Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sanse reale de castig versus radar pe Logan MCV?
#91
Posted 07 February 2012 - 10:37
Am gresit, si am corectat si postul initial, L - este limita de viteza setata pentru care radarul emite semnal audio in masina ca sa-l avertizeze pe agent si totodata incepe inregistrarea pe HDD (optional).
Atat timp cat in imagini nu este individualizata in mod clar masina ta (nu mai sunt alte masini in jur), nu se poate afirma ca respectiva viteza, T sau F iti apartin tie. Edited by Speedo, 07 February 2012 - 23:41. |
#92
Posted 07 February 2012 - 15:24
pixu, on 6th February 2012, 23:53, said: Iar din seria ca "politistii este prosti" m-ar ajuta cu ceva faptul ca in intampinarea lor boii au gresit numarul masinii? Banuiesc ca ei urmareau Mercedesul (Target) iar tu ai viteza de la Fastest In ultima foto (Target a ramas in urma) esti doar tu si cu viteza de la Fastest. |
#93
Posted 07 February 2012 - 18:46
totusi eu unul as plati amenda si mi-as vedea de treaba. ai sa ai cheltuiala mai mare cu avocatul si bataie de cap, cel putin la primul termen o sa trebuiasca sa te prezinti personal si amenda pt 74km/h nu-i asa mare.
|
#94
Posted 07 February 2012 - 19:29
Am recitit intreg topiul. In PV ti-au scrris 72 km/h
In foto 1 si 2 unde apare 72 km/h se vad 3 masini, deci neconcludent. Putea sa fie masina din spatele tau. In foto 3 apare doar 36 km/h deci nico problema In foto 4 apare 65 km/h dar in PV ai 72. Ceri anularea PV din motiv ca aveai viteza 65 si nu 72. Deci cu totul alta incadrare. Bafta si sa ne tii la curent. Nu iti trebuie avocat. |
#95
Posted 07 February 2012 - 21:35
eu sunt de acord ca soferii din ro sa mearga mai incet si mai uman... si fara ghertoi si fara bizoni , etc... doresc sa se implementeze bunul simt de la sine si sa fiim mai civilizati.
insa nu sunt de acord sa dam bani la stat pentru nimic in lume. dai in .... colo ca stau la panda ca hienele. in loc sa faca campanii anti viteza , sa te opreasca sa iti spuna ceva informativ , etc ei stau la panda. sper sa castigi frate. |
#96
Posted 07 February 2012 - 23:12
dorin_2k, on 7th February 2012, 15:24, said: Mai bine mergi pe aceasta pista. Banuiesc ca ei urmareau Mercedesul (Target) iar tu ai viteza de la Fastest In ultima foto (Target a ramas in urma) esti doar tu si cu viteza de la Fastest. Ulterior eu am intrat in depasire si desteptii m-au luat la tinta. dorin_2k, on 7th February 2012, 19:29, said: Am recitit intreg topiul. In PV ti-au scrris 72 km/h In foto 1 si 2 unde apare 72 km/h se vad 3 masini, deci neconcludent. Putea sa fie masina din spatele tau. In foto 3 apare doar 36 km/h deci nico problema In foto 4 apare 65 km/h dar in PV ai 72. Ceri anularea PV din motiv ca aveai viteza 65 si nu 72. Deci cu totul alta incadrare. Bafta si sa ne tii la curent. Nu iti trebuie avocat. Pentru a avea sanse reale de castig trebuie sa ma prezint la proces? Sau e de ajuns sa fac o Intampinare adecvata si conforma cu cele discutate aici. |
#97
Posted 08 February 2012 - 13:11
pixu, on 7th February 2012, 23:12, said: Daca cer anularea PV pe motive de incadrare scap de amenda si puncte? Practic PV-ul e null. Pentru a avea sanse reale de castig trebuie sa ma prezint la proces? Sau e de ajuns sa fac o Intampinare adecvata si conforma cu cele discutate aici. 1. Gresita incadrare nu atrage nulitatea procesului verbal. 2. In materia asta (anulare PV contraventie), nu face mare diferenta daca te prezinti sau nu. Dar trebuie neaparat sa ceri in scris (posta, fax) judecarea in lipsa pe 242 alin. (2) Cod proc. civ. 3. Intampinare face ala chemat in judecata, nu "reclamantul", sau contestatorul, in cazul tau. Tu o sa faci note scrise. Adica nu-i pui titlul Intampinare, ci pui Note scrise, si nu scrii ca le depui in temeiul art. 118, ci in temeiul art. 146 Cod proc. civ. Si in notele scrise ceri si judecarea in lipsa. 4. Uita de diferentele de viteza si de faptul ca in intampinare ti-au gresit numarul, astea sunt mizilicuri cu care sunt sanse mici sa castigi. TRAGE TARE pe urmatoarele notiuni, pe care urmeaza sa le dezvolti tu in notele scrise: Conform art. X din OUG 195/2002 (aici vezi in lege, pe la 108 pe-acolo) "se sanctioneaza cu [...] depășirea cu X km/h a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv pentru categoria din care face parte autovehiculul condus, constatată, potrivit legii, cu mijloace tehnice omologate și verificate metrologic" De asemenea, analizand textul Regulamentului de Aplicare al OUG 195/2002, art. 121 alin. (2), retinem ca: „ Art. 121. - (2) Nerespectarea regimului de viteză stabilit conform legii se constată de către polițiștii rutieri, cu mijloace tehnice omologate și verificate metrologic.” Rezulta in mod evident ca legiuitorul a conditionat sanctionarea acestei contraventii de existenta unei probe - in speta masurarile efectuate cu un mijloc tehnic omologat si verificat metrologic. Ca o consecinta, sarcina probei in savarsirea acestei contraventii cade in sarcina intimatei Brigada de Politie Rutiera (sau cine te-a sanctionat pe tine). Intimata a depus la dosar o serie de planse foto care nu pot constitui o proba in savarsirea acestei contraventii, conform legii. In plansele 1, 2 si 3 (sus-stanga, sus-dreapta, jos-stanga) apar 3 autovehicule, dintre care cel condus de subsemnatul nici macar nu este primul din grup. Ne punem intrebarea - cum a determinat intimata viteza de deplasare a autovehiculului condus de subsemnatul in conditiile in care in raza cinemometrului la acel moment circulau 3 autovehicule? Mai mult decat atat, intimata depune o a patra plansa foto (jos-dreapta) care ar trebui sa creeze impresia ca autovehiculul condus de subsemnatul a fost individualizat de cinemometru, insa prin compararea acestei planse foto cu primele 3, rezulta din analiza fundalului ca operatorul radar PUR SI SIMPLU A ROTIT CAMERA VIDEO a cinemometrului, probabil pentru a surprinde un cadru cu numarul de inmatriculare cat mai lizibil. Este evident insa ca aceasta rotire a camerei video nu poate avea nicio implicatie asupra colimatorului cinemometrului, acesta fiind indreptat in continuare in aceeasi directie ca in plansele 1, 2 si 3. Practic, in plansa foto nr. 4 apare imaginea autovehiculului condus de subsemnatul, insa viteza afisata in inregistrare apartine unui alt autovehicul aflat in colimatorului cinemometrului, acesta fiind inca indreptat in directia surprinsa de plansele 1, 2, si 3. In aceste conditii, apreciez ca aceasta inregistrare nu poate constitui proba in conditiile legii si solicit instantei sa o respinga. Ca o consecinta, avand in vedere ca pentru constatarea si sanctionarea acestui tip de contraventie, legiuitorul a impus existenta unei probe, rog onorata instanta sa constate ca savarsirea acestei contraventii de catre subsemnatul nu a fost probata in niciun fel de intimata BPR, asa cum prevede legea, si solicit anularea procesului verbal de contraventie. |
#99
Posted 08 February 2012 - 13:54
Cu-atat mai mult nu poate constitui proba o masurare facuta cu un cinemometru al carui unghi de citire a vitezei tintei se modifica raportat la directia de deplasare a tintei. Nu poti sa masori viteza cu un cinemometru asezat la 45 de grade pe directia de deplasare a autovehiculului tinta.
|
#100
Posted 08 February 2012 - 14:11
tchoara, on 8th February 2012, 13:11, said: 1. Gresita incadrare nu atrage nulitatea procesului verbal. ---- ---- Mai mult decat atat, intimata depune o a patra plansa foto (jos-dreapta) care ar trebui sa creeze impresia ca autovehiculul condus de subsemnatul a fost individualizat de cinemometru, insa prin compararea acestei planse foto cu primele 3, rezulta din analiza fundalului ca operatorul radar PUR SI SIMPLU A ROTIT CAMERA VIDEO a cinemometrului, probabil pentru a surprinde un cadru cu numarul de inmatriculare cat mai lizibil. Este evident insa ca aceasta rotire a camerei video nu poate avea nicio implicatie asupra colimatorului cinemometrului, acesta fiind indreptat in continuare in aceeasi directie ca in plansele 1, 2 si 3. Practic, in plansa foto nr. 4 apare imaginea autovehiculului condus de subsemnatul, insa viteza afisata in inregistrare apartine unui alt autovehicul aflat in colimatorului cinemometrului, acesta fiind inca indreptat in directia surprinsa de plansele 1, 2, si 3. In aceste conditii, apreciez ca aceasta inregistrare nu poate constitui proba in conditiile legii si solicit instantei sa o respinga. Chiar daca nu atrage nulitatea, incadrarea la alta categorie de amenda ar trebuii sa se faca. Ma intreb daca are rost sa subliniez aspectul asta in cerere din moment ce cer anularea PV-ului. Legat de faza cu rotirea camerei, chiar ma apuca dracii si ma gandesc sa imput reaua intentie a agentilor. I-as putea arde cumva? |
|
#101
Posted 08 February 2012 - 14:28
Da, cu siguranta poti cere si reincadrarea faptei, dar cere-o in subsidiar. Adica vei cere 1) anularea PV; 2) in cazul in care instanta va respinge capatul 1 de cerere, in subsidiar, solicit reincadrarea faptei conform materialului depus la dosar.
Nu prea poti sa-i arzi real pe agenti, decat sa-i sicanezi cu niste plangeri pe la comandant, dar eu n-as face asta. Sunt niste amarati pe o leafa de mizerie care incearca sa-si faca treaba cum stiu. Mie unul asta imi inspira mila. Plus ca faza cu rotitul camerei exact pentru asta o fac de obicei, ca sa prinda numarul de inmatriculare clar si de aproape, nu ca sa fii tu in cadru cu viteza altuia. Daca ar face asta, s-ar putea demonstra foarte usor in procesul penal pentru abuz in serviciu ca rotisera camera, nu se complica nimeni cu abuzuri de genul asta cand pot prinde lejer 5-10 vitezomani pe bune, zilnic. |
#102
Posted 08 February 2012 - 14:44
tchoara, on 8th February 2012, 13:54, said: Nu poti sa masori viteza cu un cinemometru asezat la 45 de grade pe directia de deplasare a autovehiculului tinta. Vezi camerele fixe care sunt amplasate pe marginea drumului si pot masura viteza fiind amplasate la vreo 3 m inaltime si din lateral. (tot sunt vreo 30 grade) Edited by dorin_2k, 08 February 2012 - 14:45. |
#103
Posted 08 February 2012 - 15:05
Quote Din cate vad eu aici, la MCV, se pare ca rotirea camerei se face in acelasi timp cu cinemometrul. Gresesc? Nu gresesti, dar si ce zice tchoara se aplica. Judecatorul nu are de unde sa stie acest lucru, iar politia ar trebui sa raspunda notei respective, ceea ce de multe ori nu o face, pentru ca raspunde juristul institutiei care de cele mai multe ori nu stie lucru. Chiar si asa, in imagine sunt 3 masini, care ce viteza are? Sa presupunem ca masina care depaseste este aceea cu viteza cea mai mare? Nu asa functioneaza legea, mai ales ca sunt implicate mijloace tehnice omologate, deci nu se accepta presupuneri. Edited by Speedo, 08 February 2012 - 15:08. |
#104
Posted 08 February 2012 - 15:13
tchoara, on 8th February 2012, 14:28, said: Nu prea poti sa-i arzi real pe agenti, decat sa-i sicanezi cu niste plangeri pe la comandant, dar eu n-as face asta. Sunt niste amarati pe o leafa de mizerie care incearca sa-si faca treaba cum stiu. Mie unul asta imi inspira mila. Plus ca faza cu rotitul camerei exact pentru asta o fac de obicei, ca sa prinda numarul de inmatriculare clar si de aproape, nu ca sa fii tu in cadru cu viteza altuia. Daca ar face asta, s-ar putea demonstra foarte usor in procesul penal pentru abuz in serviciu ca rotisera camera, nu se complica nimeni cu abuzuri de genul asta cand pot prinde lejer 5-10 vitezomani pe bune, zilnic. Legat de camera: DA nu m-au pozat pe mine personal, dar cum bine ziceai tu mai sus au rotit camera ca sa filmeze numarul... si radarul scana pe altii. Prin faptul ca m-au amendat pe mine, cand radarul era orientat si afisa viteza altei masini (cealalta din spatele meu care cred ca avea viteza) cam imi miroase a abuz. Eu am cazut nevinovat la mijloc doar pentru ca am depasit... si asta doar pentru ca depaseam o masina care avea 37km/h (poza 3). |
#105
Posted 08 February 2012 - 15:16
|
#106
Posted 08 February 2012 - 15:24
Speedo, on 8th February 2012, 15:05, said: Chiar si asa, in imagine sunt 3 masini, care ce viteza are? Sa presupunem ca masina care depaseste este aceea cu viteza cea mai mare? Nu asa functioneaza legea, mai ales ca sunt implicate mijloace tehnice omologate, deci nu se accepta presupuneri. adrian_r5, on 8th February 2012, 15:16, said: Romanii au o vorba - "corb la corb nu-si scoate ochi" !!! Edited by pixu, 08 February 2012 - 15:26. |
#107
Posted 08 February 2012 - 22:53
dorin_2k, on 8th February 2012, 14:44, said: Nu tot timpul radarul e dispus coliniar cu directia de deplasare a autovehiculelor. Cred ca poate masura viteza si dispus chiar la 90 de grade (insa atunci nu s-ar vedea nr de inmatriculare). Vezi camerele fixe care sunt amplasate pe marginea drumului si pot masura viteza fiind amplasate la vreo 3 m inaltime si din lateral. (tot sunt vreo 30 grade) Raspund pe fuga - pe undeva prin NML se stabileste unghiul asta maxim pe care-l poate face radarul cu directia autovehiculului, nu cred ca merge asa la orice unghi. Repet, posibil sa ma insel, dar parca am vazut prin NML ceva legat de unghiuri. |
#108
Posted 14 March 2012 - 12:09
Am ales calea judecatii in lipsa si am trimis scrisoare recomandata, inspirandu-ma din modelul lui tchoara.
Azi am gasit pe portalul de justitie rezultatul judecatii. Am primit "respingere plangere". Aveti idee cam de ce? Sunt putin dezamagit pentru ca sunt convins 100% ca nu am avut 72km/h. Eram prea relaxat, nu ma grabeam nicaieri si abia plecasem... (sub 2 km). Vazand atatea cazuri la TV despre cum tot felul de penali scapa cu suspendare... (ultimul caz al pramatiei Placinta) si decizia data mie... incep sa inteleg de ce imaginea justitiei e cum e. Nu credeam ca la niste dovezi atat de evidente sa-mi fie respinsa plangerea. Sunt curios daca, macar, cererea de reincadrare a faptei a fost aprobata si astept cu interes motivarea acasa. Chiar daca intre timp punctele de penalizare au expirat... solutia un-mi place. S-ar mai putea face ceva? Nu vreau sa castig nimic material... e doar o chestiune de principiu. Edited by pixu, 14 March 2012 - 12:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users