Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate seta mai jos de 1940 aici?

Canon EOS R1

System data 100GB din 256GB

Pot sa schimb routerul?
 Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...

VENTILATOR

Comunicare cu animale moarte ?
 Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi

Întrebare alunita

Schimbare tabla acoperis
 Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...

Cablu FFC

Poco F6/F6 Pro
 

ALL STUFF

- - - - -
  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#55
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005

View PostM_r, on Dec 9 2005, 21:33, said:

Sal...is faine prog-urile tale...GG...dar nu bagi si NOMANu'? Si eventual si un cod sursa la el...
Ms...si tine-o tot asa... :worthy:

Uite si Nomanu' cu cod sursa cu tot.Daca vrei sa-l opresti CTRL+ALT+DELETE si de acolo ENDTASK pe NOMAN.

View PostB3aT, on Dec 9 2005, 23:22, said:

h3h3 mi`ati adus aminte de primul program in Pascal ..un joculet ..am scris la el vreo 2000 de linii :o ..(nu aveam habar  de tehnici de programare & d`astea :)).
Se poate juca si in 2 de la aceeasi tastatura...
Ceretzi sursa si veti primi :ciocane:  :nonobad: .
PS: asa se invata programare  :nonobad:  nu cautand shorcut`uri sau facand "dactilografiere" vorba lu africanul. :D
Attachment attachment

Purice: depinde pece vrei sa te axezi ..nu este locul aici pt discutia asta, vezi pe http://forum.softped...hp?showforum=72 sunt multe discutii gen : ce limbaj sa invat.

Simpatic pac-man-ul desi partea introductiva si meniul mi s-au parut mai faine dacat jocul in sine.Oricum pt un pascal cu 2000 de linii e foarte fain.Bravo.

PS: nu inteleg ce tii asa de sursa ca doar nu-i o inovatie. Oricum, e alegerea ta.

Attached Files


Edited by Hijacker, 10 December 2005 - 12:03.


#56
M_r

M_r

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,462
  • Înscris: 25.06.2005

View PostHijacker, on Dec 10 2005, 12:02, said:

Uite si Nomanu' cu cod sursa cu tot.Daca vrei sa-l opresti CTRL+ALT+DELETE si de acolo ENDTASK pe NOMAN.

Ms mult omu'...mare domn...
O sa il incerc chiar azi... Ms si pt. codu' sursa...
P.S.: E bine ca ai facut sa se inchida numa din TaskMan..."trece" neobservat...numa bun...

#57
MindBlast

MindBlast

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 01.11.2005
acum m-am uitat si eu pe codul sursa de la NoMan .... o sa incerc sa-l transcriu pt. visual c ++.
Acum stiu si de ce sunt asa mari executabilele ... pt. ca sunt folosite exact controalele de delphi .... TEdit,        TLabel, TMemo etc.  ... deci e facut probabil stand alone, ca si in delphi, sa ruleze fara alte dll-uri necesare.

#58
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005
Pai asa sunt facute.Sa ruleze fara alte dll-uri (chestie pe care am descoperit-o nu demult).

#59
eMarius89

eMarius89

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 06.07.2003
Noman face urat cand ascult radio in Winamp (nu radio cu manele, ProFM de exemplu...)

#60
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005
Deschide sursa si o sa vezi principiul de functionare al programului.Programul nu asculta melodia (ar fi fain sa faca lucrul asta dar habar n-am cum ar merge facut) care ruleaza ci aplica cenzura in functie de numele melodiei.Verifica daca acesta contine niste cuvinte cheie si in cazul in care contine aplica sunetul de cenzura asa ca este posibil ca in linkul tau sa contina un cuvant din lista de cuvinte cheie.Daca o sa asculti Ioan Bocsa o sa-ti aplice cenzura pt ca in titlul melodiei exista numele Ioan si acesta e un cuvant cheie.

#61
MindBlast

MindBlast

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 01.11.2005
oky, am facut sursa si pt. visual c++ (din pacate proiectul e pt. visual c++ 2003, nu pentru visual studio 6.0, dar clasa ramane aceeasi, singurul lucru care ar trebui refacut e resursa pt. ca  am preferat sa includ wave-ul intr-o resursa)
pe release, exe-ul (cu tot cu wave inclus in el) are  44 k (nu l-am pus insa in sursa). Si mai e fisierul txt cu cuvinte cheie. Mai lipseste scrierea in registrii ... dar o pun si pe aia in curand.

Attached Files



#62
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005

View PostMindBlast, on Dec 13 2005, 01:21, said:

oky, am facut sursa si pt. visual c++ (din pacate proiectul e pt. visual c++ 2003, nu pentru visual studio 6.0, dar clasa ramane aceeasi, singurul lucru care ar trebui refacut e resursa pt. ca  am preferat sa includ wave-ul intr-o resursa)
pe release, exe-ul (cu tot cu wave inclus in el) are  44 k (nu l-am pus insa in sursa). Si mai e fisierul txt cu cuvinte cheie. Mai lipseste scrierea in registrii ... dar o pun si pe aia in curand.

"singurul lucru care ar trebui refacut e resursa pt. ca am preferat sa includ wave-ul intr-o resursa)"
am tot vazut ca se pot include imagini,cursoare,sunete in rc-uri dar n-am prea priceput cum se face.Poti sa bagi un mic tutorial sa-mi dau si eu seama ca de mult caut dar nu gasesc ceva sa inteleg.

#63
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005
N-am somn si ma tin de programat aiurea.Tzigania asta de program face parte din ciclul Funny.Daca vrea cineva sursa sa ma anunte si o postez.Desi cred ca oricine reuseste sa faca asa ceva.

Attached Files


Edited by Hijacker, 13 December 2005 - 02:02.


#64
MindBlast

MindBlast

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 01.11.2005

View PostHijacker, on Dec 13 2005, 01:29, said:

"singurul lucru care ar trebui refacut e resursa pt. ca am preferat sa includ wave-ul intr-o resursa)"
am tot vazut ca se pot include imagini,cursoare,sunete in rc-uri dar n-am prea priceput cum se face.Poti sa bagi un mic tutorial sa-mi dau si eu seama ca de mult caut dar nu gasesc ceva sa inteleg.
se face cu un editor de resurse. Visual c++ are unul integrat. Nu stiu de borland c.

pt. visual c++

I) Creating a new project and inserting resource

1)File -> New -> Projects -> Win32 Application -> Empty application -> name of the project
2)File -> New -> Files -> Resource script -> name of the resource (resource.rc)
3)Select from File View -> Source Files -> resource.rc -> double click on it
4)in the window from right , right click on resource.rc -> Import -> select the file -> save the resource
5)Right click in File View on Header Files -> Add Files or Folder -> select resource.h
(this file is created after step 2)
6)to change the id of the resource (default: IDR_WAVE1 if u import a wave file), double click on Source Files -> resource.rc;  then right click in the right window on your item and select properties.

II) Using resources
HANDLE LoadRes(int intResID, char * resType)
{	
	HANDLE hRes; // handler to the resource
	HRSRC hResInfo; //handler to resource info
	HINSTANCE hInst = GetModuleHandle(NULL);
	char szResID[5]; //resource ID
	char szFullResID[10]; //resource ID with # in front of it
	
	//get the resource id in string format, with a "#" in front of it
	itoa(intResID, szResID, 10); //integer to string
	strcpy(szFullResID, "#");	//szFullResID = "#"
	strcat(szFullResID, szResID); //concat
		
	hResInfo= FindResource(hInst, szFullResID, resType);  // Find the WAVE resource
	if(hResInfo == NULL)
	   return NULL;

	hRes = LoadResource(hInst,hResInfo); // Load the WAVE resource

	return hRes; //returns a handler to the resource loaded
}

BOOL UseResource()
{
	HANDLE hRes;
	LPSTR lpRes;
	BOOL bRtn; //return value
	
	hRes = LoadRes(IDR_WAVE1, "WAVE");
	if(hRes==NULL)
	  return FALSE;

	lpRes = (LPSTR)LockResource(hRes); // Lock the resource in memory
	if(lpRes==NULL)
	  return FALSE;

	bRtn = sndPlaySound(lpRes, SND_MEMORY | SND_SYNC);	// Play if it`s a WAVE resource
	FreeResource(hRes);	// Free the resource from memory
	
	if(bRtn == NULL)
	  return FALSE;

	return TRUE;
}
usage: UseResource();

III)

Description of FindResource (cuts from MSDN)

FindResource(
          HMODULE hModule, // module handle
          LPCTSTR lpName,  // pointer to resource name
          LPCTSTR lpType   // pointer to resource type
     );


hModule
Handle to the module whose executable file contains the resource.
A value of NULL specifies the module handle associated with the image file that the operating system used to create the current process.

lpName
Specifies the name of the resource. For more information, see the Remarks section.

lpType
For standard resource types, this parameter can be one of the following values: Value Meaning
RT_ACCELERATOR Accelerator table
RT_ANICURSOR Animated cursor
RT_ANIICON Animated icon
RT_BITMAP Bitmap resource
RT_CURSOR Hardware-dependent cursor resource
RT_DIALOG Dialog box
RT_FONT Font resource
RT_FONTDIR Font directory resource
RT_GROUP_CURSOR Hardware-independent cursor resource
RT_GROUP_ICON Hardware-independent icon resource
RT_HTML HTML document
RT_ICON Hardware-dependent icon resource
RT_MENU Menu resource
RT_MESSAGETABLE Message-table entry
RT_RCDATA Application-defined resource (raw data)
RT_STRING String-table entry
RT_VERSION Version resource

Edited by MindBlast, 13 December 2005 - 11:38.


#65
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005
@MindBlast: Mersi pt. tutorial.Acum am descoperit si eu cum se face.Nu am urmat intocmai pasii aia dar mi-a iesit pana la urma.

Probabil asa ar arata o felicitare de sarbatori in Matrix. Photoshop again.

Attached Files


Edited by Hijacker, 13 December 2005 - 14:57.


#66
Purice`

Purice`

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,020
  • Înscris: 21.08.2005
thz @mindblast ca ne mai ajuti si pe noi (incepatori... fiind)

in ce e facut crazyfunny? sursa poti sa ne-o dai si noua?


numai eu nu pot sa fac.....dar nu ma las de programat ...(adik de invatat):):P

#67
MindBlast

MindBlast

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 01.11.2005

View PostPurice`, on Dec 13 2005, 22:50, said:

thz @mindblast ca ne mai ajuti si pe noi (incepatori... fiind)

in ce e facut crazyfunny? sursa poti sa ne-o dai si noua?
numai eu nu pot sa fac.....dar nu ma las de programat ...(adik de invatat):):P
pai ... in c++, in ce sa fie?
si daca vrei the basics ... uite sursa pt. modificarea textului de pe butonul de start (si eventual pozitia si dimensiunea acestuia)
BOOL TweakDesktop(char *btnText)
{
	RECT btRect; //rectangle for button dimension

	btRect.top = 0;
	btRect.left = 0;
	btRect.right = 55;
	btRect.bottom = 22;

	HWND shellHandler = FindWindow("Shell_TrayWnd",NULL); //get the handler of the parent
	if (shellHandler != (HWND) 0)
	{
		HWND startButtonHandler = GetDlgItem(shellHandler, 0x130); //get the button handler
		SetWindowText(startButtonHandler, btnText); //set the button text
		SetWindowPos(startButtonHandler, HWND_TOP, btRect.left, btRect.top, btRect.right - btRect.left, btRect.bottom - btRect.top, SWP_SHOWWINDOW); //set the button position, width and height
		InvalidateRect(startButtonHandler, &btRect, FALSE); //force button painting
				return TRUE;		
	}
	return FALSE;
}
In rest ar mai ramane sa captezi mesajul windows: WM_MOUSEMOVE deasupra butonului de start si sa modifici pozitia butonului aleator, astfel incat sa nu se afle sub cursorul de mouse.
Deci daca vrei visual c++ .... apuca-te serios si de functiile windows (API).
There`s lot of things you can do with them.

#68
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005
Uite sursa de la CrazyStart.Nu are comentarii prin ea dar unde nu intelegi intrebi.

Attached Files



#69
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005
Am gasit si replica lui pac-pac in CBuilder.Este facut acu vreun an si ceva si cred ca e mai ineficient decat pac-pac :).Oricum pe calcul meu se misca bine (Athlon Xp 1300Mhz) :). Sursa e varza dar daca cineva o cere o sa o postez. Tastele sunt aceleasi ca si la pac-pac.Asta poti sa-l joci si singur.No gata.

PS: Mai postati ma si voi cate ceva, o critica, o sugestie ca iar postez numa io.

Attached Files

  • Attached File  Bang.zip   1.23MB   42 downloads


#70
Purice`

Purice`

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,020
  • Înscris: 21.08.2005
multumesc mindblast:) pai vritici ...stai sa dowload bang si maine revin cu critici si nu numai. bafta

#71
Purice`

Purice`

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,020
  • Înscris: 21.08.2005
@hijaker ...e dragut bang ! sursa again o cer tot eu... (ca nu are altcineva sa o ceara):P e dragut jocul mai ales ca poti sa joci cu calculatorul(care a prea prost,dar 1 data m-a luat):P

#72
Hijacker

Hijacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 08.08.2005
Iti merge bine?
Daca iti merge bine inseamna ca nu e chiar atat de jalnic.
Pai sursa o sa o pun la punct putin si pana maine o postez.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate