Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare banca pentru firma

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?
 cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...
 DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)
 

Lucrare La Psihologie Despre Sportivi

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
Niciun răspuns pentru acest subiect

#1
george_09

george_09

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 19.01.2012
Buna ziua, sunt student la facultatea de psihologie si as avea nevoie de ajutorul vostrul in completarea unor scale si chestionare pentru a finaliza proiectul. Cu ajutorul vostru doresc sa aflu daca sunt sau nu diferente intre persoanele ce practica sporturi si cele sedentare pe urmatoarele teme: stima de sine sociala, anxietatea sociala, locul de control (este explicat ce inseamna in chestionar), temperamente si 3 intrebari legate de practicarea sportului.

Oricine practica de cel putin jumatate de an si parctica sportul cel putin 4 zile pe saptamana il invit sa participe la experiment. Aici intra orice tip de sport: culturism, arte martiale, jogging, fotbal, baschet etc. Legat de culturism, daca sunt persoane ce practica de ani de zile culturismul si momentan practica doar de 3 ori pe saptamana le invit si pe ele sa participe la studiu.

Scopul meu e sa gasesc 30 de persoane sportive si 30 de persoane sedentare ce nu practica niciun fel de sport pentru a gasi date statistice relevante.

Daca am incalcat una din regulile forumului imi cer scuze pe aceasta cale.