Seat Cordoba 1.4 - nu porneste
Last Updated: Mar 28 2013 11:57, Started by
zoomit
, Mar 16 2013 20:18
·
0
#1
Posted 16 March 2013 - 20:18
Cordoba 1.4 86cp BXE
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AmyVNG3rZyA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Stie cineva ce e in neregula ? ( nu e bateria ) Am pus benzina Petrom 95 |
#3
Posted 16 March 2013 - 20:32
vezi sa nu ia foc
Edited by BodCasa, 16 March 2013 - 20:34. |
#4
Posted 16 March 2013 - 20:42
din cate vad, are un tacanit la volan...
acum ontopic: posibil pompa de benzina.. |
#5
Posted 16 March 2013 - 20:43
Cine este offtopic?
Poate fi ceva de la imobilizator ... |
#6
Posted 16 March 2013 - 20:48
dar vad ca ai indicatorul uleiului aprins...nu prea e in regula....mai ai ulei in ea?!, sau faci parte din cei care decat stau pe scaun si dau drumul la muzica??
sau ce indicator e ala ca nu-mi dau seama..dar parca uleiul este.. |
#7
Posted 16 March 2013 - 21:03
CorneliuRos, on 16 martie 2013 - 20:43, said:
Cine este offtopic? Poate fi ceva de la imobilizator ... Semnul acela pt ulei apare pt scurt timp si e dupa ce nu mai da la automat...nu e neaparat lipsa ulei ci doar presiune insuficienta dar e o indicatie eronata in situatia asta cu pornire nereusita. |
#8
Posted 16 March 2013 - 21:23
da, in alte incercari s a intamplat sa tiauie si sa se aprinda intermitent un bec rosu intermitent dupa ce a esuat automata
[ http://optix.ro/Diagnoza-Auto-Chip-Tuning/images/martor-ulei1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pe centru am verificat si nivelul e normal la ulei Edited by zoomit, 16 March 2013 - 21:24. |
#9
Posted 16 March 2013 - 21:40
#10
Posted 16 March 2013 - 21:59
1. Verifica cablurile, in special la baterie daca is corodate ia si curata-le.
2. Verifica bujiile (daca stii cum) dupa cum suna posibil ca asta sa fie problema. 3. Pompa de benzina 4. Mergi la service. |
|
#11
Posted 16 March 2013 - 23:33
1. BXE este cod de motor diesel
2. cind deschizi usa, sau cind pui contactul? se aude pompa de benzina ?? cablurile de la baterie lasa-le in pace, ca nu au nimic dupa cum se aude electromotorul |
#12
Posted 17 March 2013 - 02:11
Dupa sunet ar fi ceva infundat pe la pompa de benzina. Electromotorul invarte, masina da semne ca vrea sa plece. Deci nu este problema electrica. Totusi, verifica si bujiile, insa nu cred ca sunt ele devina.
|
#13
Posted 17 March 2013 - 05:02
Mai inainte a pornit motorul o secunda, i am dat putina acceleratie apoi a murit instant...
Cineva care era de fata a zis ca e posibil sa fie pusa motorina in loc de benzina ( e masina mamei nu a mea ) desi nu cred pentru ca a mers cativa km fara probleme pana s-a ajuns aici. Altul zice ca e un releu. Masina e din 2008 |
#14
Posted 17 March 2013 - 10:03
e posibil sa fie si un releu ca sint patit...cind facea flama in contacte, nu pornea aratarea.
|
#15
Posted 17 March 2013 - 10:49
Si totusi ai verificat cu cheia de rezerva? Ala este un comportament de imobilizator care nu recunoaste cheia. Motorul porneste pentru 1s dupa care este oprit de ECU.
Martorul de ulei este normal sa te avertizeze daca ai avut multe incercari nereusite de pornire a masinii. De unde presiune? Fa si tu rost de un VAG-COM si te lamuresti |
|
#16
Posted 17 March 2013 - 12:22
Ce fel de imobilizator e ala care opreste el motorul ? Pe la altii dai la demaror pana te plictisesti si nu da niciun semn de viata. Am patit-o eu cu o cheie lasata langa niste boxe (efectiv nu mi-am dat seama). Dupa 2 zile de folosire a cheii de rezerva si-a "revenit" si prima.
|
#17
Posted 17 March 2013 - 14:33
cum ce fel de imobilizator este?? un alt fel de imobilizator care are personalitate
eu nu vad cheia printre martori ca sa fie immo ma gindesc si la o alimentare cu probleme in bord daca e pe sistem fabia/polo... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users