![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Redresor auto achizitie

#1
Posted 07 October 2012 - 11:28

Vine frigul si m-am gindit sa cumpar un redresor mai bun decit cel pe care il am din 1970 bricolat de cineva . Motivul e ca nu are nici o protectie , incarca de fierbe acc-ul ca sarmalele pe foc , practic distruge tot ce prinde .
M-am interesat de incarcarea optima a acc plumb/acid si am gasit ca incarcarea trebuie facuta la 0,05C , la un acc de 62A trebuie un curent de 62*0,05=3,1A . Am vazut pe forum ca procentul era altul , repsectiv 10% din puterea acc-ului - suporta discutii. Am gasit diverse redresoare de la 0,8A la 40A dar mi-a atras atentia o firma suedeza ce produce redresoare inteligente in 4 sau 10 trepte de incarcare , CTEK de la care am ales doua modele : mxs 3,6 sau mxs 5.0 . Din cauza diferentei mici de pret m-as duce pe mxs 5.0 plus ca are functia de desulfatare si incarcarea in 8 trepte. Astept un sfat de la cunoscatori . |
#2
Posted 07 October 2012 - 13:11

repsectiv 10% din puterea acc-ului - suporta discutii. ![]()
Am gasit diverse redresoare de la 0,8A la 40A dar mi-a atras atentia o firma suedeza ce produce redresoare inteligente in 4 sau 10 trepte de incarcare , CTEK de la care am ales doua modele : mxs 3,6 sau mxs 5.0 . Din cauza diferentei mici de pret m-as duce pe mxs 5.0 plus ca are functia de desulfatare si incarcarea in 8 trepte. Astept un sfat de la cunoscatori . http://www.mivarom.r...e-5000ma-p-7550 Asta e produsul ideal pentru orice baterie cu acid intre 30 si 70Ah, merge si la baterii mai mici gen alea de UPS dar le incarca mai rapid, fara sa le strice. Daca ai aro sau utilaje cu baterii mai mari de 70Ah ia varianta de 10A. Edited by andreic, 07 October 2012 - 13:14. |
#3
Posted 07 October 2012 - 13:12

nu are nici o protectie , incarca de fierbe acc-ul Vezi dacă mai fierbe. Dar nu-l lăsa mai mult de 10 ore. Măsoară, dacă ai cu ce, tensiunea în gol la ieşirea redresorului. Ar trebui să fie < sau = 14,5V. Edited by Mircel, 07 October 2012 - 13:16. |
#4
Posted 07 October 2012 - 17:41

Ia unu chinezesc in 7 trepte in comutatie si uita de suedeji ca o sa coste de te rupe si nu face. Multumesc de adresa , da , costa mai bine de jumatate din celalalt...
Până să te hotărăşti ce să cumperi, încearcă o încărcare a acumulatorului cu actualul redresor dar inseriat cu un bec de far cu cele 2 filamente în paralel. Vezi dacă mai fierbe. Dar nu-l lăsa mai mult de 10 ore. Măsoară, dacă ai cu ce, tensiunea în gol la ieşirea redresorului. Ar trebui să fie < sau = 14,5V. Acel redresor vreu sa poata incarca si acc tip agm si gel , ce mi-a indicat @andreic este excelent . Am mai gasit de la bosch ceva apropiat dar tot la pret mare . Ramine "chinezismul" ![]() |
#5
Posted 07 October 2012 - 21:33

Acela va fi cred in final , efectiv face aproape tot ce e pe mxs 5.0 doar carcasa si dimensiunile difera putin . Multumesc de adresa , da , costa mai bine de jumatate din celalalt... Daca ajung sa nu mai pot porni nu e problema , am cu ce sa dau curent , mai mult am nevoie pentru intretinerea acc-ului, pe timp de iarna circul foarte putin cu masina personala . Acel redresor vreu sa poata incarca si acc tip agm si gel , ce mi-a indicat @andreic este excelent . Am mai gasit de la bosch ceva apropiat dar tot la pret mare . Ramine "chinezismul" ![]() Nu-i mai simplu sa ai baterie buna si sa pornesti masina ,macar,15 min pe saptamana ? O mai dezmortesti un pic, mai vorbesti cu ea, ce naiba , o lasi de izbeliste toata iarna ? ![]() Edited by spik1, 07 October 2012 - 21:34. |
#6
Posted 08 October 2012 - 11:24

Nu , nici chiar asa sa o las uitata in parcare , o pornesc cel mult la 10 zile si o las nu dupa ceas ci pina ajunge apa la temperatura maxima .
Am nevoie de redresor si pentru un acc tip agm , plus ca nu-mi plac redresoarele/incarcatoarele la care nu sti ce se intimpla sau mai pe scurt , pentru acc ni-mh de la aparatele foto folosesc un incarcator maha c9000 care da toate detaliile , are mai multe optiuni , regenerare acc etc iar pentru masina am o besica de redresor care incarca dupa starea vremii ![]() L-am comandat pe cel recomandat de andreic , multumesc . Revin cu impresii dupa prima utilizare , la rewiev-uri spun cei care l-au folosit ca merita nota 11 din 10 ... Edited by hemTT, 08 October 2012 - 11:26. |
#7
Posted 11 October 2012 - 19:38

A sosit in perfecta stare . Mic, usor de folosit, manual in limba romana , nu biriie . L-am testat pe un acc de 55A montat pe masina , merge excelent . Mai jos atasez poze pentru a se vedea gabaritul, in pachet vin si 4 holsuruburi pentru montaj in masina sau in garaj pe perete, cost cu transport 156 lei. A sosit nesperat de repede din Alexandria avind in vedere ca am ales PTTR-ul.
Edited by hemTT, 11 October 2012 - 19:57. |
#8
Posted 20 October 2012 - 10:28

Aparatul a fost verificat pe mai multe tipuri de acumulatori intre timp :
-nu trebuie scoase dopurile de pe elementi in timpul incarcarii, nu fierbe nimic -programele se deruleaza in mod automat fara interventie exterioara -este primul redresor care chiar incarca un acumulator si asta se simte pe termen lung , respectiv 10 zile de cind urmaresc -am lasat 2 zile un acumulator sub tensiune de mentinere fara sa-mi fac griji - am reusit sa resuscitez un acc de ups care aparent era de aruncat, pus apa pina la nivel , inchis si pus la incarcat. Desi era de 7A l-am pus fara griji dupa sfatul lui @andreic - l-a incarcat rapid fata de un acc auto dar calitativ perfect. La contra pot pune doar ca nu poti incarca rapid un acumulator , sa spunem 30 minute si sa pleci la serviciu si timpul destul de lung de incarcare daca acc este de 70A si descarcat, trece de 14 ore. |
#9
Posted 20 October 2012 - 12:42

Iata si poze de interior pentru cine e curios si nu vrea sa demonteze
![]() Attached FilesEdited by andreic, 20 October 2012 - 12:48. |
#10
Posted 20 October 2012 - 21:28

Am ramas placut surprins ca desi e "chinezism" arata bine lucrat si are piese, chiar are piese
![]() |
|
#11
Posted 02 November 2012 - 21:34

Am gasit azi la Lidl un redresor dragut , mic, cu posibilitate comutare 6/12 volti - pentru cine doreste ceva ieftin si (cred) util , costa 79,9 lei
|
#12
Posted 02 November 2012 - 21:42

Am inteles ca ala are un minim de automatizare, chiar daca nu e complex ca ala chinezesc limiteaza tensiunea la incarcare ceea ce e oki. Daca-l testezi mai mult sau ai un manual al lui detaliat posteaza-l.
|
#13
Posted 03 November 2012 - 11:58

Quote M-am interesat de incarcarea optima a acc plumb/acid si am gasit ca incarcarea trebuie facuta la 0,05C , la un acc de 62A trebuie un curent de 62*0,05=3,1A . Am vazut pe forum ca procentul era altul , repsectiv 10% din puterea acc-ului - suporta discutii. Oricum, daca se respecta acea forma de unda data si in manual, dar si pe eticheta produsului, cred ca per total, merita banii. Mai merita si prin prisma gabaritului si a greutatii. Dar nu stiu cate baterii o sa desulfatezi tu de-a lungul timpului. Problema este insa si de alta natura: o sa te ajunga daraua mai mare decat ocaua cu montatul si demontatul bateriei. In scurt timp o sa-ti dai seama ca e mai productiv sa-ti iei o baterie noua care te va tine lejer 4 ani, decat s-o incarci pe asta. Daca nu mergi cu masina, iarasi belea, este mai bine s-o pui in conservare intr-un loc mai calduros decat s-o lasi pe masina si s-o incarci din cand in cand, chipurile, pentru mentinere. Ea se va sulfata incet-incet si nici mama redresorului in n-spe mii de trepte/stagii n-o va mai resuscita. Edited by cristi.r, 03 November 2012 - 12:11. |
#14
Posted 03 November 2012 - 23:26

Am vreo 3 sau 4 montaje facute din Tehnium dar ... la unul trebuie setat manual voltajul , la altul nu decupleaza altul inca e in stadiul de schema "paianjen" (fara cablaj) , trebuie sa leg ampermetru in serie sa vad ce se intimpla la el etc , asa ca am cautat ceva mic, util si inteligent. De doua ori pe an verific acumulatorul de la a la z , la 1300 am avut o baterie varta de 55 care a mers fara probleme vreo 8 sau 9 ani . Pentru frig am facut husa la acumulator aproape de cind am luat masina . Nu circul mult cu ea dar de cind ma stiu nu mi-a placut sa las masina defecta in parcare , indiferent de temperatura sau nefolosire trebuie sa plece la prima cheie ca de nu bucati fac tot motorul
![]() |
#15
Posted 29 January 2013 - 18:56

Palmares :
4 acumulatoare Rombat intre 45- 75Ah "fara intretinere" resuscitate - merg perfect. Ghilimelele sunt puse pentru ca in fiecare am bagat apa de la 200ml pina la 500ml un acc Varta de 90Ah resuscitat si merge de 4 luni fara probleme pe un suv peste 10 de acc pentru ups si motocicleta Deci - acest incarcator isi merita banii fata de alte minuni gasite prin comert Intrebare : cum scot eu capacele la un acumulator Rombat Premier ? ( tot fara intretinere) , intreb ca asta e mai cu schepsis . Am primit o suma considerabila pe al meu optima yellow si o dau dar vreu sa-mi iau un Premier de 65Ah si cum imi place sa stiu de la inceput ce are inauntru intreb ca sa nu ma apuc sa stric ceva la ea ![]() Edited by hemTT, 29 January 2013 - 18:57. |
|
#16
Posted 29 January 2013 - 22:32

Foarte bun review-ul asta, pentru cine este interesat de aspect.
Capacele la premier sunt bagate prin "clic", deci nu prea stiu cum o sa le scoti, fara sa afectezi plasticul din zona. Bateria are arestor de gaze pe lateral, deci nicio grija in privintele Sper sa nu pun intrebare tampita, dar ce te astepti sa gasesti inauntru ? Este noua bateria, sau ? |
#17
Posted 30 January 2013 - 14:41

Inauntru - ma refer la iesirea din garantie cind o pot desface sa verific electrolitul si daca e necesar sa mai pun apa distilata .
"Este noua bateria" azi o cumpar de la reprezentanta Rombat Cj. ![]() ![]() |
#18
Posted 31 January 2013 - 18:48

Am luat Rombat Premier 65Ah/640A(en), original a venit cu 62Ah/540A(en)
Am disperat vinzatorul ![]() care e diferenta de fabricatie intre premier si calciu ? cu ce-i mai buna premier ca si calciu ? care e data de fabricatie a acumulatorului si cum se citeste codul ? de ce scrie "fara intretinere" cind acumulatorul e cu acid lichid in el si prin proces chimic/caldura are o pierdere de 2% apa/element raspunsurile au fost evazive , la diferente mi-a spus ca amperii si bacul ; la calitate premier , de ce ? pentru ca e mai noua tehnologia , nu mi-a dat "codul" de citire al stantarii de pe baterie dar mi-a spus ca e prin octombrie 2012 , aici va rog daca stiti sa-mi spuneti cum decodific 9225D1. La ultima raspunsul e : nu exista acumulator cu acid lichid liber in element fara pierdere ! Desi nu trebuie am pus-o pe incarcator pina miine sa vad dupa ce analizeaza ce spune , pina acum a stat pe pragul "3"(incarcare ) 20 minute ceeace arata ca acumulatorul e incarcat , a venit cu 12,59 volti inainte de incarcare . Nu vreau sa cred ca e mai veche de 6 luni ... ca miine sunt la (pe) el la magazin - l-am rugat frumos inainte sa o iau . Oricum are garantie si de-i mai veche o pun pe aia mare si dau la automat pina o scurcircuitez ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users