Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum e sa locuiești la ultimu...

Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior
 Timpi asteptare in contract de tr...

Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete
 Simbol "bec aprins" tele...

Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC
 Propuneri pentru imbunatatirea pr...

Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!
 

Discuții despre Formula 1

* * * * * 19 votes
  • Please log in to reply
28751 replies to this topic

#28549
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,051
  • Înscris: 13.07.2011
In anduranta are abea 3 curse, dar in weekend a condus in cursa de 6 ore de la Spa si s-a descurcat destul de bine. Chiar si asa nu poti compara anduranta cu F1. Pe langa asta tot testeaza pentru Alpine in F1 intre curse. Daca nu prinde nici sezonul viitor un loc in F1, cel mai probabil cariera sa este terminata in F1. Mick implineste 26 de ani anul viitor si este in totalitate lipsit de experienta in F1, deci sansele sale sunt din ce in ce mai mici.

Si Gasly vrea sa plece de la Alpine si managementul sau ar purta negocieri cu cei de la Audi pentru un cockpit alaturi de Hülkenberg. Chiar si asa Audi si-l doreste pe Sainz ca si pilot principal, dar in cazul in care spaniolul va alege o optiune mai buna (RB sau Mercedes), Audi se va reorienta catre Gasly sau chiar Vettel.

#28550
c-daniel

c-daniel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 28.05.2014

View PostCGDBZ, on 14 mai 2024 - 08:06, said:

Si Alpine e multumita de Mick, nu am urmarit evolutiile lui la anduranta ?
Eu sunt de parere ca Ferrari trebuia sa-i dea o sansa lui Mick, macar pentru ce a facut Michael Shumacher pentru Ferrari, il tineau un an, daca mergea, bine, daca nu, pa, au sutat ei un multiplu campion......nu ar fi avut probleme cu Mick mai ales daca nu performa. Din cauza asta nu prea mai sunt un mare fan Ferrari.....unul mai mic Posted Image .
daca ar fi asa simplu.....
1. la o echipa mare ca ferrari nu se poate aduce un pilot incepator...
2. crezi ca ei nu s-au uitat pe date si au zis "mah, nu are rost"...

#28551
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,241
  • Înscris: 03.12.2005

View PostCGDBZ, on 14 mai 2024 - 08:06, said:

Eu sunt de parere ca Ferrari trebuia sa-i dea o sansa lui Mick, macar pentru ce a facut Michael Shumacher pentru Ferrari

Si anii aia doi la Haas ce iti inchipui ca au fost? Talentul nu e ereditar si Schumacher jr a aratat ca nu progreseaza la fel de repede sau promite la fel de mult ca alti piloti din generatia sa. De fapt, sunt convins ca daca nu era coleg cu Mazepin nici pe al doilea nu il prindea.

#28552
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,397
  • Înscris: 10.12.2018
Din păcate, mulți piloți talentați, chiar campionii din F2,  nu prind un loc în F1. Sunt doar 20 mașini, echipele țin de ciolan și nu accepta alte echipe, cele mai sărace prefera piloți cu sponsori în detrimentul talentului. Sunt 3 curse în state, asa ca LS posibil sa nu plece din F1, a revenit și China între timp și vom mai vedea chinezi pe grila.

#28553
AlexFCSB4

AlexFCSB4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,582
  • Înscris: 02.06.2020
Alex Albon și-a prelungit contractul cu Williams.

#28554
sergiu_gh

sergiu_gh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 687
  • Înscris: 10.07.2013
Mi-aș fi dorit să-l văd la Mercedes, dar are Toto fantezii cu Antonelli. Poate îl readuce pe Bottas la Merc 1 an cu posibilitate de prelungire pentru încă unul, și pe Kimi să-l bage în locul lui Sargeant. Posted image

Edited by sergiu_gh, 15 May 2024 - 12:49.


#28555
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,051
  • Înscris: 13.07.2011
Defapt acest lucru este foarte interesant pentru Mercedes. Sainz si Albon sunt la ora actuala singurii posibili candidati la un cockpit in Mercedes de fapt, iar confirmarea lui Albon la Williams arata faptul ca cel mai probabil Sainz va ajunge la Mercedes.

Antonelli poate ajunge la Mercedes cel mai devreme abea in 2025. Se banuieste faptul ca din 2024 o sa conduca alaturi de Albon si din 2025 alaturi de Russell.

#28556
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,397
  • Înscris: 10.12.2018
Cred ca ai vrut sa spui ca Antonelli în 2026 va ajunge la Merc, în 2025 fiind alături de Albon. Și Sainz posibil candidat la Merc pt 2025? Doar un an? Pai apoi ce face, o ia de la capăt în căutarea altei echipe? Exista riscul sa ramana fără loc, cum e posibil și pt 2025. Pt 2025 cam fuge de Stake. Dacă Audi vrea al 2-lea pilot cu contract semnat din 2025 pt mai mult de 1 an? Perez nu cred ca va pleca de la RB în 2025. La AM pt 2025 nu știu cine va fi al 2-lea pilot, dar cu siguranță în 2026 Honda vor pilotul lor.

Edited by RFL, 15 May 2024 - 16:35.


#28557
SevrinDantus

SevrinDantus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 25.10.2020
Sainz poate foarte usor sa mearga la Merc pt 1 an, dar o sa aiba info foarte limitate si dupa aceea direct la Audi.
Sainz poate are deja ceva stabilit cu Audi. Sau poate merge la Sauber de la anul dar va avea probabil 1 sezon mediocru din cauza masinii, sa lupte pt Q2-Q3

Edited by SevrinDantus, 16 May 2024 - 07:13.


#28558
Spal01

Spal01

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 16.01.2020

 Estel, on 14 mai 2024 - 05:22, said:

Zhou si Bearman la HAAS de la anul dupa ce zic baietii astia

https://racingnews36...n-looks-certain


Ce mult imi doresc sa dispara echipe gen Haas care fac umbra degeaba pe pista si odata cu ei sa dispara si pilotii care sunt bagati in echipe doar ca sa supraviețuiască acestea.
Sa fie numai echipe independente, nu RedBull x Racing Bull..

#28559
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,051
  • Înscris: 13.07.2011

View PostRFL, on 15 mai 2024 - 16:30, said:

Cred ca ai vrut sa spui ca Antonelli în 2026 va ajunge la Merc, în 2025 fiind alături de Albon. Și Sainz posibil candidat la Merc pt 2025? Doar un an? Pai apoi ce face, o ia de la capăt în căutarea altei echipe? Exista riscul sa ramana fără loc, cum e posibil și pt 2025. Pt 2025 cam fuge de Stake. Dacă Audi vrea al 2-lea pilot cu contract semnat din 2025 pt mai mult de 1 an? Perez nu cred ca va pleca de la RB în 2025. La AM pt 2025 nu știu cine va fi al 2-lea pilot, dar cu siguranță în 2026 Honda vor pilotul lor.

Da greseala mea, am incurcat putin anii. 2025 la Wiliams si 2026 la Mercedes.

Sainz pentru un an la Mercedes si dupaia Audi este la fel destul de posibil zic eu.

#28560
-TINO-

-TINO-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,466
  • Înscris: 11.08.2019
Filmul despre Formula 1 al lui Brad Pitt se lansează pe 27 iunie 2025. https://collider.com...x-release-date/

Edited by -TINO-, 16 May 2024 - 17:29.


#28561
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,393
  • Înscris: 22.04.2017

View PostSpal01, on 16 mai 2024 - 08:18, said:

Ce mult imi doresc sa dispara echipe gen Haas care fac umbra degeaba pe pista si odata cu ei sa dispara si pilotii care sunt bagati in echipe doar ca sa supraviețuiască acestea.
Sa fie numai echipe independente, nu RedBull x Racing Bull..

Cum adica "independente"? Orice echipa e dependenta de sponsori si de banii de la F1.

Poti sa dai un exemplu de echipa independenta?

#28562
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,051
  • Înscris: 13.07.2011
Ferrari este mai mult sau mai putin independenta, pentru ca primeste cam 5% din banii oferiti de F1 indiferent de pozitia sa. Adica chiar si fara prea multi sponsori Ferrari nu are probleme financiare. Imi aduc aminte cand au fost interzise brandurile de tigari in F1 si ce gol la buget le-au dat celor de la Ferrari din cauza asta. Plus ca echipele astea mari precum Mercedes, Ferrari, RedBull sunt tinute in spate ori de marciile auto, ori de marci puternice care au buget ridicat indiferent de sponsori.

Echipele mici precum Wiliams, Alfa, Haas primesc putini bani de la F1 si nu au resurse "nelimitate", astfel ca se bazeaza pe sponsori. Wiliams a mers atati ani fara sponsori si de cand a inceput sa faca rost, se vede evolutia in dezvoltare.

#28563
GUP

GUP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,373
  • Înscris: 24.03.2006
Cred ca Spal01 se referea ca echipele mari sa nu aibe o echipa mai mica cu care sa faca experimente, sau pe care sa le poata controla cum vor, inclusiv sa decida ce piloti vor pilota pentru acestea.

#28564
Spal01

Spal01

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 16.01.2020

 GUP, on 17 mai 2024 - 09:32, said:

Cred ca Spal01 se referea ca echipele mari sa nu aibe o echipa mai mica cu care sa faca experimente, sau pe care sa le poata controla cum vor, inclusiv sa decida ce piloti vor pilota pentru acestea.

Da, asta voiam sa spun dar m-am exprimat gresit.

#28565
SevrinDantus

SevrinDantus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 25.10.2020
Ferrari Imola
Updated component
Primary reason for update
Geometric differences compared to previous version
Brief description on how the update works
  
  
1
Front Wing
Performance - Flow Conditioning
Updated flap profile, adjuster position and tip details
Minor front wing update with revised flap and tip loadings, aiming at improving performance and efficiency across the polar range. This goes in conjunction with the rest of the car upgrades
  
  
2
Rear Wing
Performance - Drag reduction
Swept flap tip and enlarged mainplane to endplate roll junction
Not specific to the Imola circuit requirements, the rear wing tip / mainplane roll junction have been re- designed in order to improve the overall efficiency
  
  

3
Sidepod Inlet
Performance - Flow Conditioning
New P-shape inlet, forward top lip and updated cockpit device
The new bodywork features a new sidepod and inlet
that improves flow quality over the floor edge. A new cockpit device has also been implemented on the side of the halo to manage better losses travelling downstream
  
  

4
Coke/Engine Cover
Performance - Flow Conditioning
Reduced volume and reworked cooling exit
The engine cover volume has been reduced,
improving flow quality towards the back of the car. Cooling exit topology evolves but main modulation remains via gills arrangement.
  
  
5
Floor Edge
Performance - Flow Conditioning
Revised rearward slot and trailing edge volume
In conjunction with the bodywork evolution, a revised floor edge is introduced, turning the sidepod onset benefits into better flow energy delivery to the diffuser
  




6
Diffuser
Performance - Local Load
Updated channel profile and outboard diffuser expansion
Working together with the rest of the upgrade and the upstream changes, the diffuser expansion has been re-optimized and offers a load increase in return

7
Rear Suspension
Performance - Local Load
Reprofiled rear top wishbone triangle fairing
Taking the benefits of the bodywork changes, rear suspension top wishbone fairing have been further developed, with positive interaction on rear wing and rear corner performance, resulting in a small load increase

Edited by SevrinDantus, 17 May 2024 - 12:04.


#28566
SevrinDantus

SevrinDantus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 25.10.2020
Aston Martin Imola
Updated component
Primary reason for update
Geometric differences compared to previous version
Brief description on how the update works
  
  
1
Front Wing
Performance - Local Load
Central section of the wing has a revised front view shape and incidence to the first element along with some changes to the slot gap separator arrangement.
The changes create a revised loading distribution on the lower surface of the wing to improve performance through the operating range.
  
  
2
Nose
Performance - Local Load
The tip of the nose has some volume added to suit the FW changes.
The changes to the nose are cosmetic at the tip to suit the revised front wing surfaces and slot gap separator layout.
  
  

3
Floor Body
Performance - Local Load
The main body of the floor has evolved slightly with the fences and floor edge.
The revised shapes improve the flowfield under the
floor increasing the local load generated on the lower surface and hence performance.
  
  
4
Floor Fences
Performance - Local Load
The fences are redistributed across the LE of the floor with revised curvature.
The revised shapes improve the flowfield under the floor increasing the local load generated on the lower surface and hence performance.
  
  

5
Floor Edge
Performance - Local Load
Small changes to the details of the floor edge wing and the main floor inboard of this.
The revised shapes improve the flowfield under the
floor increasing the local load generated on the lower surface and hence performance.
  
  
6
Diffuser
Performance - Local Load
The diffuser is a slightly modified shape with revised top surface.
The changes to the shape modify the expansion in the diffuser to improve flow characteristics and the load generated on the surfaces.
  
  
7
Coke/Engine Cover
Performance - Local Load
Revised central trim to the centre of the engine cover, smaller than the previous trimmed version.
This is a cooling option and reduces the massflow allowed to exit in this area, use will depend on the cooling requirements of the event.
  




8
Rear Suspension
Performance - Local Load
The external fairings are revised, but the structural components are not changed.
The rear suspension and corner work together to improve the flow around the rear wheel to generate load and increase car performance

9
Rear Corner
Performance - Local Load
Reduced inlet area and a revised inboard face with a more distinct exit and revised vanes.
The rear suspension and corner work together to improve the flow around the rear wheel to generate load and increase car performance

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 1 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate