Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Discuții despre Formula 1
Last Updated: Jun 09 2024 23:47, Started by
ONplay
, Jan 11 2012 16:26
·
134
#28549
Posted 14 May 2024 - 08:58
In anduranta are abea 3 curse, dar in weekend a condus in cursa de 6 ore de la Spa si s-a descurcat destul de bine. Chiar si asa nu poti compara anduranta cu F1. Pe langa asta tot testeaza pentru Alpine in F1 intre curse. Daca nu prinde nici sezonul viitor un loc in F1, cel mai probabil cariera sa este terminata in F1. Mick implineste 26 de ani anul viitor si este in totalitate lipsit de experienta in F1, deci sansele sale sunt din ce in ce mai mici.
Si Gasly vrea sa plece de la Alpine si managementul sau ar purta negocieri cu cei de la Audi pentru un cockpit alaturi de Hülkenberg. Chiar si asa Audi si-l doreste pe Sainz ca si pilot principal, dar in cazul in care spaniolul va alege o optiune mai buna (RB sau Mercedes), Audi se va reorienta catre Gasly sau chiar Vettel. |
#28550
Posted 14 May 2024 - 09:05
CGDBZ, on 14 mai 2024 - 08:06, said:
Si Alpine e multumita de Mick, nu am urmarit evolutiile lui la anduranta ? Eu sunt de parere ca Ferrari trebuia sa-i dea o sansa lui Mick, macar pentru ce a facut Michael Shumacher pentru Ferrari, il tineau un an, daca mergea, bine, daca nu, pa, au sutat ei un multiplu campion......nu ar fi avut probleme cu Mick mai ales daca nu performa. Din cauza asta nu prea mai sunt un mare fan Ferrari.....unul mai mic . 1. la o echipa mare ca ferrari nu se poate aduce un pilot incepator... 2. crezi ca ei nu s-au uitat pe date si au zis "mah, nu are rost"... |
#28551
Posted 14 May 2024 - 09:18
CGDBZ, on 14 mai 2024 - 08:06, said:
Eu sunt de parere ca Ferrari trebuia sa-i dea o sansa lui Mick, macar pentru ce a facut Michael Shumacher pentru Ferrari Si anii aia doi la Haas ce iti inchipui ca au fost? Talentul nu e ereditar si Schumacher jr a aratat ca nu progreseaza la fel de repede sau promite la fel de mult ca alti piloti din generatia sa. De fapt, sunt convins ca daca nu era coleg cu Mazepin nici pe al doilea nu il prindea. |
#28552
Posted 14 May 2024 - 11:37
Din păcate, mulți piloți talentați, chiar campionii din F2, nu prind un loc în F1. Sunt doar 20 mașini, echipele țin de ciolan și nu accepta alte echipe, cele mai sărace prefera piloți cu sponsori în detrimentul talentului. Sunt 3 curse în state, asa ca LS posibil sa nu plece din F1, a revenit și China între timp și vom mai vedea chinezi pe grila.
|
#28554
Posted 15 May 2024 - 12:47
Mi-aș fi dorit să-l văd la Mercedes, dar are Toto fantezii cu Antonelli. Poate îl readuce pe Bottas la Merc 1 an cu posibilitate de prelungire pentru încă unul, și pe Kimi să-l bage în locul lui Sargeant.
Edited by sergiu_gh, 15 May 2024 - 12:49. |
#28555
Posted 15 May 2024 - 14:03
Defapt acest lucru este foarte interesant pentru Mercedes. Sainz si Albon sunt la ora actuala singurii posibili candidati la un cockpit in Mercedes de fapt, iar confirmarea lui Albon la Williams arata faptul ca cel mai probabil Sainz va ajunge la Mercedes.
Antonelli poate ajunge la Mercedes cel mai devreme abea in 2025. Se banuieste faptul ca din 2024 o sa conduca alaturi de Albon si din 2025 alaturi de Russell. |
#28556
Posted 15 May 2024 - 16:30
Cred ca ai vrut sa spui ca Antonelli în 2026 va ajunge la Merc, în 2025 fiind alături de Albon. Și Sainz posibil candidat la Merc pt 2025? Doar un an? Pai apoi ce face, o ia de la capăt în căutarea altei echipe? Exista riscul sa ramana fără loc, cum e posibil și pt 2025. Pt 2025 cam fuge de Stake. Dacă Audi vrea al 2-lea pilot cu contract semnat din 2025 pt mai mult de 1 an? Perez nu cred ca va pleca de la RB în 2025. La AM pt 2025 nu știu cine va fi al 2-lea pilot, dar cu siguranță în 2026 Honda vor pilotul lor.
Edited by RFL, 15 May 2024 - 16:35. |
#28557
Posted 16 May 2024 - 07:01
Sainz poate foarte usor sa mearga la Merc pt 1 an, dar o sa aiba info foarte limitate si dupa aceea direct la Audi.
Sainz poate are deja ceva stabilit cu Audi. Sau poate merge la Sauber de la anul dar va avea probabil 1 sezon mediocru din cauza masinii, sa lupte pt Q2-Q3 Edited by SevrinDantus, 16 May 2024 - 07:13. |
#28558
Posted 16 May 2024 - 08:18
#28559
Posted 16 May 2024 - 11:08
RFL, on 15 mai 2024 - 16:30, said:
Cred ca ai vrut sa spui ca Antonelli în 2026 va ajunge la Merc, în 2025 fiind alături de Albon. Și Sainz posibil candidat la Merc pt 2025? Doar un an? Pai apoi ce face, o ia de la capăt în căutarea altei echipe? Exista riscul sa ramana fără loc, cum e posibil și pt 2025. Pt 2025 cam fuge de Stake. Dacă Audi vrea al 2-lea pilot cu contract semnat din 2025 pt mai mult de 1 an? Perez nu cred ca va pleca de la RB în 2025. La AM pt 2025 nu știu cine va fi al 2-lea pilot, dar cu siguranță în 2026 Honda vor pilotul lor. Da greseala mea, am incurcat putin anii. 2025 la Wiliams si 2026 la Mercedes. Sainz pentru un an la Mercedes si dupaia Audi este la fel destul de posibil zic eu. |
#28560
Posted 16 May 2024 - 17:29
Filmul despre Formula 1 al lui Brad Pitt se lansează pe 27 iunie 2025. https://collider.com...x-release-date/
Edited by -TINO-, 16 May 2024 - 17:29. |
#28561
Posted 16 May 2024 - 17:51
Spal01, on 16 mai 2024 - 08:18, said:
Ce mult imi doresc sa dispara echipe gen Haas care fac umbra degeaba pe pista si odata cu ei sa dispara si pilotii care sunt bagati in echipe doar ca sa supraviețuiască acestea. Sa fie numai echipe independente, nu RedBull x Racing Bull.. Cum adica "independente"? Orice echipa e dependenta de sponsori si de banii de la F1. Poti sa dai un exemplu de echipa independenta? |
#28562
Posted 17 May 2024 - 08:19
Ferrari este mai mult sau mai putin independenta, pentru ca primeste cam 5% din banii oferiti de F1 indiferent de pozitia sa. Adica chiar si fara prea multi sponsori Ferrari nu are probleme financiare. Imi aduc aminte cand au fost interzise brandurile de tigari in F1 si ce gol la buget le-au dat celor de la Ferrari din cauza asta. Plus ca echipele astea mari precum Mercedes, Ferrari, RedBull sunt tinute in spate ori de marciile auto, ori de marci puternice care au buget ridicat indiferent de sponsori.
Echipele mici precum Wiliams, Alfa, Haas primesc putini bani de la F1 si nu au resurse "nelimitate", astfel ca se bazeaza pe sponsori. Wiliams a mers atati ani fara sponsori si de cand a inceput sa faca rost, se vede evolutia in dezvoltare. |
#28563
Posted 17 May 2024 - 09:32
Cred ca Spal01 se referea ca echipele mari sa nu aibe o echipa mai mica cu care sa faca experimente, sau pe care sa le poata controla cum vor, inclusiv sa decida ce piloti vor pilota pentru acestea.
|
|
#28564
Posted 17 May 2024 - 09:59
#28565
Posted 17 May 2024 - 12:03
Ferrari Imola
Updated component Primary reason for update Geometric differences compared to previous version Brief description on how the update works 1 Front Wing Performance - Flow Conditioning Updated flap profile, adjuster position and tip details Minor front wing update with revised flap and tip loadings, aiming at improving performance and efficiency across the polar range. This goes in conjunction with the rest of the car upgrades 2 Rear Wing Performance - Drag reduction Swept flap tip and enlarged mainplane to endplate roll junction Not specific to the Imola circuit requirements, the rear wing tip / mainplane roll junction have been re- designed in order to improve the overall efficiency 3 Sidepod Inlet Performance - Flow Conditioning New P-shape inlet, forward top lip and updated cockpit device The new bodywork features a new sidepod and inlet that improves flow quality over the floor edge. A new cockpit device has also been implemented on the side of the halo to manage better losses travelling downstream 4 Coke/Engine Cover Performance - Flow Conditioning Reduced volume and reworked cooling exit The engine cover volume has been reduced, improving flow quality towards the back of the car. Cooling exit topology evolves but main modulation remains via gills arrangement. 5 Floor Edge Performance - Flow Conditioning Revised rearward slot and trailing edge volume In conjunction with the bodywork evolution, a revised floor edge is introduced, turning the sidepod onset benefits into better flow energy delivery to the diffuser 6 Diffuser Performance - Local Load Updated channel profile and outboard diffuser expansion Working together with the rest of the upgrade and the upstream changes, the diffuser expansion has been re-optimized and offers a load increase in return 7 Rear Suspension Performance - Local Load Reprofiled rear top wishbone triangle fairing Taking the benefits of the bodywork changes, rear suspension top wishbone fairing have been further developed, with positive interaction on rear wing and rear corner performance, resulting in a small load increase Edited by SevrinDantus, 17 May 2024 - 12:04. |
#28566
Posted 17 May 2024 - 12:23
Aston Martin Imola
Updated component Primary reason for update Geometric differences compared to previous version Brief description on how the update works 1 Front Wing Performance - Local Load Central section of the wing has a revised front view shape and incidence to the first element along with some changes to the slot gap separator arrangement. The changes create a revised loading distribution on the lower surface of the wing to improve performance through the operating range. 2 Nose Performance - Local Load The tip of the nose has some volume added to suit the FW changes. The changes to the nose are cosmetic at the tip to suit the revised front wing surfaces and slot gap separator layout. 3 Floor Body Performance - Local Load The main body of the floor has evolved slightly with the fences and floor edge. The revised shapes improve the flowfield under the floor increasing the local load generated on the lower surface and hence performance. 4 Floor Fences Performance - Local Load The fences are redistributed across the LE of the floor with revised curvature. The revised shapes improve the flowfield under the floor increasing the local load generated on the lower surface and hence performance. 5 Floor Edge Performance - Local Load Small changes to the details of the floor edge wing and the main floor inboard of this. The revised shapes improve the flowfield under the floor increasing the local load generated on the lower surface and hence performance. 6 Diffuser Performance - Local Load The diffuser is a slightly modified shape with revised top surface. The changes to the shape modify the expansion in the diffuser to improve flow characteristics and the load generated on the surfaces. 7 Coke/Engine Cover Performance - Local Load Revised central trim to the centre of the engine cover, smaller than the previous trimmed version. This is a cooling option and reduces the massflow allowed to exit in this area, use will depend on the cooling requirements of the event. 8 Rear Suspension Performance - Local Load The external fairings are revised, but the structural components are not changed. The rear suspension and corner work together to improve the flow around the rear wheel to generate load and increase car performance 9 Rear Corner Performance - Local Load Reduced inlet area and a revised inboard face with a more distinct exit and revised vanes. The rear suspension and corner work together to improve the flow around the rear wheel to generate load and increase car performance |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 1 anonymous users