vw golf 4 nu mai raspunde la nici o comanda
Ultima postare: apr 05 2013 09:22, Inițiat de
IonutYtaly32
, apr 04 2013 16:19
·
0
#1
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:19
Salut, problema mare la un golf 4 1.6 sr, masina nu a mai fost pornita timp de 4 zile iar cand m-am dus a 4-a zi sa plec cu ea masina era pur si simplu "moarta" am deschiso cu cheia am vrut sa o pornesc s-a aprins tot bordu 2 secunde dupa care a disparut tot (asta am incercat de 2 ori) dupa care nu mai apare nimic in bord luminile nu se mai aprind, nu mai face absolut nimic nimic, am verificat sigurantele nu e nici macar una arsa, bateria este incarcata undeva pe la 12,7 V... cineva s-a mai confruntat cu astfel de problema? ce alt ceva mai pot verifica? este o problema grava sau costisitoare?
|
#7
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:42
bateria are in jur de 3 ani tin sa va spun ca nu a dat semne ca nu ar mai fi buna, masina a pornit foarte bine totul a functionat cum trebuie, nu are nimic oxidat, bornele sunt bine fixate,nu mai caraie nu mai maraie absolut nimic nu se mai aprind nici luminle de sus de la oglinda am masurat voltajul unde bag bricheta si am 4,5 V ...
|
#9
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:45
#10
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:46
Ai lasat vreun bec/casetofon/faruri aprinse? Sau un scurt-circuit, posibil chiar in alarma/radio sau alte "optionale" instalate in ultima perioada.
E bateria, si se verifica tensiunea pe borne atunci cand claxonezi. Trebuie sa ramana 12V. Inchiderea centralizata n-are treaba cu contactul... P.S. 4.5 volti ???? o baterie cu plumb daca se descarca sub 70% din tensiunea nominala (vreo 9 volti) este distrusa. Cauta ce consumator ai lasat aprins, daca nu ai scurt-circuit undeva si poate sa distruga si noua baterie sau doamne-fereste sa ia foc Casetofonul nu merge sub 10 volti Editat de Oxigen1234, 04 aprilie 2013 - 16:49. |
|
#11
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:49
Oxigen1234, on 04 aprilie 2013 - 16:46, said:
Ai lasat vreun bec/casetofon/faruri aprinse? Sau un scurt-circuit, posibil chiar in alarma/radio sau alte "optionale" instalate in ultima perioada. E bateria, si se verifica tensiunea pe borne atunci cand claxonezi. Trebuie sa ramana 12V. Inchiderea centralizata n-are treaba cu contactul... nu am lasat absolut nimic aprins pozitie sau alti consumatori, ca o exista un alt consumator de care eu habar nu am nu mai stiu, nu pot sa claxonez nu pot face absolut nimic nu se mai aprinde si nu mai functioneaza absolut nimic.. |
#14
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:52
Oxigen1234, on 04 aprilie 2013 - 16:46, said:
Ai lasat vreun bec/casetofon/faruri aprinse? Sau un scurt-circuit, posibil chiar in alarma/radio sau alte "optionale" instalate in ultima perioada. E bateria, si se verifica tensiunea pe borne atunci cand claxonezi. Trebuie sa ramana 12V. Inchiderea centralizata n-are treaba cu contactul... P.S. 4.5 volti ???? o baterie cu plumb daca se descarca sub 70% din tensiunea nominala (vreo 9 volti) este distrusa. Cauta ce consumator ai lasat aprins, daca nu ai scurt-circuit undeva si poate sa distruga si noua baterie sau doamne-fereste sa ia foc Casetofonul nu merge sub 10 volti exat 4,5 V masurati in bricheta iar bateria are fix 12,7 masurati pe borne... ma gandesc ca daca as fi uitat ceva aprins sau ar fi avut un alt consumator pe bornele bateriei ar fi trebuit sa fie un 11V sau ba chiar 10V. |
#15
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:53
daca sunt 4.5 volti pe baterie ii trebuie cabluri foarte groase de cupru... sau legi firele si astepti pana ce alta masina mai incarca bateria ta
eu nu as lega masina mea la o baterie cu 4.5 volti de teama sa nu imi prajesc alternatorul... ai bornele bateriei oxidate daca ai 12.7 pe baterie si 4.5 in instalatie e sigur demontezi bornele, ferci cu niste smirghel borna bateriei si mufa, pui putina vaselina pe ambele, montezi si strangi bone Editat de Oxigen1234, 04 aprilie 2013 - 16:54. |
|
#17
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:57
Oxigen1234, on 04 aprilie 2013 - 16:51, said:
Daca nu ai lasat nimic aprins - ai scurtcircuit, probabil undeva unde a intrat apa in ultimele zile ca a plouat rau. Ce a fost instalat pe masina in ultimele luni? da sa sti ca in acele 4 zile a pluat in continu, pe masina nu a fost instalat nimic inafara de un casetofon nou. rumegus, on 04 aprilie 2013 - 16:56, said:
Ionut, lasa filosofia si treci la masurat. Daca, cu contactul pus, ai 4,5 volti la bricheta, si tot atat ai si pe baterie, treaba-i clara. Tu ai masurat bateria-n gol, nu-n sarcina, de asta aveai 12V. rumegus degeaba pun contactu degeaba fac eu ori ce as face ca nu se aprinde nimc in bord, nu face absolut nimic.. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi