fel.
Editat de sags, 31 decembrie 2017 - 13:57. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi