Remorca 1 punte vs. remorca 2 punti (tandem)
Last Updated: Feb 15 2012 15:59, Started by
hunor66
, Feb 15 2012 13:51
·
0
#1
Posted 15 February 2012 - 13:51
Care sunt in principal dezavantajele la cele doua sisteme ?
Am inteles ca remorcile tandem, daca vehiculul tragator (sa-i zicem "tractor", chiar daca nu-i cazul intotdeauna...) este descarcat (adica mai usor), si remorca este incarcata, pe drum cu inclinari succesive, te cam ridica de fund ... asa-i ? |
#2
Posted 15 February 2012 - 14:05
horia66, on 15th February 2012, 13:51, said: Care sunt in principal dezavantajele la cele doua sisteme ? Am inteles ca remorcile tandem, daca vehiculul tragator (sa-i zicem "tractor", chiar daca nu-i cazul intotdeauna...) este descarcat (adica mai usor), si remorca este incarcata, pe drum cu inclinari succesive, te cam ridica de fund ... asa-i ? Eu am transportat din Germania utilaje cu platforma (cu o singura axa si cu doua-tandem) trasa de autoturisme. Le inchiriez de aici http://www.inchirier...tforme-auto.php, cea cu nr. de ordine 71 si 73. Avantaj la tandem - capacitate de incarcare mai mare. Si stabilitate mai mare, le rastorni mai greu . Cea cu o singura axa, cu o semanatoare de paioase, cu centrul de greutate sus, mi-a cam dat emotii pe drumurile din Romania. Dar poate ca pericolele erau doar in mintea mea... Atentie la incarcare, sa nu se puna prea in fata sa apese pe carlig, nici prea in spate ca sa forteze invers, sa ridice carligul. Parerea mea este ca stabilitatea tine de modul in care distribui incarcatura pe remorca, mai degraba decat de configuratia ei - monoax sau tandem. Remorcile cu MTMA de 2000kg, 2700kg, 3500kg sunt toate tandem. Cea cu o singura axa avea MTMA 1500kg. La tractor am folosit semiremorca ( un singur ax) si remorca cu doua axe, dar departate (RM-7). M-am oprit la semiremorca pentru ca este mai usor de manevrat Edited by rand, 15 February 2012 - 14:10. |
#3
Posted 15 February 2012 - 14:51
horia66, on 15th February 2012, 13:51, said: Care sunt in principal dezavantajele la cele doua sisteme ? Am inteles ca remorcile tandem, daca vehiculul tragator (sa-i zicem "tractor", chiar daca nu-i cazul intotdeauna...) este descarcat (adica mai usor), si remorca este incarcata, pe drum cu inclinari succesive, te cam ridica de fund ... asa-i ? Da, te cam muta de fund, dar cred ca asa face si cea cu o axa. Oricum, din experienta mea, pot zice ca semiremorcile tandem sunt mult mai stabile, si mai usor de manevrat, mai ales la merdul cu spatele. Am patit cand eram in configuratia asta: 16082010.jpg 124.38K 165 downloads, din cauza unor sleauri de pe sosea sa ma mute destul de binisor de fund, desi nu depasisem 60 km/h. Noroc ca drumul era liber si am reusit sa o redresez. |
#4
Posted 15 February 2012 - 15:15
Deci, doar ca dezavantaje, tandem-urile nu ar avea dezavantaje in plus fata de monoax-uri (?)
P.S. Wow, frumos foc ce e in remorca ! Ce e, opel kapitaen ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users