R.C.S. - Digi: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Nov 29 2023 07:47, Started by
bogdanbuza
, Mar 23 2012 22:56
·
21
#5563
Posted 31 December 2017 - 14:05
Multumesc mult pentru lamuriri. Nici cu instalatorii si nici la casa nu am reusit sa aflu unele informatii de care aveam nevoie. Mai multe gasesc aici, pe forum.
@sags Ramane sa astept dupa CAM. Sa vedem cat, ca vad ca e plin forumul de clienti care asteapta cu lunile. |
#5564
Posted 01 January 2018 - 12:20
Observ la cardul Irdeto CI+ pe un tv Sony LED 3D faptul ca isi activeaza mereu de nebun controlul parental, zilnic. Desi il dezactivez de fiecare data din optiunile modulului CAM, in ziua urmatoare e din nou activat. Ce mama naibii sa ii fac? A mai patit cineva chestia asta pe Sony?
|
#5565
Posted 01 January 2018 - 20:20
N-am întâlnit așa ceva, dar poți încerca mai multe. Scoate TV-ul din priza electrică, timp de 1 minut. Dacă tot se reactivează, mută CAM-ul în alt TV și dezactivează-i controlul parental. Eventual verifică dacă TV-ul are opțiunea de control parental activă, poate are vreo legătură.
Edited by mhanor, 01 January 2018 - 20:20. |
#5566
Posted 06 January 2018 - 22:18
Oho! Eu aștept un smart cam de două luni și uite aici: https://www.facebook...31053700285041.
Probabil vor să se strângă comenzi de smart cam-uri cât să se umple un vapor. Edited by zradu, 06 January 2018 - 22:18. |
#5567
Posted 06 January 2018 - 23:50
Mda, si eu cred ca-l returnez, dupa ce am asteptat atat. Cand are chef, se vede bine, cand nu, nu. Mai am de facut o proba, sa mut televizorul in cealalta camera, sa scot cablu din ecuatie.
|
#5569
Posted 07 January 2018 - 13:40
CGDBZ, on 06 ianuarie 2018 - 23:50, said:
Mda, si eu cred ca-l returnez, dupa ce am asteptat atat. Cand are chef, se vede bine, cand nu, nu. Mai am de facut o proba, sa mut televizorul in cealalta camera, sa scot cablu din ecuatie. Nu are nici o treaba CAM-ul cu calitatea imaginii, ai probleme cu tv-ul daca nu se vede bine. CAM-ul doar DECODEAZA anumite programe codate de furnizor. Imaginea ti-o da DOAR tv-ul tau!!! Edited by electragrup, 07 January 2018 - 13:40. |
#5570
Posted 07 January 2018 - 13:49
Pai si fara CAM de ce se vede perfect(cu exceptie ca nu se vad programele codate) ?
|
#5571
Posted 07 January 2018 - 13:51
Ai probleme cu TV-ul. CAM-ul nu influenteaza in nici un fel imaginea. TV-ul tau nu suporta CAM in conditii optime, probabil!!!
|
#5574
Posted 09 January 2018 - 14:36
Sidorin, on 29 noiembrie 2017 - 16:19, said:
Şi Sony-ul meu, cumpărat acum mai bine de şapte ani are ĂŽn specificaţii card CI (cred că nu apăruse incă CI+) şi funcţionează bine merci cu SmartCam de la RDS. Prin update de firmware se pare că au făcut TV-urile cumpărate din 2010 ĂŽncoace să „recunoască†cardul CI+. Update-ul de soft nu actualizeaza nimic pe partea de compatibilitate CI+ a echipamentului. Licenta CI+ (cumparata de producator - nu este publica) este scrisa intr-o memorie de pe placa de baza si nu poate fi scrisa/modificata. Cel mai probabil, detii un modul de acces conditionat produs de Irdeto (fara smart card), care functioneaza si pe TV-uri fara CI+. Edited by fabian23, 09 January 2018 - 14:38. |
#5575
Posted 17 January 2018 - 20:55
Astăzi se împlinesc 3 luni fără o zi de când aștept un smartcam.
Eu acum trebuie să plec 3 săptămâni din țară. Am înțeles că v-a fi rezervat 7 zile în punctul de lucru în care a fost comandat. Să zicem că îmi sosește în această perioada în care sunt plecat, și nu îl pot ridica. Ce fac? O i-au de la capăt? Cine e de vină că nu ți se oferă o estimare corectă a livrării pe care să te poți baza? Este RDS o firma serioasă? Edited by zradu, 17 January 2018 - 20:58. |
#5576
Posted 18 January 2018 - 23:33
stie cineva de http://assets.protv....ALA_PRO_TV.pdf.
canalele hd din grupul pro, codate de la 1 feb 2018? |
#5577
Posted 19 January 2018 - 10:50
Stim, acum ramane de vazut in ce masura vor aplica codarea operatorii.
|
|
#5578
Posted 23 January 2018 - 09:21
In dimineata asta am primit sms-ul "magic"
Smart cam-ul ma asteapta timp de 7 zile |
#5579
Posted 23 January 2018 - 16:07
Probabil a sosit vaporul. Cred vor fi onorate toate comenzile. Mi-a trecut supărarea!
Edited by zradu, 23 January 2018 - 16:07. |
#5580
Posted 23 January 2018 - 20:48
Am ridicat smart cam-ul si am mai comandat inca unul.
Cei de acolo au zis ca spre sfarsitul saptamanii sau cel mai tarziu inceputul saptamanii viitoare o sa il am pt ca au stocuri in toate casieriile. Sper sa fie asa |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users