Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

INSTALATIE GPL

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#1
iimmarcos

iimmarcos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.03.2010
AS VREA SA MONTEZ O INSTALATIE GPL PE MASINA .AM UN WV.PASSAT 1,6 DIN 99.CE MA SFATUITI?

#2
letcon

letcon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 14.12.2009
Ia si puneti. Daca poti sa iti pui instalatie Multipunct e si mai bine.


O sa ajunga pana la vara litru de benzina 6lei. La noi la la nimeni...  :(

#3
doru700

doru700

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,569
  • Înscris: 16.03.2010

 iimmarcos, on 3rd January 2012, 17:50, said:

AS VREA SA MONTEZ O INSTALATIE GPL PE MASINA .AM UN WV.PASSAT 1,6 DIN 99.CE MA SFATUITI?
nu este rentabil (consuma cam cu 1 litru mai mult gaz)se uzeaza motorul mult mai repede ,  , :console:

#4
letcon

letcon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 14.12.2009
Da' litrul de GPL e 3 lei. E aproape la jumate.

Si nu se uzeaza motorul.

#5
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,345
  • Înscris: 13.01.2011
Nu este nici o uzura suplimentara, este FOLCLOR (a spus chiar faimosul inginer Iustin Capra), nu este nici o pierdere de putere, am mers pe gpl si poti sa ma crezi.

#6
letcon

letcon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 14.12.2009
Unchiul meu are un Opel asta G 1.6 16V din 2000 si are instalatie GPL multipunct de 3 ani parca. El mi-a zis ca nu simte nici o diferenta intre gaz si benzina si nu cred ca ar avea motiv sa ma minta.

#7
GPLNLP

GPLNLP

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.12.2011
Salut!
Mai multe informatii despre GPL si instalatiile auto GPL poti gasi pe GPL-NLP . Pentru orice nelamuriri sau intrebari, nu ezita sa ne intrebi aici sau pe site. Iti vom raspunde cu cea mai mare placere si seriozitate.
Promotie pentru toti utilizatorii de pe forum care sunt din Bucuresti!
Daca detii un autovehicul ce ruleaza pe benzina si are norma de poluare EURO 5, iti poti monta o instalatie GPL de la NLP numai cu 900 ron (montaj inclus)!
Pentru oferta, contactati-ne aici!
Grabeste-te, oferta este limitata!

Imi cer scuze moderatorilor, nu vreau sa sune asa tare a reclama. Pe site sunt doar informatii legate de GPL si instalatii GPL, iar oferta poate fi binevenita tuturor cititorilor dumneavoastra. Va multumesc!

#8
horia100

horia100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 19.02.2011

 iimmarcos, on 3rd January 2012, 17:50, said:

AS VREA SA MONTEZ O INSTALATIE GPL PE MASINA .AM UN WV.PASSAT 1,6 DIN 99.CE MA SFATUITI?
am logan1,4 pe gpl nu se simte diferenta intre mersul pe benzina si gpl.vei avea la revizia anuala sau in functie de citi km faci 2-300 de lei in plus schimbul de filtre.o sa ti se dea un grafic cu reviziile pe care trebuie sa le faci.
da, ai consumul cu cca. 1-1,5 l in plus fata de benzina.economia pe care o faci este intre 20-35%in functie de nr. de km parcursi la5000km am calculat ca am economisit cca.22% fata de folosirea benzinei.am luat in calcul in ambele variante reviziile periodice,gpl+benzina,respectiv benzina.
iarna de la-20 de grade vei merge pe benzina,dar din practica poti merge si la -22grade.trecerile de pe benzina pe gpl se fac instaneu si automat fara sa se simpta  in mers.

#9
GPLNLP

GPLNLP

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.12.2011

 horia100, on 9th March 2012, 22:54, said:

am logan1,4 pe gpl nu se simte diferenta intre mersul pe benzina si gpl.vei avea la revizia anuala sau in functie de citi km faci 2-300 de lei in plus schimbul de filtre.o sa ti se dea un grafic cu reviziile pe care trebuie sa le faci.
da, ai consumul cu cca. 1-1,5 l in plus fata de benzina.economia pe care o faci este intre 20-35%in functie de nr. de km parcursi la5000km am calculat ca am economisit cca.22% fata de folosirea benzinei.am luat in calcul in ambele variante reviziile periodice,gpl+benzina,respectiv benzina.
iarna de la-20 de grade vei merge pe benzina,dar din practica poti merge si la -22grade.trecerile de pe benzina pe gpl se fac instaneu si automat fara sa se simpta  in mers.

Datorita instalatiilor secventiale de ultima generatie, tot ce a zis Horia100 este adevarat.
Mai pot adauga ca trecerea de pe benzina pe gpl poate fi setata sa se faca si la alti parametri. Totul se face din calculator.

#10
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,742
  • Înscris: 21.08.2008
Am o Laguna 2.0T 170cp pe care am si Unichip montat, harta optimizata oferind o putere de 200cp masurati pe dyno. Masina a fost cumparat de noua si acum dupa 7 ani are doar 107000km. Cum nu se stie daca taxa de poluare va fi eliminata iau in calcul si aspectul montarii unei instalatii GPL. Ca atare am vorbit cu mai multe firme si pentru motorizarea mea ar fi pretul de 2700 lei sau hai sa spunem rotund 3000 lei (poate iau rezervorul cel mai mare si cel mai bun). Intrebari:
- avand in vedere ca am doua harti (stock si optimizata), in cazul in care folosesc GPL instalatia preia datele din calculatorul masinii sau si din Unichip?
- de ce trebuie neaparat sa se treaca pe GPL de la o anumita temperatura?
- care sunt costurile cu reviziile si filtrele intr-un an? Asta e important pentru a vedea daca e rentabil.
Unii au spus ca e mai delicat ca am injectie indirecta de benzina si turbina dar la firmele la care am vorbit erau cateva TFSI proprietate (injectie directa in schimb) care mergeau fara probleme.
Socrul meu are si o Corsa 1,2 GPL Tech (cu instalatie din fabrica) si parca pornirea o face si pe gaz daca la oprirea motorului era pe gaz... nu-s sigur dar parca asa ceva. Cert e ca injectoarele sunt sensibil mai zgomotoase la relanti cand functioneaza pe GPL, pana si-a dat seama care-i cauza a durat ceva...

#11
alc2

alc2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 17.12.2005
Incerc sa-ti raspund  eu :
- nu conteaza cate  harti  ai , ECU GPL ia  semnalul direct din  injectoarele  benzina ,  deci  am putea  spune indirect din ECU  benzina
- GPl nu poate  fi  vaporizat eficient  decat  dupa  40-50 grd , de  asta  trebuie sa  astepti  sa  se  incalzeasca  si  apoi  comutarea  se  face  automat
- la  mine  de  ex ( Tomasetto Stag 200 ) 100  ron  costa 2  fltre inclus  manopera si  se  face  o data  pe  an (  recomandat  la  10.000 km aprox ,  depinde de unde bagi  gaz )  Asta  in  service  sa  pastrez  garantia , daca  vrei sa  le  schimbi  singur  iesi  mai  ieftin....

Nu  stiu cum e  la  Corsa  dar  la toate  instalatiile  de pe  piata  din Ro  nu  mai  ai  nici o grija , comutarea benzina-GPL si viceversa se face  automat , functie  de  cum  ti-ai setat  parametrii  in ECU GPL.

Parerea  mea : estimarea  de 2700 ron e  destul de  optimista  pt  ca  la  un motor turbo  e un pic mai  dificil ,  recomandarea mea  ar  fi  sa mergi  la  un instalator  care a mai  facut asa  ceva  si nu  face  experiente  pe  motorul tau

De  ce  ai  ales unichip , care este avantajul  fata  de  un  remap clasic ? Cei 200 CP  sunt  masurati  sau  estimati ? Consumul a crescut dupa  remap , in aceleasi conditii de  sarcina ?

Edited by alc2, 30 December 2012 - 18:04.


#12
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,742
  • Înscris: 21.08.2008
Probabil ca instalatia va fi montata la un service/atelier de genul asta:
http://www.instalati...-efectuate.html
care are comentarii pozitive atat despre personalul muncitor cat si in ce priveste ordinea in atelier.
La ei pretul e cca 3000-3500 lei pentru BRC (care e mai scump ca Landi Renzo) si ei oricum erau mai scumpi cu 300 lei fata de acelasi produs oferit de atelierul de langa orasul meu.

Referitor la Unichip: am vrut in primul rand sa evit pierderea hartii originale (sunt destui care au avut probleme cu remaparea) iar acum comut instant din selector ori pe harta originala ori pe cea optimizata. Nu mai spun ca la ITP merg cu harta stock... Harta optimizata o folosesc doar cand am nevoie/chef dar de regula cum merge mai mult sotia masina e pe harta stock. Apoi am vrut sa se faca o harta optimizata in timp real pentru motorul meu, la remapare se ia o harta si se suprascrie pentru aceeasi motorizare fara sa se tina cont ca exista diferente intre motoare. Avand in vedere ca optimizarea s-a facut pe dyno, puterea este cea masurata si se simte, cuplul a crescut de la 260 la 330Nm. De 4 ani nu am probleme, consumul e in functie de cum o calci dar daca se pastreaza conditiile de sarcina in mod normal ar trebui sa scada insa este insesizabil.

#13
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,742
  • Înscris: 21.08.2008
Pana la urma in cazul meu (cu doua calculatoare) e posibil sa folosesc GPL pentru ambele situatii sau nu? Nu cumva instalatia de GPL va fi legata la ECU original si eu sa folosesc harta optimizata doar pe benzina?

#14
alc2

alc2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 17.12.2005
Cele  2  calculatoare  au  un  singur  "output" , mai  exact   injectoarele  de  benzina (  sigur ECU  comanda   si actuatorul VGT , EGR ,etc, insa  nu despre  asta  vorbim  acum ) iar  ECU Gpl de  acolo  va  lua  semnaul ,  pacalind  ECU  benzina in  acelasi  timp si  facandu-l  sa creada  ca   injectoarele  benzina sunt  inca  acolo si  functioneaza.....scuze  pt  exprimarea atehnica.  Scenariu : treci  de  la  mapa  stock  la  unichip , in  afara  de  presiune turbo , presiune  injectie , etc si  alti  100  parametri  care  se  modifica , deci  timpii  de  injectie  modificati ( indiferent  ce  senzori si  ce  ECU este  folosit ) vor fi  cititi  de ECU  GPL  si   comandati  ca  atare.
Daca  vrei  more  info  , lasa-ma  sa  dau  un  search , nu  mai  stiu  pe  ce  forum am  gasit  o  discutie  cu  un  nivel  tehnnic  ceva  mai  ridicat , revin.....

Edited by alc2, 03 January 2013 - 19:38.


#15
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,742
  • Înscris: 21.08.2008
Ar fi ok mai ales ca nu sunt sigur de un lucru: acest aspect sa fie cunoscut si de mesterii care pun instalatia. Am sunat la o firma din Buzau (Veresti) care are cateva duzini de masini de toate marcile facute si cucoana de acolo mi-a spus ca e posibil sa mearga doar cu harta stock (aia din ECU masinii). Acum daca ei stiu unde "sa se intepe" in circuit (a.k.a inaintea injectoarelor de benzina) treaba e ca si rezolvata, voi putea avea si harta optimizata pe GPL. Nu ca m-ar deranja in mod special deoarece 95% merg cu aia originala dar e bine sa stiu ca sa nu fiu pacalit. Multumesc anticipat.

#16
alc2

alc2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 17.12.2005
Nu  stiu  unde  am  citit  de GPL  pe  turbo , aici e ceva pe aproape dar nu  ce  vrei  tu . Dar  daca  se  poate unichip + GPL  pe aspirat  inseamna ca  se  poate   si  pe  turbo ,nu ? Exemplu
1,  2
L.E. 1 Oricum  mai  priceputi  ca  la  Vernesti nu gasesti ,  deci  e  cam  singura  optiune
LE. 2  Daca  ai  timp  sa  citesti  un  topic  stufos ,cu  mult  off  topic dar  prin  care  mai  gasesti  10% info  utila ,  aici . Eu  am  folosit  metoda  descrisa  acolo  pt  a  "seta"    ECU Gpl  mai  bine decat  stia  instalatorul . Cred  ca ar  fi  bine  sa  continuam  pe  mess (  daca  nu  ai id-ul trecut   la  profil , da-mi  un PM  te  rog  )  aici  am  cam  monopolizat  discutia

Edited by alc2, 03 January 2013 - 20:51.


#17
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
Eu cu 100€ am luat o instalație care bagă un ulei special pentru protecția supapelor, gazul fiind uscat supapele sunt expuse și se mănâncă în timp. E singura chestie la care trebuie atenție.
Am multipunct pe modeo mk2 combi 1.6, merge de rupe. Iarna merg 2-3 km pănă trece pe gaz din cauza temperaturii, vara aproape că uit de benzină. Dacă nu aveți instalație din aia de ungere, mai dați din când în când benzină.
Numai bine și drumuri ieftine!

#18
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,742
  • Înscris: 21.08.2008
Oricum pornirea e pe benzina si la cca 1000km se recomanda un 50km de mers pe benzina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate