Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Acciza la motoarele peste 3000 cmc
Last Updated: Sep 28 2015 08:45, Started by
Ahasverus
, Sep 06 2013 12:22
·
0
#181
Posted 10 September 2013 - 21:21
Impozite pe Aro sau impozit pe noua seria 5 care din teava iese Co2 combinat cu e eau de toilette, ambele au un calcul de impozitare gresita si neindreptatita, dar asta patim daca vrem in UE.(de parca am avea de ales )
Edited by CorneliuRos, 10 September 2013 - 21:24. |
#182
Posted 10 September 2013 - 23:27
kim1, on 10 septembrie 2013 - 20:43, said:
fact: de ce toti vesticii au masini mici, sau daca au mai multe masini(deci potenti) au cel putin o masina mica pe care o folosesc cel mai des? nu stiu romanii ce e cu eco asta.. de meditat: http://www.worldcarf...-unveiled-video sau la noul BMW i8 cu motor de 1.5. prosti germanii astia, in loc sa puna 3.0+ , nu? Vesticii astia le au mai putin cu fudulia si mai mult cu economia si simtul practic. Chestia cu "eco" e vrajeala, de eco le pasa eventual doar celor mai educati si cu bani. Pentru oras, tinand cont de specificul orasului in care stau, o masina mai mica ca gabarit ofera multe avantaje iar modelele mai noi ofera conditii cel putin satisfacatoare la capitolul siguranta si volum interior, raportat la folosirea in oras, adica pe distante/timp relaltiv scurte, viteze mai reduse de deplasare in conditiile in care majoritatea masinilor sunt autoturisme asemanatoare ca si marime. Pentru alte utilizari, ca de exemplu deplasarea pe distante mai mari, cu incacatura mai mare, etc, au nevoie de o alta masina. Atunci au de ales, in functie de buget sau preferinte intre a avea doua (sau mai multe) masini - daca au unde le parca- sau a avea numai una, de obicei cea mai frecvent folosita iar cand au nevoie inchiriaza masina care le trebuie. Inchiriatul este mult mai usor de facut decat in Ro si foarte ieftin (nu rareori plata pentru o zi de "calarit" masina inchiriata e mai mica decat rata zilnica la o masina cumparata). Atata vreme cat taxele/impozitele sunt calculate in functie de marimea motorului va exista preferinta pentru motoare mici la masina de baza (mai ales daca este cea de oras) iar metoda "turbo", adica de a scoate din rahat bici care sa si pocneasca a prins foarte rapid. La BMW pot pune motor si de 1,2 litri sau chiar mai mic, atata vreme cat tehnic este posibil si se gasesc clienti care sa cumpere. De obicei nu publicul sau clientii "cer" un anume lucru nou ci firmele arunca momeala si in functie de cati musca isi fac socoteala viitoare. Se "educa" populatia, mai bine zis se prosteste populatia sa accepte si lucruri de care nu are nevoie sau chiar le fac un deserviciu (aratam ca exemple mai demult sistemul de pornire cu buton si trapa mobila) |
#183
Posted 11 September 2013 - 10:29
kim1, on 10 septembrie 2013 - 20:43, said:
sau la noul BMW i8 cu motor de 1.5. prosti germanii astia, in loc sa puna 3.0+ , nu? Motoarele mici sunt bune doar pentru masinile mici, care sunt bune pentru oras sau distante scurte. Edited by Quantum, 11 September 2013 - 10:32. |
#184
Posted 11 September 2013 - 11:05
la masina aia motorul termic nu angreneaza rotile, e doar pentru incarcarea acumulatorilor.
|
#185
Posted 11 September 2013 - 13:17
Se numeste range extended electric vehicle sau hibrid paralel, unde motorul termic nu antreneaza rotile, el are rol doar de generator.
|
#186
Posted 12 October 2013 - 20:24
Buna seara,stie cineva sigur daca se aplica deja plata accizei la motoare peste 3000cmc?Sunt din Brasov,si la noi nu stie nimeni de acciza asta nici la finate si nici la inmatriculari.
|
#187
Posted 13 October 2013 - 13:20
uaz469, on 12 octombrie 2013 - 20:24, said:
Buna seara,stie cineva sigur daca se aplica deja plata accizei la motoare peste 3000cmc?Sunt din Brasov,si la noi nu stie nimeni de acciza asta nici la finate si nici la inmatriculari. Da. Dar doar la masini nou aduse in tara (noi sau SH). Daca e deja in inmatriculata si vrei sa o vinzi nu platesti nici o acciza. |
#188
Posted 13 October 2013 - 19:30
Am dat avans la un Lexus GS 450h,urmeaza s-o aduc saptamana viitoare,este 3500cmc,hybrid,si la Brasov mi-au spus ca inca nu se aplica acciza,legea este aparuta doar ca inca nu au metodologia de aplicare.Cine stie sa-mi spuna de pe ce data se va aplica,si daca platesc 3500 de euro sau doar 500 de euro accize.
|
#189
Posted 13 October 2013 - 22:11
uaz469, on 13 octombrie 2013 - 19:30, said:
Am dat avans la un Lexus GS 450h,urmeaza s-o aduc saptamana viitoare,este 3500cmc,hybrid,si la Brasov mi-au spus ca inca nu se aplica acciza,legea este aparuta doar ca inca nu au metodologia de aplicare.Cine stie sa-mi spuna de pe ce data se va aplica,si daca platesc 3500 de euro sau doar 500 de euro accize. 3500 de euro platesti, asta e si subiectul acestui thread. Cand nu stiu. |
#190
Posted 13 April 2014 - 13:34
am observat si eu ca foarte multi care au masini second hand cu motoare mari iau masa in oras nu acasa ,jos la mine la parterul blocului la covrigarie si multi bugetari cu logane manca de amiaza sau seara la restaurate scumpe dintr-un cartier istoric select si in club beau de sting whisky din ala single malt nu ca marea masa ,sa stea doar la poza cu un paharel de nush ce bautura amestecata cu pai si gheata multa facuta din carcalete de alcool de la metro si bagata in sticle de vodka absolut sau cu apa minerala la 0,5 ca maram sant cu masina second si 10 lei in buzunar.
Edited by dejawu, 13 April 2014 - 13:41. |
|
#192
Posted 15 April 2014 - 08:35
#194
Posted 15 April 2014 - 13:16
tfmercedez, on 15 aprilie 2014 - 09:26, said:
Wow. Chiar are prostanacul cel mic Nissan gtr? Din salar de premier Da. L-am vazut cu ochii mei, are un GTR gri, a fost printre primele din Romania. L-am vazut de vreo 2-3 ori cu el, in trecut, de cand e prim ministru s-a schimbat treaba. Poate l-a primit cadou, stim cu totii ca in PSD sunt toti saraci si cinstiti. Edited by emil_sv, 15 April 2014 - 13:21. |
#195
Posted 24 April 2014 - 01:23
emil_sv, on 15 aprilie 2014 - 13:16, said: Da. L-am vazut cu ochii mei, are un GTR gri, a fost printre primele din Romania. L-am vazut de vreo 2-3 ori cu el, in trecut, de cand e prim ministru s-a schimbat treaba. Poate l-a primit cadou, stim cu totii ca in PSD sunt toti saraci si cinstiti. Daca ma gandesc .. am vazut si prin timisoara un GTR gri cu roti aurii. Acuma ca socru Mic sta in Timisoara, cine stie poate o fi aceeasi masina? |
|
#196
Posted 29 March 2015 - 01:24
Conform noului cod fiscal, acciza pe masini dispare de la 1 ianuarie odata cu restul accizelor tampite pe blanuri, aur si ce-au mai pus atunci cand s-a gandit Ponta ca ar scoate niste maruntis in plus la buget. In schimb cu impozitele nu se intampla mare lucru, au fost toate marite cu o suma derizorie. Marea acciza pe "bolizii de lux" aduce statului cateva sute de mii de euro pe an, probabil costa mai mult implementarea si colectarea decat aduce la buget.
Edited by emil_sv, 29 March 2015 - 01:28. |
#197
Posted 29 March 2015 - 18:52
Exista doua marimi fizice care caracterizeaza foarte bine un automobil: puterea si greutatea !
Impozitul ar trebui calculat tinand cond de aceste doua marimi fizice ! Puterea (KW) x Greutatea (tone) =Impozitul (in lei) Sa vedem practic ce iese: Dacia Logan cu motor de 1.2 : 55 (KW) x 1.05 (tone) = 57.75 lei Toyota Corolla cu motor de 1.6 : 91(KW) x 1.347 (tone) = 122.57 lei (masina mea) Hyundai ix35 diesel de 2 litri : 137 (KW) x 1.667(tone) = 228.37 lei Audi A8 motor de 3 litri TFSI: 216 (KW) x 1.905 (tone) = 411.48 lei Audi A8 motor de 4.2 litri TDI : 261 (KW) x 2.070 (tone) = 540.27 lei E simplu? E rezonabil ? E usor de calculat ? Edited by kodiak, 29 March 2015 - 18:58. |
#198
Posted 01 April 2015 - 23:43
Nu face nici un sens, de ce ai calcula impozitele ca un multiplu intre greutate si putere? N-are nici o logica.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users