Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Guvernul șterge datoriile de peste 1 miliard de euro ale CFR SA la bugetul de stat
Last Updated: Jan 17 2012 21:22, Started by
don_dannielo
, Jan 17 2012 10:01
·
0
#1
Posted 17 January 2012 - 10:01
Quote Datoriile CFR SA către bugetul consolidat și fondul de risc, însumând 4,5 miliarde lei (peste un miliard euro) la sfârșitul anului trecut, vor fi anulate de Guvern prin conversia în acțiuni a creanțelor, acțiuni preluate de Ministerul Transporturilor ca unic acționar., Ștergerea datoriilor va fi efectuată prin derogare de la legislația actuală care reglementează datoria publică, relevă un proiect de ordonanță de urgență. Proiectul este semnat de conducerea Ministerului Transporturilor. "Se aprobă stingerea prin conversie în acțiuni a creanțelor principale și a accesoriilor aferente, inclusiv accesoriile aferente celor stinse cu întârziere, cuvenite bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale și bugetelor fondurilor speciale, reprezentând impozite, taxe, contribuții și alte venituri bugetare, individualizate în titluri de creanță emise până la 31 decembrie 2011, datorate de către Compania Națională de Căi Ferate CFR SA (inclusiv filialele Intervenții Feroviare și Întreținere Mecanizată a Căii Ferate) la această dată și nestinse până la data eliberării documentului de atestare", se arată în document. daca mai continua protestele, acum e posibil sa ne trezim cu niste CFRisti a Bucuresti Edited by don_dannielo, 17 January 2012 - 10:07. |
#3
Posted 17 January 2012 - 11:15
Cea mai tare e justificarea: "Operațiunea este justificată de către ministerul inițiator prin necesitatea de a realiza "echilibrarea economico-fiananciară a societății" și achitarea arieratelor, pentru depășirea dificultăților generate de lipsa temporară a disponibilităților bănești și evitarea acumulării unor noi datorii." Deci evitarea acumularii datoriilor se face prin stergerea lor. UAU! Ai dreaq hoti, daca ai ghinionul sa ai o firma in Romania te urmaresc si in gaura de sarpe pentru cateva sute de lei care nu le ies la calcul, dar aici renunta de buna voie la 1 miliard de euro.
|
#4
Posted 17 January 2012 - 12:37
filipxxx, on 17th January 2012, 11:15, said: Cea mai tare e justificarea: "Operațiunea este justificată de către ministerul inițiator prin necesitatea de a realiza "echilibrarea economico-fiananciară a societății" și achitarea arieratelor, pentru depășirea dificultăților generate de lipsa temporară a disponibilităților bănești și evitarea acumulării unor noi datorii." Deci evitarea acumularii datoriilor se face prin stergerea lor. UAU! Ai dreaq hoti, daca ai ghinionul sa ai o firma in Romania te urmaresc si in gaura de sarpe pentru cateva sute de lei care nu le ies la calcul, dar aici renunta de buna voie la 1 miliard de euro. Ai dreptate ! Sunt niste marilani. In Romania castigi bine doar daca risti si umbli cu cioara vopsita (par exemple, incasezi fara sa dai factura). Si astia pentru cateva sute de lei te baga la bulau alaturi de aia care fac evaziune de milioane de euro. Am citit undeva ca un tip o luat 2 ani de inchisoare pt ca nu o inregistrat o factura si o prejudiciat statul cu 500 si ceva de lei. Si ei fac cadou 1 miliard de euro unei institutii corupte care anual pierde bani. In loc sa fie o institutie profitabila ca in toate tarile normale, CFR=ul da mereu gauri la bugetul de stat, ca toate pierderile din toti anii sunt acoperite si suportate de noi. Pana nu o sa se privatizeze toate serviciile astea, numai in pierdere o sa mergem. |
#5
Posted 17 January 2012 - 12:45
Nu e moral, dar in veci vecilor CFR nu ar fi putu achita datoria. De fapt i-a fost stersa ca sa poata acumula alta.
|
#8
Posted 17 January 2012 - 13:14
Probabil de asta o fi fost adus înapoi "Țarul" Necolaiciuc, să le mai împărtășească ceva actualilor șefi și șefuleți din Ministerul Transporturilor și din CFR din bogatul său "know-how"...
|
#9
Posted 17 January 2012 - 13:17
Teodov tetio pe unde umbli ? Ia spune ,astia nu-s bugetari ? Un miliard de euro ???!!??
|
#10
Posted 17 January 2012 - 13:17
De ce nu au încercat să vândă acțiuni la CFR sau să îl vândă unui singur investitor integral???
Poate se găsea cineva!! |
|
#11
Posted 17 January 2012 - 13:20
#12
Posted 17 January 2012 - 13:37
Atentie mare!
CFR urmeaza sa fie vanduta! Si vor sa o faca mai atractiva, sa o vanda fara datorii! Asta e tot! Asa a cerut cumparatorul! LE: scuze, acum am vazut ca asta au postat deja patefonul si ficusul. Edited by CapitanuPICARD, 17 January 2012 - 13:38. |
#13
Posted 17 January 2012 - 13:38
Înțeleg să vinzi ceva care e neprofitabil, iar CFR a demonstrat asta cu vârf și îndesat, indiferent cine a fost ministru la Transporturi, dar încearcă tati să vinzi și datoriile alea, sau măcar o parte din ele.
|
#14
Posted 17 January 2012 - 13:42
la firmele private genul acesta de "stergeri" se fac prin trecerea datoriilor - cesionarea lor - catre firme special infiintate astfel incit firma principala sa iasa curata, in jargon "curatata de active toxice";
La CFR problema datoriilor este foarte complicata; de exemplu CFR-ul are de incasat bani de la CET-uri - a transportat carbune; in mod normal o firma privata nu ar fi transportat daca nu isi primea banii; dar pt ca CFR e de stat iar carbunele pt termocentrale trebuia sa ajunga la destinatie s-a mers pe burta. Renumitul blocaj financiar de pe vremea lui Vacaroiu. Probabil datoriile o sa le preia AVAS-ul cum a facut si cu Bancorex sau altele. Eu as merge pe concesionarea transportului feroviar de stat. Nu pe vinzare catre un asa zis investitor "strategic"; as merge pe concesionare cu majorare de capital (ulterior) pe bursa; |
#15
Posted 17 January 2012 - 13:50
inside_spy, on 17th January 2012, 13:38, said: Înțeleg să vinzi ceva care e neprofitabil, iar CFR a demonstrat asta cu vârf și îndesat, indiferent cine a fost ministru la Transporturi, dar încearcă tati să vinzi și datoriile alea, sau măcar o parte din ele. Ai perspectiva gresita. Statul, sau mai exact politicienii care ne-au condus de la Revolutie incoace, toti fara exceptie, nu au tratat firmele/societatile/companiile de stat ca entitati economice, intr-o paradigma a profitului, ci ca vaci de muls. Cum se face? Castiga alegerile cine vrei tu (ca la CFR chiar avem exemple din absolut toate partidele care au fost la guvernare, poate UDMR sa fi ratat prajitura, ca ei sunt orientati pe altele). Partidu' numeste la conducerea companiei, in posturi cheie, oameni de-ai lor. Cele mai importante posturi sunt cele de director administrativ, financiar, achizitii sau echivalente. Se face contract de achizitionare de materiale de catre CFR sau de achizitionare de servicii cu firme detinute de X, Y, Z (denumiti "clienti politici"). X vinde CFR-ului maturi pentru personalul de curatenie. Cat e o matura pe piata libera? Zicem 12 lei. CFR o cumpara, buninteles, la 475 lei bucata. Din sa zicem 450 profit absolut realizat de comerciant, el pastreaza vreo 100, 350 merg la partidul care i-a dat o paine. Aia 350 apoi se impart intre marii bastani din partid sa aiba si gura lor ceva la pensie, se zvarle ceva si respectivului director, se mai ung un procuror, un ministru cointeresat si aia e. Aceeasi schema pentru Y care ar asigura sa zicem servicii de spalat vagoane si Z care ar vinde uniforme. Profitul pe care il scot comerciantii (ma rog, nu neaparat in proportiile puse de mine) reprezinta o parte profit in sine si o parte rambursarea cheltuielilor cu care respectivul afacerist a sustinut partidul cutare in alegeri. Si ce zic eu sunt glumite, vorbim de hoteluri ale cfr vandute aiurea, cu baze de agrement, reparatii de sine de cale ferata, reutilari, bani foarte grei. Si toate informatiile astea sunt la liber in presa, s-au facut ani de zile anchete de catre jurnalisti. Ergo, cand stresezi asa bugetul unei societati cu aberatii, aia n-o sa ajunga ever la profit, ca nu poti face biletul de-aci la Ploiesti 2350 de lei. Asa ca mai o datorie, mai un imprumut. Si platim... aa.. noi. De-astea exista companii de care se tine cu dintii si cu ghearele, pentru ca acest circuit de returnat banii prietenilor care te-au sustinut nu e tocmai facil, iar de cand cu transparenta licitatiilor (atata cata e), a devenit si mai complicat. |
|
#16
Posted 17 January 2012 - 13:50
A nu se uita ca CFR, in gramada aia de datorii, are o parte buna de dat si la Sanatate. Asa, ca fapt divers.
|
#18
Posted 17 January 2012 - 14:25
Aia care trebuie. In tot cazu', ati sarit fix peste aspectu' esential : e vorba de CFR SA. Nu de CFR Calatori sau CFR Marfa. Alea-s entitati distincte. CFR SA ADMINISTREZA SI INTRETINE INFRASTRUCTURA. Sine de cale ferata, semnalizari, depouri, etc, etc, etc. Cine pune mana pe astia va controla TOT transportu' feroviar. Ca daca astia nu vor sa faca afaceri cu tine degeaba cumperi 50 de locomotive si 500 de vagoane. N-ai sine pe care sa "le plimbi".
Edited by SDan222, 17 January 2012 - 14:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users