Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2 Pareri posesori.
Last Updated: Apr 17 2015 20:54, Started by
loganforme
, Jan 15 2013 08:19
·
0
#1
Posted 15 January 2013 - 08:19
Salutare tuturor,
Vreau sa-mi achizitionez un logan 2 pe benzina 1.2 16v, cel de 0.9 nu ma interezeaza deoarece cum am mai vazut si pe alte topic-uri este nou si ceva concret se va vedea peste vreo 2 ani. As prefera un diesel insa cum diferenta este de 1900 euro si eu preconizez sa merg pina la 10k/an cred ca nu merita ca nu se rascumpara investitia nici in 10 ani, iar eu preconizez sa o vind peste 5 ani. Si apoi si intretinerea cica este mai scumpa la diesel. Eu sunt din Chisinau si la noi o sa apara in februarie noul Logan, pina ce au adus doar noul Sandero. Lam vazut si mia facut o impresie buna. daca sunt posesori de noul logan va rog sami spuneti parerile voastre. daca nu mai scirtie plasticul din interior, cum se comporta pe traseu, consumul etc. este bine venita orice parere!!! multumesc. |
#2
Posted 15 January 2013 - 08:38
cat va costa in Rep.Moldova ?
Edited by doruvacarenco, 15 January 2013 - 08:38. |
#4
Posted 15 January 2013 - 09:30
De scartait sau greieri cred ca este prea devreme sa spuna cineva. Motorul de 1.2 nu are putere pentru greutatea loganului. Am mers cu cel de 0.9 si trage destul de bine.
Nu ar trebui sa iti faci griji, doar ai garantie. |
#5
Posted 15 January 2013 - 09:50
Am ales 1.2 16v deoarece nu sunt vitezoman si pentru oras e ok respectiv in afara nu voi merge mai mult de 100-110 km/h.
Va fi prima masina si bugetul este undeva la 6500 adica un logan 1.2 Acces, pentru mine e suficient de dotat. Aer conditionat si geamuri electrice care sunt pe versiunile de mai bogate nu sunt atit de importante pentru mine. |
#7
Posted 15 January 2013 - 09:58
geamuri electrice nu e mare scofala, dar ac mi se pare foarte important
|
#9
Posted 15 January 2013 - 11:19
Motorul de 1.2 este mic. Daca mai ai si aerul conditionat pornit... s-a terminat cu depasirile
|
#10
Posted 15 January 2013 - 11:29
"eu as merge pe Sandero.Mult mai reusita la design" - deacord insa astept sa vad cum arata noul Logan si daca numi place cum arata voi merge pe sandero.
ce tine de ac am specificat ca nu este important p/u mine. Important p/u mine este cit mai fiabil, econom, si rezistent in timp. ma gindeam si la un diesel sh la acesti bani insa parerile sunt impartite. merg pe principiu "ce e nou e nou! si garantie are 3 ani" - adica primii 3 ani am uitat de probleme si cheltuiele neprevazute. |
|
#11
Posted 15 January 2013 - 11:31
loganforme, on 15 ianuarie 2013 - 09:50, said:
Aer conditionat si geamuri electrice care sunt pe versiunile de mai bogate nu sunt atit de importante pentru mine. Si acum serios, daca tot dai banii pentru ceva nou, da-i cu un folos... un abs, esp, servodirectie, ac, eventual gpl daca te incadrezi nu strica si te ajuta si la revanzare. |
#12
Posted 15 January 2013 - 11:35
eu mai bine merg cu 50km/h cu ac decat mai repede si fara ac
|
#13
Posted 15 January 2013 - 11:47
loganforme, on 15 ianuarie 2013 - 11:29, said:
"eu as merge pe Sandero.Mult mai reusita la design" - deacord insa astept sa vad cum arata noul Logan si daca numi place cum arata voi merge pe sandero. ce tine de ac am specificat ca nu este important p/u mine. Important p/u mine este cit mai fiabil, econom, si rezistent in timp. ma gindeam si la un diesel sh la acesti bani insa parerile sunt impartite. merg pe principiu "ce e nou e nou! si garantie are 3 ani" - adica primii 3 ani am uitat de probleme si cheltuiele neprevazute. Nimic nu se compara cu o masina noua, o vei indragi altfel. Loganul nou l-am vazut m-am urcat in el. Nu e deloc rau. Daca vrei sa-ti spun cum merge ma duc maine si fac o tura cu el.Problema e ca la test drive au modelul de 0.9 si echipat cam full, deci n-ar fi o parere obiectiva. Nu e asa mare, iar motorul 1.2 inlocuieste vechiul 1.4 75 cai. Daca nu esti vitezoman cum spui iti ajunge, cu 120 merge fara probleme. O sa fie mai greu la depasiri dar asta e. Motoarele diesel la Renault sunt foarte fiabile si recunoscute, motorul 1.5dci a fost preluat si de Mercedes si va fi pus pe noua A class. Per total comparand 1.2 benzina cu 1.5 dci e clar in favoarea 1.5 dci, mai ales ca aici vorbim de o masina noua. Versiunea cu 1.5 dci vine si mai dotata, ai radio cd, geamuri electrice am impresia. si va avea o valoare mai buna la revanzare asta clar. Vorbele din popor despre motoarele diesel se aplica la sh-uri peste 150.000 km, iar tu peste 5 ani probabil ca nici 80.000 n-ai sa ai in bord. Doar tu stii daca poti face efortul sa-ti iei diesel. |
#14
Posted 15 January 2013 - 11:54
Deci AC si toate celelalte sunt in veriunea de top si sunt undeva la 8500,
la banii astia prefer sami iau un diesel in versiunea de baza care oricum are abs, esp(cuplu mare la turatii mai mici, consum redus). |
#15
Posted 15 January 2013 - 12:10
Si mai vezi ca modelul stock 1.2 vine cu bara fata si spate de plastic negru, nu e in culoarea caroseriei, si nu arata prea grozav pentru ca is piese destul de mari.
|
|
#16
Posted 15 January 2013 - 12:17
#17
Posted 15 January 2013 - 12:19
La ACCES ai BLEU NAVY care se impaca ok cu barele nevopsite = 6690 euro
Ambiance 1.2 cu radio CD + AC + bare vopsite + bancheta rabatabila 1/3 - 2/3 = 8380 Euro, deci o diferenta de 1690 euro care eu zic ca merita, in general AC-ul are pret intre 500 si 1000 euro, un radio cd mp3 2din mai face si ala ceva bani si banchenta rabatabila e utila cand ai de carat ceva lung, eu am folosit-o de multe ori. Edited by sandu bogdan, 15 January 2013 - 12:27. |
#18
Posted 15 January 2013 - 12:35
sandu bogdan, on 15 ianuarie 2013 - 12:19, said:
La ACCES ai BLEU NAVY care se impaca ok cu barele nevopsite = 6690 euro Ambiance 1.2 cu radio CD + AC + bare vopsite + bancheta rabatabila 1/3 - 2/3 = 8380 Euro, deci o diferenta de 1690 euro care eu zic ca merita, in general AC-ul are pret intre 500 si 1000 euro, un radio cd mp3 2din mai face si ala ceva bani si banchenta rabatabila e utila cand ai de carat ceva lung, eu am folosit-o de multe ori. deacord, la asta se adauga si proiectoare ceata la noi cred ca va fi putin mai eftin ~8000 euro dat fiind faptul ca aceiasi complectatie pe Sandero este 8300 euro. Edited by loganforme, 15 January 2013 - 12:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users