Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Huawei pura 70

Notele de subsol sa inceapa de la...

Termoizolare elevație interior

Timpi asteptare in contract de tr...
 Parere amenajare/loc disponibil u...

Producatori/masini care nu sunt f...

Ventilator perete

Simbol "bec aprins" tele...
 Oakley - recomandare site pt oche...

Aer conditionat racire A+++/A++

Problema umiditate AC

Propuneri pentru imbunatatirea pr...
 Conectarea la internet a Centrale...

recomandare ups si surge protector

La multi ani @2Unlimited!

zgomot (bazait) plita gaz Samsung...
 

Discuții despre Formula 1

* * * * * 19 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
28738 răspunsuri în acest subiect

#28315
SevrinDantus

SevrinDantus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.025
  • Înscris: 25.10.2020

Vizualizare mesajbograd, pe 07 aprilie 2024 - 09:57, a scris:

E un fel de lasa-ma sa te las. Mental, HAM e deja plecat de la Mercedes.
Exact, si multi nu cunosc, decat cei ce sunt impicati, dar in contracte viitoare sunt clauze de "supravietuire" si "sanatate"
Asta a fost foarte ciudat, ca s-a facut cu 1 sezon inainte, Hamilton sigur are deja aceasta clauza cu Ferrari...pe intelesul tuturor, nu risca totul, nu risca sa te accidentezi sau sa suferi un accident grav..Oricum masina nu ii permite sa lupte pt titlul deci si din punctul lui de vedere nu are de ce sa extraga si sa piloteze la maxim.
Sainz pe de alta parte, are toate motivele, vrea un loc cat mai bun...in 2025 sa mearga la Mercedes ar fi un regres, doar in locul lui Perez ar fi un pas inainte.
Sa nu uitam noile prevederi 2026, unde mercedes cand vine vorba de hybrid are know how second to Toyota(dar doar sistemul/propulsor nu iti garanteaza lupta la titlul, asa cum se vede in acesti ani cu Ferrari ce nu are/avut sanse). Deci Mercedes poate fi o alternativa dar trebuie sa sufere 1an, dar mai bine merge spre latura Audi din 2026

#28316
flt

flt

    Euro-Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.049
  • Înscris: 10.01.2023
păi echipele știu bine că n-au nici o șansă în fața RedBull..  acum miza e doar pt banii primiți pt locurile 2-3-4 la constructori
când ai mișcări de piloți e clar că te concentrezi pe dezvoltarea 2026.  nici anul viitor nu va fi mai interesant din acest punct de vedere

piloții își văd interesul, nu mai pilotează decât pt a impresiona scouterii, ăștia care nu au locuri. Sainz de ex.
pe cei asigurați îi doare la banană., Lec, Ham..

#28317
SevrinDantus

SevrinDantus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.025
  • Înscris: 25.10.2020

Vizualizare mesajflt, pe 07 aprilie 2024 - 10:46, a scris:

păi echipele știu bine că n-au nici o șansă în fața RedBull..  acum miza e doar pt banii primiți pt locurile 2-3-4 la constructori
când ai mișcări de piloți e clar că te concentrezi pe dezvoltarea 2026.  nici anul viitor nu va fi mai interesant din acest punct de vedere

piloții își văd interesul, nu mai pilotează decât pt a impresiona scouterii, ăștia care nu au locuri. Sainz de ex.
pe cei asigurați îi doare la banană., Lec, Ham..
Inca o data...daca pachetul Imola este important si Ferr castiga 0.2 sau 0.3s/tur fata de RB, iar Perez nu este stabil si performant, atunci putem avea o batalie la constructori

Vizualizare mesajflt, pe 07 aprilie 2024 - 10:46, a scris:

păi echipele știu bine că n-au nici o șansă în fața RedBull..  acum miza e doar pt banii primiți pt locurile 2-3-4 la constructori
când ai mișcări de piloți e clar că te concentrezi pe dezvoltarea 2026.  nici anul viitor nu va fi mai interesant din acest punct de vedere

piloții își văd interesul, nu mai pilotează decât pt a impresiona scouterii, ăștia care nu au locuri. Sainz de ex.
pe cei asigurați îi doare la banană., Lec, Ham..
Gresit, Leclerc ca si Max si restul(mai putin Hamilton), au in contract clauza de performanta, la fel si invers, Max are clauza daca RB nu ii ofera masina capabila, poate rupe contractul

Hamilton i s-au oferit clar ceva perspective unde Ferrari merge cu masina si ce pachete urmeaza ..deci Hamilton stie mai multe despre viitorul Ferrari decat Sainz spre exemplu, ca sa nu mai vorbim de Max si pilotii din echipele adverse. Ham ca si Max, banuiesc ca vrea sa lupte la titlul de piloti sau constructori sau daca se poate la altele....
Dar cand mercedes iti ofera timp de 3 ani la rand masina de loc 4-5-6, nu ai cum, sunt sigur ca a suportat si anul trecut si anul acesta datorita respectului pe care l-a avut fata de echipa care i-a oferit 7 WDC

Acum bineinteles acea clauza de performanta este greu de gasit cand vine vorba de 0.1/tur diferenta. Este imposibil sa depistezi ca Charles ar putea face un tur cu 0.2s mai rapid pt ca asta doar Charles stie. Si ieri in calificari, poate Charles putea sa termine pe loc 4, dar nu a riscat la maxim cum o facea in anii trecuti....nu avem de unde sa stim, doar el poate sti asta. Dar sunt absolut sigur daca pachetul de la Imola ofera masinii Ferrari un avantaj, iar Charles simte ca daca extrage totul din acea masina poate castiga curse, o va face, pt ca este vorba de ambitia de a fi pilot. Ambitie pe care o vedem la Alonso care ii da clasa lui Stroll ce este mult mai tanar

Editat de SevrinDantus, 07 aprilie 2024 - 10:53.


#28318
logatul

logatul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.346
  • Înscris: 15.07.2003

Vizualizare mesajAlexFCSB4, pe 07 aprilie 2024 - 09:30, a scris:

Ăștia de la Mercedes își bat joc de ultimul sezon al lui Hamilton la ei, parcă au luat “virusul” strategiilor de la Ferrari de anii trecuți.
Din interviul de dupa cursa, Toto parea multumit de ce au 'aflat', spunand ca au testat multe chestii ce le dau speranta pentru viitor. Tinand cont ca e de abia inceputul sezonului si ca inca sunt diferente recuperabile la constructori, probabil ca vom vedea in urmatoarele 1-2 curse daca intr-adevar au inteles ceva din masina asta.
Dupa jumatatea cursei, Hamilton (si uneori Russel) erau la egalitate cu Verstappen ca timp/tur. Iar cand au schimbat pe medii, s-a vazut clar ca au ceva viata in ele, mai ales Hamilton care era cu minim 0,3s mai rapid pe tur decat russel.
@iladi - norris a zis ca masina a fost slaba, nu parea foarte incantat de ce a facut cu ea.

#28319
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.461
  • Înscris: 24.07.2022
eu n-am vazut nici o egalitate, redbull zboara ca de obicei. pana si perez se joaca..

cei mai buni au fost alonso si yuki.

#28320
logatul

logatul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.346
  • Înscris: 15.07.2003
Daca si tu te-ai uitat pe live timing-uri ca si mine si am vazut diferit, asta e .....
Alonso a fost bun cand a stat sa ia Piastri DRS-ul ca ii era frica ca il mananca russel. Si da, yuki a condus bine, dar daca nu reusea echipa lui sa se  miste bine si ale celorlalti prost, nu termina in puncte dupa ultimul schimb.

#28321
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.393
  • Înscris: 22.04.2017

Vizualizare mesajeumorocanosul, pe 07 aprilie 2024 - 08:54, a scris:

Îmi place Ricci dar consider ca Liam Lawson este peste el în acest moment.

In echipele RB politica e foarte importanta - vezi cum in JP au scos la teste un al doilea pilot japonez. Lawson poate performează mai bine decât Ricciardo dar vine din Noua Zealand…motor sport mai puțin, sponsori…hmmmm, audiența NZ comparat cu AU, social media - iar mai slab….Pe RIC o sa-l execute doar când le ajunge cuțitul la os.

#28322
bograd

bograd

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 712
  • Înscris: 28.05.2004
Daca o mai comite inca o data cum a facut-o duminica nu prea il vad bine.

#28323
adicorp

adicorp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.268
  • Înscris: 23.03.2009

Vizualizare mesajBundesligaFan, pe 07 aprilie 2024 - 07:39, a scris:

Asta e o prostie. Esti fan de 25 de ani si renunti la Ferrari pt ca vine Hamilton? .
Sunt fan Ferrari din 1974 dar am făcut același lucru atunci când pentru Ferrari a concurat Alonso și am să o fac din nou pe durata prezenței lui Hamilton în această echipă!

#28324
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.051
  • Înscris: 13.07.2011
Cel mai Most Wanted pilot la ora actuala este Carlos Sainz care din auzite, poarta negocieri cu aproape toate echipele. Helmut Marko a declarat ca discutiile legate de transferuri pentru 2025-2026 au devenit foarte intense in martie si aprilie, din moment ce Audi pune presiune pe tot lagerul pilotiilor si incearca sa isi aleaga cei mai buni piloti posibili.

Sainz este dorit de Aston Martin langa Lance Stroll, RedBull si l-ar dori pe spaniol, doar ca momentan sunt multumiti de evolutia lui Sergio Perez si vor lua o decizie mult mai tarziu in acest sezon, la fel si Audi si-l doreste pe Sainz ca si pilotul numarul 1, dar si Mercedes l-ar vrea langa Russell.

In acelasi timp la RedBull pe langa Sergio Perez si Carlos Sainz si Yuki Tsunoda si Alex Albon sunt candidati la un loc la RedBull. Chiar daca RedBull doreste sa astepte pana la vara cu o decizie, Sergio Perez este mai mult ca sigur ca pe piata transferurilor va aparea actiune mult mai devreme.

Sunt chiar curios ce decizie o sa faca Mercedes si RedBull in privinta secundului.

Se pare ca si Sebastian Vettel ar fi contactat mai multi manageri de echipe, informandu-i ca acesta ar fi interesat de un comeback, dar se pare ca nu prea exista echipe interesate. La RedBull nu are loc din spusele lui Helmut Marko, iar la Mercedes Toto are deja o lista. Ar mai echipa Audi din 2025, dar la cum se pot schimba lucrurile in F1 orice este posibil.

Editat de business11, 09 aprilie 2024 - 09:04.


#28325
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.970
  • Înscris: 12.07.2008
https://www.facebook...S40aB7S9Ucbxw6v

:D


#28326
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.051
  • Înscris: 13.07.2011
Cei de la Renault cauta sa vanda echipa Alpine in lipsa de performante si costuri imense. Echipa merge pe pierdere de cativa ani si pentru cei de la Renault nu mai este o afacere sa ramana in F1 de cand nici o alta echipa nu le cumpara motoarele. In schimb Renault este pregatita sa vanda echipa doar sub o conditie, ca noua echipa sa le cumpere lor motoarele.

#28327
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 31.516
  • Înscris: 29.04.2008
Mda, fudulia si nationalismul francez nu se dezmint.

#28328
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.051
  • Înscris: 13.07.2011
Alonso a prelungit cu Aston Martin, deci inca un pilot confirmat pentru sezonul viitor.

#28329
sergiu_gh

sergiu_gh

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 10.07.2013
Se pare că are asigurat și 2026. :)
https://www.formula1...UwtV61LsEH.html

#28330
SevrinDantus

SevrinDantus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.025
  • Înscris: 25.10.2020
Bravo Alonso, bine ca nu te-ai dus la Mercedes...Aston Martin merge mai bine
Daca si Sainz nu semneaza cu Mercedes...atunci Merc se va baza in mare parte doar pe Russel..

#28331
lcche

lcche

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 115
  • Înscris: 27.01.2016
Mercedes are un pilot extrem de promitator in F2, Kimi Antonelli.

#28332
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.450
  • Înscris: 04.08.2010
Avem calendarul oficial pe 2025! Australia revine ca etapă de debut începând de anul viitor.

Fișier atașat  424914902_709685118043050_2366975540827084570_n.jpg   316,98K   58 download-uri

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 9

3 membri, 5 vizitatori, 1 utilizatori anonimi

RobbyBagio, IceCoolExtreme, Crristynel

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate