Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Volvo vs masinile germane, franceze
Last Updated: Oct 22 2020 10:51, Started by
tfmercedez
, Feb 14 2013 15:49
·
0
#37
Posted 17 February 2013 - 00:29
Marius3k, on 15 februarie 2013 - 22:02, said:
Punctual: Sasiul la S40/V40 o fi diferit, dar sunt la fel urmatoarele: sistemul de franare, suspensia, directia. Difera cochilia. Clientii Volvo (*40) o alternativa smart si ieftina pentru ca nu si-au dat seama care-i miscarea, altfel nu mai cumparau asa ceva. Este la fel si cu Jaguar X-Type si Mondeo mk3, am un prieten care era sa plateasca de 2 ori pretul unui Mondeo pe o "chestie" cu tractiune fata. Aproape masina corect intretinuta poate inghiti minim 200oookm fara probleme majore, asta nu e ceva specific Volvo. Apropo de sistemul de injectie: V/S40-ul vechi au motorul de 1.9 diesel de la Reno. Dacia pick-up-style. Edit: Si sa nu uitam de celebrul "city safety" cand sistemul de emrgency stop ce doteaza S60-ul nu prea a functionat. Deloc. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aNi17YLnZpg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Hai ca au muscat-o si cei de la Mercedes cu Sclassu [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BYY7OfQ4-5A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] edi10000, on 17 februarie 2013 - 00:03, said:
Audi nu e o marca creata de marketing, are o traditie si istorie mai bogata decat BMW, mai informeaza-te! In plus, la nivel international este perceputa in aceeasi categorie cu Bmw si Mercedes nu pe vorbe, ci pe calitate perceputa si tehnologie. Eu de ex. am o aversiune fata de Bmw- au cele mai slabe interioare din clasa premium, dar nu imi permit sa spun ca sunt mai bune sau mai slabe decat celelalte marci premium germane, pentru ca exceleaza la partea de motorizare. Daca te uiti pe vanzarile din Germania o sa vezi ca Audi se vinde mai bine decat Bmw, ceea ce spune mult despre conditia in care a ajuns marca asta. Revenind la subiect, Volvo se incadreaza in categoria "premium wannabe" dar cu noile infuzii de capital din China s-ar putea sa se ridice din nou la nivelul avut in anii 80. Cat despre pretul lui Volvo, sa nu uitam ca este fabricat intr-o tara cu nivel ridicat de trai, cu forta de munca scumpa, poate mai scumpa decat in Germania. Si probabil ca pretul unui Volvo nu este o problema prea mare pentru Suedezi si natiile Nordice in general, care au un nivel de trai peste media europeana. Loganul se fabrica in Romania, pentru ca in principal era destinat pietei din Romania. Dar face Renault destule modele inclusiv si in Turcia, produse pe care pana si romanii le dispretuiesc. |
#38
Posted 17 February 2013 - 00:47
Eu cand am vorbit de Volvo nu am zis doar de siguranta la impact, si oricum, EUROncap se refera doar la viteze mici (64km/h frontal), insa la viteze mari fiecare masina o ia pe alta carare.. Dar vorbeam si de calitatea interiorului.
edi10000, on 17 februarie 2013 - 00:03, said:
Audi nu e o marca creata de marketing, are o traditie si istorie mai bogata decat BMW, mai informeaza-te! In plus, la nivel international este perceputa in aceeasi categorie cu Bmw si Mercedes nu pe vorbe, ci pe calitate perceputa si tehnologie. Eu de ex. am o aversiune fata de Bmw- au cele mai slabe interioare din clasa premium, dar nu imi permit sa spun ca sunt mai bune sau mai slabe decat celelalte marci premium germane, pentru ca exceleaza la partea de motorizare. Daca te uiti pe vanzarile din Germania o sa vezi ca Audi se vinde mai bine decat Bmw, ceea ce spune mult despre conditia in care a ajuns marca asta. Revenind la subiect, Volvo se incadreaza in categoria "premium wannabe" dar cu noile infuzii de capital din China s-ar putea sa se ridice din nou la nivelul avut in anii 80. De ce este interiorul la BMW slab? pntru ca nu are un design spectaculos? Pai dupa gusturile mele poate ca este, sau poate ca nu este, astea sunt chestii subiective. Obiectiv, am avut BMW cu 265 000km, si a ajuns pana la venerabila varsta de 8 ani cand l-am vandut, si desi motorul nu mai puea (de fapt subansamblele pentru ca nu a fost intretinut crespunzator), La interior ziceai ca e nou, nu scartaia nimic, nu avea zgomote de rulare la interior nici pe piatra cubica, era excelenta masina. In nici un caz nu ai putea sa pui o asa masina la zona slaba a clasamentului. Mai ales ca acum am o masina cumparata de noua, si nu este chiar ultimul jaf, si scartaia, si face ca toate orataniile, plus ca de noua, desi nu avea amortizoare sport, de zdrangana ca toate alea pe piatra cubica, iar de la vreo 25 000km, au inceput sa apara greierasi. Acum la 66000 e plina, trebuie sa dau neaparat cu insecticid, insa nu am gasit insecticid pentru tipul asta de greierasi. Cat despre Istoria Audi, nu pot sa spun decat ca si Skoda are o istorie impesionanta. Si daca stau si ma gandesc putin, masina despre care vorbeam ca o am eu, are probabil cea mai smechera istorie,ea fiind un Ford mondeo, Fabricat de, nimeni altul decat Ford, cel ce a fabricat primul Autoturism, cel putin primul in serie, pentru ca primul automobil a fost facut de Mercedes se pare. Si totusi, Egiptul a fost prima civilizatie, asa ca drum bun, viziteaza o civilizatie de mana intai acum. Nu, nu, nu este Egiptul, ci cea mai noua tara mare, si anume SUA. Cel putin asa se zice, eu nu sunt de acord cu ei. Sau vrei sa luam primii oameni in spatiu, sa vedem daca tara lor e mai smechera ca altii. Istoria este nimic, important e ce se vinde acum. Din instorie invatam ce sa nu gresim, dar de cele mai multe ori nu invatam nimic. Momentan Audi e o masina buna, dar nu chiar asa de buna. |
#39
Posted 17 February 2013 - 00:54
Quote Cred ca daca te uiti bine unde trebuie s-ar putea sa vezi ca pana si Logan+Duster+Sandero se vinde mai bine decat BMW in Germania. deci, meesa not thinking so. de fapt divers, la Audi erau 225 555, Mercedes 236 591, VW 575 633 si in final Volvo 27952. si in caz ca in mod absolut neasteptat intereseaza pe cineva: Opel 183 702. audi, mercedes si bmw sunt practic la acelasi nivel cu fluctuatii sezoniere. sustine administratia fedrala pentru autovehicule (Kraftfahrt-Bundesamt). astea fiind spuse nu exista un singur audi care mi l-as dori vreodata, eventual in afara de R8, desi daca ar fi sa-l cumpar eu, de banii aia m-as duce direct la Porsche. Edited by Pengoon, 17 February 2013 - 00:59. |
#40
Posted 17 February 2013 - 01:02
Personal, raman la concluzia ca, in cazul acestui patrulater (Volvo, BMW, Mercedes si Audi), singurul lucru comun este trasatura aspirationala.
Si mai cred ca, atunci cand exista si educatie si o bruma de bun simt, alegerea se face mai degraba pe criteriul "cat de aproape ma simt de ceea voi alege sau cat de mult ma pot identifica cu ceea ce voi alege" in detrimentul radicalei abordari totul este prost sau urat, mai putin ceea ce am eu. Este foarte greu sa stabilesti acele criterii prin care sa poti afirma clar si pe dovezi ca nu stiu ce brand este mai bun. Chestiuni, pana la urma subiective. |
#41
Posted 17 February 2013 - 12:37
Octavian, eu sunt de acord 100% cu ceea ce spui. Chiar te felicit pentru modul elegant in care iti exprimi ideile.
test_driver, on 16 februarie 2013 - 23:44, said:
Nici din al meu, insa tu ai un algoritm de impartire a masinilor in premium sau non premium cam obscur, cel putin pentru mine. Daca vorbesti de inventat, ai grija, ca Peugeot a inovat in domeniul automobilistic mult mai mult decat a facut-o BMW. Cand o sa te lamuresti cu criteriile alea, impartaseste-mi-le si mie, sa le discutam cu bucurie. tfmercedez, on 17 februarie 2013 - 00:29, said:
Cred ca daca te uiti bine unde trebuie s-ar putea sa vezi ca pana si Logan+Duster+Sandero se vinde mai bine decat BMW in Germania. Si nu pentru ca-s mai bune, dar pentru ca-s mai ieftine. tfmercedez, on 17 februarie 2013 - 00:29, said: Cat despre pretul lui Volvo, sa nu uitam ca este fabricat intr-o tara cu nivel ridicat de trai, cu forta de munca scumpa, poate mai scumpa decat in Germania. Si probabil ca pretul unui Volvo nu este o problema prea mare pentru Suedezi si natiile Nordice in general, care au un nivel de trai peste media europeana. Pengoon, on 17 februarie 2013 - 00:54, said:
ian. - oct. 2012 BMW+Mini a vandut 233 643 de masini in germany. in aceeasi perioada intregul concern Renault, dacia inclusiv, a vandut 127 011 masini. deci, meesa not thinking so. de fapt divers, la Audi erau 225 555, mercedes 236 591, VW 575 633 si in final volvo 27952. si in caz ca in mod absolut neasteptat intereseaza pe cineva: Opel 183 702. Vanzari 2012 in Germania: VW - 672.921 Mercedes - 283.006 Audi - 266.582 BMW - 248.192 Opel - 213.627 Ford - 206.128 Skoda - 147.197 Renault - 105.836 .... Seat - 68.109 ... Dacia - 44.904 ... Mini - 36.302 Volvo - 32.750 In Europa: 6. Audi - 717.898 8 BMW - 655.457 10 Merc - 610.262 18 Volvo - 236.404 Edited by valitudor, 17 February 2013 - 12:42. |
#42
Posted 17 February 2013 - 13:14
Valitudor, iti multumesc pentru amabilitate. Raman la concluzia ca se pot face discutii si fara implicari emotionale inutile.
O mica remarca despre Scandinavia: La nivelul anului 2008, Danemarca era una dintre tarile in care inmatricularea unei masini era insotita de o taxa absolut uriasa, nu stiu daca s-a schimbat ceva intre timp, masina chiar era un lux acolo si asta spune destul de mult despre valorile scandinave in materie de mediu si grija fata de mediu. Dpv marketing, pentru marcile de mai sus, as mai adauga ceva, intr-un context in care incadrarile de tip premium sau aspirational sunt mai mult sau mai putin relative: pana la un moment, alegerea are valente pur rationale si criteriul ok pentru ceea ce primesc dpv fiabilitate, costuri de achizitie si intretinere, taxe, iar componenta emotionala este destul de mica(VW,Ford,Toyota,Opel,etc). Peste acest nivel de rational, raportul se modifica si componenta emotionala devine mai mare. Asadar, devin importante lucrurile legate de status, diferentiere, modul in care te reprezinta alegerea ta,mai greu masurabile. Am in cap o marca pe care o consider extrem de trendy si la fel, o marca in masura sa raspunda unor chestiuni mai degraba emotionale, decat rationale si in care, la fel, se regasesc in ea un anumit tip de clienti (Mini). |
#43
Posted 17 February 2013 - 13:49
#44
Posted 17 February 2013 - 13:54
valitudor, on 17 februarie 2013 - 12:37, said:
Octavian, eu sunt de acord 100% cu ceea ce spui. Chiar te felicit pentru modul elegant in care iti exprimi ideile. Nici din al meu, insa tu ai un algoritm de impartire a masinilor in premium sau non premium cam obscur, cel putin pentru mine. Daca vorbesti de inventat, ai grija, ca Peugeot a inovat in domeniul automobilistic mult mai mult decat a facut-o BMW. Cand o sa te lamuresti cu criteriile alea, impartaseste-mi-le si mie, sa le discutam cu bucurie. Nu am un algoritm obscur, pur si simplu nu consider marca Audi premium, si nici Volvo. Si nu am vorbit de inventat, la modul ca daca inventezi esti premium. Fiat a inventat CR-ul, si aia numai premium nu sunt. Insa Audi si Volvo sunt masini peste medie, dar nu premium. Ca si reprezentativi as lua Fiat-ul pentru masini de cacao, VW pentru masini medii, Volvo, SAAB, Audi, etc. pentru masini calitative. BMW ... hai Mercedes, ca BMW sunt fan, si sa nu discutam de el, ca masini premium, ce e mai sus de astea sunt masini de lux, ca vb de Rols sau de Ferrari tot aia e, doar ca difera clientul. Dar in ultimul timp, cultura auto s-a degradat urat, si foarte curand o sa ajungem sa cumparam masini care se conduc singure, adica un fel de autobuze personale. asa ca ce sa ne mai batem capul, noi sutem ultimii mohicani. |
#45
Posted 17 February 2013 - 14:26
Ok, dar tu n-ai insirat mai sus niste criterii, ci doar o clasificare a masinilor, din punctul tau de vedere. Eu eram interesat de criteriile tale de impartire intre premium si non premium. Puntea cu tractiunea pun pariu ca reprezinta 101 % din criteriile alea.
Pengoon, on 17 februarie 2013 - 13:49, said:
Ok, insa cred ca era vorba de marci si nu de grupuri, ca altfel sigur gasim vreun comunicat de presa al celor de la VW cu meleoane de exemplare vandute. Statistica pe marci este cea postata mai sus, bate cu a ta daca scadem Mini de acolo. Iar eu n-am acuzat pe nimeni de conspiratii..., am aratat doar o greseala.
|
#46
Posted 17 February 2013 - 22:36
valitudor, on 17 februarie 2013 - 14:26, said:
Ok, dar tu n-ai insirat mai sus niste criterii, ci doar o clasificare a masinilor, din punctul tau de vedere. Eu eram interesat de criteriile tale de impartire intre premium si non premium. Puntea cu tractiunea pun pariu ca reprezinta 101 % din criteriile alea. Nici nu-ti imaginezi cat de bine ma cunosti. Nu chiar 101%, dar e proba eliminatorie. Insa ar fi si ceva masini cu tractiune spate care nu le-as incadra la premium. Totusi cine vede in tractiunea spate doar drifturi, cerculete si pustani cu BMW-uri de 100 de ani care se incaleca pe toti copacii de pe marginea soselei nu o sa inteleaga niciodata de ce. Eu am scapat de boala copilariei de mult, nu am mai facut ceva cu frana de mana sau alte tampenii cu masina de muuuuult, si nici nuprea mai planuiesc sa fac, insa RWD ramane sfant si la 30 km/h pentru mine. |
|
#47
Posted 17 February 2013 - 22:36
#48
Posted 18 February 2013 - 08:44
#49
Posted 18 February 2013 - 10:05
Ca parere personala, mai ales in ziua de astazi, segmentarea aceasta (valabila in foarte multe piete) incepe sa aiba foarte multe componente emotionale.
Retrospectiv privind lucrurile, sa spunem ca, la un moment dat, au existat doua momente care au inceput sa delimiteze lucrurile: viziunea ( transpusa mai apoi in inovatie) si banii (mai multi ai altora, in comparatie cu altii). Daca privim lucrurile dintr-o pesrpectiva strict financiara,sta in firea lucrurilor sa-ti doresti ceva altfel: mai nou, mai inovativ, "mai altfel". Unele dintre companiile despre care se discuta aici, au avut, pe langa realizari tehnice uimitoare, inovatii o filozofie de a se orienta catre un anumit gen de clienti. Succesul enorm VW (Beetle / Golf), Ford (incepand cu T) s-a datorat unei viziuni in care masina, de la luxul inabordabil,devine un bun accesibil maselor / unui numar foarte mare de clienti, cu alte cuvinte, eu VW / Ford, etc imi cladesc afacerea pe aceasta viziune si nu ma abat de la ea. Si sunt, sa zicem, la locul potrivit, in momentul potrivit (marele boom auto din anii '70 pana la criza petrolului din Orientul Mijlociu) si marele boom al industriei auto din perioada 83/84 - mijlocul anilor 90. Un exemplu. Cred ca stiti acest lucru, o sa-l reamintesc ca un alt exemplu: doi reputati domni germani (Daimler si Benz) au creat o masina cum nu se mai vazuse pana atunci pentru un bogatas al carei fiica se numea...Mercedes. Era scumpa, luxoasa, era ceva inaccesibil oamenilor si ceva ce nu se mai facuse pana atunci. Asadar, au inceput sa apara genul acesta de clienti. Apoi, prin inovatii, mare parte de la Mercedes(vezi ABS,Aerul conditionat, ESP-ul, Airbag-ul, etc) unele companii au inceput sa fie cu un pas inaintea altora si sa fie, in multe cazuri justficat, in masura sa primeasca mai multi bani pentru ceea ce ofera. Si asa au inceput sa apara si personalitatile (mai mult sau mai putin controversate) care si-au dorit diferentierea, care si-au permit sa plateasca inovatia, si care, au considerat ca merita/isi permit sa plateasca mai mult pentru ceea ce primesc.Apoi, fireste,pe masura ce posibilitatea de a "bombarda mediatic" oamenii si accesul la ei a devenit tot mai facil, componenta emotionala a devenit tot mai importanta. Apoi, in functie de personalitatea celor vizati / targetati, au inceput sa se contureze acele diferentieri care sa-i sensibilizeze pe cei cu care aceste companii "vorbeau": exclusivismul, eleganta, siguranta, nevoia de recunoastere, de a fi privit intr-un anumit mod, etc. Incercati sa aplicati aceste exemple si in alte industrii,moda este prima care-mi vine in minte. Odata create aceste legaturi, incepi, asa cum am mai spus-o, sa cumperi pe alte criterii decat cele rationale (ex: cum se poate demonstra ca un Mercedes este mai bun decat un BMW, sau invers?), asadar incepi sa crezi ca te reprezinta mai bine acea alegere. Si, iarasi cu riscul de a ma repeta, nu cred ca niste cumparatori educati, vor ajunge sa spuna :"Mercedes sucks, BMW rulz (recunoasteti replicile?)'', cu siguranta vor spune, ma simt mai aproape de Mercedes pentru ca il consider mai elegant, mai aproape de ceea ce imi place sau poate invers, imi place BMW pentru senzatia de dinamism, de sport, in conditii de lux, samd.Dar din nou, trasatura comuna este acea de diferentiere si de apartenenta la o anumita categorie sociala / grup dincolo de niste parametri tehnci strict masurabili sau cuantificabili. Fani teutoni, nu apasati tragaciul: incadrarea Volvo in segmentul premium nu a facut-o ....Volvo. Volvo n-a venit sa spuna nimanui: 'dragi cumparatori de masini, eu sunt premium, pentru ca asa am hotarat eu'', pur si simplu, anumiti oameni au considerat ca aceasta marca le ofera argumente s-o trateze ca atare.Si, indraznesc sa spun ca, comportamentul Volvo, a fost pe masura. Chiar daca ea este discutatbila, poate greu de inteles, si Volvo a oferit un tip de diferentiere clientilor sai. Si, oricat de naivi sau manipulati ar fi cumparatorii de Volvo, aceasta farsa nu poate sa tina 30-40 de ani. In oferta Volvo, S80, modelul considerat limuzina grupului, are price base-ul intre 45 si 50.000 EURO, configurata la un nivel maxim de dotari/accesorii ar ajunge intre 65-70.000 EURO. Si, asa cum am mai spus-o, cine se regaseste in acest brand si cine considera ca se simte reprezentat de acest brand, il va alege. Cine nu,va considera ca se regaseste mai mult in Mercedes, BMW, Audi, ca primeste ceea ce doreste din partea acestor marci. |
#50
Posted 18 February 2013 - 11:18
Adica tu vrei sa spui ca in primul rand o masina premium este premium doar pentru ca au clienti care iubesc marca si care se simt... "separati""?
Volvo nu este premium, este o masina buna. Si nu zic doar din cauza lipsei tractiunii spate, asa cum m-a ghicit @valitudor, are si alte defecte, defecte care nu le gasesti la Mercedes spre exemplu. Mi-a placut remarca ta despre cumparatorii educati. Dar cred ca educatia trebuie sa fie in lumea automobilelor. Nu de alta, dar imi amintesc ca acum ceva timp si eu foloseam foarte des BMW rulzzz, acum, de vreo 2 ani, sau chiar mai mult, imi dau seama ca BMW si Mercedes nu le poti separa, doar ca au targete diferite de clienti. Oricum, pe plan dinamic BMW rulzzz, pe plan confort, si nu ma refer doar la amortizoare Merc. Rulzzz. Desi in ultima generatie vad o schimbare radicala la ambele marci. Mercedesul devine mai dinamic (nu stiu daca-l intrece pe BMW, iar BMW-ul imbatraneste si o ia spre confort. Imi place sa spun ca imbatraneste odata cu mine, si mie incep sa-mi placa masinile confortabile. |
#51
Posted 18 February 2013 - 11:27
octvian, on 18 februarie 2013 - 10:05, said:
Apoi, prin inovatii, mare parte de la Mercedes(vezi ABS,Aerul conditionat, ESP-ul, Airbag-ul, etc) unele companii au inceput sa fie cu un pas inaintea altora si sa fie, in multe cazuri justficat, in masura sa primeasca mai multi bani pentru ceea ce ofera. |
|
#52
Posted 18 February 2013 - 11:30
#53
Posted 18 February 2013 - 11:54
Din ceea ce-mi aduc aminte, ABS-ul a fost dezvoltat de o companie germana ...Robert Bosch. Si daca retin bine, acest lucru se intampla inaintea celui de-al doilea razboi mondial. Ulterior, a devenit dotare pe clasa E undeva la sfarsitul anilor'70.
Cu scuzele de rigoare daca am facut vreo confuzie. test_driver : Cred ca delimitarea "premium" s-a creat de la un moment 0 in care, viziunea unor oameni, combinata cu geniul lor tehnic a facut ca ei sa se diferentieze. Cu alte cuvinte, sa inceapa (pe baze concrete, de regula progresul tehnci) sa fie deasupra altora, in primul rand dpv tehnic. Nu cunosc foarte bine aceasta marca dar probabil ca BMW a reusit, in primul rand dpv tehnic, sa devina cea mai buna optiune pentru cei mai dinamici, mai orientati spre zona sport. Repet, vad oarecum din afara aceasta marca si asa a ajuns ea la mine". Cu alte cuvinte, poate ca BMW a venit si a spus : ok, iti pot da si lux dar si senzatii mai...altfel. Repet, pe fundamente tehnice foarte solide. Nu sunt un adept al abordarilor radicale in acest domeniu, dar BMW rullz al tau cred ca inseamna ca ai primit un dinamism al masinii mai mare ca la alte optiuni pe care le-ai fi avut la alte marci. Si atunci, te-ai regasit cel mai bine in alegerea ta. Si care, nu cred ca ti-o poate considera cineva ca fiind gresita pentru ca BMW ti-a oferit ceea ce tu ai avut nevoie. Target-ul de clienti Mercedes si BMW cred este oarecum acelasi (cel putin dpv venituri), doar ca, la un moment dat ei se separa pe drumuri diferite: unii sunt mai spre smooth,elegant rafinat, altii spre dinamic, mai sport.Ambele, oferind atat chestiunea de lux cat si cea de performanta tehnica. O alta remarca: 2-3 randuri mai jos pe aceasta sectiune,o sa vedeti un versus teuton : Audi vs. Mercedes vs. BMW. Traim vremuri grele, din pacate. |
#54
Posted 18 February 2013 - 12:17
Chinezii au preluat tot Volovo sau doar automobilele?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users