Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Trucks,buses & other "giants"!
Last Updated: Nov 30 2012 00:40, Started by
romaximusro
, Oct 13 2005 13:48
·
0
#560
Posted 23 March 2006 - 13:04
djl, on Mar 23 2006, 10:58, said: Astea noi sunt nașpa d.p.d.v. al aspectului. |
#563
Posted 23 March 2006 - 23:37
Si din nou camioane:
Ce marca e macaraua asta (defecta)? Imagine_0053.jpg 34.23K 88 downloads Si niste camioane pozate cu telu mobil: Un MAN care m-a luat l-a ocazie si un Mercedes cu trailer Attached Files |
#564
Posted 28 March 2006 - 16:38
SCANIA FREAK, on Nov 10 2005, 19:12, said: Pai japonezii se rezuma la Asia si pe alocuri Africa.In rest nu prea s-au dezvoltat!!! Iata in schimb alte camioane,care desi nu sunt prezente in Europa,o duc foarte bine in America,Australia,Canada etc!!! salutare tututor. in postul lui scania freak este o poza cu un camion care are 2 dintre roti ridicate. este evident ca eu nu ma prea pricep la camioane desi trebuie sa recunosc ca mi-a place sa stau 3 luni de zile plecat prin toata europa/usa. revenind ... intotdeauna m-am intrebat de ce se ridica rotile la camioane ... stie cineva dintre voi raspunsul? multumesc, frenchman |
#565
Posted 28 March 2006 - 18:03
frenchman, on Mar 28 2006, 16:38, said: salutare tututor. in postul lui scania freak este o poza cu un camion care are 2 dintre roti ridicate. este evident ca eu nu ma prea pricep la camioane desi trebuie sa recunosc ca mi-a place sa stau 3 luni de zile plecat prin toata europa/usa. revenind ... intotdeauna m-am intrebat de ce se ridica rotile la camioane ... stie cineva dintre voi raspunsul? multumesc, frenchman |
#566
Posted 28 March 2006 - 18:08
plus consumul mai scazut de combustibil atunci cand masina nu e incarcata suficient de tare astfel incat sa fie nevoie de toate rotile pe pamant
|
#567
Posted 28 March 2006 - 18:36
Vad ca raspunsurile au fost date! Iata inca 2 exemple de axe portante si ultima noutate de la Scania o configuratie cu 5 axe,dintre care 3 viratoare!
Attached FilesEdited by SCANIA FREAK, 28 March 2006 - 18:37. |
#569
Posted 30 March 2006 - 12:23
#570
Posted 31 March 2006 - 14:15
Metroliner un autobus ce foloseste cng pentru propulsie. E folosit printre altele si in los angeles
metroliner.jpg 159.38K 89 downloads |
#571
Posted 31 March 2006 - 19:47
seamana a ozeneu din fata, da e frumos
sper sa nu para o intrebare de om prost, da ce e ala "cng" |
#572
Posted 01 April 2006 - 12:23
god_father, on Mar 31 2006, 19:47, said: seamana a ozeneu din fata, da e frumos sper sa nu para o intrebare de om prost, da ce e ala "cng" |
#573
Posted 02 April 2006 - 18:49
un minibuz chinezesc supus unor teste mai dure
DFM_Crash_1.jpg 29.14K 55 downloads DFM_Crash_2.jpg 17.71K 101 downloads DFM_Crash_3.jpg 23.32K 65 downloads DFM_Crash_4.jpg 23.19K 77 downloads |
|
#575
Posted 04 April 2006 - 10:14
Mi-ar place să existe autobuz ca ăla din L.A. și în București, mai ales că e articoolat, iar în autobuzele articoolate încap mai mulți omanei (R.A.T.B. are boală pe autobuzele și troleibuzele articoolate, deși troleibuze articoolate ar merge pe 61, 62, 66, 69 și autobuze pe 131, 139, 226 300, 330, 331, 335, 336).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users