Tractorase facute acasa
Last Updated: Apr 11 2024 11:35, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#3493
Posted 01 November 2018 - 12:53
Dacă e trapezoidala și ajunge pe fundul canalului o sa patineze oricât întinzi.
|
#3494
Posted 01 November 2018 - 20:53
Daca a făcut cineva lama in fața, am rugămintea să pună câteva poze.
Vreau să împing pământ nu zapada |
#3495
Posted 02 November 2018 - 06:17
O lamă in fata cred ca ar merge facuta dintr-o butelie de gpl cum erau cele montate pe daciile vechi tăiată pe lungime .facute ramforsari si sistem de ridicare
|
#3496
Posted 02 November 2018 - 18:46
Am montat intinzatorul de curea si cablul de acceleratie .
Acuma trebuie sa-mi muncesc creierii cum sa fac plugul de zapada , sa fie detasabil ... Attached Files |
#3497
Posted 02 November 2018 - 19:13
Foarte bine , iti imbraca aproape 3 sferturi fulia motorului , dar tot va patina , si va merge extrem de rapid . O sa fii nevoit sa faci inca o reductie . La mine , un motoras mai mic , cu o CV cu viteze normale si reduse , in prima redusa mergea mai repede decat pasul de om . Cand dadea in rampa ....patina cureaua . Oricum , fain , te descurci si repede si '' curat '' . Bravo .
Edited by gladiatore, 02 November 2018 - 19:14. |
#3498
Posted 02 November 2018 - 19:26
Fiind acceleratia cu maneta , banuiesc ca pot regla sa mearga si incetuc pe suprafata dreapta , om vedea cum a fii ca inca nici n-am pornit motorasul .
|
#3499
Posted 02 November 2018 - 20:27
Pina la plugul de zapada mai este destula vreme...
Porneste utilajul pe uscat si vezi daca pleaca de pe loc Cauta pinioane si lant de distributie de la motorul de Dacie....vei face 2 trepte de reductie si mai vedem ce probleme pot sa apara....Ceva detalii care pot ajuta la rezovarea problemelor : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/guF1XCq7cW4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cristian68n, 02 November 2018 - 20:29. |
#3500
Posted 02 November 2018 - 23:52
Intrebari :
Buretele de la filtru de aer trebuie muiat in ulei si stors ? ( din fisa tehnica a motorului asa am inteles ca trebuie , poate nu am inteles bine ). Ce tip de bujie are ( cod , cioc lung /scurt ) ca as pune una ca lumea NKG etc ( ca aia originala e vreo chinezeasca banuiesc ) ? Cum e ok , sa ramana cu benzina in rezervor ( chiar daca nu-l voi folosi o perioada ) sau sa mearga pana se gata benzina si cand vreau sa il folosesc sa pun benzina proaspata ? Intreb ca as vrea sa-l pornesc zilele astea sa-i fac putin rodaj si apoi sa-i schimb iar uleiul . Edited by Baxon, 02 November 2018 - 23:54. |
#3501
Posted 02 November 2018 - 23:59
sa nu rămână benzina in rezervor pentru perioada lunga. poti muia buretele si stoarce. scoate bujia si te uita la ea.
|
#3502
Posted 03 November 2018 - 15:17
uite un tabel cu echivalente la bujiiile chinezesti
Attached Files |
|
#3503
Posted 10 November 2018 - 08:52
Cine imi poate spune si mie, daca sepoate folosi o pompa de ambreiaj in loc de cea de frana? Considerente de spatiu. Stiu ca trebuie modificari de prindere si probabil de tevi.
|
#3504
Posted 10 November 2018 - 09:55
E prea mica, modificarile sunt mari, are o singura iesire, ai nevoie de cel putin doua conducte pentru fata, se gasesc pompe mici simplu circuit cu 3 iesiri.
|
#3505
Posted 10 November 2018 - 10:15
Am gasit pompa de ambreiaj, de raba, cu doua iesiri, volum mare, cu vreo 90 lei, noua. Ma intrebam doar daca ar functiona in loc de pompa de frana?
Stau acum si ma intreb de ce ar avea doua iesiri? Avea o intrare si doua iesiri. Poate ca era chiar pompa de frana. |
#3506
Posted 10 November 2018 - 10:45
Sau poate una era intrarea de la vasul de lichid, a doua iesirea din pompa catre cilindri iar a treia era returul.
Poate cunoaste cineva cum arata o pompa de ambreiaj de raba si-mi spune si mie ce e cu intrarile si iesirile alea. file:///storage/emulated/0/Download/cilindru-ambreiaj-raba-391-1.jpg |
#3507
Posted 10 November 2018 - 19:06
Merge pompa de raba.
Am avut un multicar si pompa de frana era de la ambreiaj saviem. Folosești un T de la puntea spate Dacia. La multicar aveam 3 T-euri |
|
#3508
Posted 10 November 2018 - 20:05
Multumesc Stefan si de asemenea tie Calinus 68! Am pus initial o pompa de frana de Tico, dar aceasta a avut servo si avea un semering pe langa care scapa lichid. Azi am reusit sa o fac sa mearga bine, dar de dragul bunului mers al lucrurilor si pentru cei care citesc si vor sa adopte solutia, ce e cu cele doua iesiri din acea pompa de ambreiaj, de raba?
|
#3509
Posted 11 November 2018 - 18:03
Alin, am uitat sa spun că dacă pompa are debitul prea mare o sa ai cursă la pedala prea mica.
Am uitat sa va spun de plug. Daca plugul tinde să iasă din pamant, nu este reglat bine. Am reglat și montat roata, ara perfect, fara roata se îngropa și patina. |
#3510
Posted 11 November 2018 - 18:06
in pământ tare nici mama reglajului nu face un plug cu o cormana sa intre fara greutate pe el..
nici alea de la tractoare nu intra. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users