Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#73
Posted 25 September 2013 - 12:26
Ieri am pus mana pe chei si am dat capota jos sa vad pe unde curge si ce curge..
Am si gasit de unde, - garnitura din clingherit dintre blocul motor si toba de esapament nu etanseaza bine si cand il turez imi arunca pe langa cate putin de catran - e ca un fel de amestec negru vascos, care se prelingea pe tabla de dirijare a aerului pentru racire, cadea pe furtunul de retur de motorina care face legatura dintre injector si pompa si curgea pe pompa de motorina si apoi se prelingea pe intreg motorul. Uleiul din baia e ulei cand il verific e clar, nu are culoare inchisa de ars insa motorul consuma ulei, de pornit porneste din prima, porneste rapid, nu are probleme de forta sau sa piarda compresie ceea ce ar insemna ca segmentii sunt cat de cat ok? sau nu? e drept ca astfel de motoare consuma ulei, si scrie si in carte treaba asta, dar mie mi se pare ca papa cam mult ( 100- 150 de grame la 2-3 ore de functionare?) Fumul pare alb-albastrui...e vre-un simptom? Am facut ieri doua garnituri din cauciuc de 4-5 mm ( dintr-o roata de roaba sa vad daca e mai ok, dar tot nu sunt multumit) - trebuie sa testez sa ma plimb cu el sa vad daca mai "vomita" prin respectivul loc. E posibil ca la turatie mare a motorului sa nu arda toata motorina si sa mai arunce afara? |
#75
Posted 07 October 2013 - 14:22
din pacate da, ca nu mai aveam altceva prin gospodarie
tre sa caut un clingerit mai maleabil ...sa vad poate se potrivesc garnituri de instalatii de 3/4 dar mi se par ca sunt prea subtiri. |
#76
Posted 07 October 2013 - 17:33
Motorul trebuie segmentat. Cauta marsit, e mai usor de procurat si fa o garnitura
|
#77
Posted 12 October 2013 - 14:41
Pentru Tibiscus2407 referitor la tractorasul articulat Pasquale Model 955/956 motorizare 4LD 820 - 21 cp uite si prin manualul motorului face parte din grupa 4 :
Lombardini-3LD-4LD,it.pdf 872.79K 191 downloads http://forum.softped...tach_id=1226466 Edited by cristian68n, 12 October 2013 - 14:44. |
#78
Posted 17 October 2013 - 17:06
Pentru Bogdanhbc :
referitor la fulia din aluminiu -start motor cod 6960.069 se gaseste si ajunge undeva la 16,4 Euro +tva....cred ca este mai recomandat original decit facuta la strung ....pot aparea probleme de echilibrare. |
#79
Posted 18 October 2013 - 07:23
Cristi,
asa trebuia sa fac din start cu fulia. Comandam una originala si gata. Acu am facut-o pe asta, si trebuie sa o probez! Trebuie doar sa gasesc suruburi de 7 pas 1 cum ai spus si tu ieri. Sa vad luna care vine, poate fac comanda si de fulie si de segmenti sa fie acolo, plus garnituri, caci daca vine vremea sa segmentez motorul , sa fiu pregatit. |
#80
Posted 23 October 2013 - 15:39
Daca tot vrei sa faci ceva ca lumea cel mai indicat pui o flansa intre grupul de la freza si cutie ptr a o roti la 90 de grade,dai jos aparatoarea de la freza,cutitele si vei ramine cu primele flanse gaurite (unde se prind celelalte cutite) pui fulia ta facuta ptr. fata si prinzi axul vertical cu cutitul de cositoare pe care am vazut ca ai fulie si fa proba..
Bogdan-motocultor-1.JPG 50.26K 53 downloads Cred ca o sa caut sa adaptez motorul la un sasiu dupa un model de tractoras facut de rusi : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q2KPeBLR4dI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D_osUt2rlsw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cristian68n, 23 October 2013 - 15:44. |
#81
Posted 25 October 2013 - 19:43
bogdanhbc, on 18 octombrie 2013 - 07:23, said:
Cristi, asa trebuia sa fac din start cu fulia. Comandam una originala si gata. Acu am facut-o pe asta, si trebuie sa o probez! Trebuie doar sa gasesc suruburi de 7 pas 1 cum ai spus si tu ieri. Sa vad luna care vine, poate fac comanda si de fulie si de segmenti sa fie acolo, plus garnituri, caci daca vine vremea sa segmentez motorul , sa fiu pregatit. |
#82
Posted 26 October 2013 - 06:10
Vasile59 - am gasit suruburi de 7 pas de 1, la magazin auto - 1 leu/bucata - insa proiectul cu fulia noua a cazut, caci nu e echilibrata si vibra motorul. Am dat-o jos dupa 1 minut. Asta e...
Ieri am iesit prin tarina la plimbare si din cauza hopurilor facute pe drum de cei cu plugurile mi s-au rupt din nou clemele care imi tin carcasa motocultorului. Cand am luat motocultorul erau rupte, de sudat le-am sudat eu de vre-o 3 ori si le-am incarcat cu sudura puternic insa acum s-au rupt iremediabil. Am sa fac cateva fotografii sa vedeti si voi despre ce e vorba si sa dati si voi o parere de ce as putea sa ii fac, sa ii pot pune cumva niste tampoane de cauciuc care sa absoarba vibratiile. |
|
#83
Posted 26 October 2013 - 19:11
Dacate referi la clamele metalice care tin carcasa de plastic a motocultorului (vezi detalii in filmarea de la postarea #43) incearca sa le faci dintr-o bucata sau ceva in genul literei H din platbanda de 3-4 mm grosime iar la capetele unde vine prinsa carcasa pune niste tampoane de cauciuc ( de la toba evacuare Dacia ) .
tampon.jpg 18.81K 8 downloads Totul se rezuma la vibratie si in timp rupe suportul daca nu are amortizare (papuci de cauciuc) http://www.bestautov...dacia-1300.html Edited by cristian68n, 26 October 2013 - 19:15. |
#84
Posted 28 October 2013 - 14:35
Corect, totul e de la vibratie, insa capota motorului se tine in patru puncte , doua in spate care au tampoane de cauciuc si sunt pe verticala si doua in fata care sunt pe orizontala. Daca cele din spate sunt ok, cele din fata s-au rupt de doua ori in nici jumatate de an de cand am motocultorul. Problema e la clemele din fata care erau prinse aproape de injector, unde e epicentrul exploziei si ma gandeam sa fac doua clame tot verticale cu un soi de tampoane la fel ca pe spate. Partea proasta e ca sunt limitat de filetul surubului si pozitia sa fiind sub conducta de motorina de la pompa la injector.
[ http://imageshack.us/a/img16/6038/img20130603195505.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau ca sa nu am probleme pe viitor, las suruburile in pace si ma leg de carcasa in care e volanta, si ii fac doua cleme verticale cu tampoane si sus si jos? P.S. De cand am modificat garniturile la toba si am pus de cauciuc nu mai am scurgeri vizibile cum aveam inainte. Edited by bogdanhbc, 28 October 2013 - 14:39. |
#85
Posted 28 October 2013 - 21:34
Pune doua tije in sus de pe rama de protectie din fata (bullbarr -detalii la postul #45) cu 2 tampoane de cauciuc si ai rezolvat problema !! Sau alta varianta ar fi sa pui 2 balamale si o faci basculabila in fata .Un fel de capota de tractor ...si asa ai rezolvat problema !!
Edited by cristian68n, 28 October 2013 - 21:37. |
#86
Posted 29 October 2013 - 08:20
cristian68n, on 28 octombrie 2013 - 21:34, said:
Pune doua tije in sus de pe rama de protectie din fata (bullbarr -detalii la postul #45) cu 2 tampoane de cauciuc si ai rezolvat problema !! Sau alta varianta ar fi sa pui 2 balamale si o faci basculabila in fata .Un fel de capota de tractor ...si asa ai rezolvat problema !! nu e rea ideea ta! - tije direct pe bull bar nu as vrea sa ii pun caci o sa ma incurce la pus sfoara pe fulie si la pornit, insa faza cu balamalele sa sti ca nu e rea! Balamalele au oricum joc si ar prelua din vibratii, darimi e sa nu zornaie. Oricum astazi am in plan cand ies de la serviciu sa opresc pe la un shop auto si sa imi iau 2-3 tampoane. P.S. Acu nu ma mai grabesc, astept intai sfaturile tale |
#87
Posted 29 October 2013 - 11:08
Se poate modifica prinderea la capota de protectie a motocultorului dupa modelul din imagine....
Capota motocultor-suport.JPG 181.13K 58 downloads Capota motocultor-prindere suport.JPG 207.19K 88 downloads Lombardini -Agria A.jpg 117.58K 98 downloads Lombardini-Agria.jpg 128.94K 95 downloads Lombardini-Agria 1.jpg 120.27K 72 downloads Edited by cristian68n, 29 October 2013 - 11:23. |
|
#88
Posted 31 October 2013 - 06:12
Cristi, e o idee foarte buna! Multumesc
O sa incerc sa il fac ca la tine. Modelul tau de prindere mi se pare mai simplu de realizat daca folosesc tampoanele de dacie, prezentate in fotografia ta. Am gasit la magazinul auto si sunt 5 lei bucata, insa sunt foarte rigide, tari - ma asteptam sa fie un cauciuc mai moale. E bun asa rigid!? Edited by bogdanhbc, 31 October 2013 - 06:13. |
#89
Posted 03 November 2013 - 07:34
Am rezolvat problema cu vibratiile si capota, Am folosit in cele din urma tampoane de cauciuc de toba de dacie, asa cum mi-a aratat Cristi mai sus Prima data vanzatorul mi-a dat doua tampoane foarte tapene, rigide, dar am zis sa mai incerc odata si mi-a gasit in cutie doua bucati cauciucate care se indoaie super si pot prelua vibratiile
Le-am prins de carcasa volantei perpendicular cu capacul si cu doua tije filetante care fac legatura intre tampoane si capac am rezolvat prob |
#90
Posted 09 November 2013 - 11:59
insfirst am avut timp si am schimba uleiul la motor si la grup in motor am bagat 10w40 mobil1si t140 in bgup merge brici iam schimbat si semeringurile nu mai curge gram de ulei
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users