Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri
 Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...
 Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...
 Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...
 

golf 4 tdi agr o problema frecventa sau ceva normal

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
agromihai

agromihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 01.02.2013
am un golf 4 tdi am avut prima data motor alh si acuma am agr pentru ca sa gripat am pus motoru asta pentru ca am auzit ca e mai rezistenta turbina e mai fiabil etc acuma  nuj care e sitoatia nu am demaraj deloc pe el(mai ales cu ac deschis nu am deloc demaraj aboslo deloc ) nu am avut de la inceput dar cand ajung mai sus de 2000 de turatie te lipeste de scaun va rog frumos sa imi zice-ti as putea sa fac ceva cu demaraju sau o arunc la fer vechi :(

#2
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012
pai la 1800-2000 rpm iti "intra" turbo si ii normal sa fie asa ca nu vrei ca in viteza a 5-a de la 70km/h la 180 sa accelereze in 5 secunde, cand tii motorul subturat.
Sper ca ai inteles, tine motorul mai turat putin. permanent sa il ai la 1700-1800(cel putin) pentru un cuplu/ putere mai mare raportata la consum

PS: pe de alta parte ii normal ca alh este un motor mai puternic ca si agr, deci ai facut un regres. Daca vroiai ceva mai bun, luai 1.9 tdi asz.
Agr este mai puturos si "mai fiabil" datorita presiunii scazute din turbocompresor.

Edited by sebastyan-adryan, 15 June 2013 - 23:53.


#3
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

 agromihai, on 15 iunie 2013 - 23:30, said:

am un golf 4 tdi am avut prima data motor alh si acuma am agr pentru ca sa gripat am pus motoru asta pentru ca am auzit ca e mai rezistenta turbina e mai fiabil etc acuma  nuj care e sitoatia nu am demaraj deloc pe el(mai ales cu ac deschis nu am deloc demaraj aboslo deloc ) nu am avut de la inceput dar cand ajung mai sus de 2000 de turatie te lipeste de scaun va rog frumos sa imi zice-ti as putea sa fac ceva cu demaraju sau o arunc la fer vechi Posted Image
Cu siguranta nu ai nevoie de masina aia.
Ia-ti un matiz sa vezi atunci demaraj.

#4
agromihai

agromihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 01.02.2013
:( dar nu as putea sa ii fac ceva sa intre turbo mai devreme?sau un tuning ceva?(fara sa ii maresc consumul de motorina) mentionez ca masina merge foarte bine la viteza etc dar demaraju la plecare nu ma ajuta deloc la plecari de pe loc

#5
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012

 agromihai, on 16 iunie 2013 - 09:44, said:

Posted Image dar nu as putea sa ii fac ceva sa intre turbo mai devreme?sau un tuning ceva?(fara sa ii maresc consumul de motorina) mentionez ca masina merge foarte bine la viteza etc dar demaraju la plecare nu ma ajuta deloc la plecari de pe loc
Singura solutie este sa iei un turbo mai mare, dar costa incepand de la 300euro unul SH. sau un cip tunning, o resoftare, un tunning box, etc.
O solultie mai buna este sa o tii in ture la plecari ca si asa are consum mic.

#6
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Poate un turbo mai mic. Il faci biturbo, triturbo sau direct octoturbo

#7
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Un turbo mai mare are spool time mai mare, deci si lag mai mare. Este bun doar la turatii mari (4000+).

@initiator, invata sa folosesti o masina turbo diesel si atunci vei avea probleme minime si consum minim. Daca vrei sa pleci tare, pleci din 2400-2500 rpm, nu de la ralanti.

btw, ma distreaza vorba asta: "te lipeste de scaun". Te pomeni ca cei 90 de cai ai tai sunt mai bine hraniti de trag asa bine :lol:

#8
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012

 DarkAngelBv, on 16 iunie 2013 - 12:17, said:

Un turbo mai mare are spool time mai mare, deci si lag mai mare. Este bun doar la turatii mari (4000+).

@initiator, invata sa folosesti o masina turbo diesel si atunci vei avea probleme minime si consum minim. Daca vrei sa pleci tare, pleci din 2400-2500 rpm, nu de la ralanti.

btw, ma distreaza vorba asta: "te lipeste de scaun". Te pomeni ca cei 90 de cai ai tai sunt mai bine hraniti de trag asa bine Posted Image

le da numai motorina si trag de rup =)), doar ca le trebuie un "zvac",un mic impuls la turatie

Edited by sebastyan-adryan, 16 June 2013 - 12:29.


#9
agromihai

agromihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 01.02.2013
pufff cand ma duc acasa o sa vad dak pot face ceva acuma cand plec de pe loc dau drumu la ambreaj unde prinde apoi pedala de ace.la fund si pleaca mai bn....eu acuma folosesc motorina de aia verde agricola si trage al dracului de bn masina da numai peste 2000 de turatii dak ar trage si la plecare la fel tare bn ar mai fi :(

#10
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012
pai in trepta 1 iti trage orice masina bine daca bagi piciorul in ea, dar a 2-a o bagi cand ajungi cu prima treapta la 3500-4000 ca sa pastrezi cuplul si turatia ridicata. Cum faci cu a 2-a asa si cu a 3-a si a 4-a.

#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Incearca sa te pisi in rezervor. Se va schimba si sitoatia si culoarea motorinei.

#12
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
asta nu e dacie sau orice alta  masina clasica sa faci transplantul asa de usor.

Gindeste-te la:
soft-ul din ecu si apoi la:
-injectoare
-tip constructiv turbina

Daca ai facut plug/n/play si nici nu are cine sa puna in practica ce ziceam mai sus, mergi asa cum e acum.





Si apoi masinile sint proaste....

 sebastyan-adryan, on 15 iunie 2013 - 23:47, said:

PS: pe de alta parte ii normal ca alh este un motor mai puternic ca si agr, deci ai facut un regres. Daca vroiai ceva mai bun, luai 1.9 tdi asz.
Agr este mai puturos si "mai fiabil" datorita presiunii scazute din turbocompresor.
:lol:
ce regres a facut cind ambele au aceeasi putere ?!?!? fiabilitatea e data de faptul ca nu are turbina cu geometrie variabila ;)

daca voia ceva si mai bun lua ARL, ca asta e tata si mama lor la putere :)

bine, acum e zona libera, poate oricine scrie ce vrea Posted Image

PS: si de nu ar fi informatiile la liber pe net.. :
1.9 I4 TDI 66kW (AGR/ALH)
1.9 I4 TDI 74kW (ATD/AXR)
1.9 I4 TDI 81kW (AHF/ASV)
1.9 I4 TDI 85kW (AJM/AUY)
1.9 I4 TDI 96kW (ASZ)
1.9 I4 TDI 110kW (ARL)

Edited by Evergreen, 16 June 2013 - 19:46.


#13
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012
Evergreen ARL-ul e prea fortat.
Personal sunt fanul ASZ-ului,
Da,adevarat ce zici ca in mare motoarele sunt cam identice cu unele upgrade-uri la ASZ si ARL.

#14
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Nu e deloc fortat ARL-ul.
Orice motor este proiectat cu o marja de peste 100% din puterea lui.
De exemplu la 1.9 TDI 90CP internele suporta lejer 200CP. Nu o sa scoti puterea asta pentru ca este limitata de injectoare/pompa injectie/turbina, dar internele rezista garantat.

#15
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012
DarkAngelBv nu stiu ce sa zic despre motorul de 90cp, dar cel de 131 ASZ stiu ca el stock fara modificari de piese duce 220cp cu reoftari, tunningbox, turbina mai mare.
Motoarele AGR si ALH, am inteles ca le cedeaza injectoarele la putere ridicata cu mult peste cea data de producator.
PE de alta parte un motor cu resoftari si mariri de putere are o fiabilitate mai scazuta datorata acestei "fortari"; vezi motoarele alea de pe mercdesuri de 2.5 care si acum merg fara cusur si au peste 1mil de km, dar evident sunt mai lenese si putin sportive. Tot asa un si un golf si orice alta masina, terminand cu loganul asta nou in 3pistoane care bag mana in foc ca nu duce mai mult de 100-120mii km fara interventii la motor in afara de consumabile schimbate la timp.

#16
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Din 131 fara modificari de piese ajungi pe la 185. Mai sus nu te mai ajuta turbina si nici injectoarele nu sunt foarte fericite (in cel mai fericit caz te alegi cu ceva putere si mult fum, in cel mai nefericit te alegi doar cu mult fum).
Eu vorbeam totusi de rezistenta internelor (pistoane, arbore cotit, segmenti, cuzineti)

#17
agromihai

agromihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 01.02.2013
de ex multii baietii care cunosc in mecanica mi-a zis ca agr-ul este unu din cele mai rezistente motoare la turbina si la motorina noastra proasta de acasa trece cu brio de asta am ales ca imi pun agr stiam ca eu folosesc si motorina proasta ca am niste combintii si dezavantajul e la demaraj eu vroiam doar sa stiu dak as putea seta turbina sa imi intre putin mai devreme pe la 1500 1600 sar putea face asta ?

#18
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
eu ti-am mai scris ceva dar vad ca nu ai citit; ai distributia, avansul puse la punct? turbina e reglata corespunzator, in urma unui log in mers?
nu te astepta sa fie fisneata pentru ca turbina asta nu are geometrie variabila, asa ca bucura-te de ce ti-ai dorit.

Sper sa bagi la cap ce sti-am scris aici si nu alte traznai cu fanii altor motoare, care sint total offtopic.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate