Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 

Fara Christian tour

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#19
NDODO

NDODO

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.06.2013
Am fost intr-o excursie in circuit din data de 23.05.2013 prin Italia si Coasta de Azur. Rar mi s-a intamplat sa am parte de o asa proasta organizare si de lipsa de interes fata de platitori. Daca banii s-ar fi dat dupa efectuarea serviciului, firma ar fi ramas fara bani.  Dar sa va explic: in prima zi, pe lungul drum spre Budapesta,ni s-a explicat ce minunate sunt optiunile cuprinse in prospect, care nu sunt cuprinse in programul de vizitare dar care prin  amabilitatea agentiei se pot efectua pe bani suplimentari. In aceste conditii,ghidul a colectat banii pentru optionale, cca 185 euro de fiecare pentru care s-a eliberat o chitanta ( vaucher) de numai 154 de euro, aburindu-ne ca pentru restul, sunt programati ghizi locali si alte cheltuieli nedecontabile. Dupa ce am achitat aceasta suma, ni s-a atras atentia ca totusi nu am platit nici un bilet de intrare la catedrale,muzee si alte obiective, care au mai costat inca  aproximativ 150 de euro.  Deci totalul real al excursiei  a fost de 780 euro + biletele de intrare si alte taxe fata de 529 euro ceruti de agentie, plus optionale si bilete.
Sa va explic ce se intimpla cu cei care nu platesc “optionalele”. Doua persoane care vazusera turnul din Pisa, au fost “depozitate” la iesirea din autostrada principala intr-o parcare de camioane, cu un magazin satesc  si lasate sa astepte pe bordura pentru numai 1,5 km distanta pana la satul Pisa. Dupa doua ore, au fost “culese” ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat.
Excursia a avut urmatorul itinerariu de tren Roma- Budapesta, unde din autobuz au coborat cei pentru Praga si s-au urcat altii pentru Italia. La Padova s-au urcat altii care au venit cu avionul.  Padova, o localitate “anexa” a Venetiei, anexa la cca 30 de km, localitate cu pretentii de statiune, in realitate un sat,ca toate satele din Italia. Si de acum incepe calvarul.
Prima vizita,la Venetia, a decurs cam asa: in autobuz ni s-au prezentat date despre Venetia, dupa care am efectuat  “ turul pietonal” in mars fortat, in care ni s-au aratat palatul cutare,biserica cutare, etc “despre care v-am spun in autocar”. Dupa turul pietonal, ni s-a comunicat locul si ora de intalnire, lasand timp liber aprox. 2 ore sa vizitam canalele,podurile,muzeele, sa mancam,sa mergem la toaleta { 3 euro), etc. In realitate abia ai timp sa faci fotografii la ceea ce vezi in jurul tau.
Acelasi lucru s-a intamplat in toare orasele vizitate, dar cel mai rau a fost la Florenta, in care am ajuns la ora 5 seara; am facut turul pietonal in forta,pana la ora 6  si s-a comunicat ora de intalnire 8 la autobuz la cca. 1,5 km. Cine vroia sa vada Galeriile Ufizzi ,care se inchid la ora 7 ramane cu buza umflata,asa ca nu iti mai ramane decat sa te intorci pe acelasi drum si sa mananci pe unde apuci. Daca cumva intarzii,esti in pericol sa ramai  in oras si sa te descurci cum poti dupa afirmatiile ghidului ( care a fost teroristul excursiei) prin faptul ca in loc sa incerce sa fie amabil si sa aplaneze conflictele, a facut in asa fel sa te enerveze si mai mult,amenintandu-te ca nu e obligat sa astepte adunarea grupului si nici sa depaseasca orele de plecare. Printre altele, daca i se spunea sa mearga mai incet, el mergea si mai repede, incat coada se intindea pe 2-300 m  si nu te puteai ghida decat dupa cel din fata ta. La discutiile din autocar pe aceasta tema,ghidul “terorist”ameninta ca te poate da jos din  autobuz,conform contractului semnat.
Cel  mai rau a fost la Roma  pentru 2 calatori mai tineri,care au renuntat la excusia de la Tivoli,stabilind cu ghidul ora de reintalnire 20  la hotelul celor cazati in Roma. Intrucat ziua a fost ploioasa, excursia la Tivoli a durat mai putin,asa ca am ajuns la hotel la ora  19 si 15 si am stat pana la ora 19 si 35 dupa care autobuzul a plecat  lasandu-i de izbeliste pe cei doi la cca 35 de km de hotelul unde am fost cazati. Mentionez ca grupul a fost cazat in doua hoteluri : unii  in Roma cu mic dejun si ceilalti in Pomezzia cu cina. Cu toate ca turistii au fost de acord sa-i mai asteptam pe cei doi, cu exceptia unuia, “micul terorist” a dat comanda de plecare dand vina pe blocarea circulatiei.Cei doi fiind de nationalitate romano-americana au luat greu legatura cu ghidul datorita unor probleme telefonice; ghidul i-a indrumat  spre o statie de metrou de unde sa ia un autobuz care nu  mai circula din luna aprilie. Cei doi au avut  noroc cu o italianca miloasa care i-a ajutat ca  un particular sa-i duca la hotel contra sumei de 65 euro. Cinste celor doi pentru calmul lor, fiindca eu in locul lor il strangeam de gat pe micul terorist,tupeist si arogant. De altfel,daca i se spunea orice, riposta cu contractul de calatorie si daca esti nemultumit,poti sa pleci acasa dar sa nu faci scandal, pentru ca are dreptul sa te dea jos din autobuz.Avea pretentia sa-l consideri un domn  cu toate ca nu-i vedeam nicio calitate.
Sa va explic care a fost treaba cu cele doua feluri de cazari la Roma: un grup a fost cazat la un hotel din Roma la 3 statii de metro de centrul istoric,iar celalalt grup la un hotel din “statiunea” Pomezzia ( la 2 km de mare  si la 35 km de centrul istoric al Romei ) acest grup beneficiind si de cina. Am fost cazati la hotelul “Palace 2000” cu  urmatoarele calitati: aveai de parcurs pe jos 3-4 km pana la prima statie de autobuz , aveai de mers cu trenul 20 de minute pana in Roma, dupa care luai metroul si mergeai 20 de minute pana in centrul istoric.   Toate acestea s-au intamplat intr-o duminica cand in “statiunea” Pomezzia dupa ora 18 nu mai circula nici un autobuz iar autocarul  nostru este in a 10-a zi si face pauza totala, fapt care se intampla numai la agentia”Cristian Tour”. Halal organizare ! De cina ce se va mai spun ! Hotelul nu are o bucatarie adecvata si nici bucatar iar rezultatul a fost mizerabil. Friptura de pui cruda, cu tuleie, friptura de porc cruda ( nefiarta) de nemancat, buna numai ca talpa de pantofi, o felie de paine si macaroane nefierte. Micul dejun a fost la fel de nemultumitor,fata de toate hotelurile prin care am fost cazati. Nu vreau sa va mai plictisesc si va sfatuiesc sa tineti seama ca viteza medie a autobuzului  este de cca 70 km pe ora pentru ca foloseste mai mult drumurile nationale decat autostrazile, deci timpul ramas pentru vizite este de maxim 4 ore pe zi. Autobuzul asa-denumit  avea urmatoarele calitati: avea mai vechi de 10 ani,nu avea nici o plasa unde sa pui bagaje,avea 3 scaune defecte pe care nu te puteai lasa pe spate,sonorizarea nu se auzea in spate pentru ca motorul nu era izolat fonic,climatizarea functiona mai mult in fata iar scaunele din spate de deasupra motorului frigeau. Asta e diferenta dintre autobuz si autocar.
DECI NU CDREDETI TOT CE ESTE SCRIS IN PROSPECTUL AGENTIEI , iar obiectivele “ BOLDUITE” (ingrosate) nu le vedezi dacat la exterior iar cele OPTIONALE numai CU PLATA.
UN ULTIM SFAT : ALEGETI ALTA AGENTIE DE TURISM, EXISTA ALTELE MULT MAI BUNE !

#20
bucurescumiha

bucurescumiha

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.07.2013
sunt in muntenegru si asteptam autocarul de 3 ore deoarece s a ratacit...
am venit pe 9 si ce credeti ....si atunci sa ratacit si am ajuns cu 2 ore intarziere...am avut 3 soferi care au tinut sa sublinieze ca sunt 3 pt siguranta dupa ,,,,accidentul din munti unde tot un sofer neexperimentat si obosit a omorat atatia oameni,,, unul din soferi avea 150 si fara nici un fel de rautate,,, doar cu groaza sa nu l am si la intors va spun ca nu ajungea la pedale, cat timp a condus ne a terorizat ,, in momentul in care schimba vitezele pt xa nu calca bn ambreiajul facea un zgomot de nedescrus si aveai imoresia ca zboara motorul in momentul cand il tura in gol sau jumate in viteza,,,,
evitati christian tour pt excursii cu autocarul ,,,, cu avionul nu am fost ,,
au ajuns turistii cu autocarul cu care noi plecam,,,nu exagerez toti sunt fericiti ca au ajuns cu bn pt ca spun ca au avut un drum de cosmar cu soferi obositi si condus haotic,,, cu rataciri dese,,,
ce pot sa spun mi e groaza de drumul innapoi atat mie cat si celorlalti turisti care trebuie sa plece spre ro...si asteapta de 3 ore in receptia hotelului...
o agentie de nimic care vrea sa faca profit cu orice pret inchiriind soferi fara experienta probabil fff ieftini necontand viata pasagerilor...cum se poate sa te joci cu viata oamenilor doar pt bani?

#21
laurentiu1711

laurentiu1711

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 25.01.2012
EVITATI CHRISTIAN TOUR !!!  M-am intors acum 3 zile din concediu Grecia>Zakynthos. Inca de la primul contact cu aceasta agentie am avut parte de neplaceri; mai exact am facut rezervarea telefonic si mi se spune din start ca trebuie sa platesc inainte de a sti daca mai au locuri libere la hotelul ales...cum vine asta ??? Am plecat cu o alta agentie 2 ani la rand si nu mi s-a propus asa ceva...mi se spunea direct daca mai au sau nu locuri. Nu dau numele agentiei sa nu creada cineva ca sunt de la firma concurenta desi peste tot scrie ca sunt parteneri. Mentionez ca am ales Christian Tour din simplul motiv ca oferta era cu 7 nopti de cazare fata de cei cu care am mers in anii trecuti care aveau doar 6 nopti...revenind la subiect mi se spunea continuu ca imi pot recupera banii ; adica sa fac un drum pana la sediul lor de pe nu stiu ce strada sa semnez cateva hartii si pe urma imi intra banii in cont ( 2-3 zile lucratoare) cu alte cuvinte trebuia sa ma invoiesc o zi de la serviciu ca sa imi recuperez banii sau sa merg la un hotel ales de ei caci probabil asta urmaresc sa dai banii si pe urma sa te trimita unde au ei procentul mai mare. In cele din urma domnisoara de la telefon m-a asigurat ca au locuri la hotelul ales si am platit in aceeasi zi integral. Am fost in mall Plaza Bucuresti pentru ca acolo era cel mai apropiat birou al lor; toate bune, am ajuns la birou si am dorit si eu cateva informatii de la domnisoara de la birou care mi-a raspuns direct ca nu stie ; ea poate doar sa imi incaseze banii ... pt ca eu facusem comanda prin telefon...ok am inteles ca altcineva isi luase comisionul pt vanzarea de bilete si domnisoara nu era disponibila pt mine...trebuia sa stau in fiecare zi cate 20-30 min sa ascult robotul ca sa pot lua legatura cu domnisoara de la call-center pentru informatii despre hotel/statiune ...plecare...etc. Ce m-a deranjat cel mai tare a fost faptul ca domnisoara nu a vrut sa isi sune colega de la call-center sa ii confirme ca platisem rezervarea; mi-a spus in fata sa sun eu sa vorbesc sa confirm rezervarea...adica alte minute de asteptat la telefon cu robotul. Dupa ce am confirmat rezervarea personal am dorit sa facem si asigurare medicala...dupa o zi sotia mea este sunata de domnisoara din mall sa isi ceara scuze ca ne gresise asigurarea medicala si sa mergem sa o ridicam pe cea corecta (alt drum pe banii mei bineinteles).
Vine si ziua plecarii...spre ghinionul nostru am fost asezati pe ultimele locuri in autocar...unde era o caldura de nedescris din cauza motorului plus gaze de esapament pentru ca nu era izolat...si asa am mers aproximativ 23 de ore...inca un aspect in legatura cu autocarul...mai oameni buni cum puteti sa luati copii de 2 ani cu voi la un drum de 23 de ore ??? nu va dati seama ca traumatizati acei copii si pe voi si pe ceilalti din autocar? Trebuie tot autocarul sa suporte mirosul de pampersi; galagia si aerul conditionat oprit pt ca va racesc copii??? este concediu pt toti si toti au platit acelasi bilet, dar si aici este vina agentiei pentru ca nu interzic astfel de lucruri si dau frau liber cretinilor sa isi tortureze copii si pe ceilalti oameni din autocar. Nesimtirea cea mai mare mi s-a parut din partea ghidului de pe autocar care m-a vazut cu o placinta cumparata de la un popas si nu m-a lasat sa urc in autocar pana nu o termin...desi pauza era de 20 min pt ca autocarul oprise cu o ora inainte in padure sa isi faca nevoile un copil de 3 ani...si asa aveam mereu pauzele mai scurte; oricum trebuie sa fi nesimtit sa te iei de mine ca ma urcam cu o felie de placinta in autocar pt ca ne grabeam si sa te faci ca nu simti mirosul de la pampersi schimbati in timpul mersului...una peste alta nu va recomand drumul cu autocarul.
Ajungem in statiune si acolo ce sa vezi autocarul nu merge la hotelul unde aveam noi cazare motivul era ca nu poate intra pe strada respectiva ; dar timp de 7 zile cat am stat acolo au intrat sute de autocare pe acea strada...sa zicem ca au reparat greseala pt ca un ghid din statiune ne-a luat cu masina si ne-a dus la hotelul respectiv.
Excursiile optionale la christiantour erau cu 10-12 euro mai scumpe decat le dadeau cei din statiune asa ca am decis sa mergem cu cei de acolo si totul a decurs perfect.
Stabilim de comun acord cu ghidul din statiune ca luni dimineata la ora 10:30 sa fim gata cu bagajele ca sa ne ia de la hotel si sa ne lase in fata altui hotel unde oprea autocarul; convenim de comun acord sa fim gata la ora aceea desi autocarul venea la ora 13:30 ghidul ne-a spus ca are un avion ..etc...noi oameni de treaba l-am inteles..am zis ca mergem in acele 2 ore sa mai cumparam cate ceva...etc Vine ziua de luni si la ora 10:30 eram doua cupluri si asteptam sa vina sa ne ia ...pe la ora 11:30 am sunat dupa el si ne-a spus ca vine in 30-40 de minute...adica pe la 12:30 venea sa ne ia...si noi nu aveam suveniruri cumparate...nu aveam mancare...nimic...am plecat pe jos cu bagajele in spate pana la hotelul respectiv...aproximativ 20 de min de mers...am mancat ceva in fuga si ne trezim cu autocarul la ora 13:00 si cu ghidul care striga la noi sa ne grabim ca ei au pierdut feribotul si au intarziat si trebuie sa plecam...ne urcam in autocar...surpriza...era plin de turisti care inca nu ajunsesera la destinatie...si uite asa am mers prin toata statiunea sa ii lasam si pe ceilalti la hoteluri, am ajuns in port...feribotul plecase...am stat o ora la soare in mijlocul zilei ...de la ora 14:00 pana la ora 15:00...
Concediul a fost frumos...va recomand cu caldura sa vizitati zakynthos dar evitati Christiantour...am mers 2 ani cu alta agentie si totul a decurs perfect; oameni organizati care vorbeau frumos si te ajutau cu orice informatie. Rusine pentru aceasta agentie care isi face atata reclama, ofera servicii mizerabile...si isi bat joc de vacantele oamenilor.

#22
aturbatu

aturbatu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.08.2013
Zilele trecute am platit o excursie / circuit prin marea agentie Christian tour. Servicii execrabile inca din agentie cu toate ca eu ii plateam si imi imaginam ca voi face un concediu deosebit.
Dupa cateva zile am avut surpriza sa fiu informat ca excursia respectiva s-a anulat si mi se ofera posibilitatea sa aleg intre alte doaua circuite asemanatoare dar cu alte date de plecare. In nicio ora am dat acceptul dar am solicitat ca pozitia avuta in autocar sa nu fie pe ultimele locuri. Mentionez ca circuitul era mixt avion/autocar. De aici a inceput calvarul. Nu au colaborat in niciun fel si a doua zi m-au anuntat ca nu mai au locuri la avion si ca daca nu merg cu autocarul toata excursia imi pot returna banii platiti. Deci eu am avut incredere si le-am platit o excursie care initial au confirmat-o ca sigura si ei ne-au tratat ca pe o marfa si ne-au aruncat la cos.
Va atentionez sa fugiti de aceasta agentie ca de raie ca nici nu stiti ce aveti de indurat in relatia cu ei.
Binenteles ca voi apela la toate mijloacele de aparare, dar raul este deja facut si acest concediu compromis!

#23
stefandrgs

stefandrgs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 22.09.2009
Buna ziua,

Am luat prin CT la data 4 Jul 2013 pentru parintii mei - Familia Stefan o excursie la Hotel Slavyanski - Autocar Sunny Beach Bulgaria (Transilvania) hotel demipensiune 7 zile plecare 09.09.2013. Pret 156 eur/persoana. Eu personal la banii astia nu as avea nicio pretentie decat sa ma duca si sa ma aduca intreg, dar depinde de asteptarile fiecaruia.

1. Au precizat inainte de plecare cu doua zile (deci nu la efectuarea platii sau semnarea contractului-care erau facute din iulie) ca exista un singur punct de debarcare in Sunny Beach, deci nu in fata Hotelului. Nu au fost fair ca au precizat abia atunci si nu e ok sa mai mergi inca vreo 2 km prin statiune pe cheltuiala ta. Ce era sa fac cu doua zile inainte cand bagajele erau facute sa anulez totul? Asta nu e corect si trebuie schimbat. Eu unul as fi putut sa anulez ca imi cunosc drepturile de cetatean european, dar bagajele erau facute.
2. Desi pina asta vara la sectiunea "despre noi" de pe site se preciza ceva de genul ca "noi avem cel mai mic pret pentru ca folosim doar autocarele noastre, nu subinchiriem" (acum nu mai apare pentru ca au schimbat site-ul prin septembrie 2013) autocarul respectiv a fost bineinteles subcontractat, ba mai mult se pare ca soferii nu cunosteau comenzile autocarului si se intrebau unul pe celalalt. Aceste chestiuni par oarecum hilare, dar cand esti intr-o masina cu soferi care nu cunosc masina, te face sa te gandesti la siguranta ta.
3. La debarcare au fost intrebati soferii despre ora de imbarcare la finalul sejurului. Raspunsul a fost ca este ultima cursa pentru ei din sezon si ca nu se stie daca mai vine cineva sa ii aduca in Romania. Acest neajuns vine tot de la subinchiriere.
4. Asistenta turistica "gratuita" cu care se bate tam-tam la toate pachetele CT a fost bineinteles nevazuta pe toata perioada sejurului.
5. La hotel Slaviansky li s-a dat camera doar la etajul 12, si nici prin insistentele la receptie nici la agentie nu s-a putut face nimic pentru o camera la un etaj inferior.
6. Mancarea nu e chiar problema CT, mai mult a hotelului. Se poate citi pe toate forumurile ca mancarea la 2-3 stele in Bulgaria este destul de basic. Eu unul n-as fi foarte bucuros sa mananc in fiecare zi tocana si spaghete, parintii mei au fost multumiti ca aveau si fructe multe (pepene etc).
7. Desi pe toate forumurile scrie ca sezlongurile la piscina se platesc, in septembrie la sfarsitul sezonului probabil ca au facut o concesie si au fost gratis. Vremea nici ea nu depinde de CT dar din fericire a fost ok.
8. Bineinteles ca cineva a uitat sa precizeze ca locul debarcarii s-a schimbat. Daca imbarcarea s-a facut la metrou Izvor pe Bd Libertatii (unde am si asteptat), debarcarea s-a facut la Piata Constitutiei.
9. Cand mi-am recuperat parintii am vazut din pacate si "autocarul de 3-4 stele" cu care au venit. O rabla din anii 80 cu usi duble si geamuri ovale, un fel de "rata" rurala.

Sunt chestiuni neplacute si pentru unul care a mai fost prin lume poate sa fie un dezastru inca de la imbarcare. Putem sa spunem ca CT este un fel de incercare a vietii, o oportunitatea de a ne exersa puterea de a ne recapata zen-ul in urma inselatoriilor si minciunilor pe care le reveleaza viata.

Ar fi fost bine daca as fi avut mintea de acum si asta vara, dar am cazut a doua oara in capcana CT, revin imediat cu detalii.

Edited by stefandrgs, 28 December 2013 - 14:45.


#24
stefandrgs

stefandrgs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 22.09.2009
Pina sa plece ai mei in Bulgaria (pachetul de mai sus) le-am luat pentru la anul  Franta Belgia-Germania 2014 cu reducerile de early booking am platit 400 eur/persoana. Si acum incep emotiile. Savedem cum o sa fie sper ca macar in Paris sa ii lase sa viziteze

#25
vidmaker

vidmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 29.03.2013
Hmm. Deci te duci intr-un restaurant care te baga in spital cu toxiinfectie alimentara si apoi te duci din nou sperand ca nu te mai baga in spital doar pentru ca ai apucat sa faci deja rezervarea.
Va meritati soarta dragilor. Voi cetateni europeni? E o gluma proasta.

#26
stefandrgs

stefandrgs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 22.09.2009

View Postvidmaker, on 28 decembrie 2013 - 19:29, said:

Hmm. Deci te duci intr-un restaurant care te baga in spital cu toxiinfectie alimentara si apoi te duci din nou sperand ca nu te mai baga in spital doar pentru ca ai apucat sa faci deja rezervarea.
Va meritati soarta dragilor. Voi cetateni europeni? E o gluma proasta.
Multumesc pentru comentariu vidmaker. As vrea doar sa adaug ca eu iau deciziile rational tinand cont de anumite considerente cum ar fi valoarea serviciului in raport cu costurile sau ca anumite persoane nu doresc sa calatoreasca cu avionul. Eu iti propun sa schimbi putin perspectiva pentru ca pe forum nu stii cu cine vorbesti si ce nivel are persoana. Eu nu scriu aici ca sa ma plang ci doar ca sa documentez cu argumente reale un serviciu ceea ce ar putea fi de real ajutor cititorilor. Comentariul initial despre un "fiasco" nu foloseste nimanui la nimic pentru ca nu eludeaza faptele. La fel si acel comentriu despre nustiu ce domn din Brasov. Sau cel care spune ca intrarile la obiective erau foarte scumpe. Scump i s-a parut domnului respectiv pentru ca nu s-a informat. In astfel de circuite in care se precizeaza relativ corect ce este inclus sau nu eu zic ca e datoria noastra sa ne informam, ca o forma de respect fata de noi. Cum am spus tu nu stii cu cine vorbesti pe forum si poate un id ascunde o persoana care face zeci de reclamatii la OPC lunar. Sau escaleaza problemele catre institutiile europene care ne apara drepturile de cetateni europeni. Iti propun sa renuntam la limbajul sarcastic si sa incercam sa facem acest forum util persoanelor care sunt in situatia de a se decide in a achizitiona un pachet sau altul. Si sa nu ridicam slavi dreptul de cetatean european. Pentru ca din experienta mea de customer service pentru o societate de telecom din Franta astfel de mici abuzuri ale furnizorilor se intamapla oriunde in UE, trebuie doar sa ai un simt de procuror sa iti dai seama care sunt permise de contract sau nu. Multumesc vidmaker, dar multumesc pentru nimic, pentru ca comentariul tau nu aduce nicio informatie posibililor utilizatori ai serviciilor CT.

Vacanta din Bulgaria despre care am vorbit mai sus fiind un fel de last minute trebuie tratat ca atare, 150 de euro dai, 150 de euro face. Ca CT mai are de lucrat la customer service, la confortul autocarelor, la tonul si cultura ghizilor, astea sunt probleme distincte. Cum am spus la 150 de euro pe sejur poti sa te astepti la orice. :)

Edited by stefandrgs, 28 December 2013 - 20:22.


#27
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006
Prima oara n-ai stiut cum sta treaba, sa zicem ca nu te-ai informat si multe lucruri au fost prea din scurt asa ca ati ales sa pastrati excursia aia in Bulgaria.
Dar dupa toata bataia de joc si mizeriile pe care le-au trait parintii tai si dupa tot ce-ai citit pe aici, mai ai curaj sa-i trimiti tot cu CT? E greu de inteles o astfel de decizie, eu unul n-as face asta cuiva din familie, indiferent cat de imbietoare ar fi "valoarea serviciului in raport cu costurile", de care pomeneai anterior.

#28
stefandrgs

stefandrgs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 22.09.2009

View PostMocebon, on 28 decembrie 2013 - 22:01, said:

Prima oara n-ai stiut cum sta treaba, sa zicem ca nu te-ai informat si multe lucruri au fost prea din scurt asa ca ati ales sa pastrati excursia aia in Bulgaria.
Dar dupa toata bataia de joc si mizeriile pe care le-au trait parintii tai si dupa tot ce-ai citit pe aici, mai ai curaj sa-i trimiti tot cu CT? E greu de inteles o astfel de decizie, eu unul n-as face asta cuiva din familie, indiferent cat de imbietoare ar fi "valoarea serviciului in raport cu costurile", de care pomeneai anterior.

Eu nu am vorbit de bataie de joc si de mizerii. Am vorbit efectiv despre ce s-a intamplat, despre fapte. Daca  asa v-a educat antena 3 asa sa ramaneti. Eu vorbesc despre posibilitatea de imbunatatire a serviciilor. Vad ca tot romanul isi da cu parerea va rog totusi sa vorbiti in cunostinta de cauza. Mocebon, te rog spune-ne ce experiente ai avut cu CT, daca e cazul. Daca nu, sa stiti ca nu faceti niciun serviciu nimanui. Stirile negative e clar ca se transmit mult mai repede decat cele  pozitive. Si se mai si gasesc destepti care habar n-au despre ce se voreste sa le transmita mai departe si sa le amplifice. Mizerii si bataie de joc? Invatati sa citit contractele pe care le semnati si apoi postati. Si apropo m-am informat din forumuri si pot sa imi dau seama cine are habar sau cine bause prea mult in ziua respectiva si i s-a parut ca citeste mizerii.
Eu nu te intreb cu ce autobuz sa imi trimit parintii, ca asta nu afli de la antena 3, eu vreau sa postez fapte nu pareri.
Daca nu stiti sa faceti diferenta intre cele doua, atunci somn usor !

Edited by stefandrgs, 28 December 2013 - 23:31.


#29
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006
Ma cretinule, reciteste-ti postul in care ai bolduit 'nspre fraze si o sa vezi unde e bataia de joc.
Din partea mea poti sa-ti expediezi parintii si in vagoane pentru vite, dar nu te astepta sa primesti apaluze pe aici sau sa te laude careva ca ai economisit cateva zeci de euro...
Pana la urma are dreptate ala de mai sus care a zis ca va meritati soarta: prostia se plateste, iar tu se pare ca ai de gand sa cotizezi la nesfarsit.

#30
SunnyGoldfish

SunnyGoldfish

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 487
  • Înscris: 17.04.2013
Nu este mai bine sa-ti organizezi singur excursia fara o agentie de turism,nu am fost niciodata intr-o excursie in afara tarii atat cu agentie nici singur dar cand ma voi duce ,sper cat mai curand mi-o voi organiza singur ,daca nu plec cu masina i-mi iau bilet de autocar si pentru obiective turistice poti sa cauti pe google sau in orase diferite forme de informare iar pentru cazare poti sa-ti rezervi bilet inainte,e posibil sa iesi mai scump asa dar cel putin ai garantia ca vizitezi ce vrei si cand vrei,poate ma insel dar asta este parerea mea

#31
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,259
  • Înscris: 22.11.2003
nu te inseli, asa este
te costa mai mult, dar faci ce iti place si nu depinzi de altii

PS
cand iei teapa, iei pe barba ta

#32
poney

poney

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 06.07.2009
Mereu cand am plecat din tara in vacanta ne-am "aranjat" singuri. Am cautat si am gasit hotel, am mancat unde ne-a poftit inima si cand ne-a poftit inima, am vizitat ce am dorit noi, ne-am plimbat unde am vrut si cat am vrut, fara sa fim conditionati
de cineva sau ceva. Nu pot face comparatie defel cu o excursie printr-o agentie pt ca n-am experimentat asa ceva si, probabil nici nu o voi experimenta pt simplul motiv ca nu-mi place sa fiu constransa de un anumit program in vacanta. Am mers si cu avionul si cu masina in vacante, pai cand merg cu masina, daca vreau sa opresc 3 ore undeva opresc si gata, pe cand daca as merge cu autocarul ... Sa mai spun ca nu-mi place sa-mi fac nervi in vacanta din cauza altora -ca de ex a celorlalti co-excursionisti!  Oi fi un caz mai ciudat eu, dar in afara de socri, parinti si sot nici cu prietenii nu-mi place sa merg in excursii/vacante-am fost acum ceva ani cu un grup de prieteni si, greseala mea a fost ca am decis sa merg cu a lor masina ... vroiam sa mai stau pe partie, nu se putea ca ei doreau la hotel, vroiam sa vizitez nu stiu ce, nu se putea pt ca ei vroiau altceva.
Concluzia mea - vacanta ideala o faci cu persoanele dorite si fara constrangeri de timp si obiective, asa cum se intampla cu agentiile. Bineinteles, constrangeri exista si in vacanta pe cont propriu -banii de care dispui!

#33
un huligan

un huligan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,072
  • Înscris: 11.09.2006

View Postdraku, on 30 decembrie 2013 - 01:17, said:

nu te inseli, asa este
te costa mai mult, dar faci ce iti place si nu depinzi de altii

PS
cand iei teapa, iei pe barba ta
nu te costa neaparat mai mult. te documentezi din timp, faci rezervari din timp si totul e ok. nu am fost nici eu vreodata prin agentie din mai multe motive : nu vreau sa-mi faca altii programul, nu vreau sa coabitez obligat cu persoane necunoscute cu care e posibil sa nu rezonez si nu in ultimul rand nu vreau sa ma bazez pe soferii de autocar ca sa ajung intreg la destinatie.

#34
grecuadrian

grecuadrian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 25.01.2010
am fost foarte enervat de reclamele de prost gust cu maimutele sau ce erau alea de ziceau sa cumparam pachetele de la ct si trebuia sa-mi dea mai mult de gIndit sa evit aceasta agentie ,cautInd un anumit hotel pentru 2015 , ghinion am gasit numai la ei sa nu pierd locul am cumparat :ultra first minute :cu autocarul 14 zile teapa am platit de doua ori transportul fara nici o explicatie , pe viitor o sa evit aceasta agentie care face reclama agresiva doar sa pacaleasca lumea .

#35
a-za-0

a-za-0

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.10.2014
Povestea excursiei mele cu Christian Tour-Senior Voyage,
La sfatul unor buni prieteni am cumparat un pachet-sejur pentru 3 persoane adulte in perioada 2-9 oct, cu destinatia Costa del Sol, fermecata de potentialul excursiilor obtionale care se puteau efectua in zona Andaluziei,. In dimineata zilei de 2 oct la 4,45 am fost in aeroport, ne-am imbarcat si am zburat timp de 4 ore. La destinatie ne-a preluat ghidul de la Cristian Tour, d-nul Sorin Slavu. O persoana tanara, placuta ca aspect, jovial, instruit si care parea a fi un ghid ideal pe parcursul sejurului nostru in Andaluzia. Lucru care s-a dovedit ulterior si destul de repede eronat! Grupul de excursionisti compus in proportie de peste 2/3 din persoane varstnice, pensionari, intre 65 si 75 ani (noi fiind poate cei mai tineri! persoane active, salariati inca!), a fost imbarcat in autocarul romanesc, cu sofer si ghid roman cu destinatia Malaga in jurul orei 12. Obositi si sculati de pe la 4 dimineata, cu bagajele la noi si nemancati, am fost pusi sa vizitam Malaga, la o temperature de peste 27 grd. (o temperature de plimbare total nerecomandata pentru persoane varstice). Ca un “bonus”, d-nul Sorin a inceput sa povesteasca despre loc, zona si mai ales despre el ce ghid bun este, pe unde a umblat, toate pe un ton superior, usor arogant cu ”glumite” nepotrivite pentru un grup de persoane varstice (gen : “sa nu intarziati la intalnirea de la catedrala pt ca vine Banderas special pt voi”, poate si Penelope Cruz pt domni??!!!). Ne-a recomandat cam insistent ce terasa sa alegem pt pranz, cand in jurul nostru erau vreo 10-15 restaurante foarte, foarte ieftine. Cand a intarziat chiar el vreo 10-15 minute de la prima noastra intalnire de la catedrala (ora 13,30, unde era adunat tot grupul!), cineva a comentat ca probabil intarzie pentru ca isi asteapta comisionul de la restaurantul unde dusese excursionistii!! Pe la ora 13,45 am pornit spre cazarea de la hotel Holiday Palace. In timpul acestei deplasari a continuat tonul de sus al conversatiei cu aceleasi glumite de gradinita, si a avut primul moment de iritare cand fortandu-ne sa ne hotaram deja, daca mergem in Tanger sau nu, a constatat ca din cei 40 de oameni din grup doar 18 (inclusive noi cei trei) ar fi fost hotarati pt aceea excursie! Am primit un fluturas cu orarul excursiilor pentru toata saptamina (Tangerul fiind chiar a doua zi vineri pe 3 oct). Dupa ce a apostrofat o doamna care comenta ceva in fata ne-a dat termen de gandire pentru excursii pana la 8 seara. Ne-a prezentat preturile, reducerile, traseele si ne-a specificat ca la pretul de 70 EU, la Granada nu se viziteaza decat gradinile si nu palatul Alhambra, care ar fi inchis de multa vreme. Urma apoi la ora 15 excursia la Marbella cu cardul senior gratuit, sau cu 25 EU/persoana (era ora doua si un pic si noi eram tot in autocar!!). Obositi, transpirati, cu bagajele la noi si oarecum agasati de o calatorie cam lunga pana la hotel (sculati de la 4 dimnineata daca ati uitat cumva!) nu doream decat un pat unde sa ne odihnim un pic. Ajunsi la hotel ne-a mai “glumit” un pic aratandu-ne grupul statuar de elefenti (foarte frumos de altfel) din giratoriul intrarii in resort, spunandu-ne ca pana si elefantii au iesit special sa ne intampine pe noi grupul de la Christian Tour!! La hotel dupa imbulzeala caracterictica noua romanilor la ghiseul receptiei pentru cazare, tot de la Sorin am aflat ca TOATA LUMEA are pentru cazare nu o camera pentru 2 persoane, ci o familie primea un apartament cu hol, chicineta, baie, dormitor cu 2 paturi, sufragerie cu o canapea si un balcon, LA PRETUL DE DOUA PERSOANE EXCURSIONISTE. Am specificat acest lucru pentru ca eu am solicitat la achizitionarea excursiei o camera tripla pentru 3 adulti!! Am insistat sa se verifice la turul operator Christian Tour (care avea obligatia sa verifice la hotel posibilitatile de cazare), sa nu fie canapea sau pat pliant pentru ca un adult de aproximativ 1,90 inaltime nu se poate odihni si relaxa intr-un concediu, decat intr-un pat confortabil CA TOATA LUMEA CARE A PLATIT PRETUL INTREG PENTRU 3 PERSOANE ASA CUM AM FACUT EU!!!. In consecinta am primit acasa inainte de plecare un voucher de hotel pentru o camera tripla (am si acum acest voucher!!) si ce sa vezi am primit de la receptie acelasi tip de camera ca restul grupului, adica 2 PATURI SI 1 CANAPEA !!!  dar la un pret mai mare. La argumentarile mele vis a vis de nemultumirea modului de cazare prin care am explicat ca daca la o familie de 2 persoane care au platit pret intreg, hotelul ar fi dat un pat si o canapea, scandalul ar fi fost inteles si cred eu ar fi fost aplanat cumva. Dar acest lucru nu a fost valabil si pentru o tripla!!!. Cautand sprijin la ghid care are menirea de a rezolva problemele turistilor pe care ii are in grija, si din ai caror bani este platit sa stea de 4 ani pe coasta Spaniei (asa cum s-a laudat Sorin !!), cu acelasi ton superior, arogant si vadit iritat mi-a zis simplu ca asta e! Ca nu se poate da un single decat daca platesc diferenta.  Si de fapt ce era asa mare scandal ca fiul meu doarme pe o canapea, pentru ca si el GHIDUL doarme tot pe canapea!!. Discutia a avut loc in conditiile in care hotelul era mai mult de ¾ GOL !!!, si se putea aplana conflictul foarte usor. Intr-un tarziu la fel de iritat si de agasat de insistentele mele de a fi cazata conform voucherului, receptionerul mi-a promis ca mai pune un pat. Am plecat “victorioasa”din hol si intradevar in mai putin de un sfert de ora am primit un PAT PLIANT!!!! DE ACEEA va rog insistent ca dumneavoastra salariatii de la CHRISTIAN TOUR sa va faceti o rezervare de camera tripla si sa va faceti concediul pe un pat pliant capatat ca o favoare de la receptia hotelului unde a-ti platit un pret intrg ca orice alt turist.
Nu am participat la excursia de la Marbella (care m-ar fi costat 75 de EU pt 3 persoane!). din cauza oboselii si stoarsa psihic de neplacerile din prima zi legate de cazare. Excursia am facut-o insa a doua zi cu autobuzul si cu un cost mult mai mic (cam 20 de EU pt 3 persoane!), visitant orasul, punctele turistice si facand plaja in aceasta statiune comparata pe buna dreptate cu Coasta de Azur!
Dar prima zi nu s-a terminat inca!! Dupa cina, la ora 8 seara m-am dus la intalnirea din hol cu ghidul Sorin, unde urma sa ma inscriu pt trei excursii conform biletelului pe care il aveam de la el (pe 3 oct la Tanger, apoi Cordoba si Granada). Cand am ajuns in hol la ora 8 fix (sunt o persoana absolut punctuala), stupoare: era iar imbulzeala la receptive unde Sorin lua pasapoarte si bani, pentru niste excursii care nu mai aveau acelasi orar cu cel stabilit pe la pranz in autocar in drum spre hotel. Excursiile dorite de mine erau planificate in alte zile, iar Tangerul era fixat pt ziua de 8 oct inainte plecare. Am asteptat pana aproape de sfarsit cand mai ramasesera doar vreo 2 persoane din grup la tejgeaua receptiei. Cand am indraznit sa spun ca nu stiam de schimbarea orarului excursiilor pentru ca nu mersesem la Marbellla, cand el hotarase noul program, mi-a spus pe un ton de sus, ca daca veneam la timp la receptie la 8 (nu intarziasem!!) as fi primit si eu noul orar. Cand am insistat ca nu ma pot hotara pe loc unde vreau sa plec si mai ales ca trebuia sa vorbesc cu ai mei despre excursii s-a infuriate din nou si mi-a zis ca daca nu spun si nu platesc acum pe loc excursiile care urmau sa aiba loc abia peste vreo 4-5 zile, DACA VREA EL nici nu ma mai ia si ca asa este politica firmei, si ca este stipulate si in contract ca excursiile optionale trebuiesc hotarate si platite din prima sau maxim a doua zi. I-am spus ca este absolut neprofesionist, ca nu are dreptul sa nu ma primeasca la excurii si ca terbuie sa imi acorde ragazul de a ma hotara! Cu aceeasi condescententa, aer superior si aroganta mi-a explicat ca daca nu ma hotarasc maine, nu mai pot participa la excursii. I-am replicat ca ma voi plange la protectia consumatorului la intoarcerea in tara, pentru ca nu este o atitudine de ghid profesionist (nu mi-a rezolvat cazarea, a schimba programul dupa bunul plac fara consultarea intregului grup, si in loc sa aplaneze lucrurile, cearta turistii si ii si ameninta!!!). Am calatorit destul de mult si cu foarte multe firme de turism romanesti si straine si asemenea atitudine nu am intalnit-o niciodata. Mi-a replicat ca nu-l intereseaza cine sunt, ce pile am (!) si ca pot sa dau si in judecata firma ca o sa pierd cu success pt ca toate contractele sunt in asa fel facute ca sa pierda toti clientii nemultumiti ca mine!! I-am spus ca ma voi hotara in excursii merg si il voi anunta cu o zi sau 2 inainte.
   Din acel moment nu am mai partiipat la nici o activtate organizata de ghidul Sorin! Am inchiriat o masina si am vazut Sevilia si Cordoba. Am fost cu autobuzul si cu trenul la Fuengirola, Malaga si am cumparat doua excursii de la o agentie locala de turism - Julia Travel. Prima a fost la Tanger unde am calatorit impreuna alti 35 de turisti din peste 10 tari si pe care autobuzul i-a adunat din difeirte localitati pana la portul Tarifa unde ne-am imbarcat calatorind pe feribot la business class. Cu acesta ocazie am vazut cum erau asteptati cu rabdare turistii intarziati (chiar si 10-15 minute), in timp ce SORIN cu autobuzul si sofer roman si fara vreun orar special a lasat la hotel o pereche de excurtsionisti chiar in prima zi de excusii la plecarea la Gibraltar pentru ca intarziasera 5-10 minute, desi platisera excursia!! Nu a tinut cont de faptul ca erau persoane in varsta si poate ca le era rau, nu a sunat in camera de la receptie si pur si simplu i-a lasat la hotel. Habar nu am daca le-a returnat banii sau nu!! Deci Sorin este un ghid “simpatic si grijuliu” care este un profesionist desavarsit care are grija impecabil de grupul lui de persoane varstnice.
A doua excursie pe care am cumparat-o, a fost la Granada unde am vizitat si Palatul Alhambra si unde am avut angajat ghid special pentru intregul complex Alhambra (palat si gradini desi Sorin ne spusese din prima zi ca palatal nu se viziteaza!!!). Nu vreau sa par meschina dar toate excursiile pe care le-am facut pe cont propriu au fost mult mai ieftine, economisind astfel pentru 3 persoane in jur de 250 de euro.
In ulima zi am avut noroc ca d-nul Sorin nu a schimbat ora si locul de intalnire pentru transfer la aeroport. Pe parcursul calatorie spre imbarcare el a avut grija sa ne reaminteasca diplomatic ca ar fi cazul sa adunam bacsisul. Astfel s-a laudat oribil cum a muncit el si a facut un DVD cu toata Andaluzia pe care ni-l vinde ca pe o favoare extrema si la care nu are un pret fix, dar lui I s-au oferit cam 10-15 euro pe el. Deci nu a lasat bacsisul la aprecierea turistilor ci a incercat sa-l impuna, si  nu s-a putut abtine sa nu puna o taxa si la bacsisul pe care oricum l-ar fi primit.
CONCLUZII, sau cum sa aveti o vacanta linistita !!
1. Sa nu folositi Senior voyage, deoarece este doar o iluzie de ieftin intrucat daca o va uitati pe site-ul unui hotel de la Costa del Sol (Holiday Palace de ex), veti vedea ca pretul unui sejur  cu demipensiune + avionul fac exact excursia “redusa” + taxele de aeroport din pachetul de oferta pentru seniori! Deci nici o reducere!!
2. Sa nu folositi Turul operator Christian Tour care trebuie evitat daca nu chiar ocolit pentru ca nu isi protejeaza turistii in nici un fel, iar daca beneficiati de un super ghid ca D-nul Sorin Slavu, nu numai ca puteti fi lasati pe jos la excursii platite daca intarziati, dar mai mult nu va vaajuta sa rezolva nici o problema (asa cum am patit eu cu cazarea). Aceasta atitudine este doar pentru ca nu cumva sa isi strice relatiile personale cu hotelierii si localnicii implicatii in excursii.
3. Cu Christian Tour nu veti primi decat aproximativ lucrurile pentru care platiti si oricum la un pret mai mare (a se compara preturile excursiilor facute cu romanii, prin comparatie cu cele facute cu agentiile locale).
SFATURI
1. FACETI-VA SINGURI REZERVARILE DIRECT PE SITE-URILE specializate sau direct la hotelul ales.
2. Feriti-va de Christian Tour si daca chiar veti sa faceti o rezervare printr-o agentie de turism, alegeti una, care chiar daca este ceva mai scumpa, va ofera garantii ca veti primi ceea ce doriti si mai ales ceea ce platiti.
3. Nu ezitati sa circulate cu autobuzurile, trenurile si metrourile locale, pentru ca sunt confortabile ieftine si va vor duce spre locurile pe care doriti sa le vizitati fara batai de cap si nervi.
VACANTA PLACUTA PE CONT PROPRIU!!

#36
sanumergicuei

sanumergicuei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.12.2014
Am fost cu cea mai proasta firma de turism din Romania: Christian tour. Nu voi mai merge niciodata.
Criterii de angajare pentru ghizi ,la firma pe care mi-e scarba si sa-i pronunt numele: obraznicie, aroganta si prostie.
Vreti sa aveti un concediu ratat ? Mergeti cu ei!
Sa urmeze pe Kara Travel cat mai curand !

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate