Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?
 Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 

Dacia Logan 2 Pareri posesori.

- - - - -
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#19
enoxcj

enoxcj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,348
  • Înscris: 06.02.2006
Vai de capul meu, 8000 de EURO penru un Logan?
Stii cum te sui in ea si iesi de la reprezentanta, valoarea masinii scade cu 25%?
Nu sunt fanul modelelor SH, dar o masina de 2-3 ani la 8000....parca merita mai bine, nu crezi?

#20
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
La 8000 E pe piata SH gasesti o masina de 2-3 ani care are intretinerea net mai scumpa ca la Logan/Sandero. Plus neprevazute. Dupa mine nu merita complicatia.
Povestea aia cu -25% cand ai plecat din reprezentanta cu masina se aplica la cei care iau masina noua ca sa o vanda in 2-3 ani, deci personaje fara notiunea concreta a banului muncit. Zici ca nu-i cazul.

#21
enoxcj

enoxcj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,348
  • Înscris: 06.02.2006
Cine a zis sa ia cu fix 8000 EUR? Poti lua una decenta si la 5000 EUR si iti raman bani si pentru intretinere. Plus ca una de 2-3 ani nu cred sa necesite sume exorbitante de intretinere. Povestea cu -25% se aplica la orice masina noua, indiferent ca o tii jumat'de an sau 3 ani! Eu nu mi-as cumpara Logan la banii aia, puct. Acum fiecare cu decizia lui.

#22
loganforme

loganforme

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 15.01.2013

View Postenoxcj, on 15 ianuarie 2013 - 12:55, said:

Cine a zis sa ia cu fix 8000 EUR? Poti lua una decenta si la 5000 EUR si iti raman bani si pentru intretinere. Plus ca una de 2-3 ani nu cred sa necesite sume exorbitante de intretinere. Povestea cu -25% se aplica la orice masina noua, indiferent ca o tii jumat'de an sau 3 ani! Eu nu mi-as cumpara Logan la banii aia, puct. Acum fiecare cu decizia lui.

Hai ca va explic eu care e diferenta cea aparenta de -25 %
1. Nu stii ce cumperi(ca nimeni nu da lucrul bun de la casa)
2. Acusi trebuie sa schimbi rotile +~500 euro, acus cade turbina, acus acumulatorul trebuie schimbat,  mai un injector mai una alta si in 3-4 ani sigur cheltui 2000-3000 mii de euro pe ea(asta intretinerea)
3. Dupa 3-4 ani o s-o vinzi cu 3 daca ai luato cu 5.

mai bine imi iau varianta cheala de 6500 si o sa am masina noua. Dupa 3-4 ani o sa valoreze cu vreo 2000 mai putin, dar voi merge in masina noua fara sa-mi fac griji ca miine tre sa schimb una sau alta.
ma rog n-o sa am AC, dar nui asa o problema mare.

nu vreau sa supar pe nimeni, este calculul meu doar.

Edited by loganforme, 15 January 2013 - 13:27.


#23
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Chestia cu SH-u la masinile de buget cam asa e: Masinile de buget is destul de hartuite, si aici intra fiesta focus Megane Fabia golf si altele din clasa mica spre medie cu motoare mici care le gasesti SH la preturi intre 5000-8000 euro. Se merita o astfel de achizitie atunci cand ai un pont cu adevarat bun, gen primul proprietar care stii ca a avut grija de ea si nu a dat km inapoi. Importurile de pe autovit via germania-franta-belgia sunt foste masini apartinand unor flote de companie. O astfel de masina are la activ in medie 70.000-80.000 km/an. Deci dupa 3 ani puteti calcula cam cati km reali au. De aici vin si preturile fabuloase ale samsarilor care vand masini "ca noi" cu "80.000" km in bord si bine dotate. Iar asta iti confirma o simpla cautare pe mobile.de si puteti observa pretul real al unei masini cu 80.000 km reali.

Din experienta personala, o masina noua de 12.000 euro dupa 4 ani rulata in romania pe drumurile noastre si doar 95.000 km a inceput sa aiba greierasi, clar se simte uzura. Praful, anotimpurile si calitatea drumurilor de la noi uzeaza altfel masinile, de aceea o masina din germania chiar si cu 200.000 km la bord arata mai bine ca una de la noi la jumatate din km.

Un "safe bet" e atunci cand cumperi o masina premium SH, deobicei sunt foarte ingrijite, si proprietarii sunt altfel de oameni (exceptand baietii coloratii cu bmw-uri sau alte minuni). La masinile premium devalorizarea e destul de mare si se merita sa o iei dupa 2 ani, sunt multi oameni care isi permit sa-si schimbe masina la 2 ani si o vand, trebuie doar sa ai putina rabdare sa-i cauti. Dar desigur, nu e cazul aici vorbim de preturi mari.

Concluzia e ca un logan/sandero nou se merita, mai ales achizitionat la o oferta cu 7000 de euro si poate prinzi si un geam electric un AC etc. Mergi 5 ani fara prea multe griji iar la revanzare pierzi aprox 3000 de euro, dupa 5 ani.

#24
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View Postloganforme, on 15 ianuarie 2013 - 08:19, said:

si eu preconizez sa merg pina la 10k/an cred ca nu merita ca nu se rascumpara investitia nici in 10 ani, iar eu preconizez sa o vind peste 5 ani.
De ce vrei tu sa il fericesti pe unul peste 5 ani cu o masina aproape noua 50.000km la 30% din pretul initial?

View Postloganforme, on 15 ianuarie 2013 - 13:23, said:

Hai ca va explic eu care e diferenta cea aparenta de -25 %
1. Nu stii ce cumperi(ca nimeni nu da lucrul bun de la casa)
2. Acusi trebuie sa schimbi rotile +~500 euro, acus cade turbina, acus acumulatorul trebuie schimbat,  mai un injector mai una alta si in 3-4 ani sigur cheltui 2000-3000 mii de euro pe ea(asta intretinerea)
3. Dupa 3-4 ani o s-o vinzi cu 3 daca ai luato cu 5.
1. Ba sunt care vand din nevoie de altceva, preferinte, plictiseala, etc.
2. Nu iti iei cu turbo si injectoare mai ales ca dieselu chiar nu merita la ce o folosesti tu si ai scapat de o groaza de griji si cheltuieli. Cu 600 euro ii schimbi tot setul de suspensii plus cauciucuri noi de calitate si ai o masina brici.
3. Sa o crezi tu! Daca o iei acum la 6.700 peste 4 ani cu 50.000km o vei vinde-o cu maxim maximorum 3.000.

Logan 0.9 chiar nu merita. E mult prea scump pentru ce ofera iar turbina si cutia de viteze se potrivesc ca nuca in perete. 1.2 e prea lesinat, mai lesinat decat defunctul 1.4 care si ala e lesinat. Diesel la km si nevoile tale doar daca vrei neaparat disconfort si belele. Eu as merge pe un SH 1.6 cu foarte putini km la un pret mult mai mic si dotari demne de era noastra nu de era preistorica.

Edited by Friskey, 15 January 2013 - 15:05.


#25
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,885
  • Înscris: 25.01.2007
Ca loganul are o depreciere enorma, deja am vazut loganuri scazute binisor sub 2000 de euro, probabil initiatorul o stie si a luat in calcul fenomenul.

#26
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
motorizarea de 1.2 16v e foarte buna, numai daca va avea aceeasi cutie de la Clio symbol, care scoate un consum foarte bun in oras

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
pentru oras si 0.9 aspirat ar fi suficient dupa cum se poate vedea exemplul matiz/spark
1.2 e deja prea mare

Edited by sandu bogdan, 15 January 2013 - 15:47.


#28
loganforme

loganforme

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 15.01.2013

View PostFriskey, on 15 ianuarie 2013 - 15:03, said:

De ce vrei tu sa il fericesti pe unul peste 5 ani cu o masina aproape noua 50.000km la 30% din pretul initial?


1. Ba sunt care vand din nevoie de altceva, preferinte, plictiseala, etc.
2. Nu iti iei cu turbo si injectoare mai ales ca dieselu chiar nu merita la ce o folosesti tu si ai scapat de o groaza de griji si cheltuieli. Cu 600 euro ii schimbi tot setul de suspensii plus cauciucuri noi de calitate si ai o masina brici.
3. Sa o crezi tu! Daca o iei acum la 6.700 peste 4 ani cu 50.000km o vei vinde-o cu maxim maximorum 3.000.

Logan 0.9 chiar nu merita. E mult prea scump pentru ce ofera iar turbina si cutia de viteze se potrivesc ca nuca in perete. 1.2 e prea lesinat, mai lesinat decat defunctul 1.4 care si ala e lesinat. Diesel la km si nevoile tale doar daca vrei neaparat disconfort si belele. Eu as merge pe un SH 1.6 cu foarte putini km la un pret mult mai mic si dotari demne de era noastra nu de era preistorica.

partial deacord, insa care ar fi masina aia de care vorbesti tu de 1.6?

#29
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View Postsandu bogdan, on 15 ianuarie 2013 - 15:45, said:

pentru oras si 0.9 aspirat ar fi suficient dupa cum se poate vedea exemplul matiz/spark
1.2 e deja prea mare
Posted Image

Edited by Friskey, 15 January 2013 - 16:13.


#30
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Pe Logan 0.9 nu e aspirat are turbo si 90 de cai.1.2 e aspirat si are 75 cai!Eu am loganul vechi are 8 ani si 120000km si pot sa spun ca sunt multumit de ea.Sin gurul lucru care ma deranjeaza e lipsa Ac, dar de atat am avut bani atunci.Se merita sh la 8000 cand iei masina de la cineva cunoscut!Masina premium se intretine cu cheltuiala mare, daca vrei sa ai masina in adevaratul sens al cuvantului.

Sa nu uit loganul de 90 cai e lesinat iar golful V de 1.4 de 80 cai e racheta!Posted Image

#31
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Omul vrea masina noua si in banii astia (aprox 7000 E) pentru ca asta e probabil ce poate intretine fara sa faca eforturi masive. Un SH la aceiasi bani singur e mai scumpa la intretinere.
Ca o parere a unui prieten economist (care a lucrat ca evaluator), o masina ti-o permiti (ca intretinere) daca poti sa o achizitionezi de noua cu munca de pe 1 an. Si valoarea masinii nu ar trebui sa treaca de 10-15% din valoarea totala a proprietatii detinute (casa etc). Ca exemplu, pentru un Ford Mondeo de de 25000 E de nou (si 8000 E la 4 ani - ca sa ne incadram, desi la asa devalorizare sigur e praf si pulbere dpdv tehnic sau are 3-400 k km), un venit de aproximativ 1500-2000 E ofera siguranta intretinerii, fara sa faci infarct ca trebuie schimbat ceva la masina.
Sunt curios cati din detinatorii si sustinatorii de SH foarte economice/bune//dotate/rentabile si la pret de Logan nou de 7-8000 E cred ca pot sustine o problema mai serioasa la acea masina fara ca asta sa le rupa bugetul pe 3 luni.
Numa bine!

Edited by radu_vasile59, 15 January 2013 - 17:44.


#32
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Sunt putini care isi pot permite o masina cu munca dintr-un an din care mai scazi si cheltuielile curente. O problema serioasa chiar asta inseamna, ceva serios care nu schimbi in fiecare luna. E normal ca o problema serioasa sa faca o gaura in buget.

Edited by sandu bogdan, 15 January 2013 - 18:29.


#33
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
La noi in tara cam greu cu bugetul astaDaca esti bugetar nu-ti mai iei masina niciodata!

#34
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Extraordinar, cam ce preturi de reparatie o avea o banala aspirata? Cand te duci cu Loganul nou la revizie, iti schimba uleiul si iti ia 450 ron din care uleiul e 100 si restul de 350 numai manopera, nu mai e scump?

Edited by Friskey, 15 January 2013 - 18:37.


#35
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Din discutia de pana acum, vad ca initiatorul topicului stie foarte bine ce vrea si gandeste foarte corect. Nu pot sa-i urez decat spor la cumparat si Fara Evenimente Neplacute. O singura mica completare as face: Sandero arata mai bine decat Logan si daca nu are nevoie de portbagajul acela mare, il consider o alegere mai inspirata. Aaa si inca ceva: spoilerele negre-olecutza di silicon si-s ca noi, nu se mai vad zgariiturili Posted Image

#36
loganforme

loganforme

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 15.01.2013
Mai este o problema cu masinile sh, eu cum am spus sunt din Rep. Moldova si aici ele sunt mai scumpe cu cel putin 1000 euro fata de Romania.
De exemplu un Opel Astra din 2006 pina in 100K la voi costa in jur de 4000 euro in timp  ce la noi cel putin 5000 euro(aceiasi motorizare).
De aici si ideea, mai bine mai adaud 1500 si am masina noua Logan sau Sandero.
Modelele alea vechi numi plac din pdvd estetic, insa din pdvd tehnic ele sunt destul de fiabile. Poate asta este politica companiei de la mic la mare!!!
Insa modele noi de Dacia atit logan cit si Sandero sunt mult mai frumoase, zici cai alta masina.
Vreau sa aflu parerea posesorilor de aceste masini noi sa vedem daca se merita investitia.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate