Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...
 Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 

Fara Christian tour

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#55
Ypsy

Ypsy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 01.07.2019
Eu sunt tare dezamagita de Christian Tour. Desi as spune ca vina imi apartine. Naivitatea si increderea mea intr-o companie ca si Christian Tour.

Am cumparat o excursie in Egipt in decembrie pentru iulie. 2 femei cu 2 copii de  7 si 9 ani. Am ales Egipt deoarece cursele de avion erau la ore normale ( in Turcia era plecarea spre casa la 6 dimineata, ceea ce insemna ca ne-ar fi dus la 4 in aeroport - 2 femei cu 2 copii cu bagaje la 4 dimineata intr-un aeroport... am zis ca nu riscam ).

Ca atare am cumparat biletele... Le-am platit integral, conform contractului. Fara intarzieri, fara discutii.

Pe la mijlocul lui iunie, prietena mea merge la agentie ( sa plateasca ultima transa ) si primeste biletele de avion. Nu ne-am uitat nici una din noi pe ele. Agenta nu ne-a comunicat cum ca s-ar fi schimbat orele de zbor, asa ca nici nu ne-am gandit sa ne uitam.

Pe la sfarsitul lui iunie( adica ultima miercuri din luna ), tot prietena mea merge pe la agentie ca sa primeasca o oferta pentru sora ei, care s-a gandit sa vina cu noi. Printre altele, agenta ii inmaneaza alte bilete de avion, de data asta comunicandu-i ca s-a schimbat orarul de zbor.

Atunci am inceput sa ne uitam.

1. Plecarea din Oradea este la ora 8 seara. Ceea ce inseamna ca ajungem in camera cel mai devreme la 1 noaptea... Fara cina, ca doar la ora aia... Si chiar daca hotelul ne-ar da, cum sa mananci la 1 noaptea??

2. Plecarea din Egipt este la 1 la pranz si ajungem la 8 seara. Se pare ca este o escala intre timp. Cu tot cu transferuri, inseamna vreo 8 ore de drum... Copii nemancati de la micul dejun.

3. Compania aeriana pentru care erau biletele era o companie de care nu am auzit in viata mea... AMC Airlines. Caut pe net, au 6 avioane de toate. Caut ceva ratinguri despre aceasta companie pe https://www.airliner...ty-rating-tool/ . Nu exista acolo.

4 Intru pe site-ul Christian Tour , in oferta : Blue air cu orele primite la inceputul lui Iunie, care atunci observ ca nu mai erau cele din oferta initiala, dar nu erau chiar atat de catastrofale ca si cele de acum.

5. Merg la agentie. Incerc sa le spun nemultumirile mele. Agenta imi spune ca pot sa cumpar mancare copiilor din aeroport. Serios acum?

6. Scriu o sesizare pe adresa de mail : relatii clienti. In care le explic ca modificarile de orar zbor, itinerariu si campania aeriana ma nemultumesc profund, ca nu mai doresc aceasta excursie si ca le cer sa-mi ofere ceva la acelasi nivel de cazare si masa catre o alta destinatie.

Mi se raspunde foarte prompt ( dupa 3 ore ), cum ca :

"Conform contractului cadru de comercializare a pachetelor de servicii turistice, agentia de turism organizatoare poate modifica in mod unilateral si alte clauze ale contractului privind pachetul de servicii de calatorie decat cele legate de pret, atunci cand modificarea este nesemnificativa si calatorul a fost informat in scris cu privire la modificare."

Si aici eu spun : schimbarea nu este deloc nesemnificativa pentru noi. Informarea in scris se numesc bilete date in mana printr-o conjunctura in care prietena mea a intrat in agentie?

"Va mentionam faptul ca orarul de zbor sau compania aeriana ce opereaza zborul nu reprezinta  caracteristici principale ale pachetului de servicii turistice, iar modificarea acestora nu-i ofera turistului posibilitatea de a inceta contractul fara a plati agentiei de turism organizatoare o penalitate adecvata si justificabila."

Poate eu sunt mai cu pretentie, dar pentru mine modul cum ajung in locatia de vacanta este o caracteristica importanta in alegerea pachetului. Totusi i-am intrebat care este penalizarea. Inca astept raspunsul, pe care nu l-am primit. Conform contract, daca renunt in mai putin de 16 zile ( ceea ce este cazul azi ), penalitatea este 100%. Adica nu recuperez nimic. Doar ca eu renunt din cauza unor modificari care s-au intamplat in ultimele 16 zile....

Si ceea ce m-a suparat enorm este faptul ca au terminat e-mailul cu cuvintele :

"Va mentionam faptul ca dumneavoastra veti beneficia in continuare de toate serviciile de transport cu avionul, transfer, cazare si masa incluse in pachetul turistic."

Ce e de mentionat in asta? Mi-am achitat toate obligatiile de client. De ce nu as beneficia de ceea ce am platit?


In momentul de fata, mi-e groaza de plecarea in concediu [pe care am asteptat-o un an de zile si pentru care am strans banii un an intreg. Sunt enervata ca platesc o gramada de bani ca sa-mi chinui copilul in astfel de conditii de zbor. Sunt frustrata si umilita de faptul ca am avut incredere in acest operator turistic si nu pot sa fac altceva decat sa scriu pe un forum...

NICIODATA nu voi mai alege Christian Tour si NICIODATA nu voi recomanda.

Parerile personale sunt generate de experiente personale. Ceea ce am scris aici, este parerea mea si experienta mea cu Christian Tour.


Ps. Oare sa fac sesizare la ANPC? Pentru faptul ca nu am fost informati corect de modificari? Oare are rost? Sau doar imi voi mari frustrarea ?

#56
geostorm

geostorm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,115
  • Înscris: 03.12.2017
Organizarea e o problema mare in orice companie romaneasca, nu doar la Christian Tour.

Edited by geostorm, 01 July 2019 - 13:43.


#57
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Nu-s ce sa zic, eu am fost o singura data cu CT la Varna si desi aveam programata plecarea(la intoarcerea din Varna) la o data anume, am vrut sa mai stau 2 zile si cei de la agentie au fost de acord cu modificarea , chiar m-a mirat. La intoarcerea in RO unul din pasageri care se luase in gura cu soferul inca de la Balcic a avut tupeul sa-i spuna soferului sa opresca unde vrea el, iar soferul i-a spus ca daca ar fi vb.civilizat la Balcic ar fi facut un sacrificiu dar asa....Pasagerul a inceput sa injure si ultima ora in autocar s-a transformat intr_un circ jalnic...
Nu spun ca agentiile astea ar fi un exemplu mondial de organizare dar nene, unii pasageri sunt atat de grobieni ca iti vine sa-i iei la pumni...o fi chiar asa de greu sa vb.frumos cu soferii sau ghidul?

Edited by Valmont43, 01 July 2019 - 14:29.


#58
Ypsy

Ypsy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 01.07.2019
Dragilor,

pentru cine e curios, am sa va povestesc contiunuarea :

Am facut reclamatie la ANPC, dar inca nu am primit raspuns : au termen 30 zile sa raspunda.

Intre timp, a venit ziua sejurului :
  • avionul a pornit cu intarziere de 90 minute, care s-au facut 120
  • am ajuns in Egipt dupa 1 noaptea ( ora Romaniei ), deci in data de 12.07 si nu 11.07 cum am platit eu
  • am primit cheia de la camera la ora 3 dimineata, unde SURPRIZA : aveam un pat dublu, in conditiile in care noi eram 2 adulti si 2 copii
  • am mers la receptie, ne-au adus inca 2 paturi in camera, asa ca s-a facut ora 6:30 dimineata cand am pus copiii de 7 si 9 ani in pat la somn.

Absolut ingrozitor si dureros!

In afara de acest eveniment oribil, vacanta a decurs frumos : marea Rosie este superba, resortul curat si frumos, mancarea a fost in regula - nu am avut nici o problema nici noi, nici copii. Abia astept sa ma reintorc in Egipt, dar NU cu Christian Tour


Dar, am stat 6 nopti, in conditiile in care am platit 7. Am reclamat din nou la Christian Tour si, in functie de raspuns voi merge mai departe la ANPC.

Pentru cine e curios, am sa va tin la curent.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate