Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#73
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Ieri am pus mana pe chei si am dat capota jos sa vad pe unde curge si ce curge..

Am si gasit de unde, - garnitura din clingherit dintre blocul motor si toba de esapament nu etanseaza bine si cand il turez imi arunca pe langa cate putin de catran - e ca un fel de amestec negru vascos, care se prelingea pe tabla de dirijare a aerului pentru racire, cadea pe furtunul de retur de motorina care face legatura dintre injector si pompa si curgea pe pompa de motorina si apoi se prelingea pe intreg motorul.

Uleiul din baia e ulei cand il verific e clar, nu are culoare inchisa de ars insa motorul consuma ulei, de pornit porneste din prima, porneste rapid, nu are probleme de forta sau sa piarda compresie ceea ce ar insemna ca segmentii sunt cat de cat ok? sau nu?
e drept ca astfel de motoare consuma ulei, si scrie si in carte treaba asta, dar mie mi se pare ca papa cam mult  ( 100- 150 de grame la 2-3 ore de functionare?)
Fumul pare alb-albastrui...e vre-un simptom?

Am facut ieri doua garnituri din cauciuc  de 4-5 mm ( dintr-o roata de roaba sa vad daca e mai ok, dar tot nu sunt multumit) - trebuie sa testez sa ma plimb cu el sa vad daca mai "vomita" prin respectivul loc.

E posibil ca la turatie mare a motorului sa nu arda toata motorina si sa mai arunce afara?

#74
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,259
  • Înscris: 22.11.2003
garnituri de cauciuc la galeria de evacuare ?

#75
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
din pacate da, ca nu mai aveam altceva prin gospodarie :D

tre sa caut un clingerit mai maleabil ...sa vad poate se potrivesc garnituri de instalatii de 3/4 dar mi se par ca sunt prea subtiri.

#76
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009
Motorul trebuie segmentat. Cauta marsit, e mai usor de procurat si fa o garnitura

#77
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Pentru Tibiscus2407 referitor la tractorasul articulat Pasquale Model 955/956 motorizare 4LD 820 - 21 cp uite si prin manualul motorului face parte din grupa 4 :
Attached File  Lombardini-3LD-4LD,it.pdf   872.79K   191 downloads
http://forum.softped...tach_id=1226466

Edited by cristian68n, 12 October 2013 - 14:44.


#78
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Pentru Bogdanhbc :
referitor la fulia din aluminiu -start motor cod 6960.069 se gaseste si ajunge undeva la 16,4 Euro +tva....cred ca este mai recomandat original decit facuta la strung ....pot aparea probleme de echilibrare.

#79
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Cristi,

asa trebuia sa fac din start cu fulia. Comandam una originala si gata. Acu am facut-o pe asta, si trebuie sa o probez!

Trebuie doar sa gasesc suruburi de 7 pas 1 cum ai spus si tu ieri.

Sa vad luna care vine, poate fac comanda si de fulie si de segmenti sa fie acolo, plus garnituri, caci daca vine vremea sa segmentez motorul , sa fiu pregatit.

#80
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Daca tot vrei sa faci ceva ca lumea cel mai indicat pui o flansa intre grupul de la freza si cutie ptr a o roti la 90 de grade,dai jos aparatoarea de la freza,cutitele si vei ramine cu primele flanse gaurite (unde se prind celelalte cutite) pui fulia ta facuta ptr. fata si prinzi axul vertical cu cutitul de cositoare pe care am vazut ca ai fulie si fa proba..
Attached File  Bogdan-motocultor-1.JPG   50.26K   53 downloads
Cred ca o sa caut sa adaptez motorul la un sasiu dupa un model de tractoras facut de rusi :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q2KPeBLR4dI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D_osUt2rlsw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by cristian68n, 23 October 2013 - 15:44.


#81
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009

 bogdanhbc, on 18 octombrie 2013 - 07:23, said:

Cristi,

asa trebuia sa fac din start cu fulia. Comandam una originala si gata. Acu am facut-o pe asta, si trebuie sa o probez!

Trebuie doar sa gasesc suruburi de 7 pas 1 cum ai spus si tu ieri.

Sa vad luna care vine, poate fac comanda si de fulie si de segmenti sa fie acolo, plus garnituri, caci daca vine vremea sa segmentez motorul , sa fiu pregatit.
Suruburi de "7 pas 1" va trebui sa confectionezi la un strung sau faci alte gauri filetate cu pas normal.

#82
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Vasile59 - am gasit suruburi de 7 pas de 1, la magazin auto - 1 leu/bucata - insa proiectul cu fulia noua a cazut, caci nu e echilibrata si vibra motorul. Am dat-o jos dupa 1 minut. Asta e...


Ieri am iesit prin tarina la plimbare si din cauza hopurilor facute pe drum de cei cu plugurile mi s-au rupt din nou clemele care imi tin carcasa motocultorului.

Cand am luat motocultorul erau rupte, de sudat le-am sudat eu de vre-o 3 ori si le-am incarcat cu sudura puternic insa acum s-au rupt iremediabil. Am sa fac cateva fotografii sa vedeti si voi despre ce e vorba si sa dati si voi o parere de ce as putea sa ii fac, sa ii pot pune cumva niste tampoane de cauciuc care sa absoarba vibratiile.

#83
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Dacate referi la clamele metalice care tin carcasa de plastic a motocultorului (vezi detalii in filmarea de la postarea #43) incearca sa le faci dintr-o bucata  sau ceva in genul literei H din platbanda de 3-4 mm grosime iar la capetele unde vine prinsa carcasa pune niste tampoane de cauciuc ( de la toba evacuare Dacia ) .
Attached File  tampon.jpg   18.81K   8 downloads
Totul se rezuma la vibratie si in timp rupe suportul daca nu are amortizare (papuci de cauciuc)
http://www.bestautov...dacia-1300.html

Edited by cristian68n, 26 October 2013 - 19:15.


#84
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Corect, totul e de la vibratie, insa  capota motorului se tine in patru puncte , doua in spate care au tampoane de cauciuc si sunt pe verticala  si doua in fata care sunt pe orizontala. Daca cele din spate sunt ok, cele din fata s-au rupt de doua ori in nici jumatate de an de cand am motocultorul. Problema e la clemele din fata care erau prinse  aproape de injector, unde e epicentrul exploziei Posted Image si ma gandeam sa fac doua clame tot verticale cu un soi de tampoane la fel ca pe spate. Partea proasta e ca sunt limitat de filetul surubului si pozitia sa  fiind sub conducta de motorina de la pompa la injector.

[ http://imageshack.us/a/img16/6038/img20130603195505.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sau ca sa nu am probleme pe viitor, las suruburile in pace si ma leg de carcasa  in care e volanta, si ii fac doua cleme verticale cu tampoane si sus si jos?

P.S. De cand am modificat garniturile la toba si am pus de cauciuc nu mai am scurgeri vizibile cum aveam inainte.

Edited by bogdanhbc, 28 October 2013 - 14:39.


#85
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Pune doua tije in sus de pe rama de protectie din fata (bullbarr -detalii la postul #45) cu 2 tampoane de cauciuc si ai rezolvat problema !!Posted Image  Sau alta varianta  ar fi sa pui 2 balamale si o faci basculabila in fata  .Un fel de capota de tractor ...si asa ai rezolvat problema !! Posted Image

Edited by cristian68n, 28 October 2013 - 21:37.


#86
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

 cristian68n, on 28 octombrie 2013 - 21:34, said:

Pune doua tije in sus de pe rama de protectie din fata (bullbarr -detalii la postul #45) cu 2 tampoane de cauciuc si ai rezolvat problema !!Posted Image  Sau alta varianta  ar fi sa pui 2 balamale si o faci basculabila in fata  .Un fel de capota de tractor ...si asa ai rezolvat problema !! Posted Image


nu e rea ideea ta! - tije direct pe bull bar  nu as vrea sa ii pun caci o sa ma incurce la pus sfoara pe fulie si la pornit, insa faza cu balamalele sa sti ca nu e rea! Balamalele au oricum joc si ar prelua din vibratii, darimi e sa nu zornaie.

Oricum astazi am in plan cand ies de la serviciu sa opresc pe la un shop auto si sa imi iau 2-3 tampoane.


P.S. Acu nu ma mai grabesc, astept intai sfaturile tale :)

#87
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
Se poate modifica prinderea la capota de protectie a motocultorului dupa modelul din imagine....
Attached File  Capota motocultor-suport.JPG   181.13K   58 downloadsAttached File  Capota motocultor-prindere suport.JPG   207.19K   88 downloads
Attached File  Lombardini -Agria A.jpg   117.58K   98 downloadsAttached File  Lombardini-Agria.jpg   128.94K   95 downloadsAttached File  Lombardini-Agria 1.jpg   120.27K   72 downloads

Edited by cristian68n, 29 October 2013 - 11:23.


#88
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Cristi, e o idee foarte buna! Multumesc

O sa incerc sa il fac ca la tine. Modelul tau de prindere mi se pare mai simplu de realizat daca folosesc tampoanele de dacie, prezentate in fotografia ta.

Am gasit la magazinul auto si sunt 5 lei bucata, insa sunt foarte rigide, tari - ma asteptam sa fie un cauciuc mai moale. E bun asa rigid!?

Edited by bogdanhbc, 31 October 2013 - 06:13.


#89
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Am rezolvat problema cu vibratiile si capota, Am folosit in cele din urma tampoane de cauciuc de toba de dacie, asa cum mi-a aratat Cristi mai sus Prima data vanzatorul mi-a dat doua tampoane foarte tapene, rigide, dar am zis sa mai incerc odata si mi-a gasit in cutie doua  bucati cauciucate care se indoaie super si pot prelua vibratiile
Le-am prins de carcasa volantei perpendicular cu capacul si cu doua tije filetante care fac legatura intre tampoane si capac am rezolvat prob

#90
astragot

astragot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 29.08.2013
insfirst am avut timp si am schimba uleiul la motor si la grup in motor am bagat 10w40 mobil1si t140 in bgup merge brici iam schimbat si semeringurile nu mai curge gram de ulei

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate