Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#37
Posted 07 June 2013 - 17:56
Pune o fotografie cu utilajul ! Mai ales partea unde vine filtru de aer ....Dar spuneai undeva pe forum ca e model PGS ?? Motorul e Lombardini ?
http://forum.softped...te/page__st__90 Edited by cristian68n, 07 June 2013 - 18:00. |
#38
Posted 07 June 2013 - 18:31
M-am uitat la clipul video si dupa fumul care-l scoate pe evacuare cred ca trebuiesc reglati culbutorii si avansul la pompa de injectie operatii si detalii sunt date in manualul postat anterior.
Aici ai destule indicatii despre operatiile de intretinere si mentenanta a motorului la anumite intervale de timp(ore) Un detaliu interesant in manual -scheme electrica de pornire a motocultorului.Are cumva demaror si nu este facuta legatura electrica ?? |
#39
Posted 07 June 2013 - 18:41
vasile59, on 07 iunie 2013 - 16:38, said:
La mine e greu si vara. Am un motor Lombardini lda 450 si am nevoie de "ajutoare" la fiecare pornire.( singur nu pot sa il dau peste cap) Daca poti. nu detaliezi, te rog, un pic ideea? Eventual si o poza daca se poate. Spor la toate! Vasile Ce fel de ajutoare ai? si cum il pornesti mai exact. Eu trag de funie din toti rarunchii si face fas fas fas adica de 3 ori. Ma gandesc sa pun o funie mai lunga poate reusesc sa il dau peste cap. (testez asta maine) Si eu ma gandeam sa ii cer lui Cristi o schema pentru adaptare la bujie incandescenta. |
#40
Posted 07 June 2013 - 18:45
Pentru Vasile59
Uite in clipul de mai jos undeva la minutul 3.00 cum porneste motocultorul (model PGS ) Dupa modelul de mai jos construirea unui combinator.. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UOrLGiUG1Aw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cristian68n, 07 June 2013 - 18:47. |
#41
Posted 07 June 2013 - 19:19
Pentru pornirea mai usoara (mai ales iarna) am folosit o instalatie simpla formata din Baterie auto(sau transformator 220v/12v) +un bec auto+bujie incandescenta recuperata (montata pe o flansa cu gauri)
Se poate utiliza permanent prin adaptarea pe galeria de admisie sau prin demontarea filtrului de aer,se conecteaza bujia pret de 20-30 secunde si dupa care se porneste la sfoara. Schema Pornire aux1.JPG 58.42K 207 downloads Pornire aux.JPG 79.49K 187 downloads Edited by cristian68n, 07 June 2013 - 19:23. |
#42
Posted 07 June 2013 - 23:02
Bravoo, foarte igenios, felicitari! .Becul montat in "paralel" ce rol joaca?
|
#43
Posted 09 June 2013 - 16:03
Am o saptamana de cand am umblat la conducta de alimentare a injectorului pentru 30 de secunde si apoi am pus-o la loc si tot nu reusesc sa pornesc saracia asta de motor
am facut doua filmari ca sa vedeti despre ce este vorba: Sus langa cobultori am un buson pe care scrie starter, si tipul de la care l-am luat zicea ca macaronarii mai pun iarna motorina incalzita pe acolo cate 10-20 de ml pentru o pornire mai usoara. Am incercat si eu chestia asta cu motorina incalzita la soare ( destul de calduta) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Tk8Uu-Q2cKI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/If20-P1aZ-0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Faza belea e ca am fost azi in targul de masini unde era un nene, cu doua motocultoare lombardini diesel, antice rau, indoite si farmate de zici ca erau din primul razboi mondial, si nu glumesc sau exagerez cand spun asta, dar au pornit la prima sfoara. ( unul era de 350 si celalalt de vre-o 300 sau mai mic, ca nici nu mai avea tablite de identificare) De intrebat de treburi de astea nu avea rost sa ii intreb caci ei erau simpli comercianti, le-au prins la italieni le-au adus aici sa puna ceva capac si atata tot, nu stia nici cati cm3 avea cel fara placuta, nici daca are decompresor, nici de schimbat uleiul sau altceva... Daca nu ii dau de cap cu ajutorul vostru, ramane sa apelez o firma care vinde motocultoare si face si service la ele la mine in oras, doar ca sunt kipor, topor, gardelina si alte marci nascute in RPC care mie nu mi-au inspirat incredere cand mi s-a pus pata sa imi iau aparatul asta de fitnes la care trag la sfoara de o saptamana.. Edited by bogdanhbc, 09 June 2013 - 16:13. |
#44
Posted 12 June 2013 - 09:31
Cred ca greseala ai facut-o atunci cind te-ai decis sa pui suportul pentru capota .Cel din platbanda de sus pe chiulasa. Adica ai desfacut cele 2 piulite de la prezoanele cilindrului si ai comis doua greseli :
1. Nu au fost strinse corect (vezi moment de stringere in manual pag.19 fig.26 .Prima se pune saiba + piulita apoi suportul prins cu alta piulita) 2.Posibilitate de smulgere a prezonului. Edited by cristian68n, 12 June 2013 - 09:46. |
#45
Posted 12 June 2013 - 21:03
Cristi, sa traiesti 100 de ani! mare dreptate ai avut.
Piulitele nu au fost stranse corespunzator si astfel pierdea comrpesie pe la garnitura de chiuloasa. Nu am gasit cheie dinamometrica dar am strans cu simt de raspundere, nici sa raman cu piulitele in mana si nici cum a fost. Cum am pus tot pe o lalta, a pornit la prima funie, de mi-a luat si funia dupa fulie si mi-a spart de beton, manerul funiei din lemn. ( pe semne ca era destul de ofticat ca l-am gadilit degeaba atatea zile). Cu uleiul schimabt in motor si filtrele curatate, am facut si cateva randuri de vie ( mentionez ca e prima oara cand folosesc un astfel de utilaj, am mai folosit inainte insa manuale sapa, harlet ! nu-i insa bai, ca am timp sa il pun la punct si cu restul ( sa-i schimb cutitele, sa ii mai fac cutitul de mijloc al frezei, plug de cartofi, bilonat, de impins zapada etc) ) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RBrdoFQH1I0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KoqeuETc_UU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#46
Posted 16 June 2013 - 01:53
1.Rezervorul l-am spalat cu mororina si cu ajutorul unui lant.(a iesit 1/2 Kg de noroi)
2. Filtru de combustibil nu am avut si am inseriat pe traseul de alimentare a pompei de injectie un filtru de Dacia. Ulei am pus un 10w30 cca. 2 litri + 100ml de Metabond. 3. Turatia max. am reglat-o la aproape 3200 rot/min in gol (am utilizat un turometru). 4. La pornire am nevoie de ajutor "fizic", adica un prieten, un vecin, chiar si fica mea si tragem impreuna de sfoara iar motorul porneste din prima. (tot la decomprimator m-am gandit si eu dar lucrarile curente nu mi-au permis o deplasare la Oradea la reprezentanta.) 5. Nu stiu daca motorul LDA 450 este chiar asa de apropiat de 3LD 450? 6.Cu ce pot inlocui elementul filtrant din filtru de aer (filtru e cu baie de ulei)? |
|
#47
Posted 16 June 2013 - 04:49
Arata ne fotografii cu motocultorul tau.
Nu-i bun daca nu il poti porni singur. La al tau nu merge sa tragi de sfoara cu balans ca la mine(vezi filmuletul de mai sus)? |
#48
Posted 18 July 2013 - 20:06
http://forum.softped...tach_id=1161665
Dupa constatarea problemelor( pornire greoaie ) am comandat un set de segmenti si set cuzineti biela.......urmeaza montajul si probele de rigoare... Cuzineti biela.JPG 73.06K 61 downloads Set segmenti .JPG 73.61K 61 downloads Edited by cristian68n, 18 July 2013 - 20:11. |
#50
Posted 10 August 2013 - 17:35
Hai domnu' Cristian! ai segmentat motorul??
Daca da cum e dupa segmentare si inlocuirea pieselor??? Pune-l la treaba nu-l tine pe loc ! |
#51
Posted 14 September 2013 - 17:11
filtru de ulei lai gasit de cumparat sau lai curata pe cel vechi
|
|
#52
Posted 14 September 2013 - 18:56
Se poate merge pe doua variante :
1-daca filtrul vechi nu prezinta defecte se poate spala bine cu benzina (diluant ) suflat cu aer si refolosit. 2- se poate cumpara .... http://forum.softped...re/page__st__18 Iar ulei merge 15w40 diesel recomandat la bidon de 4 Litri (pentru competare ulterioara,consum,pierdere etc) Filtru ulei.JPG 175.37K 94 downloads Edited by cristian68n, 14 September 2013 - 19:23. |
#53
Posted 18 September 2013 - 15:21
am desfacut grupul central de la motocultotr ca imi curgea ulei si sau ivit surprizele la priza de putere de la freza rulmetu sart la priza de la roti a batut propritarul cu dalta sa scota semeringul si a luat si o bucata din grup pe une curge ulei mam gindit la o variant sal duc la strung sal alezez putin si sai bag o bucsa ce ziceti ii buna idea
|
#54
Posted 18 September 2013 - 18:49
O fotografie ...ceva sa ne putem lamuri ce fel de cutie de viteze ..unde si cum,asa pe orbeste nu stiu ! De obicei se folosesc prese si nu dalta si ciocanul.....Seamana cu asta ??
Lombardini-priza de putere2.JPG 77.76K 159 downloads Pentru ,,doinitamonoranu " (George) cumva modelul Ruggerini are capacit. cil. 540 cmc,alezaj 90 si cursa 85 ?? rf 121.jpg 45.35K 134 downloads http://inter-mot.pl/en/seriarf.php Edited by cristian68n, 18 September 2013 - 19:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users