Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ALL STUFF
Last Updated: Jun 20 2008 11:34, Started by
Hijacker
, Nov 27 2005 23:56
·
0
#19
Posted 30 November 2005 - 16:24
Africanul, on Nov 30 2005, 15:30, said: Wow! Harta comorii! De 30 de ani o cautam si am gasit-o unde nu ma asteptam! :coolspeak: acolo unde e semnul ala meserias ... skull and cross bones ... acolo sa te duci sa o cauti :P @Hijacker: Neon Helium Game Dev not bad that animated gif. Am mai facu si eu cate ceva prin Photoshop ... probabil o sa postez diseara cand ajung acasa. |
#20
Posted 30 November 2005 - 18:37
MindBlast, on Nov 30 2005, 16:24, said: clar :D acolo unde e semnul ala meserias ... skull and cross bones ... acolo sa te duci sa o cauti :P @Hijacker: Neon Helium Game Dev not bad that animated gif. Am mai facu si eu cate ceva prin Photoshop ... probabil o sa postez diseara cand ajung acasa. Mersi pt. site. E excelent pt invatat openGL. Pacat ca acu tre sa invat alte prostii pt scoala (bune si alea dar nu asa atractive) si nu pot sa ma implic mai mult in chestia asta dar promit ca in maxim 1 an o sa postez un joc facut in openGL. |
#21
Posted 30 November 2005 - 19:39
#22
Posted 30 November 2005 - 20:35
da....Hijacker ai dreptate m-am grabit... adik am facut-o intr-o singura seara...vreau sa o modific... dar ce sa m-ai pun pe ea? ca am facut in particular(adik alte poze) cu niste plante si acum vreau sa fac niste nostruleti ..:)hihi. Cu acesta harta vreau sa o folosesc la un joc facut de mine .... 1 meu joc...in gamemaker ...pana ii dau de cap C++ ca pe urma....il las balta de gamemaker...
si inca ceva... cum spunea @hijacker... "E bine ca nu mai postez numai eu pe acest topic .E un inceput." Dati tot pe tipicul asta... ce ati facut voi....desene, joculete, animatii....everything si dak sunteti amabili si surse la jocuri aaa...si multumesc pt felicitari |
#23
Posted 30 November 2005 - 22:55
andora301, on Nov 30 2005, 19:39, said: Cine este interesat un "tools" pentru culori photoshop: :D http://www.colormatch.dk Interesant colormatch-ul dar e mai simplu sa le alegi direct din Photoshop. Chiar a inceput sa prinda viata topicul. Sunt placut surprins. Tot inainte! Na inc-un photoshop. tesla.gif 45.88K 164 downloads |
#24
Posted 01 December 2005 - 21:34
As vrea sa pun si METEOnDesktop dar vad ca nu vrea sa il ataseze.
Edited by Hijacker, 01 December 2005 - 21:50. |
#25
Posted 01 December 2005 - 21:43
nimeni nu are de gand sa posteze ce a facut el.??? In afara de Hijaker,in special si eu...:):P
|
#26
Posted 01 December 2005 - 21:43
Cati mega pot sa atasez maxim? Programul are 4mb si vad ca nu vrea sa il ataseze
Edited by Hijacker, 01 December 2005 - 21:49. |
#27
Posted 02 December 2005 - 01:05
Vad ca mi lo atasat impartit in 3 arhive. Asa ca totusi am gasit o modalitate sa-l postez. Nu vad logica de ce mo lasat asa in 3 parti si nu mo lasat normal.
Am gasit pe CD si METEOnDesktop si am zis sa-l postez si pe asta.Are instaler deci nu ar trebui sa aveti probleme la instalare pt ca e dat totul mura-n gura. S-ar putea sa mai contina buguri pt ca nu l-am testat prea mult. Pt. a putea folosi programul trebuie sa aveti conexiune permanenta la internet. Zip code necesar il gasiti pe yahoo, de exemplu pentru orasul Sibiu avem linkul http://weather.yahoo.com/forecast/ROXX0014.html iar zip code este ROXX0014 . Programul este facut pentru vara deci nu o sa recunoasca precipitatiile iernii (ninsoare,inghet,etc), in schimb o sa schimbe wallpaperul de cel putin 4 ori pe zi (dimineata,la pranz,dupamasa,seara) in cazul in care in ziua respectiva nu se schimba conditiile meteo. Programul reactualizeaza conditiile meteo la interval de 5 minute. Modificarile meteo se vor observa pe acelasi fundal doar caracterele o sa se mai modifice (dealul cu pomii si casa o sa ramana mereu acolo),o sa vedeti la ce ma refer. Programul functioneaza doar cu zip codurile de pe yahoo asa ca inainte sa downloadati ar fi bine sa verificati daca orasul dumneavoastra e inscris la yahoo weather http://weather.yahoo.com/ . Cam atat. Ar merge eficientizat din multe puncte de vedere dar n-am chef momentan, poate ca intr-o zi o sa o fac si pe asta. Sper sa va placa. Oricum mie ideea mi s-a parut originala. Attached Files |
#28
Posted 05 December 2005 - 00:54
stiu ca sunt off topic ...dar am mai ceva de genu. Problema:de unde dowload chestia aia de la pascal VC++ cu <graph.h>?ma ajuta cineva?
|
|
#30
Posted 05 December 2005 - 12:55
@hijaker sa stii ca ai deptate Aseara m-am grabit si banuiam eu ca nu o sa intelegeti .... :P Problema este :
Atunci cand iau sursa unui joc sau altceva in pascal , VC++ nu imi merge pt ca nu am o libarie de exemplu la C++ ,< graph.h>(cred ca astea sunt librarii) sau chestii din astea...intrebarea era unde le pot lua ;acelasi lucru si la pascal.:worthy: :w00t: |
#31
Posted 05 December 2005 - 14:00
Purice`, on Dec 5 2005, 12:55, said: @hijaker sa stii ca ai deptate Aseara m-am grabit si banuiam eu ca nu o sa intelegeti .... :P Problema este : Atunci cand iau sursa unui joc sau altceva in pascal , VC++ nu imi merge pt ca nu am o libarie de exemplu la C++ ,< graph.h>(cred ca astea sunt librarii) sau chestii din astea...intrebarea era unde le pot lua ;acelasi lucru si la pascal.:worthy: :w00t: asa ca incearca sa le compilezi cu turbo c sau borland c |
#32
Posted 06 December 2005 - 16:27
ati inteles sau nu? dak da, puteti sa ma ajutati si pe mine?
thz dar mai am o intrebare... Si la Pascal imi zice ca imi lipseste graph-ul oare de ce?? |
#33
Posted 07 December 2005 - 00:33
Purice`, on Dec 6 2005, 16:27, said: ati inteles sau nu? dak da, puteti sa ma ajutati si pe mine? thz dar mai am o intrebare... Si la Pascal imi zice ca imi lipseste graph-ul oare de ce?? tu trebuie sa schimbi calea in functie de directorul undei ai tu folderul bgi Daca nu-l ai pe hard, cauta pe net un kit de pascal sau turbo c care contine si acel director. Ex.: daca tu ai pe hard: c:\borland\bgi atunci in functia InitGrapg(gd, gm, 'c:\tp\bgi') schimbi calea si o sa devina InitGrapg(gd, gm, 'c:\borland\bgi') p.s.: daca nu ai acel folder (bgi), degeaba il creezi tu pentru ca acolo trebuie sa existe si niste fisiere. Daca nu-l ai, da-mi un pm si-ti trimit eu tot directorul. |
|
#34
Posted 07 December 2005 - 11:43
MindBlast, on Dec 7 2005, 00:33, said: vezi functia InitGraph ce cale isi ia, de obicei e : c:\tp\bgi tu trebuie sa schimbi calea in functie de directorul undei ai tu folderul bgi Daca nu-l ai pe hard, cauta pe net un kit de pascal sau turbo c care contine si acel director. Ex.: daca tu ai pe hard: c:\borland\bgi atunci in functia InitGrapg(gd, gm, 'c:\tp\bgi') schimbi calea si o sa devina InitGrapg(gd, gm, 'c:\borland\bgi') p.s.: daca nu ai acel folder (bgi), degeaba il creezi tu pentru ca acolo trebuie sa existe si niste fisiere. Daca nu-l ai, da-mi un pm si-ti trimit eu tot directorul. MindBlast si Purice' nu-ti trebuie tot directorul sa initializezi modul grafic iti trebuie fisierul egavga.bgi sau alt driver pe care-l foloseste programul dar in 95% din cazuri este egavga si poate 1-2 fonturi care au numele (EURO.chr,Goth.chr,etc.).Si fisierele astea le copiezi in directorul in care ai sursa programului si compilezi cu initgraph(&gd,&gm,"");.ATENTIE: sursa programului o deschizi din directorul in care le ai pe toate adunate (sursa.cpp,egavga.bgi,etc.) cu click dreapta->open with->c++.Purice' vezi functia InitGraph(); din sursa pac-pac.La librarii dai #include<graphics.h>. S-ar putea sa iti dea linker-ul (Linker error) multe erori si in cazul in care se intimpla asta inseamna ca trebuie sa faci C sau Pascal sa recunosca libraria grafica.Asta o faci asa: Options->Linker->Libraries si acolo bifezi Graphics Library. Si cam asta e tot. Edited by Hijacker, 07 December 2005 - 11:44. |
#35
Posted 07 December 2005 - 20:44
Am instalat Borland C++ 5 si ...Eroare in cazul pac-pac:Info :Compiling C:\Documents and Settings\Purice\Desktop\Pac-pac App\sursa.cpp
Error:GRAPHICS.H(19,52):Error directive: BGI graphics not supported under Windows Info :Linking C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\PURICE\DESKTOP\PAC-PAC APP\SURSA.exe Fatal:Fatal: Unable to open file 'sursa.obj' Info :Compiling C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\PURICE\DESKTOP\PAC-PAC APP\sursa.cpp Error:GRAPHICS.H(19,52):Error directive: BGI graphics not supported under Windows De ce? Sunt toate intr-un folder.....Help me! si mai am o problema: sunt beginner so.... help(stiu ca nu trebuie sa scriu aici dar...)suma a 2numere in Borland C++ ...eu stiu in VC++ dar in borland nu imi merge..(am folosit #include<iostream.h>) Imi faceti aceasta problema diculta:)..? |
#36
Posted 07 December 2005 - 22:44
Purice`, on Dec 7 2005, 20:44, said: Am instalat Borland C++ 5 si ...Eroare in cazul pac-pac:Info :Compiling C:\Documents and Settings\Purice\Desktop\Pac-pac App\sursa.cpp Error:GRAPHICS.H(19,52):Error directive: BGI graphics not supported under Windows Info :Linking C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\PURICE\DESKTOP\PAC-PAC APP\SURSA.exe Fatal:Fatal: Unable to open file 'sursa.obj' Info :Compiling C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\PURICE\DESKTOP\PAC-PAC APP\sursa.cpp Error:GRAPHICS.H(19,52):Error directive: BGI graphics not supported under Windows De ce? Sunt toate intr-un folder.....Help me! si mai am o problema: sunt beginner so.... help(stiu ca nu trebuie sa scriu aici dar...)suma a 2numere in Borland C++ ...eu stiu in VC++ dar in borland nu imi merge..(am folosit #include<iostream.h>) Imi faceti aceasta problema diculta:)..? Eu folosesc Borland C++ 3.1 si nu am intilnit niciodata erorile pe care le-ai scris mai sus deci nu prea pot sa te ajut decat cu un sfat.Baga-ti Borland C++ 3.1! Mie mi-a spus un prof de la facultate ca ar fi printre singurele versiuni de Borland C++ care nu prea iti da batai de cap. Nu stiu daca are dreptate sau nu ca io doar pe asta il folosesc de cand ma stiu si ce-i drept nu prea am avut surprize. suma a 2 numere in borland c++ nu stiu ce fel de numere vrei sa adun intregi,reale dar o sa-ti scriu algoritmul pt numere intregi (ca pe ala il stiu mai bine :) ) #include <iostream.h> #include <conio.h> int suma(int a,int b ) { return a+b; } void main() { int a,b; cout<<"Numarul a="; cin>>a; \\citeste primul numar cout<<"Numarul b="; cin>>b; \\citeste al doilea numar cout<<"Suma lui "<<a<<" cu "<<b<<" este "<<suma(a,b ); \\afiseaza suma lor dupa apelul rutinei suma getch(); } Cam asta ar fi.Am bagat si comentarii sa intelegi exact ce am vrut sa fac :) .L-am scris aici,nu l-am compilat dar la o prima vedere io zic ca-i corect. No cam atat. Edited by Hijacker, 07 December 2005 - 22:46. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users