Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Casa Berceni Oct.2013
Last Updated: Jan 13 2014 12:26, Started by
adipos
, Oct 12 2013 18:54
·
0
#19
Posted 17 October 2013 - 15:54
Salut,
As avea si eu 2 observatii si o rugaminte... 1) La baia de la parter, ar trebui sa deschizi usa in interiorul baii, pentru ca s-ar putea sa lovesti persoana din dormitor (stiu ca nu ai loc, dar poate pui o usa mai mica si o deschizi totusi in interior) 2) La baia de la etaj renunta la usa aia comuna cu dressingul (Cred la fel ca e neplacut.., si nu e mare lucru sa iesi din camera sa mergi la baie. Oglinda poti pune in dressing) 3) Rugaminte-- Schimba forma la geamul ala rotund si fa-l patrat / dretunghiular Poti folosi dimensiunea de geam patrata deja existenta pe fatada aia, si eventual alinia la una din laturi).. Nu te supara, dar e ca nuca in perete , pe o fatada care nu are nimic in comun cu formele rotunde si e destul de simplist tratata.... Plus ca niciodata nu o sa iasa rotund, ci in cel mai bun caz octogonal.... Bafta si spor |
#20
Posted 18 October 2013 - 20:07
un_arhitect, on 17 octombrie 2013 - 15:54, said:
Salut, As avea si eu 2 observatii si o rugaminte... 1) La baia de la parter, ar trebui sa deschizi usa in interiorul baii, pentru ca s-ar putea sa lovesti persoana din dormitor (stiu ca nu ai loc, dar poate pui o usa mai mica si o deschizi totusi in interior) 2) La baia de la etaj renunta la usa aia comuna cu dressingul (Cred la fel ca e neplacut.., si nu e mare lucru sa iesi din camera sa mergi la baie. Oglinda poti pune in dressing) 3) Rugaminte-- Schimba forma la geamul ala rotund si fa-l patrat / dretunghiular Poti folosi dimensiunea de geam patrata deja existenta pe fatada aia, si eventual alinia la una din laturi).. Nu te supara, dar e ca nuca in perete , pe o fatada care nu are nimic in comun cu formele rotunde si e destul de simplist tratata.... Plus ca niciodata nu o sa iasa rotund, ci in cel mai bun caz octogonal.... Bafta si spor Astazi mi-am facut un pic de timp si pentru forum..., asa ca vin cu noutati. Miercuri am turnat fundatie de egalizare (sper ca am spus corect ), iar de astazi au inceput sa lege armatura fundatiei principale.Daca considerati ca ceva nu este in regula cu acest lucru, va rog sa-mi spuneti si mie. P.S. Tineti cont de faptul ca sunt novice in aceasta "bucatarie", dar sunt dornic sa invat - mai ales ca aceasta casa o fac pentru mine. Va multumesc Attached Files |
#22
Posted 18 October 2013 - 20:56
viotl, on 18 octombrie 2013 - 20:36, said:
Bravo man. Mult spor in continuare. Multumesc. Sa fie... la baieti. Dati-mi un sfat va rog.Ce caramida sa pun la exterior? Porotherm (30cm), Bks sau ce alt ceva? As opta pentru rezistenta. fiindca la partea termica se mai poate compensa,dar la rezistenta nu cred ca se mai poate face ceva. Legat de impamantare..., am inteles ca metoda cea mai buna este cea cu tarusi. Ma gandeam sa infigem tarusii in pamant si sa sudam platbanda de fundatie. Ce parere aveti? Edited by adipos, 18 October 2013 - 21:14. |
#23
Posted 18 October 2013 - 21:12
adipos, on 18 octombrie 2013 - 20:56, said:
Multumesc. Sa fie... la baieti. Dati-mi un sfat va rog.Ce caramida sa pun la exterior? Porotherm (30cm), Bks sau ce alt ceva? As opta pentru rezistenta. fiindca la partea termica se mai poate compensa,dar la rezistenta nu cred ca se mai poate face ceva. 1. Foloseste distantieri pentru armatura ! In poze nu se observa prezenta acestora. 2. Soceram si BKS rezista teoretic mai bine la compresiune. Eu am folosit Porotherm STH 30, dar am avut constructia proiectata in cadre si am construit in sistem dual (stalpii legati cu peretii prin agrafe). La final sunt multumit de STH 30. Succes ! |
#24
Posted 18 October 2013 - 21:13
in ultima vreme caramida de la CEMACON are recomandari foarte bune. vezi si de asta... cica e drepta, rezistenta si nu-I casanta tare. eu n-am folosit, dar am vazut la altii...
|
#25
Posted 18 October 2013 - 21:25
zamolxis01, on 18 octombrie 2013 - 21:12, said: 1. Foloseste distantieri pentru armatura ! In poze nu se observa prezenta acestora. 2. Soceram si BKS rezista teoretic mai bine la compresiune. Eu am folosit Porotherm STH 30, dar am avut constructia proiectata in cadre si am construit in sistem dual (stalpii legati cu peretii prin agrafe). La final sunt multumit de STH 30. Succes ! Armatura nu este terminata, si am inteles ca se pun distantiere, dar undeva pe la cofrag. Astea de care spui unde se pun? molbro, on 18 octombrie 2013 - 21:13, said:
in ultima vreme caramida de la CEMACON are recomandari foarte bune. vezi si de asta... cica e drepta, rezistenta si nu-I casanta tare. eu n-am folosit, dar am vazut la altii... Constructorul mi-a recomandat BKS-30 - in proiect era trecuta Porotherm de 25. Din ce am "prins" de la furnizori, Porothermul este mai vandut, dar fiindca este cumparat de catre dezvoltatori |
#26
Posted 18 October 2013 - 21:27
adipos, on 18 octombrie 2013 - 21:20, said:
Armatura nu este terminata, si am inteles ca se pun distantiere, dar undeva pe la cofrag. Astea de care spui unde se pun? Din cate stiu, distantierele de plastic se monteaza pe barele de otel. Trebuie sa ai distantiere pe barele de otel care se sprijina pe beton (conform proiectului, probabil un 2,5 cm) si distantiere pe barele laterale fata de cofrag (tot conform proiectului). Din experienta iti spun ca cei mai multi mesteri sunt certati cu aceste distantiere si nu evalueaza corect absenta acestora. |
#27
Posted 18 October 2013 - 21:29
fiarele alea trebuie sa fie inglobate in beton cel putin 2-3cm. ca sa fii sigur de treaba asta, se folosesc distantierii astia care se optintesc in fier si in cofrag, da.
sunt niste chestii de plastic pe care le cumperi cu sacu'....30 de bani bucata. |
#28
Posted 18 October 2013 - 21:36
I got it! Dar ce ma nedumireste, fundatia armata va avea "priza" cu cea de egalizare... avand in vedere ca se toarna separat si nu sunt ancorate intre ele?
|
|
#29
Posted 19 October 2013 - 14:39
Din ce-mi amintesc , acel beton este de egalizare , adica sa ..stea casa pe ceva tare si la acelasi nivel.
De acu incolo vine casa. Chiar mai mult, la subsoluri peste acel beton de egalizare / radier , s-ar mai putea pune si hidroizolatie (sa nu urce apa, umezeala urca si prin beton). |
#30
Posted 19 October 2013 - 18:12
Update
Astazi au continuat cu stalpii si au inceput sa cofreze in timp ce eu am alergat 3 ore dupa distantiere, abia le-am gasit.Bineinteles ca Dorel nu le luase in calcul. Attached Files |
#31
Posted 19 October 2013 - 19:06
cam inghesuiala acolo.
pare cam neglijent lucrat. dar mai bine asa, decat mai putin fier. sa nu lipseasca nicaieri etrierii pe stalp, la distanta ceruta de proiect. nici la grinzi sa nu lipseasca sau sa fie mai rari decat cere proiectul. sa fie pe cat posibil legati toti etrierii cu sarme in cat mai multe locuri de barele stalpilor si grinzilor. poate doar ciocurile alea sunt un pic cam scurte, dar bine ca sunt. mergeau lasate 35 de diametre si date in lateral, nu capac. in mod normal, nu asa sunt date ciocurile la grinzile de fundatie. pare usor gresit, ca sa ma exprim elegant. nu stiu ce-i in poza 2, dar nu vad niciun fel de etrier pe coltul ala. nici bare de stalp. par 2 grinzi, ce se intalnesc intr-un colt in care nu exista armatura unui stalp, asa cum ar fi normal. ce-i acolo? va veni ulterior vreun stalp? cum ii baga etrierii? din bucati? |
#32
Posted 19 October 2013 - 19:52
Asa am vazut si eu , inghesuiala, dar il stii pe Dorel. In poza 2 va fi introdus stalpul. Din ce am vazut etrierii ii baga dintr-o bucata,iar ciocurile le-am zis sa le inchida bine.
Poate din cauza faptului ca fundatia are 30cm latime, conduce la aglomerarea aceea de fiare. Mi-am adus aminte. La poza 2 tocmai verificau axa cu plumbul pt. a baga stalpul. |
#33
Posted 19 October 2013 - 19:56
|
#34
Posted 19 October 2013 - 20:05
#35
Posted 19 October 2013 - 20:17
probabil ca-i indoaie pe loc.
pe fiecare il indoaie la nivelul la care va veni pozitionat pe stalp. nu ies ei cum trebuie, dar tot e bine, doar sa fie! |
#36
Posted 20 October 2013 - 14:56
Eu n-am prea avut distantieri din plastic, ci cupoane di fierul ramas, din capete de bare. Vezi ca fiecare Dorel are stilul lui de lucru si mai bine ii intrebi ce fac ei si cum. Decat sa lucreze cu materiale noi pe care nu le cunosc, mai bine verifici ca poate asigura ei aceeasi chestie altfel.
Bine, distantierii sunt distantieri, nu neurochirurgie, insa verifica. Cat despre zidarie... vezi mai bine cum ai stalpii. Eu, de exemplu, n-am vrut colturi si coltulete in casa. M-am saturat de imbinarile intre stalpi si grinzi de la ploc unde aveam 3 colturi in loc de unul. Mobila pe comanda si ararta si urat, neglijent. Asa incat am facut toti stalpiid e 25 cm si caramida de 25. In camera tehnica, pentru ca nu voiam s-o largesc si sa intre in toate categoriie de centrale, imi trebuiau 18 mc liberi parca, asa ca acolo am grinzi de 25 si pereti de 15, se vede ca naiba, dar stiam si mi-am asumat. Daca mi s-ar vedea in alte camere, m-ar turba. Daca vrei iti caut o poza sa vezi cum arata grinda si stalpul si peretele in 'spe mii de colturi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users